Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
anders doe je zo linkje in je favorieten zetten en dan kan je m gewoon hier als img zetten
linkje: http://deslyxie.nl/forum/images/smilies/para.gif |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en door te zeggen dat je lui en ongemotiveerd ben schuif je weer dingen af op karaktereigenschappen, terwijl je eigenlijk gewoon geen zin hebt om ergens echt moeite voor te doen. volgens mij heb je zo'n gedachtengang van "als ik nou gewoon helemaal niets doe en het gaat mis, dan ligt het in ieder geval niet aan het feit dat ik het niet kán, maar aan het feit dat ik gewoon mijn best niet heb gedaan." en dat is natuurlijk lekker veilig en hartstikke stom. je verspilt alleen maar je eigen tijd. |
![]() |
|
![]() |
Nou eigenlijk vind ik dat mensen zich hier zo met je bemoeien niet een teken dat je weg zou moeten Stefenootje, want kennelijk kan het ze iets schelen wat jij doet en dat is mooi.
Nu zit ik zelfs al in het "saai-topic" op een doordeweeksedag, alsof ik niets beters te doen heb. Houdoe mensen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() > "O hai ik ben psychotisch en ik wil me graag van het dak afgooien en meer van zulk soort dingen." < "AWWRIIGHHT!" *twee duimen omhoog* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() onze lesbrieven zijn ook zo geweldig he eerste regels: 'welkom in de wonderlijke anatomie wereld van Dr. Aafke! We gaan spiertjes rekken, peesjes trekken en nekjes knakken!' en dan met een cheezy foto erbij zoals jij nu doet ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Stem Saail Research #431 Swlabr | 500 | 21-11-2008 23:01 |