Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Trouwens, vandaag zat ik in de trein. En 'de tocht' duurt zo'n 25 minuten ofzo. En uhm, we zijn like, een kwartier onderweg. En er staat een oma op, en schuifelt naar de deur, het balkon op, en gaat alvast bij de deur klaar staan met haar handje bij de knop. Ik dacht, huh? Maar goed. Vanuit mijn stoel kon ik het allemaal mooi in de gaten houden. En ze heeft daar echt 10 minuten bij die deur gestaan te wachten tot we in Gouda waren
![]() Ze wilde die tram niet missen, geloof ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oh, maar oude mensen hebben dat wel vaker. Als je vanuit Gouda Utrecht binnenrijdt, dan kondigt de conducteur meestal al voor het station aan dat Utrecht eraan komt. En dan gaan al die wankele oude mensen opstaan enzo. En dan moet die trein nog eens door duizend wissels. En dan krijg je vrij heftige zijwaartse schokken. Dus donderen al die oudjes weer om. :')
Zeg maar, op het slechtst mogelijke moment om te gaan staan, gaan ze dus staan ![]()
|
![]() |
Katje Quis naamzoek!
Ik ben met opdrachten voor strafrecht bezig en het gaat over deelneming: medeplegen/plegen/doen plegen/uitlokking/medeplichtigheid. Nu steelt X 500 euro van Y en verdeelt het geld naderhand met A en Z. A en Z weten dat het gestolen geld betreft. Op grond van welk artikel zijn A en Z dan strafbaar? Er is iig geen sprake van medeplegen/doen plegen/uitlokking/medeplichtigheid (dat blijkt uit de casus). Ik twijfelde eerst wel even of ze misschien medeplichtig zouden zijn, maar dat ben je alleen als je opzettelijk behulpzaam bent of opzettelijk gelegenheid/middelen/inlichtigen verschaft tot het plegen van het misdrijf. Oh, er gaat ineens een lampje branden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |