Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2008, 07:30
Neko*
Neko* is offline
Mama is weer thuis. Nu wachten op de operatie. En ik heb voor t eerst in bijna 2 jaar(geen idee hoe lang eigenlijk) weer neigingen die ik niet wil. Ga weg. Ik wil jullie niet meer. Ik ben anders geworden, heb dat overwonnen. Ga iemand anders pesten, maar niet alweer mij..
Oud 14-11-2008, 10:03
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@moon: Hoewel ik volledig snap dat je niet op de volgende dag zat te wachten, hoop ik toch dat het niet zo is als jij zegt, maar juist: oké, deze week heb je al zoveel pech gehad, nog een dag met pech kán gewoon niet, nu moet er juist weer wat goeds gebeuren. Dus ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt

OT: Moe. Volgens mij ben ik vooral moe. Maar ik heb wel alles gekopiëerd daarnet (dag dertig euro). Nu nog lezen
Oud 14-11-2008, 10:16
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me echt niet fijn. Eigenlijk al weken niet. Ik heb het idee dat alles aan me voorbij schiet en ik slechts een toeschouwer ben van alles wat ik meemaak. Het lijkt me alsof ik er niet echt vat op heb en dingen uit m'n handen laat glippen. Daarbij ben ik ook slecht in m'n grenzen opstellen. Pff, vannacht was 't feest best leuk en gezellig, veel lieve mensen gezien en veel gedanst. Ook met een jongen staan praten die bést leuk was, helaas kwam ik er al snel achter dat hij doorzichtig is en daar kan ik niet tegen. Toen ben ik 'm voor de grap een beetje gaan 'koppelen' aan een vriendinnetje die mee was, en toen stonden ze een half uur later te zoenen haha. Maar dat vond ik superkut, omdat ik eigenlijk allang naar huis had gewild en onze fietsen aan elkaar stonden en na het zoenen moest ik gewoon een kwartier wachten, grrr! Ik had gewoon eerder weg moeten gaan en dit me niet laten overkomen ofzo. De avondjes waar ik echt zelf heel veel plezier had en niet teveel dacht aan het plezier van anderen zijn voorbij lijkt het. Nu neem ik me écht voor alleen aan mezelf te denken en niet teveel aan anderen (behalve wie dat nodig hebben ). Genoeg. Anders word ik nog eens suf.
Oud 14-11-2008, 10:44
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Yana: kun je het niet "gewoon" tegen je ouders vertellen, desnoods via een brief ofzo? Waar ben je bang voor? Ze kunnen het toch alleen maar enorm knap van je vinden dat je hulp hebt gezocht lijkt mij. En ik denk dat zij 100x liever hebben dat jij weer goed in je vel komt te zitten, dan dat je op tijd afstudeert. Wat is nou belangrijker?

OT: al om half 10 op de uni. M'n argument is zo goed als af dus ik ga nu verder met de conclusie. Bah. Maar het eerste deel was vrijwel helemaal goed, dus dat geeft de burger moed Nog 5 dagen afzien, typen, nadenken, inhoudelijk gedoe. Dan staat alles zo goed als op papier. Alleen de kleine dingetjes dan nog.
Oud 14-11-2008, 11:24
Verwijderd
Ben ik thuisgebleven om lekker thuis te studeren, doe ik niets. Echt kansloos.

You can't start a fire, you can 't start a fire without a spark
Oud 14-11-2008, 11:30
Nijn*
Nijn* is offline
@ Moon: *knuff* als ik zoveel ongeluk zou hebben in één week zou ik me ook niet bepaald verheugen op de volgende dagen..

OT: Ik moet echt even klagen want ik voel me vreselijk Heb gisteravond nog geprobeerd om te lezen voor school maar dat lukte echt niet omdat ik me niet lekker voelde, hoofdpijn etc. Vannacht moest ik er letterlijk om het halfuur uit (tot 6x toe) om over te geven. Vreselijk, ik heb al een keel die ontzettend veel pijn deed, nu kan ik helemaal niet meer slikken.. Ik gaf op een gegeven moment alleen nog maar gal over, wat vreselijk veel pijn deed. En aangezien ik pas om 7 uur weer redelijk in kon slapen (terwijl ik toen eigenlijk op moest staan) ben ik dus vandaag niet naar college gegaan. Dat is zoo kut, want het was mijn eerste werkgroep van dit nieuwe vak (in principe dus niet veel stof gemist) en we schijnen echt de meest strenge docent van allemaal te hebben. Iemand die het absoluut niet accepteert als je te laat bent (ook al is het vanwege de trein), iemand die ziek zijn maar overbodige excuses vindt (en ik ben ECHT ziek) en waarvan we elke week ons 'huiswerk' moeten maken (!!!) en vragen moeten voorbereiden, elke week voorbereid moeten zijn alsof we op dat moment tentamen krijgen etc, ze zal dit ook controleren en als je het één keer niet in orde hebt dan mag je geen hertentamen doen. Wat een belachelijk systeem, we zitten toch niet meer in de brugklas?! En nu sta ik dus meteen al in slecht licht omdat ik er niet was vandaag..

Ik durf niets te eten omdat ik bang ben dat ik moet overgeven, of dat ik het gewoon niet doorgeslikt krijg. Ik moet nu ineens door dat klote vak superveel gaan voorbereiden terwijl ik dit weekend echt geen tijd heb .. Ik voel me zo schuldig dat ik vandaag niet ben gaan sporten en nog 10x erger omdat ik met J. had afgesproken en was vergeten af te bellen (tot een halfuur geleden).. Oh ik voel me echt zo naar en ik weet dat ik nu naar mijn lichaam moet luisteren en lief voor mezelf moet zijn en zo, maar ik kan het niet. Ik moet doorgaan, er is nog zoveel te doen en ik MOET morgen beter zijn anders kan ik niet werken en krijg ik dus geen geld wat ik echt heel hard nodig heb.. Ooh bah, ik wil dit niet meer, ik wil alleen maar slapen en nooit meer wakker worden
Oud 14-11-2008, 11:31
Yana
Yana is offline
Citaat:
@ Yana: kun je het niet "gewoon" tegen je ouders vertellen, desnoods via een brief ofzo? Waar ben je bang voor? Ze kunnen het toch alleen maar enorm knap van je vinden dat je hulp hebt gezocht lijkt mij. En ik denk dat zij 100x liever hebben dat jij weer goed in je vel komt te zitten, dan dat je op tijd afstudeert. Wat is nou belangrijker?

OT: al om half 10 op de uni. M'n argument is zo goed als af dus ik ga nu verder met de conclusie. Bah. Maar het eerste deel was vrijwel helemaal goed, dus dat geeft de burger moed Nog 5 dagen afzien, typen, nadenken, inhoudelijk gedoe. Dan staat alles zo goed als op papier. Alleen de kleine dingetjes dan nog.
Het ligt helaas wat gecompliceerder dan dat, Missy. Mijn ouders (vooral vader) zijn niet zo rationeel.
Oud 14-11-2008, 12:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Nijn: Beterschap! Het lijkt ook altijd op de meest ongelegen tijden te komen, dat je ziek wordt. Maar volgens mij heerst het wel een beetje, ben zelf ook erg verkouden en daar heb ik ook echt totaal geen tijd voor
Oud 14-11-2008, 12:18
Verwijderd
@Yana: Toch reageren ouders (en andere mensen) soms heel anders dan je verwacht, zelfs als je dat van te voren niet gelooft. En eerlijkheid duurt over het algemeen het langst (en zorgt voor een stuk meer overzicht voor jezelf en hopelijk ook meer steun vanuit je omgeving).
Oud 14-11-2008, 13:27
Missy1234567890
@ Yana: ja, oke. Maar is het alle leugens en spanning aan jouw kant waard om het niet tenminste proberen te vertellen? Wat ze er dan mee doen, is hun zaak.

@ Nijn: jij bent echt vaak ziek valt me op. Maarre, beterschap enzo!

OT: ik heb het eigenlijk wel weer gehad voor vandaag, maar ik kan pas over een uur weg, want er gaat niet eerder een trein (of ja, die gaat wel, maar die haal ik niet meer) Ben echt moe van het vroege opstaan en het nadenken.

Laatst gewijzigd op 14-11-2008 om 15:22.
Oud 14-11-2008, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Ben ik thuisgebleven om lekker thuis te studeren, doe ik niets. Echt kansloos.

You can't start a fire, you can 't start a fire without a spark
ik krijg deja-vus van jouw post. of je post gewoon steeds hetzelfde

ontopic: Zoooooooo ik heb gewoon een echte H&M trui gekocht!!!Maar het was wel gezellig. En dat wordt het morgen ook! Maar op 3 uur slaap ben ik gewoon geen mens...pfff.
Oud 14-11-2008, 16:14
Roosje
Roosje is offline
Lief Nijntje knuffel! Wel goed voor jezelf zorgen hè, wat dat betreft is 't goed dat je niet naar werkcollege bent gegaan. (-:

En jaa ik word hopelijk met twee vriendinnetjes mentor bij het 3e IK. Dat zou echt geniaal zijn. Gisterenavond was het heerlijk, de hele avond beneden gezeten en met heerlijk lieve mensen gekletst en gemasseerd en elkaar voetmassages gegeven en mensen geprobeerd over te halen om ook lid te worden. Want leuke mensen, en dat is goed.
Vanmorgen was éérst een beetje stom want mn kamer stond plotseling op de site van de SSH. Maar het is opgelost en ik kan volgende week m'n contract tekenen, yay. En we hadden daarnet de opening van een tentoonstelling waar foto's van mij en mn hele gezin hingen maar het was een epic faal, ik vond het niet eens mooi. Dat heb je soms & zo. Dadelijk ga ik paardrijden op m'n oude manege en dat is supertof.
Oud 14-11-2008, 17:07
coopergirl
coopergirl is offline
Maandag moet ik op een congres voor 70 mensen een referentpresentatie geven Het aan te vallen onderzoek is zó wazig, er zit helemaal geen lijn in, waardoor het onbegrijpelijk is Nu kan ik dit wel benoemen tijdens mijn presentatie, maar ahhh.. Ik zit nu al zo te stressen, terwijl ik maandag om 15.45 uur pas de presentatie heb.. Ik moet vanavond mijn presentatie afhebben, dat is mijn enige hoop op een klein beetje rust. Het weekend moet ik nog een leesvraag beantwoorden waarvoor ik nog zo'n 100 pagina's moet lezen Of ik sterf zondag, of ik eet maandag een doos bètablokkers om mijn hartslag en bloeddruk niet te veel doen stijgen..

Oké, een groepsgenoot is het er niet mee eens dat ik de referentpresentatie ga verzorgen en stuurt nu een protestmail naar onze derde groepsgenoot. (Ik heb bijna ons hele literatuuronderzoek gedaan, wat nu dus door twee anderen wordt gepresenteerd.. Eerst heb ik daar veel energie in gestoken, kan ik vervolgens ook nog eens een keer de nodige energie steken in de referentpresentatie).

Positieve afsluiter.. Alle tentamenuitslagen zijn bekend: 7.2 voor statistiek, een 6.8 voor inleiding in de sociologie en een 8.3 voor primaire sociale orde. Geen her's

Laatst gewijzigd op 14-11-2008 om 17:26.
Oud 14-11-2008, 19:03
marrel
marrel is offline
Vandaag was te lang, deze week was te druk. Ik ben rijp voor de sloop. Kan zo m'n bed in nu en morgen moet ik weer werken. Ga maar op de bank liggen, kijken hoe lang het duurt voor ik in slaap val. Ik zie dat spel van economie ook niet zitten. Ik neem het niet op vat het niet. Wel lol gehad maar o ben zo moe.
Oud 14-11-2008, 19:31
Nijn*
Nijn* is offline
@ Missy1234567890: Klopt, ik ben heel vaak ziek Als kind was ik al heel erg veel ziek en dat is eigenlijk alleen maar erger geworden vanwege lage weerstand (o.a. door es). Ik ga ook vaak over mijn eigen grenzen heen door niet de rust te nemen die ik nodig heb als ik ziek ben, dus blijf ik een beetje doormodderen tot ik echt goed ziek word.

OT: Eindelijk wat gegeten dat erin blijft, nog wat uur geslapen enz. Hopelijk kan ik morgen gewoon gaan werken en dan de rest van het weekend nog wat uitrusten en veel voorbereiden voor de komende week.. Ik blijf me rot voelen maar hopelijk heb ik vannacht een rustige nacht, dat zou al zoveel schelen. En ik mis mijn mama
Oud 14-11-2008, 19:39
darkfairy
darkfairy is offline
vandaag weer voor het eerst gewerkt,
na 6 weken nou.
en het was heel erg vermoeiend.
en door de spanning heb ik nou al de hele dag hoofdpijn.
ik vond het wel fijn om een aantal collega's weer te zien.
en op een moment moest mijn ex even tegen over mij komen zitten.
omdat degene die tegen over mij zat naar de wc moest.
en het viel me mee maar hij deed normaal voor zijn doen.
en verder veel spanning en moe en last van me rug.
Oud 14-11-2008, 21:44
Verwijderd
Ooh het gaat wel goed, maar ik ben blij dat ik weer thuis ben en hier even kan bitchen over m'n huisgenoot. Ze is opzich wel een schat, maar dat christelijke gelul trek ik slecht en pff wat is dat toch dat ze zich er zo arrogant door gaat gedragen jaja god is haar vriend heel fijn maar nee ze heeft niet altijd gelijk ;@
Oud 14-11-2008, 22:03
Verwijderd
Zo. ik heb net echt heel hard zitten huilen. Bah.
Oud 14-11-2008, 22:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als voorbereiding op mijn afstuderen van maandag toch m'n scriptie nog maar eens goed doorgenomen en als ik dat nu lees kan ik me nauwelijks voorstellen dat ik het zélf geschreven heb. Het staat er allemaal zo alsof het echt zo is en ik ben ook heel stellig geweest in een aantal dingen waarvan al jaren het tegendeel bewezen is. Heel bizar om dat nu zo nog eens te lezen. En op zich is het best leuk om het echt nog eens helemaal na te lezen want hoevaak doe je dat nou met iets als het klaar is? Vaak ben je er dan zo klaar mee dat het ergens in een kast verdwijnt. Ik kom niet eens zo heel veel fouten tegen, hooguit een stuk of drie, valt me erg mee Verder wel wat dingen waarvan ik denk 'dat had beter zo gekund (zoals afkortingen in een titel enzo) maar ik ben er nog steeds erg tevreden mee en denk wel dat het iets moois op kan leveren Ik wil nog drie artikeltjes even doorlezen/nakijken en m'n presentatie nog een keer oefenen voor mezelf, misschien nog wat theoriedingen nazoeken maar dan is het echt mooi geweest en moet het gewoon goedgaan maandag Ik ga nu eerst maar naar m'n bedje want ik ben best wel heel erg moe
Oud 14-11-2008, 22:50
kroot
kroot is offline
Ahum, was in de stres omdat ik de TAN-codes van de postbank kwijt was. Maar wie zoekt, zal vinden. En ik heb ze gelukkig ook gevonden!! Pfieuw anders wordt mijn verzekering niet zo blij als die geen geld krijgt.
En ik krijg opeens 400,- van de belastingdienst Het heet: tegemoetkoming buitengewone uitgaven. Maar waarom ik dat krijg? Geen idee.. vind het absoluut niet erg.
Net met mijn muzikale wederhelft geoefend voor ons concert van zondag. Gaat wel lukken hoop ik. Nu slapen!
Oud 15-11-2008, 08:04
Yana
Yana is offline
Mijn vader reageert wel zoals ik verwacht, want dat is gebaseerd op hoe hij altijd heeft gereageerd op moeilijke dingen mbt mij. Als ik het hem vertel, moet ik er rekening mee houden dat de hele wereld (en zijn wereld is erg groot, inclusief ver-weg-kennissen en vrijwel onbekenden) het te weten komt. Daar heb ik gewoon geen zin in. Daarbij heb ik ook geen zin in een extra last, namelijk dat ik voor hem moet gaan zorgen omdat hij zo zielig is met zijn eetstoornis-dochter.

Dus. Nee. Dan liever deze leugen, in ieder geval t.o.v. hem. Mijn broer wil ik het wel vertellen. Vandaag misschien...
Oud 15-11-2008, 08:44
Verwijderd
@Yana: Toch kan het je ook dan verrassen. En voor hem zorgen hoef je absoluut niet; dat is een gevoel dat jij hebt, maar je kunt ook denken: "hij is een volwassen man, dus laat hem lekker voor zichzelf zorgen".

Waarom ik zeg dat het je soms kan verrassen is, omdat ik zelf die ervaring heb met mijn eigen ouders. Zowel met dingen van mijzelf als met dingen van mijn zusjes. En zij (mijn zusjes dus) en ik dachten vooraf ook dat we echt 100% zeker wisten hoe ze zouden reageren, want dat was ook gebaseerd op hoe ze altijd hadden gereageerd. En toch pakte het dus soms onverwachts opeens heel anders uit.

Maar als je het niet wilt vertellen en je liever de schijn ophoudt voor hem, dan moet je dat vooral doen; jij bent degene die er mee moet leven. Hopelijk kan je het je broer wel vertellen, dan heb je iig iemand in je omgeving waar je open tegen kunt zijn en die je hopelijk zal steunen. Succes!

Laatst gewijzigd op 15-11-2008 om 11:44.
Oud 15-11-2008, 09:03
Verwijderd
Het verstand en het hart gaan nooit hand in hand.
Je hoofd en je hart zijn nooit één.
Volg altijd je gevoel, bied geen tegenstand.
Zonder liefde wordt het hart van steen.

Je verstand en je hart gaan nooit hand in hand.
Je hoofd en je hart zijn nooit één.
Volg altijd je gevoel, bied geen tegenstand.
Liefste laat me niet alleen.
Oud 15-11-2008, 09:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Dana: Jaaa, gek is dat hè? Dat had ik ook met toen mijn verhaal werd voorgelezen door iemand anders op die prijsuitreiking, dan lijkt het net een 'echt verhaal', net zoals dat van jou een 'echte goede scriptie' lijkt, maar dat zijn het natuurlijk ook gewoon Leuke momenten zijn dat.
@Yana: Mja, ik snap het wel, natuurlijk, ook je keuze om het niet aan je ouders te gaan vertellen. Maar het lijkt me wel een heel goed idee om het aan je broer te vertellen, volgens mij heb je wel een goede band met hem, dus heel veel succes daarmee!

OT: Ja, verkouden dus, maar verder gaat het wel goed. Het is zaterdag en ik ben in Utrecht, dat voelt maf
Oud 15-11-2008, 09:20
Verwijderd
Zo'm eigen bier tenter is heel relax
Oud 15-11-2008, 10:04
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Daantje_0705: ook ik herken helemaal wat je schrijft over je scriptie. Bij mij zat er 2x best veel tijd tussen het maken/inleveren van mijn scriptie en het presenteren ervan (de ene keer in september ingeleverd en gepresenteerd in maart; de tweede keer in juni ingeleverd en gepresenteerd in augustus) en ik verbaasde me ook echt over wat ik allemaal geschreven had. Best grappig eigenlijk.

OT: ik heb vanochtend al veel boodschappen gedaan. Ook pepernoten gekocht, want vandaag komt de sint in Nederland en dan mag het van mezelf . Nu nog even hard doorwerken, dadelijk de intocht van sinterklaas kijken met een chocoladebroodje, pepernoten en warme chocolademelk (al ga ik van dat laatste spijt krijgen, denk ik). Wel jammer dat mijn vriend er niks aan vindt en de sfeer dus toch anders is dan 'vroeger' toen ik het nog bij mijn ouders thuis keek. Dat was altijd supergezellig.
En natuurlijk nog een heleboel doen voor m'n werk. Maar dat wordt misschien wel vanavond, want als de post komt, gaan we vanmiddag nog naar Limburg om 'schoonzusje' iets te brengen.
Oud 15-11-2008, 10:54
Missy1234567890
@ Yana: als je denkt dat het je beter niet aan je vader kunt vertellen, moet je dat natuurlijk niet doen. Ik was vooral bang dat je het aan helemaal niemand wilde vertellen, maar ik lees nu over je broer. Het lijkt me wel fijn dat je een beetje steun krijgt van mensen om je heen.

@ Hawahaai: wij keken dat "vroeger" ook altijd. En als het afgelopen was, brood met speculaas. Vorig jaar heb ik volgens mij wel met vriendje gekeken, die vond het wel leuk weer eens te zien. Nu gaan we het niet kijken, maar ik weet zeker dat bij m'n ouders de tv aanstaat.

OT: typen. En vanavond verjaardag en ik ga de zenuwen daarvoor nog wel even proberen uit te stellen.
Oud 15-11-2008, 12:39
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@ Hawahaai: wij keken dat "vroeger" ook altijd. En als het afgelopen was, brood met speculaas. Vorig jaar heb ik volgens mij wel met vriendje gekeken, die vond het wel leuk weer eens te zien. Nu gaan we het niet kijken, maar ik weet zeker dat bij m'n ouders de tv aanstaat.
Ik heb het net wel gekeken, want ik ben kleuterjuf en dan moet je wel weten hoe het verhaal verder gaat, vind ik. Dus ook het sinterklaasjournaal kijk ik nu iedere avond even gauw op internet, om met de kleuters mee te kunnen praten. Het blijft grappig om de intocht te zien
Gelukkig gaan we niet naar Limburg vanmiddag, dan kan ik mijn tijd even rustig besteden aan wat dingetjes voor mijn werk. Eerst die e-mail maar eens sturen.
Oud 15-11-2008, 13:16
Verwijderd
Ik zit aan mijn huiswerk
Oud 15-11-2008, 15:38
Missy1234567890
Mwah, typen gaat niet echt. Concentratie is weg en ergens heb ik het gevoel ook nog tijd genoeg te hebben. Want het kan natuurlijk niet eerder af zijn dan de deadline, ik zal en moet eerst enorm veel stress krijgen. Gelukkig is dit wel echt het laatste inhoudelijke typwerk, dus de laatste paar daagjes stress.

Vanmiddag cadeautje gekocht voor de verjaardag van vanavond. Vriend van mijn vriend en vriendin van hem vieren het samen, dus ben erg benieuwd hoe druk het zal zijn en hoeveel voor mij onbekende mensen Dit soort dingen zijn niet echt aan mij besteed, het liefst zou ik ook niet meegaan, maar vermijding En ik moet ook wel zeggen dat het beter gaat dan 2 jaar geleden, toen ik voor zoiets echt al een week zenuwachtig was en nu dus maar een paar uur van te voren. Maar we zullen zien
Oud 15-11-2008, 15:52
Verwijderd
ik wil niet dat mensen zomaar uit het niets hun vinger op de zere plek leggen, in twee zinnen, tussen kassa en koffie door. Echt niet. Daar word ik heel nerveus van. En ik ben al moe en sinds dagen labiel. bah. Vanavond dansen en uit eten*dansje doet*
Oud 15-11-2008, 16:43
Verwijderd
Soms is het niet leuk om samen te wonen met iemand die 4-5 avonden per week weg is.
Oud 15-11-2008, 17:42
Heksjuh
Heksjuh is offline
Beterschap Nijn!
Succes nog met je scriptie Missy, nog even en het is af!
Daantje: succes maandag!

Gewinkeld vandaag. Ik heb echt een hekel aan winkelen. En iedereen hier thuis heeft ook een hekel aan winkel met mij, omdat ik niks leuk vind of het zit niet en ik ben een zeur
Ik heb nieuwe schoenen die heel veel lijken op mijn oude schoenen en op de schoenen die ik daarvoor had En ik heb een nieuwe broek. Die zit wel wat strakker dan de broeken die ik nu heb, dus hopelijk kom ik niet aan want dan past het niet meer

Naar de opticien geweest vandaag voor controle. Ik zou eigenlijk vaker mijn bril moeten dragen, mijn ogen zijn een beetje rood. Ik ben wel vooruit gegaan qua sterkte, een kwart punt. Ik wist niet dat dat kon, vooruit gaan. Ik heb nog gevraagd hoe dat kan en het kan al door dingen als wisselen van anticoncenptie pil, dus een ander merk gaan slikken, maar ik neem de pil niet dus daar kan het niet door komen. Maar goed, hopen dat het met de nieuwe sterkte ook goed gaat dan want straks is het gewoon een meetfout en zie ik straks slecht.

Nog steeds last van mijn rug, wel al minder. Vanmorgen en gisteravond was het wel heel erg, vooral vanmorgen. Maar het komt ook wel doordat ik ongesteld werd gisteravond, ik had daar buikpijn door vanmorgen en ook veel last van mijn heup en been (al is het lang geleden dat mijn heupen en echt zo veel pijn deden). Nu ik achter de computer zit heb ik wel meer last, vooral van mijn bovenrug. Ik durf eigenlijk niet te trainen morgen, ik ben bang dat ik het erger maak door te trainen. Ik weet het niet, misschien even overleggen met de trainer of hij denkt dat het kan. Ik ga sowieso wel heen. En daarna langs mijn zus. Zij en een vriendin hebben sinds kort een 'bedrijfje', ze verhuren zichzelf voor kinderfeestjes en als zwartepiet. Morgen moeten ze flyers uitdelen vlakbij Centraal, verkleed als zwartepiet. Iets voor een restaurant. En ik kom toch over Centraal, even uitstappen en dan een half uur later de trein weer terug is een kleine moeite. Hopelijk kan ze het wel waarderen.

Woensdag weer naar de fysio, ik ben benieuwd of er nu verbetering is of dat mijn spieren nog vaster zijn gaan zitten. Ik weet eigenlijk niet eens hoe het met mijn verzekering zit, waarschijnlijk ben ik voor volgend jaar niet eens verzekerd voor de fysio. Dat wordt nog een duur grapje anders, want ik heb nu ook niet heel veel behandelingen die vergoed worden.

Nu nog even wat schoolwerk doen, want donderdag alweer tussentoets .
Maar woensdag wel weer vrij, en maandag ook niet heel veel les.
Als ik niet steeds last van mijn rug had en gewoon kon trainen en zelfs normaal achter de computer zitten en niet aan het eind van de dag moeten gaan liggen van de pijn, zou ik op dit moment heel tevreden zijn met hoe alles gaat Ik vind mijn studie weer leuk, ik weet nog hoe erg ik het na de zomervakantie vond. Ik ben blij met mijn kamertje, ik ga met leuke en lieve mensen om. Ik ben best tevreden en gelukkig
Oud 15-11-2008, 18:47
Verwijderd
Ik ben echt zo'n wijf soms, dat ik een beetje zit te janken om een paar liedjes. .

Kies voor de liefde in je leven, kies met je hart, niet met je hoofd,
Je kunt het wonder pas beleven, als je in wonderen gelooft.

Liefde heeft vele gezichten, hoe weet je wie de ware is?
Het gevoel dat je doet zwichten, en dat niet te verklaren is.

Maar weet die ene mij te vinden, dan zal ik stralend voor hem staan.
Ik leg mijn leven in zijn handen en laat hem nooit, nee nooit meer gaan.
Hij mag zijn dromen met mij delen en zijn onzekerheid en pijn.
Ik laat hem nooit meer achterspelen, hij zal voorgoed de mijne zijn.
Oud 15-11-2008, 20:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Soms is het niet leuk om samen te wonen met iemand die 4-5 avonden per week weg is.
Die uitspraak doet me stiekem een beetje pijn van binnen, omdat die op mij zo van toepassing is (ik ben altijd weg of bezig). Ik vind dat al vervelend voor mezelf, maar nog veel meer voor mijn vriend. Deze zin deed me dat even weer extra beseffen. En bijv. ook nu, ik ben bezig aan mijn werk (maar ondertussen forum ik toch), terwijl ik ook met hem op de bank die film had kunnen kijken... Ik ga dus nu gauw afronden en dan achter de computer vandaan!
Dankjewel Mushu.
Oud 15-11-2008, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ben blij met mijn kamertje
! omdat ik me herinner dat dat hele drama's zijn geweest
Oud 15-11-2008, 22:17
Roosje
Roosje is offline
Ik heb heel erg behoefte aan mensen om me heen nu. Mensen die me lief zijn, die ik langer ken dan twee maanden, met wie ik kan praten. En ik weet niet goed waarom maar ik ben zo aan het nadenken - waarom de liefde?
Ik weet het impliciet wel, ik weet wel dat ik verschrikkelijk de behoefte heb aan liefhebben, maar ik ben op zoek naar het nut. Ik & mijn grote levensvragen. Wie geeft me dan een antwoord?

En zo lijk ik toch weer heel erg op de hoofdpersoon van mijn NaNo, waarin ik gelukkig alles van mezelf kwijt kan, maar het is niet genoeg. Ik mis de interactie. Ik mis Fe. ook.

Edit: en daarnet heb ik alle verhalen slash stukjes gelezen die ik ooit op m'n log heb geplaatst en ze beschrijven best wel mij. En alles wat ik ooit heb meegemaakt. Ik constateer een vertraging van plusminus anderhalf jaar maar vind dat ik het best kan. Bést wel. En ik luister de muziek ervan - Stone Sour, Gorillaz, Spinvis, alles om LAM te vermijden.

Laatst gewijzigd op 15-11-2008 om 22:29.
Oud 15-11-2008, 22:44
Verwijderd
Ze weten precies wie ik ben ben het eettentje me broodjes kaas met turkse worst komen er aan!! ''Heerlijk''
Oud 15-11-2008, 23:29
tsjappie
tsjappie is offline
Net 3 dagen uit met m'n vriendin, denk toch iedere dag dat dit niet de juiste beslissing was. Het ging allemaal zo snel, kende haar net en kwam er later achter dat we eigelijk niet zo goed bijelkaar passen. De eerste week was echt een week om niet meer te vergeten, we waren zo close, zoveel dingen samen doen. Heb me nog nooit zo blij gevoelt.

We hadden misschien net een maandje maar ze was de eerste waar ik zo écht verliefd op was en waarvan ik dacht dat we heel lang samenbleven. Ik wou het al een paar keer eerder uitmaken, zij wist ervan en vatte het niet zo goed op. Daarna erover gepraat en besloten dat we het nogwel wouden proberen.

Nouja daarna wou ik haar nog even spreken dus ik haar sms-en na 2 smsjes geen reactie terug, dus maar gemailt dat het uit was. Maar nu denk ik de hele dag of het wel de juiste keuze was, ik mis haar zo, haar warmte alles eigelijk wel...

Heb in de weekenden nergens meer zin in, net alsof zonder haar gewoon alles een stuk minder is geworden. Ik weet niet of het nog een keer met haar wil proberen, maar ik vind het moeilijk om met haar te praten nu het uit is. Ik dacht dat ik het wel goed zou opvatten, maar zit vaak met tranen in m'n ogen als ik terugdenk aan de leuke tijden die we hadden, minder leuke waren er ook maar daar denk ik liever niet aan.

Zal ik het gewoon laten rusten en daarna gewoon weer een beetje aandacht aan andere meisjes besteden, of met haar praten en kijken of ze het nog eens wilt proberen want hoe het nu is dat trek ik niet.

Ik probeer wel een beetje haar te vergeten door veel met andere meisjes te doen, maar het voelt zo anders... Ik was de laatste paar dagen eigelijk niet meer verliefd op haar, maar nu besef ik pas wat ik kwijt ben.

;[
Oud 15-11-2008, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Net 3 dagen uit met m'n vriendin, denk toch iedere dag dat dit niet de juiste beslissing was. Het ging allemaal zo snel, kende haar net en kwam er later achter dat we eigelijk niet zo goed bijelkaar passen. De eerste week was echt een week om niet meer te vergeten, we waren zo close, zoveel dingen samen doen. Heb me nog nooit zo blij gevoelt.

We hadden misschien net een maandje maar ze was de eerste waar ik zo écht verliefd op was en waarvan ik dacht dat we heel lang samenbleven. Ik wou het al een paar keer eerder uitmaken, zij wist ervan en vatte het niet zo goed op. Daarna erover gepraat en besloten dat we het nogwel wouden proberen.

Nouja daarna wou ik haar nog even spreken dus ik haar sms-en na 2 smsjes geen reactie terug, dus maar gemailt dat het uit was. Maar nu denk ik de hele dag of het wel de juiste keuze was, ik mis haar zo, haar warmte alles eigelijk wel...

Heb in de weekenden nergens meer zin in, net alsof zonder haar gewoon alles een stuk minder is geworden. Ik weet niet of het nog een keer met haar wil proberen, maar ik vind het moeilijk om met haar te praten nu het uit is. Ik dacht dat ik het wel goed zou opvatten, maar zit vaak met tranen in m'n ogen als ik terugdenk aan de leuke tijden die we hadden, minder leuke waren er ook maar daar denk ik liever niet aan.

Zal ik het gewoon laten rusten en daarna gewoon weer een beetje aandacht aan andere meisjes besteden, of met haar praten en kijken of ze het nog eens wilt proberen want hoe het nu is dat trek ik niet.

Ik probeer wel een beetje haar te vergeten door veel met andere meisjes te doen, maar het voelt zo anders... Ik was de laatste paar dagen eigelijk niet meer verliefd op haar, maar nu besef ik pas wat ik kwijt ben.

;[
Sterkte er mee....
Oud 16-11-2008, 10:18
Missy1234567890
Vandaag ga ik écht veel typen. En dan vanvond lekker met vriendje naar de bios, want ik vind het zo stom voor hem dat ik de laatste paar maanden vrijwel elk weekend aan het typen ben geweest en we dus niet echt leuke dingen hebben kunnen doen (behalve 's avonds samen tv/film kijken dan).

Gisteravond die verjaardag. Vooraf in de auto (een uur) nog mega zenuwachtig geweest incl. alle doemscenario's. Toen konden we het in Rotterdam niet vinden, omdat we de verkeerde afslag hadden genomen en ons orientatiepunt daar niet op de borden stond. Na een half uurtje sight seeing Rotterdam toch aangekomen. En gelukkig was het toen wij kwamen niet zo druk nog, dat werd het later wel en toen werd het ook wat minder gezellig omdat het niet allemaal in de kamer paste en de helft dus ging staan. Later paste het wel weer en toen werd het best gezellig maar toen gingen we weg, want nog een uur rijden en ik moest vandaag toch nog een beetje op tijd op. Al met al viel de spanning nog wel mee, maar echt leuk ga ik dat soort dingen toch nooit vinden denk ik.
Oud 16-11-2008, 10:39
rare kwast
rare kwast is offline
echt naaah hou toch eens op met dat gedenk over vorig jaar... waarom blijven sommige mensen ONGEWILD in je hoofd zitten
Oud 16-11-2008, 13:19
Nebel
Nebel is offline
Wat een chaos in mijn hoofd. Wat een verschillende gevoelens

- Angst en verdriet om papa
- Angst en lichamelijke pijn om mezelf
- Stress en zoveel leuke dingen met mijn studie
- Een bepaald persoon *whiehh*
Oud 16-11-2008, 13:31
darkfairy
darkfairy is offline
blegh.
Oud 16-11-2008, 14:21
Yana
Yana is offline
En nu weet hij het en heb ik een einde gemaakt aan jarenlang vermijden en liegen. Dat moet vast goed zijn, maar zo voelt het helemaal niet. Ik ben alleen maar bang voor alles wat komen gaat, voor de nieuwe weg die ik moet uitvinden nu hij het weet en ik weet-dat-hij-het-weet.

Ik moest me toch opgelucht voelen? Blij, misschien wel? Waarom ben ik dan alleen maar bang dat deze openheid me veel te kwetsbaar heeft gemaakt?
Oud 16-11-2008, 14:29
Verwijderd
Twee nachtjes van huis geweest en het was leuk. Ik zag er wel echt tegenop, maar ik heb me toch over een paar drempels heen kunnen werken Mijn nichtje (van bijna 1,5) is echt te schattig, ze noemt me tante <3 En mijn zus en ik hebben onze ouders mee uiteten genomen, gezellig met z'n viertjes eten. Het was echt heel geslaagd
En nu kan ik weer lekker in m'n statistiekboek kruipen <3
Oud 16-11-2008, 14:47
darkfairy
darkfairy is offline
en straks weer terug naar boekel.
Oud 16-11-2008, 14:56
marrel
marrel is offline
Beetje jammer dat ze me (ons) niet mee uiteten hebben gevraagd Of stel ik te hoge eisen... Maarja. Ik heb iig dit jaar weer iets te doen met oud en nieuw, vorig jaar was een ramp. T was thuis wel gezellig ofzo, maar het voelde gewoon niet goed.
Oud 16-11-2008, 15:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
En nu weet hij het en heb ik een einde gemaakt aan jarenlang vermijden en liegen. Dat moet vast goed zijn, maar zo voelt het helemaal niet. Ik ben alleen maar bang voor alles wat komen gaat, voor de nieuwe weg die ik moet uitvinden nu hij het weet en ik weet-dat-hij-het-weet.

Ik moest me toch opgelucht voelen? Blij, misschien wel? Waarom ben ik dan alleen maar bang dat deze openheid me veel te kwetsbaar heeft gemaakt?
Pfuh, jij moet helemaal niets, je kan jezelf moeilijk dwingen om blij te zijn als je net zoiets moeilijks hebt gedaan. Maar ik vind het wel heel dapper van je en ik denk ook echt dat het een goede keuze is geweest, hopelijk zal het ook snel een goede keuze blijken
Oud 16-11-2008, 16:04
Nebel
Nebel is offline
Oh nee, dit kan niet waar zijn.

Een vriendin en haar zusje zijn vanochtend om het leven gekomen bij een auto-ongeluk (de meisjes van het ongeluk in belgie)...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten