Advertentie | |
|
![]() |
|
@Nijn: Beterschap! Het lijkt ook altijd op de meest ongelegen tijden te komen, dat je ziek wordt. Maar volgens mij heerst het wel een beetje, ben zelf ook erg verkouden en daar heb ik ook echt totaal geen tijd voor
![]()
|
Verwijderd
|
@Yana: Toch reageren ouders (en andere mensen) soms heel anders dan je verwacht, zelfs als je dat van te voren niet gelooft. En eerlijkheid duurt over het algemeen het langst (en zorgt voor een stuk meer overzicht voor jezelf en hopelijk ook meer steun vanuit je omgeving).
|
![]() |
|
@ Yana: ja, oke. Maar is het alle leugens en spanning aan jouw kant waard om het niet tenminste proberen te vertellen? Wat ze er dan mee doen, is hun zaak.
@ Nijn: jij bent echt vaak ziek valt me op. Maarre, beterschap enzo! OT: ik heb het eigenlijk wel weer gehad voor vandaag, maar ik kan pas over een uur weg, want er gaat niet eerder een trein (of ja, die gaat wel, maar die haal ik niet meer) Ben echt moe van het vroege opstaan en het nadenken. Laatst gewijzigd op 14-11-2008 om 15:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: Zoooooooo ik heb gewoon een echte H&M trui gekocht!!! ![]() |
![]() |
|
Lief Nijntje knuffel! Wel goed voor jezelf zorgen hè, wat dat betreft is 't goed dat je niet naar werkcollege bent gegaan. (-:
En jaa ik word hopelijk met twee vriendinnetjes mentor bij het 3e IK. ![]() Vanmorgen was éérst een beetje stom want mn kamer stond plotseling op de site van de SSH. ![]() ![]() ![]()
|
Maandag moet ik op een congres voor 70 mensen een referentpresentatie geven
![]() ![]() Oké, een groepsgenoot is het er niet mee eens dat ik de referentpresentatie ga verzorgen en stuurt nu een protestmail naar onze derde groepsgenoot. (Ik heb bijna ons hele literatuuronderzoek gedaan, wat nu dus door twee anderen wordt gepresenteerd.. Eerst heb ik daar veel energie in gestoken, kan ik vervolgens ook nog eens een keer de nodige energie steken in de referentpresentatie). Positieve afsluiter.. Alle tentamenuitslagen zijn bekend: 7.2 voor statistiek, een 6.8 voor inleiding in de sociologie en een 8.3 voor primaire sociale orde. Geen her's ![]()
Laatst gewijzigd op 14-11-2008 om 17:26. |
![]() |
|
Vandaag was te lang, deze week was te druk. Ik ben rijp voor de sloop. Kan zo m'n bed in nu en morgen moet ik weer werken. Ga maar op de bank liggen, kijken hoe lang het duurt voor ik in slaap val. Ik zie dat spel van economie ook niet zitten. Ik neem het niet op vat het niet. Wel lol gehad maar o ben zo moe.
|
@ Missy1234567890: Klopt, ik ben heel vaak ziek
![]() OT: Eindelijk wat gegeten dat erin blijft, nog wat uur geslapen enz. Hopelijk kan ik morgen gewoon gaan werken en dan de rest van het weekend nog wat uitrusten en veel voorbereiden voor de komende week.. Ik blijf me rot voelen maar hopelijk heb ik vannacht een rustige nacht, dat zou al zoveel schelen. En ik mis mijn mama ![]()
|
vandaag weer voor het eerst gewerkt,
na 6 weken nou. en het was heel erg vermoeiend. en door de spanning heb ik nou al de hele dag hoofdpijn. ik vond het wel fijn om een aantal collega's weer te zien. en op een moment moest mijn ex even tegen over mij komen zitten. omdat degene die tegen over mij zat naar de wc moest. en het viel me mee maar hij deed normaal voor zijn doen. en verder veel spanning en moe en last van me rug.
|
Verwijderd
|
Ooh het gaat wel goed, maar ik ben blij dat ik weer thuis ben en hier even kan bitchen over m'n huisgenoot. Ze is opzich wel een schat, maar dat christelijke gelul trek ik slecht en pff wat is dat toch dat ze zich er zo arrogant door gaat gedragen jaja god is haar vriend heel fijn maar nee ze heeft niet altijd gelijk ;@
|
![]() |
|
Als voorbereiding op mijn afstuderen van maandag toch m'n scriptie nog maar eens goed doorgenomen en als ik dat nu lees kan ik me nauwelijks voorstellen dat ik het zélf geschreven heb. Het staat er allemaal zo alsof het echt zo is en ik ben ook heel stellig geweest in een aantal dingen waarvan al jaren het tegendeel bewezen is. Heel bizar om dat nu zo nog eens te lezen. En op zich is het best leuk om het echt nog eens helemaal na te lezen want hoevaak doe je dat nou met iets als het klaar is? Vaak ben je er dan zo klaar mee dat het ergens in een kast verdwijnt. Ik kom niet eens zo heel veel fouten tegen, hooguit een stuk of drie, valt me erg mee
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ahum, was in de stres omdat ik de TAN-codes van de postbank kwijt was. Maar wie zoekt, zal vinden. En ik heb ze gelukkig ook gevonden!! Pfieuw anders wordt mijn verzekering niet zo blij als die geen geld krijgt.
En ik krijg opeens 400,- van de belastingdienst ![]() Net met mijn muzikale wederhelft geoefend voor ons concert van zondag. Gaat wel lukken hoop ik. Nu slapen! |
![]() |
|
Mijn vader reageert wel zoals ik verwacht, want dat is gebaseerd op hoe hij altijd heeft gereageerd op moeilijke dingen mbt mij. Als ik het hem vertel, moet ik er rekening mee houden dat de hele wereld (en zijn wereld is erg groot, inclusief ver-weg-kennissen en vrijwel onbekenden) het te weten komt. Daar heb ik gewoon geen zin in. Daarbij heb ik ook geen zin in een extra last, namelijk dat ik voor hem moet gaan zorgen omdat hij zo zielig is met zijn eetstoornis-dochter.
Dus. Nee. Dan liever deze leugen, in ieder geval t.o.v. hem. Mijn broer wil ik het wel vertellen. Vandaag misschien...
|
Verwijderd
|
@Yana: Toch kan het je ook dan verrassen. En voor hem zorgen hoef je absoluut niet; dat is een gevoel dat jij hebt, maar je kunt ook denken: "hij is een volwassen man, dus laat hem lekker voor zichzelf zorgen".
Waarom ik zeg dat het je soms kan verrassen is, omdat ik zelf die ervaring heb met mijn eigen ouders. Zowel met dingen van mijzelf als met dingen van mijn zusjes. En zij (mijn zusjes dus) en ik dachten vooraf ook dat we echt 100% zeker wisten hoe ze zouden reageren, want dat was ook gebaseerd op hoe ze altijd hadden gereageerd. En toch pakte het dus soms onverwachts opeens heel anders uit. Maar als je het niet wilt vertellen en je liever de schijn ophoudt voor hem, dan moet je dat vooral doen; jij bent degene die er mee moet leven. Hopelijk kan je het je broer wel vertellen, dan heb je iig iemand in je omgeving waar je open tegen kunt zijn en die je hopelijk zal steunen. Succes! Laatst gewijzigd op 15-11-2008 om 11:44. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het verstand en het hart gaan nooit hand in hand.
Je hoofd en je hart zijn nooit één. Volg altijd je gevoel, bied geen tegenstand. Zonder liefde wordt het hart van steen. Je verstand en je hart gaan nooit hand in hand. Je hoofd en je hart zijn nooit één. Volg altijd je gevoel, bied geen tegenstand. Liefste laat me niet alleen. |
![]() |
|
@Dana: Jaaa, gek is dat hè? Dat had ik ook met toen mijn verhaal werd voorgelezen door iemand anders op die prijsuitreiking, dan lijkt het net een 'echt verhaal', net zoals dat van jou een 'echte goede scriptie' lijkt, maar dat zijn het natuurlijk ook gewoon
![]() @Yana: Mja, ik snap het wel, natuurlijk, ook je keuze om het niet aan je ouders te gaan vertellen. Maar het lijkt me wel een heel goed idee om het aan je broer te vertellen, volgens mij heb je wel een goede band met hem, dus heel veel succes daarmee! OT: Ja, verkouden dus, maar verder gaat het wel goed. Het is zaterdag en ik ben in Utrecht, dat voelt maf ![]()
|
@ Daantje_0705: ook ik herken helemaal wat je schrijft over je scriptie. Bij mij zat er 2x best veel tijd tussen het maken/inleveren van mijn scriptie en het presenteren ervan (de ene keer in september ingeleverd en gepresenteerd in maart; de tweede keer in juni ingeleverd en gepresenteerd in augustus) en ik verbaasde me ook echt over wat ik allemaal geschreven had. Best grappig eigenlijk.
OT: ik heb vanochtend al veel boodschappen gedaan. Ook pepernoten gekocht, want vandaag komt de sint in Nederland en dan mag het van mezelf ![]() En natuurlijk nog een heleboel doen voor m'n werk. Maar dat wordt misschien wel vanavond, want als de post komt, gaan we vanmiddag nog naar Limburg om 'schoonzusje' iets te brengen. |
![]() |
|
@ Yana: als je denkt dat het je beter niet aan je vader kunt vertellen, moet je dat natuurlijk niet doen. Ik was vooral bang dat je het aan helemaal niemand wilde vertellen, maar ik lees nu over je broer. Het lijkt me wel fijn dat je een beetje steun krijgt van mensen om je heen.
@ Hawahaai: wij keken dat "vroeger" ook altijd. En als het afgelopen was, brood met speculaas. Vorig jaar heb ik volgens mij wel met vriendje gekeken, die vond het wel leuk weer eens te zien. Nu gaan we het niet kijken, maar ik weet zeker dat bij m'n ouders de tv aanstaat. OT: typen. En vanavond verjaardag en ik ga de zenuwen daarvoor nog wel even proberen uit te stellen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gelukkig gaan we niet naar Limburg vanmiddag, dan kan ik mijn tijd even rustig besteden aan wat dingetjes voor mijn werk. Eerst die e-mail maar eens sturen. |
![]() |
|
Mwah, typen gaat niet echt. Concentratie is weg en ergens heb ik het gevoel ook nog tijd genoeg te hebben. Want het kan natuurlijk niet eerder af zijn dan de deadline, ik zal en moet eerst enorm veel stress krijgen.
![]() Vanmiddag cadeautje gekocht voor de verjaardag van vanavond. Vriend van mijn vriend en vriendin van hem vieren het samen, dus ben erg benieuwd hoe druk het zal zijn en hoeveel voor mij onbekende mensen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Beterschap Nijn!
Succes nog met je scriptie Missy, nog even en het is af! Daantje: succes maandag! Gewinkeld vandaag. Ik heb echt een hekel aan winkelen. En iedereen hier thuis heeft ook een hekel aan winkel met mij, omdat ik niks leuk vind of het zit niet en ik ben een zeur ![]() Ik heb nieuwe schoenen die heel veel lijken op mijn oude schoenen en op de schoenen die ik daarvoor had ![]() ![]() Naar de opticien geweest vandaag voor controle. Ik zou eigenlijk vaker mijn bril moeten dragen, mijn ogen zijn een beetje rood. Ik ben wel vooruit gegaan qua sterkte, een kwart punt. Ik wist niet dat dat kon, vooruit gaan. Ik heb nog gevraagd hoe dat kan en het kan al door dingen als wisselen van anticoncenptie pil, dus een ander merk gaan slikken, maar ik neem de pil niet dus daar kan het niet door komen. Maar goed, hopen dat het met de nieuwe sterkte ook goed gaat dan want straks is het gewoon een meetfout en zie ik straks slecht. Nog steeds last van mijn rug, wel al minder. Vanmorgen en gisteravond was het wel heel erg, vooral vanmorgen. Maar het komt ook wel doordat ik ongesteld werd gisteravond, ik had daar buikpijn door vanmorgen en ook veel last van mijn heup en been (al is het lang geleden dat mijn heupen en echt zo veel pijn deden). Nu ik achter de computer zit heb ik wel meer last, vooral van mijn bovenrug. Ik durf eigenlijk niet te trainen morgen, ik ben bang dat ik het erger maak door te trainen. Ik weet het niet, misschien even overleggen met de trainer of hij denkt dat het kan. Ik ga sowieso wel heen. En daarna langs mijn zus. Zij en een vriendin hebben sinds kort een 'bedrijfje', ze verhuren zichzelf voor kinderfeestjes en als zwartepiet. Morgen moeten ze flyers uitdelen vlakbij Centraal, verkleed als zwartepiet. Iets voor een restaurant. En ik kom toch over Centraal, even uitstappen en dan een half uur later de trein weer terug is een kleine moeite. Hopelijk kan ze het wel waarderen. Woensdag weer naar de fysio, ik ben benieuwd of er nu verbetering is of dat mijn spieren nog vaster zijn gaan zitten. Ik weet eigenlijk niet eens hoe het met mijn verzekering zit, waarschijnlijk ben ik voor volgend jaar niet eens verzekerd voor de fysio. Dat wordt nog een duur grapje anders, want ik heb nu ook niet heel veel behandelingen die vergoed worden. Nu nog even wat schoolwerk doen, want donderdag alweer tussentoets ![]() Maar woensdag wel weer vrij, en maandag ook niet heel veel les. Als ik niet steeds last van mijn rug had en gewoon kon trainen en zelfs normaal achter de computer zitten en niet aan het eind van de dag moeten gaan liggen van de pijn, zou ik op dit moment heel tevreden zijn met hoe alles gaat ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben echt zo'n wijf soms, dat ik een beetje zit te janken om een paar liedjes.
![]() Kies voor de liefde in je leven, kies met je hart, niet met je hoofd, Je kunt het wonder pas beleven, als je in wonderen gelooft. Liefde heeft vele gezichten, hoe weet je wie de ware is? Het gevoel dat je doet zwichten, en dat niet te verklaren is. Maar weet die ene mij te vinden, dan zal ik stralend voor hem staan. Ik leg mijn leven in zijn handen en laat hem nooit, nee nooit meer gaan. Hij mag zijn dromen met mij delen en zijn onzekerheid en pijn. Ik laat hem nooit meer achterspelen, hij zal voorgoed de mijne zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dankjewel Mushu. |
![]() |
|
Ik heb heel erg behoefte aan mensen om me heen nu. Mensen die me lief zijn, die ik langer ken dan twee maanden, met wie ik kan praten. En ik weet niet goed waarom maar ik ben zo aan het nadenken - waarom de liefde?
Ik weet het impliciet wel, ik weet wel dat ik verschrikkelijk de behoefte heb aan liefhebben, maar ik ben op zoek naar het nut. Ik & mijn grote levensvragen. Wie geeft me dan een antwoord? En zo lijk ik toch weer heel erg op de hoofdpersoon van mijn NaNo, waarin ik gelukkig alles van mezelf kwijt kan, maar het is niet genoeg. Ik mis de interactie. Ik mis Fe. ook. Edit: en daarnet heb ik alle verhalen slash stukjes gelezen die ik ooit op m'n log heb geplaatst en ze beschrijven best wel mij. En alles wat ik ooit heb meegemaakt. Ik constateer een vertraging van plusminus anderhalf jaar maar vind dat ik het best kan. Bést wel. En ik luister de muziek ervan - Stone Sour, Gorillaz, Spinvis, alles om LAM te vermijden.
Laatst gewijzigd op 15-11-2008 om 22:29. |
![]() |
|
Net 3 dagen uit met m'n vriendin, denk toch iedere dag dat dit niet de juiste beslissing was. Het ging allemaal zo snel, kende haar net en kwam er later achter dat we eigelijk niet zo goed bijelkaar passen. De eerste week was echt een week om niet meer te vergeten, we waren zo close, zoveel dingen samen doen. Heb me nog nooit zo blij gevoelt.
We hadden misschien net een maandje maar ze was de eerste waar ik zo écht verliefd op was en waarvan ik dacht dat we heel lang samenbleven. Ik wou het al een paar keer eerder uitmaken, zij wist ervan en vatte het niet zo goed op. Daarna erover gepraat en besloten dat we het nogwel wouden proberen. Nouja daarna wou ik haar nog even spreken dus ik haar sms-en na 2 smsjes geen reactie terug, dus maar gemailt dat het uit was. Maar nu denk ik de hele dag of het wel de juiste keuze was, ik mis haar zo, haar warmte alles eigelijk wel... Heb in de weekenden nergens meer zin in, net alsof zonder haar gewoon alles een stuk minder is geworden. Ik weet niet of het nog een keer met haar wil proberen, maar ik vind het moeilijk om met haar te praten nu het uit is. Ik dacht dat ik het wel goed zou opvatten, maar zit vaak met tranen in m'n ogen als ik terugdenk aan de leuke tijden die we hadden, minder leuke waren er ook maar daar denk ik liever niet aan. Zal ik het gewoon laten rusten en daarna gewoon weer een beetje aandacht aan andere meisjes besteden, of met haar praten en kijken of ze het nog eens wilt proberen want hoe het nu is dat trek ik niet. Ik probeer wel een beetje haar te vergeten door veel met andere meisjes te doen, maar het voelt zo anders... Ik was de laatste paar dagen eigelijk niet meer verliefd op haar, maar nu besef ik pas wat ik kwijt ben. ;[ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Vandaag ga ik écht veel typen. En dan vanvond lekker met vriendje naar de bios, want ik vind het zo stom voor hem dat ik de laatste paar maanden vrijwel elk weekend aan het typen ben geweest en we dus niet echt leuke dingen hebben kunnen doen (behalve 's avonds samen tv/film kijken dan).
Gisteravond die verjaardag. Vooraf in de auto (een uur) nog mega zenuwachtig geweest incl. alle doemscenario's. Toen konden we het in Rotterdam niet vinden, omdat we de verkeerde afslag hadden genomen en ons orientatiepunt daar niet op de borden stond. Na een half uurtje sight seeing Rotterdam toch aangekomen. En gelukkig was het toen wij kwamen niet zo druk nog, dat werd het later wel en toen werd het ook wat minder gezellig omdat het niet allemaal in de kamer paste en de helft dus ging staan. Later paste het wel weer en toen werd het best gezellig maar toen gingen we weg, want nog een uur rijden en ik moest vandaag toch nog een beetje op tijd op. Al met al viel de spanning nog wel mee, maar echt leuk ga ik dat soort dingen toch nooit vinden denk ik. |
![]() |
|
En nu weet hij het en heb ik een einde gemaakt aan jarenlang vermijden en liegen. Dat moet vast goed zijn, maar zo voelt het helemaal niet. Ik ben alleen maar bang voor alles wat komen gaat, voor de nieuwe weg die ik moet uitvinden nu hij het weet en ik weet-dat-hij-het-weet.
Ik moest me toch opgelucht voelen? Blij, misschien wel? Waarom ben ik dan alleen maar bang dat deze openheid me veel te kwetsbaar heeft gemaakt?
|
Verwijderd
|
Twee nachtjes van huis geweest en het was leuk. Ik zag er wel echt tegenop, maar ik heb me toch over een paar drempels heen kunnen werken
![]() ![]() ![]() En nu kan ik weer lekker in m'n statistiekboek kruipen <3 |
![]() |
|
Beetje jammer dat ze me (ons) niet mee uiteten hebben gevraagd
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||