Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik snap de logica van mijn leraar ook niet; het vorige SE was zo slecht gemaakt dat iedereen er 0,5 punt bij op kreeg omdat het gemiddelde te ver onder de 5 lag. En dan heeft hij voor de herkansing een nog moeilijkere toets gemaakt, waarbij niemand alles ingevuld heeft door tijdgebrek. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat een prutsers. Nou, snel bijlezen dan, voor je het weer zonder moet doen. Hier heb je alvast een pareltje uit het oeuvre van dennis.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://suigintou.desudesudesu.org/4s...andom?ws=1&b=w hanneke naamzoek voor later
![]()
|
Verwijderd
|
Wel eerst inloggen zodat livejournal weet dat je 18+ bent, anders moet je de hele tijd door dat 'bla may not be appropriate for minors'-gedoe heen klikken. Wat ik vreemd vind, want afgezien van een paar vreemde diepzeevissen en enge insecten ben ik er nog niet veel schokkends tegengekomen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die eerste toch maar. al baal ik soms wel stevig van het feit dat Ben zijn nerdenvriendinnetje niet waardeert. ik bedoel: duizenden mannen zouden al een stijf plassertje krijgen van een vriendinnetje dat van scifi houdt en hij vindt het gewoon stom. poephoofd dat ie is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |