Op een dag belde Carolien me en barstte met ongebreideld enthousiasme uit in een waterval van woorden, om me te vertellen dat ze bij haar oudere broer zijn kamer was binnen gelopen en het bleek toen dat hij zich zat af te trekken. Ik kan me letterlijk de woorden herinneren en hoe haar woorden als een waterval over me heen kletterden,
"Ik kwam thuis uit school en zijn slaapkamerdeur stond open en ik zag hem met zijn broek rond zijn enkels naar een tijdschrift op zijn bureau kijken. Kennelijk had hij helemaal niet in de gaten dat ik ook thuis was en naar hem stond te kijken want hij ging gewoon door. Hij had zijn ding in zijn hand en was zijn hand over zijn snikkel op en neer aan het bewegen, en het ding was vuurrood en groot, zo onvoorstelbaar groot! Zijn andere hand hield hij om zijn ballen heen geslagen en gefascineerd bleef ik toekijken toen opeens zijn heupen van voor naar achter en terug begonnen te stoten. Grote klodders wit spul “ejerkuleerde” uit zijn snikkel, en kletterden op een krant die hij uitgespreid voor zich op de grond had liggen.
Dat spul dat uit zijn piemel spoot is dat spul waar je baby`s mee maakt!"
Nou, dat was een heleboel informatie, maar niets van dat al maakte enige zin op dat moment. En ding wist ik zeker, ik wilde ook zien hoe een jongen “ejerkuleert”