Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2009, 17:58
Miekje*
Miekje* is offline
Hallemaal, allo!
Oud 31-01-2009, 17:59
Miekje*
Miekje* is offline
oh, wait
Oud 31-01-2009, 17:59
Verwijderd
Het is de forumgothic!
Oud 31-01-2009, 18:00
Verwijderd
Hee sterretjeMiekjuhsterretje!
Oud 31-01-2009, 18:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het is de forumgothic!
Jaja
Oud 31-01-2009, 18:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hee sterretjeMiekjuhsterretje!
Hoi Bara!
Oud 31-01-2009, 18:25
Verwijderd
If you did a Google search between 6:30 a.m. PST and 7:25 a.m. PST this morning, you likely saw that the message "This site may harm your computer" accompanied each and every search result. This was clearly an error, and we are very sorry for the inconvenience caused to our users.

What happened? Very simply, human error. Google flags search results with the message "This site may harm your computer" if the site is known to install malicious software in the background or otherwise surreptitiously. We do this to protect our users against visiting sites that could harm their computers. We work with a non-profit called StopBadware.org to get our list of URLs. StopBadware carefully researches each consumer complaint to decide fairly whether that URL belongs on the list. Since each case needs to be individually researched, this list is maintained by humans, not algorithms.

We periodically receive updates to that list and received one such update to release on the site this morning. Unfortunately (and here's the human error), the URL of '/' was mistakenly checked in as a value to the file and '/' expands to all URLs. Fortunately, our on-call site reliability team found the problem quickly and reverted the file. Since we push these updates in a staggered and rolling fashion, the errors began appearing between 6:27 a.m. and 6:40 a.m. and began disappearing between 7:10 and 7:25 a.m., so the duration of the problem for any particular user was approximately 40 minutes.

Daar had ik last van ja. Toen heb ik achterelkaar Yahoo, Ilse en Live geprobeerd, wat zijn die kut ;x
Oud 31-01-2009, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook overwogen, maar ik denk mijn woorden doordrenkt zullen zijn met onvermijdelijk sarcasme. Ik heb zo'n mental picture, dat ik mijn mond opendoe om dat te zeggen en dat die woorden zo tekenfilmachtig uit mijn mond komen zetten om dan direct als natte handdoeken op de grond te vallen. Omdat ze zwaar zijn van mijn ongemeende nonchalance.

"WAT GEZELLIG MAG IK MEEDOOOOEEEEEEEEEN *blooaaaarrrwwwww* "

Receptje voor burenruzie.
Ik heb een tekening gemaakt van hoe het eruit zou zien:

Oud 31-01-2009, 18:31
Verwijderd
Damn
Oud 31-01-2009, 18:31
Verwijderd
Leuk T-shirt heb je aan.
Oud 31-01-2009, 18:32
Verwijderd
Hij past bij mijn mening over de buurman.
Oud 31-01-2009, 18:34
Verwijderd
Oud 31-01-2009, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook overwogen, maar ik denk mijn woorden doordrenkt zullen zijn met onvermijdelijk sarcasme. Ik heb zo'n mental picture, dat ik mijn mond opendoe om dat te zeggen en dat die woorden zo tekenfilmachtig uit mijn mond komen zetten om dan direct als natte handdoeken op de grond te vallen. Omdat ze zwaar zijn van mijn ongemeende nonchalance.

"WAT GEZELLIG MAG IK MEEDOOOOEEEEEEEEEN *blooaaaarrrwwwww* "

Receptje voor burenruzie.
Ik krijg er tekeninspiratie van

Edit: wtf je bent al me voor! ik had die tekening nog niet gezien! Hij is precies zoals ik wou tekenen, maar dan in spiegelbeeld ;D
Oud 31-01-2009, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Kan je voorbeelden daarvan pmen? Ik ben wel benieuwd enzo.
Wilde je hier voorbeelden van wat ik op 18+ stop of voorbeelden van vermakelijke techno? Want dat laatste weet ik niet, tenzij je The Prodigy en aanverwanten meerekent. Ik weet alleen dat ik me weleens prima heb geamuseerd op technofeestjes, hoewel het vaak ook gewoon monotone stamperij is.

/late reactie
Oud 31-01-2009, 18:50
Laisve
Laisve is offline
Citaat:

[afbeelding]
Mijn advies is èèrst naar de wc en dan pas naar de buurman. En hoi allen.
Oud 31-01-2009, 18:54
Laisve
Laisve is offline
En er zitten potverdorie weer van die gekkigheden in de hagelslag
Oud 31-01-2009, 18:58
Verwijderd
Citaat:
If you did a Google search between 6:30 a.m. PST and 7:25 a.m. PST this morning, you likely saw that the message "This site may harm your computer" accompanied each and every search result. This was clearly an error, and we are very sorry for the inconvenience caused to our users.

What happened? Very simply, human error. Google flags search results with the message "This site may harm your computer" if the site is known to install malicious software in the background or otherwise surreptitiously. We do this to protect our users against visiting sites that could harm their computers. We work with a non-profit called StopBadware.org to get our list of URLs. StopBadware carefully researches each consumer complaint to decide fairly whether that URL belongs on the list. Since each case needs to be individually researched, this list is maintained by humans, not algorithms.

We periodically receive updates to that list and received one such update to release on the site this morning. Unfortunately (and here's the human error), the URL of '/' was mistakenly checked in as a value to the file and '/' expands to all URLs. Fortunately, our on-call site reliability team found the problem quickly and reverted the file. Since we push these updates in a staggered and rolling fashion, the errors began appearing between 6:27 a.m. and 6:40 a.m. and began disappearing between 7:10 and 7:25 a.m., so the duration of the problem for any particular user was approximately 40 minutes.

Daar had ik last van ja. Toen heb ik achterelkaar Yahoo, Ilse en Live geprobeerd, wat zijn die kut ;x
Ik kan me nog herinneren dat altavista.com DE zoekmachine was...Aah, die goeie ouwe tijd.
Oud 31-01-2009, 19:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En er zitten potverdorie weer van die gekkigheden in de hagelslag
ooh funnies! <3
Oud 31-01-2009, 19:10
Tink*
Tink* is offline
Hihi er was iemand in de trein die aan de noodrem had getrokken omdat hij de wc niet kon vinden. :')
Oud 31-01-2009, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Mijn advies is èèrst naar de wc en dan pas naar de buurman.
Oud 31-01-2009, 19:14
Verwijderd
Avond.
Oud 31-01-2009, 19:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hihi er was iemand in de trein die aan de noodrem had getrokken omdat hij de wc niet kon vinden. :')
wuuuut
Oud 31-01-2009, 19:16
Tink*
Tink* is offline
Ik was vandaag in The Hague. ;x En in Scheveningen. En het waaide er fucking hard.
Oud 31-01-2009, 19:17
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
wuuuut
Huhu ja echt like wut. Wie doet dat nou. De machinist mooi omroepen: en nog een bedankje van alle reizigers in deze trein die nu hun aansluiting missen. Jammer dat die gast niet in dezelfde coupé zat.
Oud 31-01-2009, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Wtf Wat verwachtte hij dat er zou gebeuren? Of wilde hij uitstappen en richting de bosjes?
Oud 31-01-2009, 19:24
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Wtf Wat verwachtte hij dat er zou gebeuren? Of wilde hij uitstappen en richting de bosjes?
Ja dat vroeg ik me ook af. Even stoppen hoor want ik moet het toch ergens doen. ;x
Oud 31-01-2009, 19:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Huhu ja echt like wut. Wie doet dat nou. De machinist mooi omroepen: en nog een bedankje van alle reizigers in deze trein die nu hun aansluiting missen. Jammer dat die gast niet in dezelfde coupé zat.
Wat wilde hij nou helemaal
Misschien dacht hij noodrem; hoge nood -> afremmen. Dus dat hij dan nog even zn plas kon ophouden. ;x
Oud 31-01-2009, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Wilde je hier voorbeelden van wat ik op 18+ stop of voorbeelden van vermakelijke techno? Want dat laatste weet ik niet, tenzij je The Prodigy en aanverwanten meerekent. Ik weet alleen dat ik me weleens prima heb geamuseerd op technofeestjes, hoewel het vaak ook gewoon monotone stamperij is.

/late reactie
Dat eerste.
Oud 31-01-2009, 19:30
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

[afbeelding]
daaaaaamn
Oud 31-01-2009, 19:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
idd hele goeie tekeningen
Oud 31-01-2009, 19:33
Verwijderd
Z'n chick heeft wel een beetje misvormde tieten.
Oud 31-01-2009, 19:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Volgensmij is dat de buurman.
Oud 31-01-2009, 19:35
Verwijderd
Nee, die rechter op de achtergrond.
Oud 31-01-2009, 19:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
omg ik heb iets van topdrops avatar gevonden!

http://z0r.de/?id=108
Oud 31-01-2009, 19:52
Verwijderd
Dat is dat liedje van Katje <3

Katje naamzoek!
Oud 31-01-2009, 19:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Is dat zo? Het is Moskau van Cosplay, naar het schijnt.
Oud 31-01-2009, 19:56
Verwijderd
Nee, is van Dschinghis Khan.
Oud 31-01-2009, 19:57
Verwijderd
Vanmiddag in de C1000 was er een vrouw die een reep chocola kocht, want 'dan heeft m'n dochter ook weer een goed humeur'. ;x
Oud 31-01-2009, 19:59
Verwijderd
http://nl.youtube.com/watch?v=EFn6iRsojQ8
Damn
Oud 31-01-2009, 19:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ja zag ik ook net.
dat het van die dinges is dus he
Oud 31-01-2009, 20:00
Verwijderd
Daar ga je toch niet voor je plezier naar luisteren?
Oud 31-01-2009, 20:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vanmiddag in de C1000 was er een vrouw die een reep chocola kocht, want 'dan heeft m'n dochter ook weer een goed humeur'. ;x
Alleen dan
Verwijderd
Citaat:
Alleen dan
En toen moest ik aan jou denken.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Spoiler

de tekst
Oud 31-01-2009, 20:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En toen moest ik aan jou denken.
Oud 31-01-2009, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Pippeloen naamzoek want die ligt nu seks te hebben met kazet!
echt niet toen sliep ik allang.
Oud 31-01-2009, 20:03
Verwijderd
Hardstyle, daarentegen.
Oud 31-01-2009, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Hardstyle, daarentegen.
Ja, want dat luister ik. :')
Oud 31-01-2009, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Nee, die rechter op de achtergrond.
Ze klonk ook heel mismaakt, dus het is terecht!

En Barabas, je hebt PM.
Oud 31-01-2009, 20:11
Verwijderd
Ja, ik zag
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten