Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eh? Het gebeurt zovaak dat spelleiding aan het eind van het spel nog uitlegt wat er dan een specifieke ronde is gebeurd.
Sowieso was jij een van degenen die erop bleef hameren, alsof er wat fout was gegaan in stemmen tellen, of geniet je dan ervan dat mensen nu moeten huilen? |
![]() |
||
Citaat:
*perst sinaasappels, citroen en grapefruit uit, doet in glas en geeft aan Neko*) vitamientjes
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wie huilt? Ja, ik had niet van jullie de namen verwacht, maar ik had ook echt niet gedacht dat er (bewuste) stemwijzigers bij zaten. En ik geniet nniet van huilers. ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
haha
24 uur per dag, zeven dagen per week ik moet constant aan jou denken, mijn liefde voor jouw is niet fake jij zit in mijn gedachten, op alle momenten van de dag en nacht jij in mijn dromen, met je beeldschone glimlach ik lig zovaak in mijn bed, starend naar het plafond met jou in mijn gedachten jouw schoonheid zit vol met genezende krachten dankzij jouw lach, kan ik weer doorgaan was jij ziek, dan zoelde ik me alsof er iemand was doodgegaan ik wil gewoon bij je zijn, voor de rest van mijn leven van eht moment dat ik je zag, is jouw gezicht me altijd bij gebleven hoevaak moet ik het zeggen: ik hou van je, michelle ik ontdek overal iets van jouw schoonheid, van de grootste wolken tot de kleinste libelle mijn vraag voor jou is nu of jij ook zoveel van mij houdt, en of je ook de rest van je leven met mij wilt delen? ik ben niet gewoon 1 van die verliefde scholieren, niet 1 van die vele. Wat is je antwoord? wat is je wil? hou je ook zoveel van mij, of zijn je gevoelens voor mij nihil? Als jij eenmaal tegen mij praat, weet ik niet wat ik moet zeggen, dan klap ik dicht het antwoord op mijn vraag mag je zelf bepalen, maar als je het even niet weet; lees dan nog eens dit liefdesgedicht. jouw mooie ogen zullen mij altijd bij blijven, en als jij dat wilt, zal ik nog meer gedichten voor jou schrijven voor altijd zal ik van je houden ik wil je nooit, echt nooit kwijt......mijn gevoel voor jouw.....dat trotseert zelfs de eeuwigheid |
![]() |
||
Verwijderd
|
Haha waar commando heen wil emigreren en waarom
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Boeken in de bieb. Mijn boeken zijn zo boekig dat ze die niet hebben in de bieb.
Omdat ik voor twaalf uur iets moest inleveren en dat ook echt om 2 voor twaalf uiteindelijk deed :') En tussendoor naar huis gaan vond ik nisk want dan had ik ook als ik nog wat eerder was gegaan kunnen gaan werken. Zit je me nou op te voeden ofzo ![]() Wie van ons is ouder? ![]() |
![]() |
|
Haha pwnd.
![]() Ik had ook beter naar de bieb kunnen gaan leren, alleen ik wil na die vergadering gelijk door naar mijn ouders en ik heb meer spullen bij me dan in zo'n kluisje past. ;x
|
Zo'n kluisje in de bieb.
![]() Ja bah. ![]()
|
Wtf wat neem je dan wel niet allemaal mee.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Nou..
Ik had uhm. Een gigantische weekendtas waarin ik normaalgesproken alles heb behalve portemonnee enzo, maar die was nu gevuld met allemaal kleren (heb het 2,5 week ermee gered ![]() |
![]() |
|
Hoe ver moet je fietsen dan? Ik doe alles op de fiets, zonder fiets zou ik echt een kluizenaar worden.
![]() En veel spullen! ![]()
|
Verwijderd
|
Jawel ik heb juist al mijn kleding in Utrecht en ik wilde ook daar alles wassen
![]() ![]() ![]() Ik ga op de fiets naar mijn werk en vereniging, maar naar school is meer dan een half uur en dan heb ik geen zin ![]() ![]() Wtf ![]() ![]() |
![]() |
|
Euw.
![]() Heb je op de vereniging nou al forumers gezien? ![]() Vaagheid! Hmmm zal ik op een kamer reageren... het is 27 m2 en alles zelfstandig, alleen is het zeg maar wel in de binnenstad en dat is lawaaierig. En op de foto staat een deel van de winkelstraat, dus het zou kunnen zijn dat de kamer zeg maar een raam heeft naast de winkelstraat en ik vraag me af of dat allemaal heel naar is qua geluid. Want ik weet niet of ik wel zo dicht in de stad wil wonen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |