Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2009, 12:23
Tink*
Tink* is offline
Goed van hem!
Oud 07-01-2009, 12:25
Verwijderd
Ben ik het mee eens.
Oud 07-01-2009, 12:34
Verwijderd
hij heeft net beloofd dat ie nooit dood zal gaan.
Oud 07-01-2009, 12:35
Tink*
Tink* is offline
Dan belooft ie helaas wel iets wat ie niet waar kan maken. ;x
Oud 07-01-2009, 12:37
Uice
Uice is offline
Wat een Onkazetterige romantiek!
Oud 07-01-2009, 12:39
Verwijderd
Hebben jullie Team America niet gezien?
Oud 07-01-2009, 13:22
Verwijderd
Oud 07-01-2009, 13:30
Verwijderd
Ik moest net werken, eigenlijk van 1 tot 4. Bij een oude meneer die op zijn 84e nog een vriendin van 86 had weten te scoren. En ik ging altijd praten met die mevrouw in mijn pauze en ik kwam er helemaal vrolijk vandaan en ze waren echt cool en vrolijk samen en toen kwam ik daar te laat vanmiddag en toen deed een jongere vrouw open en toen dacht ik onee iemand is dood. En toen kwam ik binnen en toen waren ze beide aan tafel en ik herkende haar totaal niet meer, ze was gewoon zo'n oud wrak geworden, wat trillerig probeert te eten maar het lukt niet. Ze waren met kerst nog samen op vakantie gegaan en beide erg ziek geworden, vooral zij enorm. Ik denk niet dat ze over een maand beide nog leven.
Ik wil ander werk geloof ik, vorige keer dat zoiets was viel het me ook al zo zwaar.
Oud 07-01-2009, 13:54
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
elseif (signcode == 3) || (signcode == 7), type= 'int32'; sizeof = 8;
In java is dat 'or'. Net als dat '&&' 'and' betekent.
Oud 07-01-2009, 14:16
Missy
Missy is offline
Ik herken het wel, Lisaaah. Ik heb ook een maandje dat werk gedaan, maar sommige mensen gaan zo snel achteruit dat je er van schrikt.
Oud 07-01-2009, 14:49
Verwijderd
kgg
Oud 07-01-2009, 14:53
Tink*
Tink* is offline
Ik heb dat ook eens twee maanden gedaan, aftakelen niet echt gezien, maar wel ontzettend eenzame mensen, dat vind ik ook zo sneu.
Oud 07-01-2009, 15:22
Verwijderd
mijn hoofd gaat ontploffen
Oud 07-01-2009, 15:26
Verwijderd
Die van mij ook. Ik verveel me de pleuris hier.
Oud 07-01-2009, 15:38
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 07-01-2009, 15:58
Verwijderd
Ik kom er net achter dat er een typefout op de voorpagina van m'n zojuist ingeleverde paper stond. In de naam van het vak. Contemporaty literature
Oud 07-01-2009, 16:01
Verwijderd
moeten jullie het ook in het engels schrijven?
Oud 07-01-2009, 16:02
Verwijderd
Ik moet ook alles in het engels schrijven.
Oud 07-01-2009, 16:05
Verwijderd
Oud 07-01-2009, 16:06
Verwijderd
Citaat:
moeten jullie het ook in het engels schrijven?
Ja, het is een Engelstalig vak.

Citaat:
Ik moet ook alles in het engels schrijven.
Maar dat telt niet, jij doet TTO. Ik vind het wel jammer dat TTO nog niet bestond toen ik naar de middelbare school ging. Hoewel alle docenten bij ons het Engels toch verkrachtten, dus wat dat betreft is het misschien wel goed. Anders hadden ze me nog een wanstaltig Nederlands accent aangeleerd.
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik moet alleen mijn vakken die ik in het Engels krijg in het Engels schrijven. Logisch genoeg.

En gecondoleerd pip!
Verwijderd
I eat more chicken any man ever seen, yeah
Oud 07-01-2009, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is een Engelstalig vak.

Maar dat telt niet, jij doet TTO. Ik vind het wel jammer dat TTO nog niet bestond toen ik naar de middelbare school ging. Hoewel alle docenten bij ons het Engels toch verkrachtten, dus wat dat betreft is het misschien wel goed. Anders hadden ze me nog een wanstaltig Nederlands accent aangeleerd.
Mijn docent geschiedenis is zo. Hij kent de grammatica enzo perfect, maar ik heb nog nooit iemand zo Nederlands horen praten in het engels.
Maar voor de rest valt dat best mee, zeker omdat ik ook een Ierse docente heb. Alhoewel, ze kan de klas niet aan dus komt er van les weinig terecht. Ik heb van haar ooit een boekenbon gekregen omdat ze mijn boekverslagen zo goed vond, die kwamen van hier.
Oud 07-01-2009, 16:11
Verwijderd
hola
Oud 07-01-2009, 16:12
Verwijderd
Hoi.
Oud 07-01-2009, 16:13
Verwijderd
Hallo.
Oud 07-01-2009, 16:14
Verwijderd
mijn onderbeugel zit er in
Oud 07-01-2009, 16:14
Verwijderd
O ik ben eigenlijk best goed in schaakopeningen of anderen zijn gewoon heel slecht
En net gaf iemand me gewoon de overwinning, ok ik stond er wel iets beter voor, maar hij had ook nog wel potentieel.
Oud 07-01-2009, 16:16
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn lerares Engels is Iers en zij is echt tof. Alleen als ze dan wat vraagt en ik antwoord geef dan kom ik met mijn lichtelijk wazig geformuleerde ideeën en dan kijkt ze me even aan en kijkt ze weg een vraagt "Okay, anyone else?"
Oud 07-01-2009, 16:17
Verwijderd
Citaat:
mijn onderbeugel zit er in [afbeelding]
Voel je er iets van?
Oud 07-01-2009, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Mijn lerares Engels is Iers en zij is echt tof. Alleen als ze dan wat vraagt en ik antwoord geef dan kom ik met mijn lichtelijk wazig geformuleerde ideeën en dan kijkt ze me even aan en kijkt ze weg een vraagt "Okay, anyone else?"
Die van mij is niet zo leuk, ze moet haar stembanden een keer smeren oid.
Oud 07-01-2009, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Mijn docent geschiedenis is zo. Hij kent de grammatica enzo perfect, maar ik heb nog nooit iemand zo Nederlands horen praten in het engels.
Maar voor de rest valt dat best mee, zeker omdat ik ook een Ierse docente heb. Alhoewel, ze kan de klas niet aan dus komt er van les weinig terecht. Ik heb van haar ooit een boekenbon gekregen omdat ze mijn boekverslagen zo goed vond, die kwamen van hier.
Tsktsk, boekverslagen kopiëren! Mag niet he, jongeman
Oud 07-01-2009, 16:18
Verwijderd
Ik heb nog nooit in mijn leven afgekeken of een boekverslag gekopiëerd, streber die ik ben.
Oud 07-01-2009, 16:19
Verwijderd
Ja maar in jouw tijd was er nog geen internet.
Oud 07-01-2009, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Voel je er iets van?
Meh. Nog geen pijn, wel een dubieus gevoel. En tanden die langs elkaar knarsen.
Oud 07-01-2009, 16:22
Verwijderd
Ik ben er bijna vanaf volgensmij, maar ze zeggen steeds ja doe nog maar een maandje. En ik ga eten, dag.
Oud 07-01-2009, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Ja maar in jouw tijd was er nog geen internet.
Ik zat al op het internet toen jij nog niet geboren was, jochie, dus niet haten.
Oud 07-01-2009, 16:23
Verwijderd
Gecondoleerd Pip, en *aai* @ Katje.
Oud 07-01-2009, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er bijna vanaf volgensmij, maar ze zeggen steeds ja doe nog maar een maandje. En ik ga eten, dag.
Ach ja, beter nu een paar maandjes langer dan dat je tanden weer scheef gaan staan.

Citaat:
Gecondoleerd Pip, en *aai* @ Katje.
Dank je
Oud 07-01-2009, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ik herken het wel, Lisaaah. Ik heb ook een maandje dat werk gedaan, maar sommige mensen gaan zo snel achteruit dat je er van schrikt.
Ja misschien valt het alweer allemaal mee maar goed.
Citaat:
Ik heb dat ook eens twee maanden gedaan, aftakelen niet echt gezien, maar wel ontzettend eenzame mensen, dat vind ik ook zo sneu.
Ja maar dan kun je ook echt vee lvoor iemand betekenen. Die man die zijn vrouw verloor, vond het heerlijk drie uur lang tegen me te kletsen hoor, ik kan ook echt goed met hem opschieten, ik stoor me er niet aan dat ie me wijffie en meissie noemt en dat wil wat zeggen

En serieus Wat krijg ik voor mailtjes de laatste tijd, hoe verzinnen ze het
Citaat:
Attention,

This message will be the last notification that I will send to you as my
earlier letters to you through Post Office was returned undelivered.

Hence I decided to reach you via email because this information needs urgent
attention. I'm contacting you because you bear the same surname with our
deceased client who died in 2003, and the management of my bank have issued me
a notice to provide an extended next of kin of the deceased or have the account
confiscated within the next 14 banking days.

I am the Telex Department manager of my bank and also the personal account
officer to the deceased, and I will be disappointed if the labour of my
deceased client is confiscated.

So kindly get back to me with your full name and adress for appraisal.

Michael Holmer
Oud 07-01-2009, 16:26
Verwijderd
Oeh vandaag kregen we te horen dat we prestatiebeloning ga krijgen. Dus als je sneller en beter werkt en goede instelling hebt ga je meer verdienen. Dat is want ik ben ultrasnel en ik wil altijd overwerken to the max dus meer geld. Maar ook want er werd een voorbeeld van mij gemaakt omdat iemand klaagde dat ik sneller typ dan het licht en dat zou hij nooit kunnen en toen keek iedereen naar me. En ook omdat ik er over drie weken tich uitgeknikkerd word, dus lekker laat :')

Laatst gewijzigd op 07-01-2009 om 16:35.
Oud 07-01-2009, 16:33
Verwijderd
Hmhmhm Ik zou maar uitkijken, straks word je in die drie weken nog employee of the month. Dan moet je op de foto en dan met je hoofd ingelijst aan de muur.
Oud 07-01-2009, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit in mijn leven afgekeken of een boekverslag gekopiëerd, streber die ik ben.
Ik wel, ik kopieer nog steeds regelmatig. Vooral als het niet voor een cijfer is.
Oud 07-01-2009, 16:35
Verwijderd
Ik ga zometeen echt teringveel boerenkoolstamppot maken. En dan is het smikkeltijd.
Oud 07-01-2009, 16:35
TopDrop
TopDrop is offline
De issue van de blijven hangende n is verplaatst van de n naar het pijltje naar links ;x
Oud 07-01-2009, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Hmhmhm Ik zou maar uitkijken, straks word je in die drie weken nog employee of the month. Dan moet je op de foto en dan met je hoofd ingelijst aan de muur.
Een foto waarop ik zo kijk: dat zou echt wel vet stoer en gaaf zijn.
Oud 07-01-2009, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zometeen echt teringveel boerenkoolstamppot maken. En dan is het smikkeltijd.
Lekker hollandsch.

Ik ga foo yong hai maken. Of de betere helft laten koken en dan wordt het aardappeltjes en rode kool. En dood dier voor hem. Hmhm.
Oud 07-01-2009, 16:38
Verwijderd
Ben je vegetariër?
Oud 07-01-2009, 16:38
Verwijderd
En dan denk je dat je alles van iemand weet.
Oud 07-01-2009, 16:39
Verwijderd
haha, ik dacht dat dat algemeen bekend was
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten