Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2008, 20:54
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
En wat doen we dan met de overbodige rommel?
Oud 23-12-2008, 09:47
Verwijderd
Citaat:
"Zodra we de mogelijkheid en de macht hebben, schaffen we de multiculturele samenleving af"
"Zodra ik kan vliegen, vlieg ik naar Portugal"
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 10:37
arPos
arPos is offline
Het is goed om te weten dat Commando de vrijgekomen vacatures op de vuilstort gaat vervullen met zijn vrienden.
Oud 23-12-2008, 11:19
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Je bedoelt milieuparken, waar je enige werkzaamheid is mensen die afval komen brengen vertellen wat ze ermee mogen doen?
Oud 23-12-2008, 11:22
arPos
arPos is offline
Citaat:
Je bedoelt milieuparken, waar je enige werkzaamheid is mensen die afval komen brengen vertellen wat ze ermee mogen doen?
Nee dat is wat ik bedoelde met het nu verwijderde grofvuil
met de vuilstort bedoel ik de plek waar de vuilniswagens stalling hebben, prima werk trouwens.

en die enige werkzaamheden mja, dat kan je over veel beroepskeuzes zeggen, njet?
Oud 23-12-2008, 19:10
hookee
hookee is offline
Citaat:
"schaffen we de multiculturele samenleving af"
De kneep zit 'm in de mooie toevoeging "multi", dat klinkt lekker; multifunctioneel, multinational etc. In het geval van Nederland is het wel multi, maar niet samen. Net zoiets als Mac en Windows, olie en water..
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 19:19
Verwijderd
Citaat:
De kneep zit 'm in de mooie toevoeging "multi", dat klinkt lekker; multifunctioneel, multinational etc. In het geval van Nederland is het wel multi, maar niet samen. Net zoiets als Mac en Windows, olie en water..
Hoe zie je dat voor je dan, een "samen-culturele"-samenleving?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 22:33
Love & Peace
Love & Peace is offline
Wat vinden jullie van het PvdA-standpunt tot afschaffing van dubbele nationaliteiten?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 22:47
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van het PvdA-standpunt tot afschaffing van dubbele nationaliteiten?
Hetzelfde als dat van de PVV. Hoewel ik vind dat de loyaliteit die je voor het land waarin je leeft toont zichzelf uit in hetgeen je doet voor dat land. In mijn geval betekent dat hard werken en bovengemiddeld belasting afdragen. In het geval van veel mensen met een dubbele nationaliteit betekent dat parasiteren op mensen zoals ik.

Wanneer mensen zich meer verbonden voelen met hun eigen land moeten ze daar misschien maar heen?
Oud 23-12-2008, 23:36
Verwijderd
Ik geloof niet in loyaliteit t.o.v. een land. Nationaliteit is iets wat sowieso niet bestaat maar in het leven geroepen is door de gevestigde orde om de bevolking op een plaats te houden waar ze onder controle gehouden kunnen worden.

Schengen ftWorld.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 00:02
Mobius
Mobius is offline
Of zodat er orde kan blijven bestaan, natuurlijk.
Oud 24-12-2008, 08:54
hookee
hookee is offline
Citaat:
Hoe zie je dat voor je dan, een "samen-culturele"-samenleving?
Gewoon; niet. Oftewel; er niet zo prat op gaan en het volk trachten te overtuigen dat het een fantastisch aspect van Nederland is, voorbeeld van (de tot aan de rand van de emmer opgedrongen) tolerantie.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 08:58
Verwijderd
Ik denk dat de leiders van Europa dat tot diep in de 19e eeuw niet met je eens waren, Mobius
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Hetzelfde als dat van de PVV. Hoewel ik vind dat de loyaliteit die je voor het land waarin je leeft toont zichzelf uit in hetgeen je doet voor dat land. In mijn geval betekent dat hard werken en bovengemiddeld belasting afdragen. In het geval van veel mensen met een dubbele nationaliteit betekent dat parasiteren op mensen zoals ik.

Wanneer mensen zich meer verbonden voelen met hun eigen land moeten ze daar misschien maar heen?
In Oost-Duitsland is de werkloosheid hoger dan onder allochtonen in Nederland. Betekent dat dat Oost-Duitsers niet "loyaal" zijn en "parasieten" zijn?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 20:02
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
In Oost-Duitsland is de werkloosheid hoger dan onder allochtonen in Nederland. Betekent dat dat Oost-Duitsers niet "loyaal" zijn en "parasieten" zijn?
Ja.
Oud 24-12-2008, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Fijn dat je zo consequent bent!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 20:37
Mobius
Mobius is offline
Absoluut geen probleem!
Oud 25-12-2008, 02:48
Verwijderd
Citaat:
Dat is PvdA-spierballentaal. Hele buitengewone, krachtige woorden, waar totaal niks van waar is of waar totaal niks van waar wordt gemaakt.

Is dezelfde taal van de PvdA (Aboutaleb) een paar jaar terug over het keihard aanpakken van voornamelijk Marokkaans straattuig.

Dit soort uitlatingen van de PvdA, zijn linksom EN rechtsom gewoon om te huilen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten