| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Okeoke ik moest keihard lachen bij the king of queens en dit is alleen voor mensen die dat ongeveer kennen:
Ze wilden van arthur af dus ze gaven hem mee aan die twee vrienden en hun kinderen, zaten ze bij een italiaan en arthur de hele tijd zeuren. Mag ie geen gekruide dingen eten, flipt ie helemaal uit en eindigt met: And why are we sitting next to the kitchen, IS IT BECAUSE WE'RE BLACK ![]() En ik deed echt een minuut lang lachen maar nu klinkt het weer heel suf. |
|
|
||
|
Citaat:
Geweldig.
|
|
|
|
droge lol:
een vriend zat op me bed en ik vroeg of hij zijn mobieltje bij zich had en toen zei hij nee. maar ik dacht dat die mobiel trilde dus ik vroeg waarom hy em in zijn broek had gestopt (heel raar) en hij zei kheb em egt nie bij me. dus ik wees naar dat geval waarvan ik dacht dat het een mobiel was. komt me pa binnen, hy had al meegeluisterd en toen zei hij: dat is geen mobiel hy heeft alleen maar last van een stijve. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
![]() ![]() hahaOT: Ik googlede (?) voor mijn minor de naam van een moderne 'heilige', die leefde in de 19e eeuw en de 'wondeteekenen des heeren' ontving. En er is een hyves met maar liefst 9 leden, huhu.
|
|
|
Verwijderd
|
Zonet liep ik op het station voorbij een info-balie met een NS-medewerker en twee kletsende conducteurs. Een man met koffer vraagt iets aan ze, en een conducteur wijst naar een trein die op het punt staat te vertrekken. De man grijpt zijn koffer en rent als een gek richting de trein. Blaast de conducteur voor de grap op zijn fluitje en begint ie sadistisch te lachen terwijl die man zich de pleuris schrikt
|
|
|
|
Verwijderd
|
Niet vandaag maar gisteren, omdat ik een emo zag met een pony die echt tot over zijn neus kwam. Het was zo'n idioot gezicht, want zijn ogen waren volledig onzichtbaar en hij liep heel nonchalant met zijn handen in zijn zakken rond maar volgens mij zag hij gewoon niks. Gelukkig liepen er twee vrienden naast hem die wel wat konden zien, anders was hij denk ik zo ergens tegenop gelopen.
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Waar moest je vandaag om lachen #4 Verwijderd | 500 | 11-06-2011 02:11 | |
| De Kantine |
Zinnen die je aan het lachen maken! #1 remy476 | 9 | 09-02-2009 22:16 | |