Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2009, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje geloof me, dat wil je niet en nee daar heb ik geen ervaring mee

Wat verdient nog meer goed want ik wil erg rijk worden het komende half jaar
Waarom wil ik dat niet?

En voor mij geldt dezelfde vraag!
Advertentie
Oud 28-01-2009, 23:32
Verwijderd
Omdat je heel (echt heel) stevig in je schoenen moet staan, graag wil dat er vieze mensen aan je zitten of aan de drugs moet zijn om dat werk aan te kunnen. Ik denk dat het alle drie niet voor jou geldt

Wat ga je met het geld doen?
Oud 28-01-2009, 23:33
Verwijderd
Maar bij Sophie op 3 zag ik meisjes die bij een luxe seksclub werken waar vaak helemaal geen seks bij komt kijken. Dan is het gewoon een beetje champagne drinken in een jacuzzi. En je verdient er best veel geld mee!
Oud 28-01-2009, 23:35
Verwijderd
Ja dat is anders maar daar moet je maar net aangenomen worden, sowieso moet je heeeeel zelfverzekerd over kunnen komen en is de kans groot dat als ej hoer wilt worden, je toch seks met vreemde vieze mannetjes moet hebben!!!
Oud 28-01-2009, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Ik wil werk doen waar je héél veel mee verdient. Ik zit serieus te overwegen om te gaan strippen ofzo, of in een bordeel te gaan werken.
Poseren in de playboy ofzo.
Oud 28-01-2009, 23:38
Verwijderd
Bij een camsite. Bij een sekslijn.
Oud 28-01-2009, 23:40
Verwijderd
Je mag niet zomaar in de playboy!

jahw stefenootje, daar wordt je heel rijk van, 40 euro per uur voor zo'n sekslijn telefoniste!! !!!!
Oud 28-01-2009, 23:40
Verwijderd
zoek ik een leuk plaatje voor martinv's verjaardagstopic, vind ik een plaatje van een grafsteen van ene martin v cook
Oud 28-01-2009, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Je mag niet zomaar in de playboy!

jahw stefenootje, daar wordt je heel rijk van, 40 euro per uur voor zo'n sekslijn telefoniste!! !!!!
haha serieus? Dat lijkt me serieus nog best humor om te doen.
Oud 28-01-2009, 23:43
Verwijderd
Is inderdaad niet erg om te doen. Sadisme kan je er kwijt, en het kan lekker van je luie stoel.
Oud 28-01-2009, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Is inderdaad niet erg om te doen. Sadisme kan je er kwijt, en het kan lekker van je luie stoel.
Perfect. Maar verdient het serieus zo goed?

Zo ja, hoe meld ik me aan?
Oud 28-01-2009, 23:44
Verwijderd
Door eerst eens zelf te bellen naar zo'n mevrouw.
Oud 28-01-2009, 23:46
Verwijderd
Citaat:
haha serieus? Dat lijkt me serieus nog best humor om te doen.
ja echt!! het is wel een beetje viezig om te doen, maar het is meestal gewoon vanaf thuis en je bent niet te traceren voor mensen ofzo en je moet contract ondertekenen dat het bedrijf waar je voor werkt niet verantwoordelijk is voor jouw persoonlijke gegevens als je die over de telefoon geeft Maar het lijkt me alsnog vreemd om aan de telefoon te zitten hijgen enzo naar een vies oud mannetje

Ik ga het voor je googlen!!
Oud 28-01-2009, 23:47
Laisve
Laisve is offline
Je gaat googelen naar sekslijnen.

Oud 28-01-2009, 23:48
Verwijderd
http://www.google.nl/search?source=i...ker&meta=lr%3D

Dan op de site zoeken naar een contact knopje of een solliciteren ofzoiets knopje,
Oud 28-01-2009, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Je gaat googelen naar sekslijnen.

[afbeelding]
Hahaha omg
Oud 28-01-2009, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Perfect. Maar verdient het serieus zo goed?

Zo ja, hoe meld ik me aan?
Verdiensten ken ik niet. Staat hier altijd wel in de advertenties van de lokale huis-aan-huis weekbladen.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:

Dan op de site zoeken naar een contact knopje of een solliciteren ofzoiets knopje,
mederwerker
Verwijderd
Ik ben ook serieus aan het zoeken. /Care wat jullie denken, als het goed verdient, en gewoon relaxed vanaf huis kan!
Oud 28-01-2009, 23:51
Verwijderd
Citaat:

Oud 28-01-2009, 23:51
Verwijderd
Hahaha er is ook altijd dubieus thuiswerk inderdaad waar je een paar honderd euro per dag voor krijgt maar wat je dan moet doen staat er niet.
Oud 28-01-2009, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook serieus aan het zoeken. /Care wat jullie denken, als het goed verdient, en gewoon relaxed vanaf huis kan!
Mijn suggestie was ook serieus.

Zou het zelf doen, ware het niet dat ik geen tieten heb en ware het dat ik geen belangst heb. ;x
Oud 28-01-2009, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Hahaha er is ook altijd dubieus thuiswerk inderdaad waar je een paar honderd euro per dag voor krijgt maar wat je dan moet doen staat er niet.
pennen in elkaar draaien enzo :')
Oud 28-01-2009, 23:53
Verwijderd
Ik ben het voor een keer met stefenootje eens. Ik vind wel dat je het met lucky moet bespreken, maar ik vind hem ook weer het type dat dit wel tof vindt .. Ik vraag me af of je het uiteindelijk volhoudt stefenootje want het lijkt chill thuiswerk maar het is emotioneel wel zwaar, denk ik
Oud 28-01-2009, 23:53
Verwijderd
Citaat:
pennen in elkaar draaien enzo :')
En krijg jij een euro per pen ja?
Oud 28-01-2009, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het voor een keer met stefenootje eens. Ik vind wel dat je het met lucky moet bespreken, maar ik vind hem ook weer het type dat dit wel tof vindt .. Ik vraag me af of je het uiteindelijk volhoudt stefenootje want het lijkt chill thuiswerk maar het is emotioneel wel zwaar, denk ik
Waarom emotioneel zwaar? Je bepaalt zelf wanneer je werkt volgens mij, je kan gewoon doen alsof je geil bent, en ondertussen gewoon die kerels uitlachen en een beetje lullen.
Oud 28-01-2009, 23:54
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
En je moet opeens (althans hoop ik) een andere vocabulaire aanleren waar de honden geen brood van lusten.
Oud 28-01-2009, 23:55
Verwijderd
Citaat:
En je moet opeens (althans hoop ik) een andere vocabulaire aanleren waar de honden geen brood van lusten.
Dat zou me nou echt niet uitmaken.. Het is werk..
Oud 28-01-2009, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Waarom emotioneel zwaar? Je bepaalt zelf wanneer je werkt volgens mij, je kan gewoon doen alsof je geil bent, en ondertussen gewoon die kerels uitlachen en een beetje lullen.
Omdat doen alsof je geil bent naar vreemde enge kerels die misschien wel vreemde gewoontes, gedachten hebben waar je naar moet luisteren.
Oud 28-01-2009, 23:56
Laisve
Laisve is offline
Ik zou me echt doodschamen. Maar dat ligt misschien wel aan mij dan.
Oud 28-01-2009, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Omdat doen alsof je geil bent naar vreemde enge kerels die misschien wel vreemde gewoontes, gedachten hebben waar je naar moet luisteren.
Ach, ik heb al zoveel vreemde dingen gehoord, gezien en gelezen dat ik me afvraag of ik nog ergens van opkijk.
Verwijderd
zeurpiet
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik heb al zoveel vreemde dingen gehoord, gezien en gelezen dat ik me afvraag of ik nog ergens van opkijk.
Heus wel!! Het horen is niet zo erg, maar je moet er ook echt in meespelen he!!
Oud 28-01-2009, 23:58
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
zeurpiet
Ikke ?
Oud 28-01-2009, 23:58
Verwijderd
MIsschien vind je het niet erg zelf te kreunen enzovoorts maar misschien vind je het wel erg een vadsige vent te horen rukken en klaarkomen terwijl jij praat.
Oud 28-01-2009, 23:59
Verwijderd
Citaat:
MIsschien vind je het niet erg zelf te kreunen enzovoorts maar misschien vind je het wel erg een vadsige vent te horen rukken en klaarkomen terwijl jij praat.
Nee ik denk niet dat ik dat erg vind. Hooguit ieuw en omg, maar ook wel weer grappig.
Oud 29-01-2009, 00:00
Verwijderd
Citaat:
En krijg jij een euro per pen ja?
eerder een dubbelte ofzo, maar ik doe dat niet!

Citaat:
lijkt me niet zwaar nee eerder vermakelijk
maar bespreken met ll is wel zo handig, anders krijg je dat als dat ene geval, waarbij de man naar een sekslijn belde en zijn eigen vrouw aan de lijn kreeg
Verwijderd
Hm ieder zijn smaak.
Verwijderd
Citaat:
Zo iemand vertelt toch niet dat ie vadsig is?
Oud 29-01-2009, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Ikke ?
Citaat:
Nee ik denk niet dat ik dat erg vind. Hooguit ieuw en omg, maar ook wel weer grappig.
Of het een vadsig mannetje is of niet, het zijn mensen van de leeftijd van je vader of de vader van lucky of mensen die op je buurman lijken.
Of mensen die willen afspreken of willen weten hoe je je voelt als je een flesje bier in je zelf stopf of die willen horen hoe hard je op je hardst zou kreunen of mensen met echt zieke gedachten, maar ik denk dat je die op kunt hangen.
Oud 29-01-2009, 00:02
Verwijderd
Stefenootje: "Aaaaaaaaaaaw, neuk me, in mn poesje, harder, harder"
Vadsige vent: "Geil sletje, ik poep in je mond en veeg mn bilharen aan je gezicht af, ik scheur je kutje open"

xD
Oud 29-01-2009, 00:03
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Maar je krijgt een aardige indicatie denk ik van het feit opzich dat 'ie daarnaartoe belt.
Verwijderd
Citaat:
Zoiets hoor je vast wel.

OF BIJVOORBEELD

hij zegt tegen je, vertel me eens hoe je mijn hond pijpt,
Of hij zegt bukken trut ik wil je anaal nemen
Of hij zegt hmmm bijt mijn teennagels er eens lekker af

Dan moet je daar ook in meegaan, alleen omdat hij daarop geilt.
Verwijderd
Ok, ik ril van mn eigen uitspraken.
Oud 29-01-2009, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje: "Aaaaaaaaaaaw, neuk me, in mn poesje, harder, harder"
Vadsige vent: "Geil sletje, ik poep in je mond en veeg mn bilharen aan je gezicht af, ik scheur je kutje open"

xD
Hahaha, maar het is voor de telefoonseksmevrouw toch niet de bedoeling dat ze ook doet alsof ze klaarkomt enzo? Je moet gewoon een beetje geile dingen zeggen terwijl de man rukt volgens mij.
Verwijderd
dat lijken me niet de ergste dingen
Verwijderd
hahaha iig stefenootje, hoe ver ben je met de zoektocht over websites, daar staan vaak van die dingen en tips bij
Verwijderd
Citaat:
Maar je krijgt een aardige indicatie denk ik van het feit opzich dat 'ie daarnaartoe belt.
Zij kennen er ook vanuit gaan dat de dame vadsig is.

Citaat:
Zoiets hoor je vast wel.

OF BIJVOORBEELD

hij zegt tegen je, vertel me eens hoe je mijn hond pijpt,
Of hij zegt bukken trut ik wil je anaal nemen
Of hij zegt hmmm bijt mijn teennagels er eens lekker af

Dan moet je daar ook in meegaan, alleen omdat hij daarop geilt.
Ik kan het beter.
Oud 29-01-2009, 00:05
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Hahaha, maar het is voor de telefoonseksmevrouw toch niet de bedoeling dat ze ook doet alsof ze klaarkomt enzo? Je moet gewoon een beetje geile dingen zeggen terwijl de man rukt volgens mij.
Op de reclames van sbs enzo 's nachts doen ze dat altijd wel. Maar ik weet niet hoe representatief dat is.
Oud 29-01-2009, 00:05
Verwijderd
Citaat:
In principe heb je een passieve rol.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten