Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2009, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk wel, gebeurt altijd als er twijfel is op het eind van een spel of de spelleiding wel goed gehandeld heeft. Of mensen zoiets hebben van huh wat is er gebeurd. En dat was nu ook het geval. Vorige stemronde heeft in principe niks met het gewone spel te maken. Het kan je tactiek zijn maar dat kan ook als je twee volledige volledig losse spellen hebt, dat je tactiek bekend wordt.
Neen, het mag niet. De bekendmaking is an de spelers zelf.

Kinderlogica sowieso.
Advertentie
Oud 09-01-2009, 12:16
Verwijderd
Maar goed, ik geniet er alleen maar van.
Oud 09-01-2009, 12:17
Verwijderd
Eh? Het gebeurt zovaak dat spelleiding aan het eind van het spel nog uitlegt wat er dan een specifieke ronde is gebeurd.

Sowieso was jij een van degenen die erop bleef hameren, alsof er wat fout was gegaan in stemmen tellen, of geniet je dan ervan dat mensen nu moeten huilen?
Oud 09-01-2009, 12:17
Verwijderd
Haha omg Ik postte het vorige voordat je die laatste reactie gaf.
Oud 09-01-2009, 12:19
Tink*
Tink* is offline
Ik snap sowieso niet waarom je als dorpeling op iemand anders zegt te stemmen dan dat je werkelijk doet. Wat schiet je ermee op...
Oud 09-01-2009, 12:22
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Dankje.

Kom dat fruit maar brengen dan, klinkt lekker. Ik heb zelf alleen maar druiven; de mandarijnen heb ik al opgemaakt.
ik heb hier nog een lading fruit
*perst sinaasappels, citroen en grapefruit uit, doet in glas en geeft aan Neko*) vitamientjes
Oud 09-01-2009, 12:23
Verwijderd
Fantome anders kunnen we ruilen
Oud 09-01-2009, 12:26
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
ik heb hier nog een lading fruit
*perst sinaasappels, citroen en grapefruit uit, doet in glas en geeft aan Neko*) vitamientjes
Held! <3 *opdrink*
Oud 09-01-2009, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Eh? Het gebeurt zovaak dat spelleiding aan het eind van het spel nog uitlegt wat er dan een specifieke ronde is gebeurd.

Sowieso was jij een van degenen die erop bleef hameren, alsof er wat fout was gegaan in stemmen tellen, of geniet je dan ervan dat mensen nu moeten huilen?
Ik heb gelijk, lekker puh.

Wie huilt? Ja, ik had niet van jullie de namen verwacht, maar ik had ook echt niet gedacht dat er (bewuste) stemwijzigers bij zaten. En ik geniet nniet van huilers. Al is Röps wel leedvermakelijk.

Citaat:
Ik snap sowieso niet waarom je als dorpeling op iemand anders zegt te stemmen dan dat je werkelijk doet. Wat schiet je ermee op...
en ze waren zelfs ziener
Oud 09-01-2009, 12:31
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1734851 haha kijk
Oud 09-01-2009, 12:33
Verwijderd
haha

24 uur per dag, zeven dagen per week
ik moet constant aan jou denken, mijn liefde voor jouw is niet fake
jij zit in mijn gedachten, op alle momenten van de dag en nacht
jij in mijn dromen, met je beeldschone glimlach
ik lig zovaak in mijn bed, starend naar het plafond met jou in mijn gedachten
jouw schoonheid zit vol met genezende krachten
dankzij jouw lach, kan ik weer doorgaan
was jij ziek, dan zoelde ik me alsof er iemand was doodgegaan
ik wil gewoon bij je zijn, voor de rest van mijn leven
van eht moment dat ik je zag, is jouw gezicht me altijd bij gebleven
hoevaak moet ik het zeggen: ik hou van je, michelle
ik ontdek overal iets van jouw schoonheid, van de grootste wolken tot de kleinste libelle
mijn vraag voor jou is nu of jij ook zoveel van mij houdt, en of je ook de rest van je leven met mij wilt delen? ik ben niet gewoon 1 van die verliefde scholieren, niet 1 van die vele. Wat is je antwoord? wat is je wil? hou je ook zoveel van mij, of zijn je gevoelens voor mij nihil? Als jij eenmaal tegen mij praat, weet ik niet wat ik moet zeggen, dan klap ik dicht
het antwoord op mijn vraag mag je zelf bepalen, maar als je het even niet weet; lees dan nog eens dit liefdesgedicht. jouw mooie ogen zullen mij altijd bij blijven, en als jij dat wilt, zal ik nog meer gedichten voor jou schrijven
voor altijd zal ik van je houden
ik wil je nooit, echt nooit kwijt......mijn gevoel voor jouw.....dat trotseert zelfs de eeuwigheid
Oud 09-01-2009, 12:39
Neko*
Neko* is offline
Oud 09-01-2009, 12:45
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Fantome anders kunnen we ruilen
wil je ook fruit?
was nogal ziek afgelopen dagen en mn moeder was even voor me langs de groenteboer geweest en heeft dat hier langs gebracht... ehh, heb zat dus!
Oud 09-01-2009, 12:46
Verwijderd
ik heb teveel appels

En ook nog wel wat bananen.
Oud 09-01-2009, 12:53
Tink*
Tink* is offline
Hoeveel heb je dan van elk? En dan aantallen, geen kilo's want dat zegt me niets. Ik heb welgeteld nog één banaan en een kwart ontbijtkoek.
Oud 09-01-2009, 12:53
Tink*
Tink* is offline
Qua tussendoortjes dan he!
Oud 09-01-2009, 12:55
Verwijderd
ik had gekocht like 12 of 15 appels ofzo en 8 bananen denk ik?

2 appels en 3 bananen zijn op
Oud 09-01-2009, 12:57
Tink*
Tink* is offline
Pfff. Ik koop altijd 3 per keer ofzo. ;x
Oud 09-01-2009, 12:58
Verwijderd
Ja maar
Oud 09-01-2009, 12:59
Tink*
Tink* is offline
Ja vertel maar wat je dacht toen je het kocht...
Oud 09-01-2009, 13:00
Verwijderd
Waarom gaat het nou nog steeds over mijn fruit

Ik was in de aldi En toen ging ik gezond doen want eerste dag terug na de vakantie en ik had zin in appels en ze hadden zo'n zak en bananen wilde ik sowieso want als je daar niet mee gooit blijven die ook wel even goed.
Oud 09-01-2009, 13:03
Verwijderd
Haha waar commando heen wil emigreren en waarom

Citaat:
Portugal. Ik ben er nog nooit geweest, maar er zijn geen files geen bonnen voor 2km per uur te hard (je kan gewoon de politie inhalen met 150, niets aan de hand. Alleen als het kamikaze wordt, dus 180 en hoger, dan krijg je een lichte boete).

Lekker warm, weinig stookkosten, minder druk, geen allochtonen in hoofddoeken. Meer een ´Eigen volk eerst mentaliteit`

En een hobby of bezigheid van de jeugd is als ze uit de kroeg komen ofzo wilde honden doodrijden met de auto. Het is eigenlijk meer een sport. Wie de meeste honden doodrijdt op weg naar huis is kampioen. Als je dat hier zou flikken, zit je allang in een strafproces van de dierenbescherming.

Wat hou ik van die Portugese mentaliteit.
Oud 09-01-2009, 13:16
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
ik heb teveel appels

En ook nog wel wat bananen.
bananen hoef ik niet
maar ik wil wel wat appels
Oud 09-01-2009, 13:19
Verwijderd
*met appels bekogel*

Ik verveel me de tyfus
Oud 09-01-2009, 13:20
Tink*
Tink* is offline
Ohja zakken appels zijn verraderlijk. Ga leren!
Oud 09-01-2009, 13:22
Verwijderd
Ik ben op de universiteit maari k kan niks doen :') Ik zit te wachten op een suffe vergadering om vier uur en ik heb niks bij me ;x ik moet wel nog lunchen want ik heb vandaag gegeten: een appel en een banaan, jaja!
Oud 09-01-2009, 13:28
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
*met appels bekogel*

Ik verveel me de tyfus
ik had al hoofdpijn genoeg
*gooit grapefruit terug*
Oud 09-01-2009, 13:34
Verwijderd
ik wilde ook ruilen

Hoewel ik weet even niet hoe grapefruit smaakt ;x Ik ken alleen het sap ervan en dat is gewoon suur.
Oud 09-01-2009, 13:35
Tink*
Tink* is offline
Hoezo kan je niets doen? Ik heb ook nog een vergadering ergens om kwart voor vijf ofzo, bah.
Oud 09-01-2009, 13:36
Verwijderd
Omdat ik daarvoor spullen nodig heb
Oud 09-01-2009, 13:36
Tink*
Tink* is offline
Zoals? Boeken? Halen in de bieb!
Oud 09-01-2009, 13:37
Tink*
Tink* is offline
Waarom ben je er sowieso dan al zo vroeg als je niets te doen hebt in de tussentijd?
Oud 09-01-2009, 13:38
Verwijderd
Boeken in de bieb. Mijn boeken zijn zo boekig dat ze die niet hebben in de bieb.

Omdat ik voor twaalf uur iets moest inleveren en dat ook echt om 2 voor twaalf uiteindelijk deed :')
En tussendoor naar huis gaan vond ik nisk want dan had ik ook als ik nog wat eerder was gegaan kunnen gaan werken.

Zit je me nou op te voeden ofzo

Wie van ons is ouder? *kijken gaat*
Oud 09-01-2009, 13:38
Verwijderd
Shiiiit je bent 10 dagen ouder ;(
Oud 09-01-2009, 13:40
Tink*
Tink* is offline
Haha pwnd. :recht van spreken:

Ik had ook beter naar de bieb kunnen gaan leren, alleen ik wil na die vergadering gelijk door naar mijn ouders en ik heb meer spullen bij me dan in zo'n kluisje past. ;x
Oud 09-01-2009, 13:41
Verwijderd
Haha wat voor kluisje

Ah dus je bent niet in groningen dit weekend. Maar in een gat erbuiten.
Oud 09-01-2009, 13:42
Tink*
Tink* is offline
Zo'n kluisje in de bieb. Ik ga het ook niet in de garderobe zetten, I don't want a stolen bag. ;x

Ja bah. Ik wil niet maar ik moet die fucking slaapzak toch ophalen en dan ben ik er weer geweest dus krijg ik geen gezeur aan m'n hoofd als ik hierna een paar keer niet ga. ;x
Oud 09-01-2009, 13:44
Verwijderd
Ik sleepte met vier tassen. En nog een beetje moeilijk kijken erbij

Hoelang blijf je dan? Heb je weekendov dan eigenlijk?
Oud 09-01-2009, 13:46
Tink*
Tink* is offline
Wtf wat neem je dan wel niet allemaal mee. Of zijn het vier kleine tassen. Ik heb gewoon een gewone tas voor boeken en een wat grotere voor kleding. En ik blijf van vrijdagavond tot zondagmiddag. En weekendOV idd!
Oud 09-01-2009, 13:51
Verwijderd
Nou..

Ik had uhm. Een gigantische weekendtas waarin ik normaalgesproken alles heb behalve portemonnee enzo, maar die was nu gevuld met allemaal kleren (heb het 2,5 week ermee gered ), mijn laptoptas, mijn tas vol schoolspullen (waar a4 makkelijk inpast) en een tas waar ik op de heenweg wat voedsel in had wat ik meenam naar mijn ouders en op de terugweg mijn boeken, die pasten neit meer in de weekendtas want ik had geshopt een keer ofzo.
Oud 09-01-2009, 13:51
Verwijderd
Ik heb weekov. Maar ik woon dan ook niet naast de universiteit. '_
Oud 09-01-2009, 13:56
Tink*
Tink* is offline
Hoe ver moet je fietsen dan? Ik doe alles op de fiets, zonder fiets zou ik echt een kluizenaar worden. Het lijkt me ook heel onhandig met de bus altijd, vooral 's avonds, dan moet je op tijd naar huis enzo. Of ga je dan wel op de fiets?

En veel spullen! Geen wasmachine thuis? En ik heb geen laptop dus dat scheelt natuurlijk ook weer!
Oud 09-01-2009, 14:00
Verwijderd
Jawel ik heb juist al mijn kleding in Utrecht en ik wilde ook daar alles wassen

Ik ga op de fiets naar mijn werk en vereniging, maar naar school is meer dan een half uur en dan heb ik geen zin Zou ik wel moeten doen maarja. Maar naar de dingie is het inderdaad wel handig om later dan twaalf uur te kunnen blijven Dus dan ga ik bijna altijd met de fiets.

Wtf Ik stond gewoon al als vriend oid bij spelleider, ik wilde mij en mijn medespelleiders om vriendschap verzoeken maar maartn was het al en allure was verzocht en ik stond ertussen als contact, dus nog van voordat vrienden maken echt mogelijk was. Beetje gek
Oud 09-01-2009, 14:08
Tink*
Tink* is offline
Euw. Ik heb ook altijd problemen als ik kleding wil verplaatsen. Ik wou dat mijn mama en papa gewoon in een kutdorp naast Groningen woonden ofzo, lekker makkelijk. Maar neuh! Ik moet weer helemaal met de bus naar Emmen!

Heb je op de vereniging nou al forumers gezien?

Vaagheid!

Hmmm zal ik op een kamer reageren... het is 27 m2 en alles zelfstandig, alleen is het zeg maar wel in de binnenstad en dat is lawaaierig. En op de foto staat een deel van de winkelstraat, dus het zou kunnen zijn dat de kamer zeg maar een raam heeft naast de winkelstraat en ik vraag me af of dat allemaal heel naar is qua geluid. Want ik weet niet of ik wel zo dicht in de stad wil wonen.
Oud 09-01-2009, 14:11
Verwijderd
Ohhh verwende troela natuurlijk moet je daarop reageren, wat nou lawaai, beetje stadsleven!

Ja hoor
Oud 09-01-2009, 14:12
Verwijderd
Ik had je trouwens even vriendje gemaakt want ik had allerlei mensen maar jou niet
Oud 09-01-2009, 14:14
Tink*
Tink* is offline
Ja maar ik wil wel kunnen slapen. En dan bedoel ik ook 's morgens, want die fucking winkels gaan natuurlijk wel vroeg open. En 's avonds heb je kutjongeren.
Oud 09-01-2009, 14:16
Verwijderd
Daar wen je wel aan. Als ik erop let hoeveel lawaai ik tegenwoordig hoor, ook ;s nachts, vind ik het gek dat ik er normaal gewoon niet eens aandacht aan besteed.
Oud 09-01-2009, 14:18
Tink*
Tink* is offline
Hmm ja ik weet het nog niet, ik kan wel tegen een beetje lawaai maar ik ken die straten. Het is sowieso niet gezegd dat ik 1e word hoor, maar stel dat!
Oud 09-01-2009, 14:19
Verwijderd
Hm hier moet je sowieso hospiteren. Als je bij de eerste vijftien op de lijst hoort moet je hospiteren.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten