Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nee ik quotte jou, maar dat bericht was te kort dus ik zette er een punt achter maar als je dat nu ziet dan staat er niets..
Ik zal jullie wat leuks vertellen! Ik had een mail gestuurd naar die relatiecounselor persoon en die had terug gemaild dat hij het makkelijker over de telefoon kon uitleggen. De eerste 4 dagen heb ik getwijfeld of ik zomaar mijn nummer durf te geven aan zo iemand. Maar ik heb het nu net toch maar gestuurd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koo...79&objecttype=
Die wil ik. Wtf, 125k voor een prima huis in de Sarphatistraat, terwijl studioappartementjes hier in de straat hooguit 5 á 10 m^2 groter zijn, meer servicekosten hebben, vrij ver buiten het centrum zitten en dan nog weggaan voor like 150k ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga maar eens slapen. Ik ben al 36 uur op ofzo. Ik kan nog wel even door, maar het vriest hier inmiddels op mn kamer en ik heb niet echt meer een activiteit om mij bezig te houden.
|
Verwijderd
|
Ik vond dat maarten nog eens moest kijken of ie een afbeelding van msn niet naar een bestand kon overzetten oid, want dat mislukte eerst. En hij deed niks zeggen dus ik dacht PRAAT EENS TEGEN ME dus toen kwam ern praatje plaatje uit.
maar er was zo'n nederlandse literatuurmeneer cats die al hee lvroeg begon met van die educatieve verhaaltjes met heel veel moraal erin. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |