Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2008, 16:10
Verwijderd
Over precies twee jaar kun je weer een grap uithalen.
Advertentie
Oud 10-10-2008, 16:10
08-08-08
08-08-08 is offline
niet mij uitlach(t)en
Oud 10-10-2008, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Uh, wtf, grijze haren in m'n bakkebaarden!
Bakkebaarden <3.
Oud 10-10-2008, 16:12
Neko*
Neko* is offline
Ik zou niet durven hoor. Ik lach je alleen maar toe.
Oud 10-10-2008, 16:13
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Bakkebaarden <3.
Owja, nu je het zegt, die moet ik binnenkort ook weer eens onder handen nemen :')
Oud 10-10-2008, 16:13
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik zou niet durven hoor. Ik lach je alleen maar toe.
Jaja
Oud 10-10-2008, 16:21
Verwijderd
Zo. Ik ben best trots op mezelf want ik heb vandaag a) lang gezwommen b) inkopen gedaan c) een dagvaarding nagekeken en verbeterd d) al een stukje van H 12 gelezen. Dat is best veel als je pas net beter bent en nog moet wennen aan volgeplande dagen.
Oud 10-10-2008, 16:23
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Jaja
Pff, en me dan ook nog eens niet geloven he?!
Oud 10-10-2008, 16:35
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Zo. Ik ben best trots op mezelf want ik heb vandaag a) lang gezwommen b) inkopen gedaan c) een dagvaarding nagekeken en verbeterd d) al een stukje van H 12 gelezen. Dat is best veel als je pas net beter bent en nog moet wennen aan volgeplande dagen.
Wat goed

Citaat:
Pff, en me dan ook nog eens niet geloven he?!
Kun je het ook zonder knipoog zeggen?
Oud 10-10-2008, 16:36
Verwijderd
Ik heb een goed idee.
Oud 10-10-2008, 16:36
Verwijderd
ik ga een broodje kebab halen bij de turk want die is weer open sinds gister.
Oud 10-10-2008, 16:37
Verwijderd
hmmmmmm nomnomnom ik heb er nu al zin in.
Oud 10-10-2008, 16:37
TopDrop
TopDrop is offline
Dat is best een goed idee
Oud 10-10-2008, 16:39
Verwijderd
eee
Oud 10-10-2008, 16:39
Verwijderd
ik ben nog steeds boven opgesloten en ik was even in slaap gevallen
Oud 10-10-2008, 16:40
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik ben nog steeds boven opgesloten en ik was even in slaap gevallen
opgesloten?
Oud 10-10-2008, 16:42
Verwijderd
ja niet zoals die vrouw in italie. vrijwillige opsluiting want er zijn belangrijke zakenmensen beneden. en nu durf ik niet naar beneden want dat is ook zo raar. maar ik moet naar de wc. ;x
Oud 10-10-2008, 16:42
TopDrop
TopDrop is offline
oh

ga dan gewoon gekkie
Oud 10-10-2008, 16:43
Verwijderd
nu-ah ik wacht wel tot de kust vrij is
Oud 10-10-2008, 16:43
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 10-10-2008, 16:44
Verwijderd
nu ben ik ook nog helemaal verkreukeld en koortsig gloeiend van het slapen
Oud 10-10-2008, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Wat goed
Uhu. En nu heb ik ook al mijn was afgehaald en dadelijk ga ik nog koken en eten en dan H 12 uitlezen en dan spullen pakken en dan met de trein naar mijn ouders en dan mag ik daar wel eens gaan slapen, zzzz.
Oud 10-10-2008, 16:46
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Uhu. En nu heb ik ook al mijn was afgehaald en dadelijk ga ik nog koken en eten en dan H 12 uitlezen en dan spullen pakken en dan met de trein naar mijn ouders en dan mag ik daar wel eens gaan slapen, zzzz.
Je hebt het er maar druk mee
Oud 10-10-2008, 16:47
Verwijderd
Ja, wowie dat je het kunt opbrengen om zoveel nuttige dingen te doen op 1 dag
Oud 10-10-2008, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Je hebt het er maar druk mee
Wel als je het vergelijks met de dagen dat ik a) even naar school ging en b) in bed lag.
Oud 10-10-2008, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, wowie dat je het kunt opbrengen om zoveel nuttige dingen te doen op 1 dag
Véél??? Het zijn allemaal maar half nuttige dingen en ik wilde eigenlijk nog veel meer studeren maar die tijd heb ik besteed aan soggen dus ehh.
Oud 10-10-2008, 16:49
TopDrop
TopDrop is offline
Trouwens, vandaag zat ik in de trein. En 'de tocht' duurt zo'n 25 minuten ofzo. En uhm, we zijn like, een kwartier onderweg. En er staat een oma op, en schuifelt naar de deur, het balkon op, en gaat alvast bij de deur klaar staan met haar handje bij de knop. Ik dacht, huh? Maar goed. Vanuit mijn stoel kon ik het allemaal mooi in de gaten houden. En ze heeft daar echt 10 minuten bij die deur gestaan te wachten tot we in Gouda waren En toen de trein was gestopt, deed ze meteen die deur open en rende ze naar de tram aan de overkant van het perron. Like, 20 meter verderop. Stoof die tram in en ging zitten. Terwijl die tram daar nog minstens 5 minuten stond.

Ze wilde die tram niet missen, geloof ik.
Oud 10-10-2008, 16:50
TopDrop
TopDrop is offline
De trein gaat echt niet sneller als je 10 minuten bij de deur gaat staan wachten, hoor.
Oud 10-10-2008, 16:53
Verwijderd
hmm ik zit alweer aan de drank
Oud 10-10-2008, 16:54
TopDrop
TopDrop is offline
Lucky toch.
Oud 10-10-2008, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, vandaag zat ik in de trein. En 'de tocht' duurt zo'n 25 minuten ofzo. En uhm, we zijn like, een kwartier onderweg. En er staat een oma op, en schuifelt naar de deur, het balkon op, en gaat alvast bij de deur klaar staan met haar handje bij de knop. Ik dacht, huh? Maar goed. Vanuit mijn stoel kon ik het allemaal mooi in de gaten houden. En ze heeft daar echt 10 minuten bij die deur gestaan te wachten tot we in Gouda waren En toen de trein was gestopt, deed ze meteen die deur open en rende ze naar de tram aan de overkant van het perron. Like, 20 meter verderop. Stoof die tram in en ging zitten. Terwijl die tram daar nog minstens 5 minuten stond.

Ze wilde die tram niet missen, geloof ik.
Aandoenlijk.
Oud 10-10-2008, 16:59
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Aandoenlijk.
Ja
Oud 10-10-2008, 17:00
TopDrop
TopDrop is offline
Oh, maar oude mensen hebben dat wel vaker. Als je vanuit Gouda Utrecht binnenrijdt, dan kondigt de conducteur meestal al voor het station aan dat Utrecht eraan komt. En dan gaan al die wankele oude mensen opstaan enzo. En dan moet die trein nog eens door duizend wissels. En dan krijg je vrij heftige zijwaartse schokken. Dus donderen al die oudjes weer om. :')

Zeg maar, op het slechtst mogelijke moment om te gaan staan, gaan ze dus staan
Oud 10-10-2008, 17:02
Verwijderd
zo het duurde even maar dan heb je ook wat.
het broodje koste 3,50. ik gaf 5 euro en toen gaf hij me 3,50 terug.
Oud 10-10-2008, 17:05
Verwijderd
ik schijn nogal enthousiast te zijn, iedereen zegt echt dat ik nog sneller praat dan normaal
Oud 10-10-2008, 17:11
Verwijderd
Ja, met je ADHD
Oud 10-10-2008, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ja, met je ADHD
dat lijikt gewoon zo omdat m;n omgeving zo stil is
Oud 10-10-2008, 17:16
Verwijderd
Citaat:
ik schijn nogal enthousiast te zijn, iedereen zegt echt dat ik nog sneller praat dan normaal
Waarover ben je enthousiast dan?
Oud 10-10-2008, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Waarover ben je enthousiast dan?
gewoon in het algemeen
Oud 10-10-2008, 17:19
Hanneke
Hanneke is offline
Hoi DK!
Oud 10-10-2008, 17:23
Verwijderd
m'n vader heeft een nieuwe laptop, zonder touchpad. En nu zit ik met zo'n clitorismuis en die werkt echt superkut. Sowieso werkt het kut.
Oud 10-10-2008, 17:24
Verwijderd
Clitorismuis.
Oud 10-10-2008, 17:24
Hanneke
Hanneke is offline
Touchpad is net zo goed kut. ;x
Oud 10-10-2008, 17:28
Verwijderd
nou nee een clitoris is toch meer verbonden aan kut dan een touchpad
Oud 10-10-2008, 17:29
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Kun je het ook zonder knipoog zeggen?
Ik lach je alleen maar toe!!
Oud 10-10-2008, 17:34
Daboman
Daboman is offline
Een goedenavond.
Oud 10-10-2008, 17:34
Lethe
Lethe is offline
Katje Quis naamzoek!

Ik ben met opdrachten voor strafrecht bezig en het gaat over deelneming: medeplegen/plegen/doen plegen/uitlokking/medeplichtigheid.

Nu steelt X 500 euro van Y en verdeelt het geld naderhand met A en Z. A en Z weten dat het gestolen geld betreft. Op grond van welk artikel zijn A en Z dan strafbaar? Er is iig geen sprake van medeplegen/doen plegen/uitlokking/medeplichtigheid (dat blijkt uit de casus). Ik twijfelde eerst wel even of ze misschien medeplichtig zouden zijn, maar dat ben je alleen als je opzettelijk behulpzaam bent of opzettelijk gelegenheid/middelen/inlichtigen verschaft tot het plegen van het misdrijf.

Oh, er gaat ineens een lampje branden. Voor de diefstal hadden X en A Z ertoe aangezet Y te dood te schieten. En omdat Y dood is, kan X makkelijk het geld van Y stelen. Dan zijn A en Z denk ik toch strafbaar op grond van medeplichtigheid.
Oud 10-10-2008, 17:36
Verwijderd
Citaat:
m'n vader heeft een nieuwe laptop, zonder touchpad. En nu zit ik met zo'n clitorismuis en die werkt echt superkut. Sowieso werkt het kut.
Pak je toch je eigen muis.
Oud 10-10-2008, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Katje Quis naamzoek!

Ik ben met opdrachten voor strafrecht bezig en het gaat over deelneming: medeplegen/plegen/doen plegen/uitlokking/medeplichtigheid.

Nu steelt X 500 euro van Y en verdeelt het geld naderhand met A en Z. A en Z weten dat het gestolen geld betreft. Op grond van welk artikel zijn A en Z dan strafbaar? Er is iig geen sprake van medeplegen/doen plegen/uitlokking/medeplichtigheid (dat blijkt uit de casus). Ik twijfelde eerst wel even of ze misschien medeplichtig zouden zijn, maar dat ben je alleen als je opzettelijk behulpzaam bent of opzettelijk gelegenheid/middelen/inlichtigen verschaft tot het plegen van het misdrijf.

Oh, er gaat ineens een lampje branden. Voor de diefstal hadden X en A Z ertoe aangezet Y te dood te schieten. En omdat Y dood is, kan X makkelijk het geld van Y stelen. Dan zijn A en Z denk ik toch aansprakelijk voor medeplichtigheid.
Zijn ze ook niet schuldig aan witwassen dan?
Oud 10-10-2008, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Zijn ze ook niet schuldig aan witwassen dan?
Dat wilde ik al zeggen. En als het niet op contanten maar om zaken ging was het opzetheling. En ik heb meer de indruk dat het om medeplegen dan om medeplichtigheid gaat, maar heel zeker ben ik niet want het is wat lang geleden dat ik strafrecht volgde.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten