Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*up*
Vanmiddag in de trein kreeg een man achter mij een boete omdat zijn voordeelurenpas niet meer geldig was. Belt hij vervolgens naar een vriend: "Hey man, ja....hey....ja....ja hey ik heb een probleem. He wat? (...) Ja eh maar ik heb dus een probleem. (...) Ik moet zometeen op het station 35 euro boete betalen, de teringlijers. Maar ik heb geen cent op zak. Dus eh, kom even naar het station. Nee, d'r is geen bank in de buurt. Of nou ja, d'r is wel een bank, maar kom gewoon even voorschieten man. (...) Ja, mijn voordeelurenabbo bleek niet meer geldig te zijn. Maar d'r stond wel op: geldig tot 2012. Ja, maar nou blijkt dat je dat jaarlijks moet verlengen voor 55 euro. Ja, wist ik veel dat dat elk jaar moest. Zal wel iets nieuws zijn ofzo." ![]() |
![]() |
|
Een vader liep met zijn twee dochters van twaalf en acht ofzo door de Fame met een grote stapel DVD's. De dochters waren bang dat mama weer boos zou worden dat ie er zoveel kocht. De dochters keken naar DVD's in de schappen en zeiden 'is dit nou dé Exorcist?' en dan zei vader 'ja, die moet je ook gezien hebben, neem maar mee'. Goedopgevoede kinderen. Mooi en ontroerend schouwspel.
|
Verwijderd
|
Gisteren liep ik op straat in de buurt van mijn oude kamer, zaten er op een bankje een stuk of vier mannetjes tussen de 8 en 10 ofzo. En toen was het MEVROUW! MEVROUHOUW! En toen had ik door dat het tegen mij was en ik dacht god nou gaan we het krijgen. Dus ik draai mijn hoofd, zegt er een HEEFT UW EEN MAN, MEVROUW? Dus ik schiet in de lach en schud nee en liep door. ;x
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik stond in een kleedhok in het zwembad, paar hokjes verder lopen twee jochies van een jaartje of acht druk te praten over bommetjes en andere fratsen. Op een gegeven moment hebben ze het erover dat ze niet te gevaarlijke dingen mogen doen van hun moeders. Een zo'n joch: "Ja dat maakt me niets uit, mijn moeder is echt een DIKKE HOER". Alle andere hokjes vielen stil en ik moest hardop lachen
![]()
|
In de trein, drie gasten schuin tegenover:
1: "Die Chantal hè... ooo die is lekker!" 2: "Welke Chantal?" 1: "Ja die blonde joh!" 2: "O eh ja die met die achternaam!" 1: "de Vries?" 2: "Smit?" 1: "de Jong?" Het meisje tegenover mij kon zich niet meer inhouden en zei: "Janzen, ze heet Chantal Janzen! Jezus!"
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee en dat heb ik ook al vaak genoeg gezegd.
OT:Ik zat gisteren voor een jongen en een meisje maar zij zat achter mij en hij zat schuinachter me aan de andere kant en hij was haar heel lief aan het versieren ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het bleef ongeveer drie minuten stil. Toen mompelde nummer drie, die daarvoor slapende leek: "dat weten we toch ook wel".
|
Verwijderd
|
*kick*
Ik tref de malloten weer hoor. In de avondtrein op weg naar huis: *groepje jongens op vierzits spreekt onbekende jongen aan die voor mij zit* Jongen 1: "Heuj! Hej! Hey, heb jij misschien een kortingskaart of OV-kaart?" Jongen X: "mompelmompel" Jongen 1: "Oh...Hey, hey meneer, meneer! *jongen begint tegen mij aan te lullen en mij "meneer" te noemen ![]() Ik: "Eh, ja...?" Jongen 1: "Kunnen we met u meereizen op uw kortingskaart? Als de conducteur komt, dat we dan zeggen dat we met u meereizen...?" Ik: "WTF?" Jongen 1: "Want op uw kortingskaart kunnen 3 mensen meereizen he, en dat wij dan kunnen....want wij hebben wel een kaartje, maar met korting, kijk wilt u 'm zien?" Ik: ".....Nee ![]() Jongen 1: "Ja, kijk maar, ziet u, vindt u dat goed? Dat ik kan meereizen?" Jongen 2: "En ik ook!" Jongen 3: "Ik ook!" Ik: "Als de conducteur komt los je dat zelf maar op. ![]() Jongen 3 tegen 1: "Ah man, de conducteur komt toch niet man, laat maar..." Wat is dat toch met die sloebertokkies die te lam zijn om een normaal kaartje te kopen, in de hoop dat er wel iemand in de trein zit met kortingskaart? ![]() |
![]() |
|
Het is alweer een tijdje geleden maar dit hoorde ik bij de Starbuck’s. Het gesprek begon heel rustig. Ik wou niet meeluisteren.
“Yeah hi, can I have the number for Bank of America” (…) Man hangt op en draait het nummer van Bank of America “Yeah hi, I need to have my name changed on my bank account” (…) “I’ll hold” Man zucht. Het is best leeg in de Starbuck’s en ik kijk naar de jongen achter de counter. Hij is de enige andere. “Yeah hi, I need to have my name changed on my bank account” (…) “It’s Llewellyn” (…) “My new name is Llewellyn” (…) “No, not Sue Ellen, Llewellyn” (en de man begint te spellen) (…) “I know, I know, yep. I know. (…) What was that?” (…) “Listen buddy, I know it’s a girl’s name, perhaps I’m not a guy anymore!” (…) “Yeah I hold” Man begint te vloeken, ik kijk nog eens naar de jongen achter de counter, die staat nu droge kopjes af te drogen en doet alsof hij niets hoort. Wat een beetje moeilijk is. (…) “Yeah hi, I want to change the name on my bank account. Please don’t start that I don't sound like a focking girl cause I know that!” (…) “It’s Llewellyn” (…) “Llewellyn, christ what’s wrong with ya ears” en de man gaat weer spellen. De kopjesjongen lacht. (…) “I know it’s a focking girl’s name! I had a sex change for fock’s sake, do ya mind!?” (…) “Oh mi gaaaaad – yeah I’ll hold” (…) Goed, zo ging dit nog even door. De man zat zich pissig te maken, aan het einde van het gesprek vraagt hij naar de manager en word wéér on hold gezet. (…) “What? What? Are you focking telling me that the Bank of America has no manager available right now, what kind of…” (…) “This is not Bank of America?” De jongen draait zich proestend om terwijl Llewellyn nijdig ‘for fock sake’ zijn telefoon dichtklapt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Grootste vraag is toch echt wel waarom hij beweert dat het een meisjesnaam is
![]() Zat laatst in de trein van Deventer naar Roosendaal, zat een stel boerenlullen bij mij in de coupé, vermoed dat ze ergens van boven Zwolle kwamen. Rijden we langs station Elst, ik vermoed dat ze het bordje niet hebben gezien... die ene jongen heel serieus: "Ja nu zijn we in Epe!" Vervolgens een discussie over dat het toch Ede was, nee, toch echt Epe, want Ede lag ergens anders... Het duurde niet lang voor de hele coupé zich er tegenaan bemoeide ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() "ja bij mij op het werk zit een man en die heet RRRRuubèeeeen"! "Ruben?" "nee, Rubèeen! met een Amerikaanse R en zo'n Franse È. Ja in Tokyo spreken ze allemaal half frans, half amerikaans. En dan zeggen dat ik zo'n schattig Europeaans accent heb!" "ohja, dat heb ik ook gehoord!" Wtf, ze spreken frans-amerikaans in tokyo????? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag een meisje die alles 'zo irritant' vond.
'Oooh, echt zó irritant dat die trein zo vaak stopt!' 'Zó irritant dat je telkens dat bandje hoort!' 'Zó irritant dat die deuren telkens piepen voor ze dicht gaan!' 'Oooh, en weet je wat zó irritant was? Daisy die zei dat ze bessen goor vond, maar vervolgens bleef ze er wel van drinken! Zó irritant!' 'Mijn vader hé, die is zó irritant!' En zo ging het nog even door... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat in de bus en opeens schreeuwt een buitenlands meisje tegen het meisje dat naast mij zat: ja, wat zit je nou te kijken jonge! Kijk dan ff de andere kant op ofzo!
Dat meisje naast mij had echt zoiets van: wtf? ![]() Het was ook echt idioot, want het buitenlandse meisje en dat meisje naast me zaten tegenover elkaar (alleen zaten wij op het hogere stuk in de bus). Het is blijkbaar nogal raar als je gewoon recht voor je kijkt ipv helemaal achterstevoren ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik was op de fiets onderweg naar huis, en toen riep een jochie van 9/10 naar mij: Meneer! I kill you! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Drie brallerige studentes, vers van de ontgroening, zo bij het propedeusejaar Rechten weggelopen, in de Super de Boer.
"ZE HEBBE HIER NIEJEENS DE WITTE KINDERBUENO! JÉÉÉÉZUS!" "HE WE MOETE WIJN! HOEZO, WAT VOOR WIJN? GEWOON, WIJN!" "HE MEIDEEE, WAT DACHTE JULLIE VAN KROSSANTJES (croissantjes)? ... OH ER ZIJN GEEN KROSSANTE MEER! JÉËZUS! NIET NORMÁÁL!" "WACHT EFFE, IK MOET NOG WAT TAMPONNETJES MEE!" |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Gister had ik op de fiets 2 meisjes (jaar of 14 denk ik) en een jongen (10 ofzo) voor me. Ik fiets altijd vrij snel, zij fietsten met z'n 3en naast elkaar en ik wou er graag langs. Dus ik doe zo van *tring tring*. Geen reactie. Een boze mevrouw achter mij haalt gevaarlijke toeren uit om er wel langs te gaan. Op een gegeven moment ben ik het zat en probeer ik er ook langs te gaan. Zegt dat ventje: "Zoooo man, je mag helemaal niet links inhalen!"
Dus ik zeg: "Je kan ook gewoon even aan de kant gaan als er iemand belt." Antwoord zo'n meisje: "Nee. Dat kan niet, want ik ben doof!" Erg knap, ze kan dus liplezen met d'r achterhoofd.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het volgende is mij overkomen tijdens mijn vrijwilligerswerk in een verzorgstehuis. Ik moest naar een afdeling een aantal bewoners op te halen voor een uitje naar de kinderboerderij. In de gang geen begeleiding te vinden maar wel een vrouwtje die staat te zingen achter een rolstoel.
Dus ik dacht, als ik nu voorzichtig loop ziet ze me misschien niet. Maar helaas..''Jongeman, waar ga jij naartoe?'' Ik leg uit dat ik de begeleiding zoek om mensen op te halen...''Owh, maar je mag je vriendin niet slaan want het is zo'n aardige meid!'' Ehm...Oke...''Zal ik u anders naar de woonkamer brengen?'' Waarop die vrouw weer ''Ja, dat is goed. Je moet dan de oranje appels op de muur volgen!'' De muur was blauw met groene strepen.. ![]() Agh, je moet er wel om lachen, ze kunnen er niets aan doen maar het is wel leuk. In datzelfde tehuis zit ook een revalidatie afdeling. Een man die een auto ongeluk heeft gehad zit in een rolstoel en heeft voorzich nog een rolstoel waar zijn krukken in liggen. De krukken liggen overdwars en hij komt dus niet goed door de deur. En vrouwtje helpt hem..Zo, hij door de deur. ''Lukt het zo meneer? Gaat u ook met de lift? '' waarop die man zegt...''Nee, ik ga wel met de trap..'' Ik hield het niet meer!
|
Verwijderd
|
'Dames en heren, dit is het altijd mooie Enschede, eindpunt van deze tweederangs trein. Het serviceteam van deze trein wenst u nog een fijne avond, denkt u bij het verlaten van de trein aan de eigendommen, en wilt u alleen uw eigen eigendommen meenemen? Ik herhaal, station Enschede, een fijne avond nog!'
![]() |
![]() |
|
briljant topic.
ik had een tijdje terug in de trein van amstelveen naar A'dam centraal: ''ja het is nou al weer voor de 7e keer aan met <naam>'' ''ooh echt? hoe gaat het nu dan?'' ''ja hij zegt dat ie de seks met me lekker vind maar verder weet ie het niet'' ''ah vervelend'' ''ja weet niet of ik wel door moet gaan, volgens mij passen we wel bij elkaar'' ''kan het proberen'' Tsja... dilemma he |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai op het strand, lig je daar met je schone lijf, kop op en geniet #818 Verwijderd | 500 | 15-01-2010 23:10 |