Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2008, 18:29
Verwijderd
wat heeft biologie nou in godsnaam met de schepping te maken? ik snap écht niet dat mensen denken dat maar één van de twee mogelijkheden kan. darwin was zelf ook christelijk.
Advertentie
Oud 24-11-2008, 18:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

wrawr!

En allemaal Brits.
Oud 24-11-2008, 18:31
Verwijderd
Maar ik snap nu wel beter dat Miekjuh soms zulke rare redenaties heeft. Als je elke dag dat soort onzin te horen krijgt en niet de lesstof krijgt die elke Nederlander heeft gekregen...
Oud 24-11-2008, 18:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat ik bedoelde te zeggen was, dat de meeste britse vrouwen zo'n ongelooflijk plat accent (als in, niet tv-serie-engels) hebben dat je dat onmogelijk mooi kunt vinden... [/drogreden]
Ik ken niet zoveel TV-serie-Engels van vrouwen, ik ken vooral reallife women uit engeland. En het is nogal doorgezaagd om te zeggen dat ze plat praten. Alsof alle Nederlandse vrouwen Amsterdams praten
Citaat:
Nou nee, ze praten vreselijk.
Amerikanen praten vreselijk.
Oud 24-11-2008, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Maar ik snap nu wel beter dat Miekjuh soms zulke rare redenaties heeft. Als je elke dag dat soort onzin te horen krijgt en niet de lesstof krijgt die elke Nederlander heeft gekregen...
ik vind dat echt kindermishandeling. of verwaarlozing. beiden eigenlijk.

hoe kan je je kind nu een goede educatie ontzeggen?
Oud 24-11-2008, 18:34
Verwijderd
Het valt me nog mee dat ze kennis heeft mogen maken met het internet.
Oud 24-11-2008, 18:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
...On the Eighth day, God created T3h Int0rnetz.
Verwijderd
neuh, waarom? je kunt voor elke denkwijze wel iets vinden op internet.
Verwijderd
:")
Oud 24-11-2008, 18:36
Verwijderd
ik ben continu te laat met het reageren op een bericht. Voortaan maar gewoon goed quoten
Oud 24-11-2008, 18:36
Missy
Missy is offline
Het leven van een teletubbie lijkt me verdomd makkelijk.
Oud 24-11-2008, 18:37
Verwijderd
Citaat:
neuh, waarom? je kunt voor elke denkwijze wel iets vinden op internet.
Maar zwaar religieuze mensen verafschuwen het toch? En al helemaal voor kinderen die misschien wel dingen lezen die niet in hun straatje passen.
Verwijderd
Citaat:
ik ben continu te laat met het reageren op een bericht. Voortaan maar gewoon goed quoten
ja, dat moet ik ook nog steeds leren.

oewww... straks heb ik speculoos. ben zo benieuwd of dat lekker is
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het leven van een teletubbie lijkt me verdomd makkelijk.
waaar komt dat ineens vandaan
Laisve
Laisve is offline
Om maar even de advocaat van de duivel te spelen... evolutie en de schepping hoeft elkaar niet per se uit te sluiten. Ook is het begin van de evolutie slechts giswerk, en dus net zo mogelijk als intelligent design bijvoorbeeld
Oud 24-11-2008, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Om maar even de advocaat van de duivel te spelen... evolutie en de schepping hoeft elkaar niet per se uit te sluiten. Ook is het begin van de evolutie slechts giswerk, en dus net zo mogelijk als intelligent design bijvoorbeeld
kazet naamzoek alsjeblieft.
Verwijderd
Citaat:
Maar zwaar religieuze mensen verafschuwen het toch? En al helemaal voor kinderen die misschien wel dingen lezen die niet in hun straatje passen.
als haar ouders echt zo ouderwets waren dan had ze er denk ik ook niet zo bijgelopen als ze doet.

al is miekje wel weer het levende bewijs dat kinderen dingen verbieden juist het tegenovergestelde oplevert: roken, blowen, drinken... ik zou me schamen als ik zo'n kind had. ik zou mijn kinderen leren verstandig met dat soort dingen om te gaan. maar ja, wie ben ik? ik wil niet eens kinderen op deze klotewereld zetten.
Missy
Missy is offline
Citaat:
waaar komt dat ineens vandaan
Uit mijn bovenkamer.
Oud 24-11-2008, 18:39
Laisve
Laisve is offline
weh ? (@ecnelis)
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

ik vond de discussie over Britse vrouwen leuker.
TopDrop
TopDrop is offline
Ik vraag me af waar miekje is, want ik ben wel benieuwd naar haar antwoord.
Verwijderd
Citaat:
lees dan even, sukkel. dat heb ik ook al 80 keer gezegd. doe nou niet alsof je zo ontzettend slim en uniek bent.
Oud 24-11-2008, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af waar miekje is, want ik ben wel benieuwd naar haar antwoord.
die wil hier niet over in discussie. dat hebben ze haar denk ik aangeleerd, want anders hoort ze straks nog een keer alle goede argumenten tegen die religieuze onzin
Oud 24-11-2008, 18:41
Verwijderd
Citaat:
als haar ouders echt zo ouderwets waren dan had ze er denk ik ook niet zo bijgelopen als ze doet.

al is miekje wel weer het levende bewijs dat kinderen dingen verbieden juist het tegenovergestelde oplevert: roken, blowen, drinken... ik zou me schamen als ik zo'n kind had. ik zou mijn kinderen leren verstandig met dat soort dingen om te gaan. maar ja, wie ben ik? ik wil niet eens kinderen op deze klotewereld zetten.
Nou, dan zijn we het tenminste eens. Ik zou ook niet weten waar plaats zou zijn om kinderen op een goede manier op deze verrotte wereld zetten.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
lees dan even, sukkel. dat heb ik ook al 80 keer gezegd. doe nou niet alsof je zo ontzettend slim en uniek bent.
Sorry hoor, het gaat best snel hier en houd niet alles bij
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
die wil hier niet over in discussie. dat hebben ze haar denk ik aangeleerd, want anders hoort ze straks nog een keer alle goede argumenten tegen die religieuze onzin

'Ga maar niet in discussie met mensen die het hier niet mee eens zijn jongens, straks komen jullie er nog achter dat we hier onzin staan te verkopen!'
Verwijderd
Ik meng me er niet in aangezien ik vandaag al 4 afleveringen van Gooische vrouwen heb gekeken en ik voel mijn hersenscellen gewoon wegstromen.
Oud 24-11-2008, 18:42
Verwijderd
Laisve, vertel eens wat over jezelf! Ben je een uc van een andere user, ben je relatief nieuw of of of?
Oud 24-11-2008, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Nou, dan zijn we het tenminste eens. Ik zou ook niet weten waar plaats zou zijn om kinderen op een goede manier op deze verrotte wereld zetten.
wow. zullen wij samen niet trouwen dan?

Citaat:
Sorry hoor, het gaat best snel hier en houd niet alles bij
sorry. ik kan ook niet verwachten dat iedereen zo gek ik als ik ben en alles gaat lezen

Citaat:
Ik meng me er niet in aangezien ik vandaag al 4 afleveringen van Gooische vrouwen heb gekeken en ik voel mijn hersenscellen gewoon wegstromen.
Oud 24-11-2008, 18:44
Verwijderd
Citaat:
wow. zullen wij samen niet trouwen dan?
Niet trouwen kan ik ook mee leven!
Oud 24-11-2008, 18:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
sjawel!
Oud 24-11-2008, 18:45
Verwijderd
sjaniet!
Oud 24-11-2008, 18:46
Verwijderd
speculoos is lekker, is mijn conclusie.

al heb ik net gegeten, misschien ga ik zo toch nog wel even een boterhammetje met speculoos maken. of met witte chocoladepasta. of met allebei
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Desalwelteplus
Verwijderd
desalniettemin niet tegenstaande het feit dat
Verwijderd
Citaat:

al heb ik net gegeten, misschien ga ik zo toch nog wel even een boterhammetje met speculoos maken. of met witte chocoladepasta. of met allebei
Is speculoos hetzelfde als speculaas?
Oud 24-11-2008, 18:47
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

wat is het?
Oud 24-11-2008, 18:48
Verwijderd
speculoos is een soort smeerbare speculaas.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
gedver
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Laisve, vertel eens wat over jezelf! Ben je een uc van een andere user, ben je relatief nieuw of of of?
haha, ik post zo nu en dan eens wat sinds een week of twee, maar ik heb me iets van een 3/4 jaar geleden geregistreerd voor de examens volgens mij, maar relatief nieuw dus

/edit: en ik loop altijd een halve pagina achter, zo lijkt het
Verwijderd
Oh. Ken ik niet!
Oud 24-11-2008, 18:49
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
speculoos is een soort smeerbare speculaas.
dat klinkt wel:
Citaat:
gedver
Verwijderd
Citaat:
haha, ik post zo nu en dan eens wat sinds een week of twee, maar ik heb me iets van een 3/4 jaar geleden geregistreerd voor de examens volgens mij, maar relatief nieuw dus
Oke! Hoi! Muziek, liefhebberijen en verzamelingen?
Verwijderd
neuh. het is. interessant. en raar. en vies lekker. zoiets als jack black ;')
Oud 24-11-2008, 18:50
Verwijderd
Laisve pas op met wat je zegt hoor! Voor je het weet vragen ze hier om je pincode.
Oud 24-11-2008, 18:50
Vlindertje
Vlindertje is offline
Vroeger deden we wel eens gewone speculaas op het brood. Dat was lekker.
Oud 24-11-2008, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Laisve pas op met wat je zegt hoor! Voor je het weet vragen ze hier om je pincode.
Ja nog bedankt voor die van jou inderdaad. Met stufi alleen kan ik het niet redden he.
Oud 24-11-2008, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Ja nog bedankt voor die van jou inderdaad. Met stufi alleen kan ik het niet redden he.
Ja ik ben nu eenmaal gul ingesteld.
Oud 24-11-2008, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Vroeger deden we wel eens gewone speculaas op het brood. Dat was lekker.
ja, dat is ook lekkerder, maar dat wordt zo snel zompig. maar ik heb ook boter en echte speculaasjes, dus morgen ga ik dat ook eten. sinterklaasboterhammen ftw
Oud 24-11-2008, 18:52
Verwijderd
dat mes deed het ook wel een beetje he
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten