Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2008, 20:06
Verwijderd
Allezzz zit tegen, ik probeer op zes manieren foto's van mijn telefoon bij mijn zus te krijgen maar niks lukt
Advertentie
Oud 01-12-2008, 20:10
jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
pomtiedom
padadie, padada
Oud 01-12-2008, 20:15
Verwijderd
Hey Ivo.
Oud 01-12-2008, 20:17
jongen1986
jongen1986 is offline
Hallo Lisaaaaaaaah
Oud 01-12-2008, 20:17
Verwijderd
Wil je twee kopjes thee?
Oud 01-12-2008, 20:18
jongen1986
jongen1986 is offline
Hmmm... welke smaak?
Oud 01-12-2008, 20:18
Swlabr
Swlabr is offline
Poep.
Oud 01-12-2008, 20:20
Verwijderd

Ik heb gratis zakjes piramidethee. Ik weet niet wat het is. Maar het is in een piramidevormig zakje. Voor ultieme smaak geloof ik.
Oud 01-12-2008, 20:22
jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:

Ik heb gratis zakjes piramidethee. Ik weet niet wat het is. Maar het is in een piramidevormig zakje. Voor ultieme smaak geloof ik.
Hmm, ik ken er een paar van ja, en die zijn meestal wel lekker. Maar doe er maar
ééntje (en ééntje voor jou!)

dankje
Oud 01-12-2008, 20:29
Verwijderd
Haha, dat Marokkaanse meisje op CG.
Oud 01-12-2008, 20:30
Verwijderd
Ze had het ook al op onzin gepost en ik moet zeggen dat ik haar vreselijk in hokjes vind denken.
Oud 01-12-2008, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik ken er een paar van ja, en die zijn meestal wel lekker. Maar doe er maar
ééntje (en ééntje voor jou!)

dankje
Wat gul van je!
Citaat:
Haha, dat Marokkaanse meisje op CG.
Ja sjee ik werd gewoon boos ervan
Oud 01-12-2008, 20:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind los haar heel stom.
Oud 01-12-2008, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ze had het ook al op onzin gepost en ik moet zeggen dat ik haar vreselijk in hokjes vind denken.
Ja, en dat ze ons gaat verwijten dat wij een bepaalde cultuur hebben. Integratie? (ja oké, da's nogal krom omdat ze wel graag bij kerst wil zijn, maar toch).
Oud 01-12-2008, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Wat gul van je!

Ja sjee ik werd gewoon boos ervan
Gelijk heb je.
Oud 01-12-2008, 20:33
TopDrop
TopDrop is offline
Mijn mening staat al in dat cg topic.
Oud 01-12-2008, 20:37
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Gelijk heb je.
Oud 01-12-2008, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Bij jezelf of in het algemeen? Ik heb mijn haar ALTIJD los.
Oud 01-12-2008, 20:41
Verwijderd
Ik heb m'n haar altijd in een staartje.
Oud 01-12-2008, 20:42
Verwijderd
Ik heb het 95% van de keren los.
Oud 01-12-2008, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Oud 01-12-2008, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dat ze ons gaat verwijten dat wij een bepaalde cultuur hebben. Integratie? (ja oké, da's nogal krom omdat ze wel graag bij kerst wil zijn, maar toch).
Ik bedoel meer dat ze een onderscheid construeert tussen een 'Nederlandse cultuur' en een 'Marokkaanse cultuur'. Dat is iets waar ik absoluut geen fan van ben; ik denk zelf namelijk in individuen, niet in aparte groepen. Afkomst, nationaliteit, levensovertuiging, etc. zijn voor mij dan ook helemaal niet zo belangrijk.

Je zult mij dus ook nooit horen zeggen dat iemand moet 'integreren' maar bijvoorbeeld wel dat iemand er goed aan zou doen om de taal te leren van de regio waarin hij of zij woont - puur omdat dit ervoor zorgt dat iemand meer kansen heeft op allerlei terreinen. Let wel: iemand moet dit uit zichzelf doen, van dwang mag geen sprake zijn.

Ik ben dan ook een groot tegenstander van 'inburgeringscursussen'.
Oud 01-12-2008, 20:46
Verwijderd
blugh. hoofdpijn.
Oud 01-12-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel meer dat ze een onderscheid construeert tussen een 'Nederlandse cultuur' en een 'Marokkaanse cultuur'. Dat is iets waar ik absoluut geen fan van ben; ik denk zelf namelijk in individuen, niet in aparte groepen. Afkomst, nationaliteit, levensovertuiging, etc. zijn voor mij dan ook helemaal niet zo belangrijk.

Je zult mij dus ook nooit horen zeggen dat iemand moet 'integreren' maar bijvoorbeeld wel dat iemand er goed aan zou doen om de taal te leren van de regio waarin hij of zij woont - puur omdat dit ervoor zorgt dat iemand meer kansen heeft op allerlei terreinen. Let wel: iemand moet dit uit zichzelf doen, van dwang mag geen sprake zijn.

Ik ben dan ook een groot tegenstander van 'inburgeringscursussen'.
Ik denk dat dat onderscheid er nou eenmaal is, alhoewel ik ook al wel snap dat de grens moeilijk te trekken is. Dan plaats ik die groep in een hokje, maar dat is ook nodig als je problemen (bijvoorbeeld in die Vogelaar-wijken) wil oplossen.

En de taal leren vind ik een vorm van integratie (in dit geval dan, dat ik Frans leer is natuurlijk geen vorm van integratie), en ook een inburgeringscursus is prima voor de integratie.
Oud 01-12-2008, 20:47
Verwijderd
Hallo en welterusten.
Oud 01-12-2008, 20:49
Verwijderd
Citaat:
blugh. hoofdpijn.
*slaap masseert*
Oud 01-12-2008, 20:49
Melkfles
Melkfles is offline
Citaat:
Mijn mening staat al in dat cg topic.
die van mij ook
Oud 01-12-2008, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Nog één tekst/vraag.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
padadie, padada
Tralalalieee tralalalaaaaaa
Oud 01-12-2008, 20:55
Verwijderd
:lisa aai:

en omg, dat topic idd!

vind het ook een verschrikkelijke gedachte dat ze "omdat het zo hoort" altijd eten overhebben en dat dan weg moeten gooien
Oud 01-12-2008, 20:56
Verwijderd
Dat ook nog ja.

Ik was oprecht enthousiast
Oud 01-12-2008, 20:56
TopDrop
TopDrop is offline
ik heb mijn haar niet zo vaak meer los.
Oud 01-12-2008, 20:57
Verwijderd
Langharig tuig.
Oud 01-12-2008, 20:58
TopDrop
TopDrop is offline
zelf
Oud 01-12-2008, 20:59
Verwijderd
maarten, weet jij een goede emulator waarmee ik mario kan spelen voor de snes?
Oud 01-12-2008, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Dat ook nog ja.

Ik was oprecht enthousiast
zou ik ook zijn als ik de rest niet had gelezen. maar puh. teleurstelling en nog een keer lisa aai.
Oud 01-12-2008, 21:01
Verwijderd
Citaat:
zelf
dat zég je niet tegen een meisje
Citaat:
zou ik ook zijn als ik de rest niet had gelezen. maar puh. teleurstelling en nog een keer lisa aai.

Hoe was je dag?
Oud 01-12-2008, 21:01
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
maarten, weet jij een goede emulator waarmee ik mario kan spelen voor de snes?
Daar ben ik helemaal niet in thuis! Ik denk dat je gewoon moet googlen. Of aan iemand anders vragen. Ik wil je wel helpen, maar niet nu, want ik heb morgen tentamen, en eigenlijk hoor ik helemaal niet te forumen
Oud 01-12-2008, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat dat onderscheid er nou eenmaal is, alhoewel ik ook al wel snap dat de grens moeilijk te trekken is. Dan plaats ik die groep in een hokje, maar dat is ook nodig als je problemen (bijvoorbeeld in die Vogelaar-wijken) wil oplossen.

En de taal leren vind ik een vorm van integratie (in dit geval dan, dat ik Frans leer is natuurlijk geen vorm van integratie), en ook een inburgeringscursus is prima voor de integratie.
Dit is dus de manier van denken die de meeste mensen er op nahouden. Deze is in mijn ogen volledig onjuist en eigenlijk verantwoordelijk voor veel problemen. Het is namelijk geen onderscheid dat er in werkelijkheid is, maar alleen iets dat door veel mensen gevoeld en/of gedacht wordt. Met andere woorden: het is een constructie. Helaas heeft deze constructie wel grote effecten op de werkelijkheid: mensen kunnen bijvoorbeeld buitengesloten worden. Dit kan op haar beurt dan weer allerlei problemen veroorzaken, bijvoorbeeld die in de 'Vogelaarwijken'.
Oud 01-12-2008, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Daar ben ik helemaal niet in thuis! Ik denk dat je gewoon moet googlen. Of aan iemand anders vragen. Ik wil je wel helpen, maar niet nu, want ik heb morgen tentamen, en eigenlijk hoor ik helemaal niet te forumen
Helaas! Heeft iemand anders verstand van SNES-emulators?
Oud 01-12-2008, 21:03
Verwijderd
commentator, mag ik even een korte samenvatting van jullie standpunten?
Oud 01-12-2008, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Dit is dus de manier van denken die de meeste mensen er op nahouden. Deze is in mijn ogen volledig onjuist en eigenlijk verantwoordelijk voor veel problemen. Het is namelijk geen onderscheid dat er in werkelijkheid is, maar alleen iets dat door veel mensen gevoeld en/of gedacht wordt. Met andere woorden: het is een constructie. Helaas heeft deze constructie wel grote effecten op de werkelijkheid: mensen kunnen bijvoorbeeld buitengesloten worden. Dit kan op haar beurt dan weer allerlei problemen veroorzaken, bijvoorbeeld die in de 'Vogelaarwijken'.
Klopt. Iedere vorm van nationalisme, hoe mild ook, is louter voor Untermenschen en moet strikt vermeden worden.
Oud 01-12-2008, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet eens wat het is maar ik kan me herinneren dat stephan meerdere van die spelfabriekdingen speelde.
Oud 01-12-2008, 21:05
Verwijderd
Citaat:
http://www.emulator-zone.com/doc.php/snes/

De bovenste.

En hier haal je roms vandaan: http://www.coolrom.com/roms/snes/

Allez-hop.
Oud 01-12-2008, 21:06
Verwijderd
Nog negen minuten en dan is het slaaptaim.
Oud 01-12-2008, 21:06
Verwijderd
Citaat:
En daar ga ik, later als ik groot ben, in mijn werk iets aan proberen te doen.
Oud 01-12-2008, 21:10
Verwijderd
Citaat:
En daar ga ik, later als ik groot ben, in mijn werk iets aan proberen te doen.

Wat voor werk wil je dan gaan doen?
Oud 01-12-2008, 21:11
Verwijderd
Koekjes bakken!

Denk ik
Oud 01-12-2008, 21:14
Verwijderd
Citaat:
http://www.emulator-zone.com/doc.php/snes/

De bovenste.

En hier haal je roms vandaan: http://www.coolrom.com/roms/snes/

Allez-hop.