Advertentie | |
|
![]() |
|
Luchtballon past denk ik niet bij die persoon. Maar goed, toch bedankt voor het idee
![]() ik zat me nu ineens te bedenken, misschien kan ik wel inpakken met tape. Schijnt dat ik rollen van 66 meter kan krijgen bij de doe het zelver. Nog leuker zou zijn om er een briefje in te doen met gefopt, en daarin de aanwijzingen over waar het werkelijke cadeau ligt.
||
Citaat:
Nodig: 5 ontbijtkoeken slagroom ofzo suiker sinterklaasspul zoals pepernoten en schuimpjes en meer snoepgoed speculaasjes sateprikkers Leg 2 ontbijtkoeken naast elkaar en 2 daarbovenop. Hol ze uit, zodat er een kadootje in past. Prik alles aan elkaar met sateprikkers. Snij de laatste koek schuin door, leg deze schuine helften boven de andere 4 koeken, zodat er een schuin dat ontstaat. Dan de hele boel besmeren met slagroom gemengd met suiker (het moet behoorlijk dik en stevig zijn), en alle snoepjes zo plakken dat er patronen ontstaan van deuren en ramen. Speculaasjes als dakpannen. Voila, klaar alweer. Zoiets bijvoorbeeld: ![]()
|
Mijn moeder maakte voor mijn vader een keer een grote doos met allemaal spullen die hij kwijt was, en zijn cadeau. Dat zijn de leukste surprises. Er hoeft niet veel tijd en moeite in te zitten.
|
Ja dat is idd ook leuk
![]() Maar meestal kom ik niet verder dan een mijter/stoomboot/iglo/vieze smurrie/iets anders saais. Dus dat koekhuis was echt een grote uitzondering.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb al een leuk begin:
Beste (naam), De administratiepiet heeft een vervelende mededeling. Sint is voor (naam) aan het rijmen geweest, maar vergat steeds of hij het rijm al in de enveloppe heeft gedaan. Arme sint. Hij wordt ook ouder. Om het probleem op te lossen, heeft de controlepiet alle enveloppen met de naam (naam) erop bij het cadeau gestopt. De Sint weet echt zeker dat in 1 van de enveloppen het rijm zit. Maak je cadeautje voorzichtig open en zie dan het probleem… Met vriendelijke groet, De administratiepiet Ik heb wel een beetje erg veel enveloppen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |