Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2008, 23:09
Verwijderd
Dit viel te verwachten.
Advertentie
Oud 16-09-2008, 23:09
Tink*
Tink* is offline
Gelukkig zijn we goed terecht gekomen.
Oud 16-09-2008, 23:10
Verwijderd
In de pauze zat ik gewoon buiten op het schoolplein te chillen in een altogroepje, tussen de stoere rokende vmbo'ers.
Oud 16-09-2008, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, dat deed ik ook weleen, want het was genant om maar alleen gezien te worden. Of ik ging naar de zolder, waar niemand kwam, en at daar langzaam een Mars.
wat een droef lot
Oud 16-09-2008, 23:11
Uice
Uice is offline
Maar ik kreeg vrienden in de derde. Toen werden we met eieren bekogeld omdat we alto's waren, maar samen stonden we sterk!
Tink*
Tink* is offline
Oh noes, het begint dan allemaal, ik begon ook in de derde met alto-en.
Verwijderd
Wel frappant dat hier zoveel mensen zijn gepest ;x
Oud 16-09-2008, 23:12
Uice
Uice is offline
Ik nam trouwens wel wraak, ik stal hun rekenmachines en hun chickies.
Oud 16-09-2008, 23:13
Verwijderd
eendracht maakt macht :')
Oud 16-09-2008, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Oh noes, het begint dan allemaal, ik begon ook in de derde met alto-en.
ik ook
Oud 16-09-2008, 23:14
Verwijderd
ik was tot de vijfde ofzo altijd de lonely cowboy. ik stond altijd alleen ergens te blowen, of half naast een groepje waarmee ik op hoi-basis was, en dan zo dat eigenlijk niemand doorhad dat je er stond
Oud 16-09-2008, 23:14
Verwijderd
in de vierde werd ik gepest omdat ik niet zo mannelijk was
Oud 16-09-2008, 23:15
Verwijderd
Citaat:
ik was tot de vijfde ofzo altijd de lonely cowboy. ik stond altijd alleen ergens te blowen, of half naast een groepje waarmee ik op hoi-basis was, en dan zo dat eigenlijk niemand doorhad dat je er stond
Bij mij stonden er zelfs chickies in het altogroepje!
Oud 16-09-2008, 23:16
Uice
Uice is offline
In de vierde werd ik tot aantrekkelijkste jongen van de klas gekozen door de meisjes.
Oud 16-09-2008, 23:16
Tink*
Tink* is offline
Ik werd gepest om onduidelijke redenen. En door sommige omdat ze me lelijk vonden ofzo. Ik kwam laatst nog een pester tegen in de snackbar, hij achter de toonbank, hihi.
Oud 16-09-2008, 23:17
Verwijderd
maar joke's on them, nu heb ik internetvrienden
Oud 16-09-2008, 23:18
Verwijderd
ik werd eerder gepest door toevallige voorbijgangers dan door schoolgenoten eigenlijk?
Oud 16-09-2008, 23:19
Tink*
Tink* is offline
Ik altijd door klasgenoten en door een jongen die ik onderweg wel eens tegenkwam, die riep altijd le-lijk tegen me. ;x
Oud 16-09-2008, 23:20
Verwijderd
en we hadden een heel gemengd groepje, 'de mensen die anders alleen zaten' + 'de hockeyconnecties' + 'de alto's' + 'de aanhalingstekenofielen'
Oud 16-09-2008, 23:20
Uice
Uice is offline
Op een gegeven moment werd over mij het hardnekkige gerucht verspreid dat ik iedere pauze rukte op de schooltoiletten. Dan vroegen volkomen onbekende mensen aan mij of dat waar was.
Oud 16-09-2008, 23:21
Verwijderd
Verwijderd
kids can be so cruel
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
In de vierde werd ik tot aantrekkelijkste jongen van de klas gekozen door de meisjes.
Bij ons was er ook zo'n verkiezing. Daar moest je een lijstje van 5 invullen, de bovenste kreeg dan 5 punten, en dan zo door tot 1 punt.

Ik kreeg nul punten.
Oud 16-09-2008, 23:22
Uice
Uice is offline
En op een gegeven moment was er een genant moment, toen vroegen klasgenoten aan mij of ik eigenlijk wel vrienden had, en toen vond een toevallig toekijkend altomeisje het zo zielig dat ze me spontaan omhelsde. Dat was het begin van mijn sociale leven.
Verwijderd
ohja jaarboekenquete / verkiezingen. Ik had nog dingen gewonnen ook
Verwijderd
Citaat:
op een gegeven moment werd over mij het hardnekkige gerucht verspreid dat ik iedere pauze rukte op de schooltoiletten. Dan vroegen volkomen onbekende mensen aan mij of dat waar was.

Citaat:
bij ons was er ook zo'n verkiezing. Daar moest je een lijstje van 5 invullen, de bovenste kreeg dan 5 punten, en dan zo door tot 1 punt.

Ik kreeg nul punten.
Verwijderd
Citaat:
En op een gegeven moment was er een genant moment, toen vroegen klasgenoten aan mij of ik eigenlijk wel vrienden had, en toen vond een toevallig toekijkend altomeisje het zo zielig dat ze spontaan omhelsde. Dat was het begin van mijn sociale leven.
<3
Verwijderd
Citaat:
En op een gegeven moment was er een genant moment, toen vroegen klasgenoten aan mij of ik eigenlijk wel vrienden had, en toen vond een toevallig toekijkend altomeisje het zo zielig dat ze spontaan omhelsde. Dat was het begin van mijn sociale leven.
Nou is het in principe onmogelijk om iets te vinden dat een altomeisje niet knuffelen zal, maar toch! het was een goede daad.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Bij ons was er ook zo'n verkiezing. Daar moest je een lijstje van 5 invullen, de bovenste kreeg dan 5 punten, en dan zo door tot 1 punt.

Ik kreeg nul punten.
Wij hadden ook een langharige arrongante zak in de klas, en die was jaloers dat ik boven hem eindigde.
Oud 16-09-2008, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden ook een langharige arrongante zak in de klas, en die was jaloers dat ik boven hem eindigde.
Tink*
Tink* is offline
Ik was vroeger altijd verliefd op de rebelse klootzak van de klas. :')
Verwijderd
ik werd alleen maar verliefd op docenten ;x
Oud 16-09-2008, 23:24
Verwijderd
ik ben ook een keer verliefd geweest op een leraar. meneer kattestaart en meneer jonkman vond ik ook woest aantrekkelijk.
Oud 16-09-2008, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Ik was toen nog niet zo arrogant hoor.
Oud 16-09-2008, 23:25
Verwijderd
Ik was vooral bij leraren altijd de lul.
Oud 16-09-2008, 23:25
Verwijderd
ik had trouwens wel een keer zo'n populariteitslijstje gevonden. gemaakt door de populaire kliek, iedereen in de klas stond er op. Ik eindigde als één na onderste, net boven het meisje dat stonk wegens chronische diarree ofzo :')
Oud 16-09-2008, 23:26
Tink*
Tink* is offline
Marit naamzoek voor morgen, dit is wel een boeiende pagina.
Verwijderd
Citaat:
ik ben ook een keer verliefd geweest op een leraar. meneer kattestaart en meneer jonkman vond ik ook woest aantrekkelijk.
meneer kattestaart klinkt een beetje als een kinderboekenpersonage
Verwijderd
Ik had een keer een zak chipito's gekocht en toen kwam ik andere klasgenoten tegen die ook wat wilden en toen gaf ik ze allemaal een handje en toen vonden ze dat ik zuinig deed Dacht ik eens toegeeflijk te doen, was het niet eens goed. Zonde van mn lunch
Uice
Uice is offline
Zal ik nu naar bed of zal ik morgen brak op mijn werk verschijnen?
Verwijderd
bij ons waren dat soort verkiezingen niet. alleen kon je wel zien wie er populair waren met Valentijn, want dan kon je anoniem rozen versturen voor een gulden. Er waren meisjes bij die wel 5 rozen kregen.
Oud 16-09-2008, 23:27
Uice
Uice is offline
Meneer Kattestaart. <3
Verwijderd
Citaat:
bij ons waren dat soort verkiezingen niet. alleen kon je wel zien wie er populair waren met Valentijn, want dan kon je anoniem rozen versturen voor een gulden. Er waren meisjes bij die wel 5 rozen kregen.
En jij?
Verwijderd
Citaat:
Zal ik nu naar bed of zal ik morgen brak op mijn werk verschijnen?
b
Oud 16-09-2008, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Bij ons kon dat ook, alleen werd dat toch vaak meer gebruikt om even een geintje met iemand uit te halen.
Oud 16-09-2008, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat hadden ze bij ons ook. Toen wou Patty mij ook een roos sturen, maar toen heb ik gezegd dat ze dat niet moest doen omdat ik geen zin had om het uit te leggen aan klasgenoten.
Oud 16-09-2008, 23:29
Verwijderd
ik heb weleens rozen gekregen maar die bleken voor mijn zus te zijn -_-''
Uice
Uice is offline
Citaat:
b
Vooruit.
Verwijderd
Citaat:
En jij?
ik kreeg nooit een roos en versturen vond ik stom. ik hield liever iemand een tijdje in de gaten om erachter te komen welke locker van hem was zodat ik er een valentijnskaart in kon stoppen. maar zelf heb ik nooit iets ontvangen.
Citaat:
b
en dat
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten