Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2009, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Para en ik waren zojuist in jazzcafé Alto. Ook aanwezig waren:

1. Een man met een wit hoedje die eerst 'Bioritme! Bioritme!' riep en daarna ging klagen dat er weinig ritmische afwisseling zat in de muziek. Hij viel diverse mensen lastig met incoherente verhalen en zei tegen mij 'Handen nodig. Spierkracht. Compenseren, compenseren.'

5. Pierre Bokma, luidruchtig aangeschoten. Hij raakte in conflict met nummer 1 en noemde hem een 'eikel'.
Pierre Bokma die iemand een eikel noemt? Wtf

OT:
Ik zit Tweede Pinksterdag in een nagenoeg lege trein op weg naar Amersfoort. Bij Apeldoorn stapt een jongen in. Hij loopt mijn coupé binnen en vraagt aan mij:
"Is de conducteur al geweest?"
- "Eh, ja Hij liep daarheen."
"Heeft ie gecontroleerd?"
- "...Eh, ja."
"Oh ok, bedankt he! Ik heb namelijk alleen week-OV!" *loopt verder en gaat ergens zitten*
- ""

Anders koop je gewoon een kaartje met 40% korting, sloeber.
Advertentie
Oud 11-07-2009, 00:44
Verwijderd
*up*

Vanmiddag in de trein kreeg een man achter mij een boete omdat zijn voordeelurenpas niet meer geldig was.

Belt hij vervolgens naar een vriend:
"Hey man, ja....hey....ja....ja hey ik heb een probleem. He wat? (...) Ja eh maar ik heb dus een probleem. (...) Ik moet zometeen op het station 35 euro boete betalen, de teringlijers. Maar ik heb geen cent op zak. Dus eh, kom even naar het station. Nee, d'r is geen bank in de buurt. Of nou ja, d'r is wel een bank, maar kom gewoon even voorschieten man. (...) Ja, mijn voordeelurenabbo bleek niet meer geldig te zijn. Maar d'r stond wel op: geldig tot 2012. Ja, maar nou blijkt dat je dat jaarlijks moet verlengen voor 55 euro. Ja, wist ik veel dat dat elk jaar moest. Zal wel iets nieuws zijn ofzo."

Oud 16-07-2009, 15:29
Uice
Uice is offline
Een vader liep met zijn twee dochters van twaalf en acht ofzo door de Fame met een grote stapel DVD's. De dochters waren bang dat mama weer boos zou worden dat ie er zoveel kocht. De dochters keken naar DVD's in de schappen en zeiden 'is dit nou dé Exorcist?' en dan zei vader 'ja, die moet je ook gezien hebben, neem maar mee'. Goedopgevoede kinderen. Mooi en ontroerend schouwspel.
Oud 16-07-2009, 15:33
Verwijderd
Gisteren liep ik op straat in de buurt van mijn oude kamer, zaten er op een bankje een stuk of vier mannetjes tussen de 8 en 10 ofzo. En toen was het MEVROUW! MEVROUHOUW! En toen had ik door dat het tegen mij was en ik dacht god nou gaan we het krijgen. Dus ik draai mijn hoofd, zegt er een HEEFT UW EEN MAN, MEVROUW? Dus ik schiet in de lach en schud nee en liep door. ;x
Oud 17-07-2009, 09:40
Verwijderd
Achter mij staan drie secretaresses met elkaar te praten in het voorraadhok

1: waar liggen die stiften nou
2: voor thuis?
1: nee gewoon zo'n gekleurde
3: een hamster?
2: zo'n stift voor thuis?
1: nee ik moet gewoon zo'n gekleurde stift hebben!

ZE ZEI ECHT HAMSTER
Oud 17-07-2009, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Gisteren liep ik op straat in de buurt van mijn oude kamer, zaten er op een bankje een stuk of vier mannetjes tussen de 8 en 10 ofzo. En toen was het MEVROUW! MEVROUHOUW! En toen had ik door dat het tegen mij was en ik dacht god nou gaan we het krijgen. Dus ik draai mijn hoofd, zegt er een HEEFT UW EEN MAN, MEVROUW? Dus ik schiet in de lach en schud nee en liep door. ;x
"...Maar wie hebben we DAN in elkaar getrapt daarnet?"
Oud 17-07-2009, 16:59
capibara
capibara is offline
Ik stond in een kleedhok in het zwembad, paar hokjes verder lopen twee jochies van een jaartje of acht druk te praten over bommetjes en andere fratsen. Op een gegeven moment hebben ze het erover dat ze niet te gevaarlijke dingen mogen doen van hun moeders. Een zo'n joch: "Ja dat maakt me niets uit, mijn moeder is echt een DIKKE HOER". Alle andere hokjes vielen stil en ik moest hardop lachen .
Oud 17-07-2009, 21:44
Giles
Giles is offline
In de trein, drie gasten schuin tegenover:

1: "Die Chantal hè... ooo die is lekker!"
2: "Welke Chantal?"
1: "Ja die blonde joh!"
2: "O eh ja die met die achternaam!"
1: "de Vries?"
2: "Smit?"
1: "de Jong?"

Het meisje tegenover mij kon zich niet meer inhouden en zei: "Janzen, ze heet Chantal Janzen! Jezus!"
Oud 17-07-2009, 21:59
Verwijderd
Citaat:
In de trein, drie gasten schuin tegenover:

1: "Die Chantal hè... ooo die is lekker!"
2: "Welke Chantal?"
1: "Ja die blonde joh!"
2: "O eh ja die met die achternaam!"
1: "de Vries?"
2: "Smit?"
1: "de Jong?"

Het meisje tegenover mij kon zich niet meer inhouden en zei: "Janzen, ze heet Chantal Janzen! Jezus!"
<3 Wat een Droomvrouw!
Oud 17-07-2009, 22:22
Briseïs
Briseïs is offline
Echtpaar in de trein.

Man: "Ja die was toch van de verkeerde kant?"
Vrouw: "Van welke kant?"
Oud 17-07-2009, 22:22
Verwijderd
Citaat:
"...Maar wie hebben we DAN in elkaar getrapt daarnet?"
Waarschijnlijk waren ze gewoon benieuwd aangezien er in die buurt niet zo gek veel personen van mijn leeftijd zijn die ook nog eens blank zijn met licht haar
Oud 17-07-2009, 22:35
Verwijderd
Huh, Lisa was toch een negerin?
Oud 17-07-2009, 23:08
Verwijderd
Nee en dat heb ik ook al vaak genoeg gezegd.

OT:Ik zat gisteren voor een jongen en een meisje maar zij zat achter mij en hij zat schuinachter me aan de andere kant en hij was haar heel lief aan het versieren complimentjes geven over haar kleren en naar haar werk vragen en haar naam en oh die was mooi ja en je merkte in alles dat die jongen veel moed moest verzamelen dit te doen en dat meisje wachtte ook eens rustig af maar was het wel gewend ofzo
Oud 18-07-2009, 11:00
Verwijderd
Oooohw.
Oud 18-07-2009, 20:44
Giles
Giles is offline
Citaat:
<3 Wat een Droomvrouw!

Het bleef ongeveer drie minuten stil. Toen mompelde nummer drie, die daarvoor slapende leek: "dat weten we toch ook wel".
Oud 12-09-2009, 00:20
Verwijderd
*kick*

Ik tref de malloten weer hoor. In de avondtrein op weg naar huis:

*groepje jongens op vierzits spreekt onbekende jongen aan die voor mij zit*
Jongen 1: "Heuj! Hej! Hey, heb jij misschien een kortingskaart of OV-kaart?"
Jongen X: "mompelmompel"
Jongen 1: "Oh...Hey, hey meneer, meneer! *jongen begint tegen mij aan te lullen en mij "meneer" te noemen * Heeft u korting of OV?"
Ik: "Eh, ja...?"
Jongen 1: "Kunnen we met u meereizen op uw kortingskaart? Als de conducteur komt, dat we dan zeggen dat we met u meereizen...?"
Ik: "WTF?"
Jongen 1: "Want op uw kortingskaart kunnen 3 mensen meereizen he, en dat wij dan kunnen....want wij hebben wel een kaartje, maar met korting, kijk wilt u 'm zien?"
Ik: ".....Nee "
Jongen 1: "Ja, kijk maar, ziet u, vindt u dat goed? Dat ik kan meereizen?"
Jongen 2: "En ik ook!"
Jongen 3: "Ik ook!"
Ik: "Als de conducteur komt los je dat zelf maar op. "
Jongen 3 tegen 1: "Ah man, de conducteur komt toch niet man, laat maar..."

Wat is dat toch met die sloebertokkies die te lam zijn om een normaal kaartje te kopen, in de hoop dat er wel iemand in de trein zit met kortingskaart?
Oud 12-09-2009, 12:43
Lydia Field
Lydia Field is offline
Het is alweer een tijdje geleden maar dit hoorde ik bij de Starbuck’s. Het gesprek begon heel rustig. Ik wou niet meeluisteren.

“Yeah hi, can I have the number for Bank of America”
(…) Man hangt op en draait het nummer van Bank of America

“Yeah hi, I need to have my name changed on my bank account”
(…)
“I’ll hold” Man zucht. Het is best leeg in de Starbuck’s en ik kijk naar de jongen achter de counter. Hij is de enige andere.

“Yeah hi, I need to have my name changed on my bank account”
(…)
“It’s Llewellyn”
(…)
“My new name is Llewellyn”
(…)
“No, not Sue Ellen, Llewellyn” (en de man begint te spellen)
(…)
“I know, I know, yep. I know. (…) What was that?”
(…)
“Listen buddy, I know it’s a girl’s name, perhaps I’m not a guy anymore!”
(…)
“Yeah I hold” Man begint te vloeken, ik kijk nog eens naar de jongen achter de counter, die staat nu droge kopjes af te drogen en doet alsof hij niets hoort. Wat een beetje moeilijk is.
(…)
“Yeah hi, I want to change the name on my bank account. Please don’t start that I don't sound like a focking girl cause I know that!”
(…)
“It’s Llewellyn”
(…)
“Llewellyn, christ what’s wrong with ya ears” en de man gaat weer spellen. De kopjesjongen lacht.
(…)
“I know it’s a focking girl’s name! I had a sex change for fock’s sake, do ya mind!?”
(…)
“Oh mi gaaaaad – yeah I’ll hold”
(…)
Goed, zo ging dit nog even door. De man zat zich pissig te maken, aan het einde van het gesprek vraagt hij naar de manager en word wéér on hold gezet.
(…)
“What? What? Are you focking telling me that the Bank of America has no manager available right now, what kind of…”
(…)
“This is not Bank of America?” De jongen draait zich proestend om terwijl Llewellyn nijdig ‘for fock sake’ zijn telefoon dichtklapt.
Oud 12-09-2009, 13:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wtf waarom vang ik nooi dit sort toffe gesprekken op!
Oud 13-09-2009, 20:58
Verwijderd
Grootste vraag is toch echt wel waarom hij beweert dat het een meisjesnaam is Of is het sarcasme?

Zat laatst in de trein van Deventer naar Roosendaal, zat een stel boerenlullen bij mij in de coupé, vermoed dat ze ergens van boven Zwolle kwamen. Rijden we langs station Elst, ik vermoed dat ze het bordje niet hebben gezien... die ene jongen heel serieus: "Ja nu zijn we in Epe!" Vervolgens een discussie over dat het toch Ede was, nee, toch echt Epe, want Ede lag ergens anders...
Het duurde niet lang voor de hele coupé zich er tegenaan bemoeide
Oud 14-09-2009, 14:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
twee mannen naast ons op een vrij sjiek terras:
"ja bij mij op het werk zit een man en die heet RRRRuubèeeeen"!
"Ruben?"
"nee, Rubèeen! met een Amerikaanse R en zo'n Franse È. Ja in Tokyo spreken ze allemaal half frans, half amerikaans. En dan zeggen dat ik zo'n schattig Europeaans accent heb!"
"ohja, dat heb ik ook gehoord!"

Wtf, ze spreken frans-amerikaans in tokyo?????
Oud 14-09-2009, 15:38
flyaway
flyaway is offline
Wow xD
Oud 15-09-2009, 12:14
crazycat
crazycat is offline
ik zat vanochtend lkker te slapen, opeens word ik wakker geschut, gaat een of andere huppelkutje vragen of ze ernaast amg zitte, ok, maar je kan tog ook wel zite zonder me wakker te maken?,

gat ze een half uur lang tege me lullen over makeup en dat soort bullshit
Oud 15-09-2009, 12:31
Verwijderd
Citaat:
ik zat vanochtend lkker te slapen, opeens word ik wakker geschut, gaat een of andere huppelkutje vragen of ze ernaast amg zitte, ok, maar je kan tog ook wel zite zonder me wakker te maken?,

gat ze een half uur lang tege me lullen over makeup en dat soort bullshit
Ja, ze wou neuken.
Oud 15-09-2009, 15:46
crazycat
crazycat is offline
of gewoon vriendloos?
Oud 15-09-2009, 16:47
Verwijderd
Vandaag een meisje die alles 'zo irritant' vond.
'Oooh, echt zó irritant dat die trein zo vaak stopt!'
'Zó irritant dat je telkens dat bandje hoort!'
'Zó irritant dat die deuren telkens piepen voor ze dicht gaan!'
'Oooh, en weet je wat zó irritant was? Daisy die zei dat ze bessen goor vond, maar vervolgens bleef ze er wel van drinken! Zó irritant!'
'Mijn vader hé, die is zó irritant!'
En zo ging het nog even door...
Oud 15-09-2009, 16:52
Verwijderd
Citaat:
twee mannen naast ons op een vrij sjiek terras:
"ja bij mij op het werk zit een man en die heet RRRRuubèeeeen"!
"Ruben?"
"nee, Rubèeen! met een Amerikaanse R en zo'n Franse È. Ja in Tokyo spreken ze allemaal half frans, half amerikaans. En dan zeggen dat ik zo'n schattig Europeaans accent heb!"
"ohja, dat heb ik ook gehoord!"

Wtf, ze spreken frans-amerikaans in tokyo?????
Heh, Ruben als Rúbèn uitgesproken is toch Spaans?
Oud 15-09-2009, 17:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh, spreken ze ook spaans in tokyo?
Oud 15-09-2009, 17:53
Verwijderd
Ik zat in de bus en opeens schreeuwt een buitenlands meisje tegen het meisje dat naast mij zat: ja, wat zit je nou te kijken jonge! Kijk dan ff de andere kant op ofzo!
Dat meisje naast mij had echt zoiets van: wtf? Ze zei volgensmij ook dat het buitenlandse meisje normaal moest doen.

Het was ook echt idioot, want het buitenlandse meisje en dat meisje naast me zaten tegenover elkaar (alleen zaten wij op het hogere stuk in de bus). Het is blijkbaar nogal raar als je gewoon recht voor je kijkt ipv helemaal achterstevoren ofzo.
Oud 15-09-2009, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ik zat in de bus en opeens schreeuwt een buitenlands meisje tegen het meisje dat naast mij zat: ja, wat zit je nou te kijken jonge! Kijk dan ff de andere kant op ofzo!
Dat meisje naast mij had echt zoiets van: wtf? Ze zei volgensmij ook dat het buitenlandse meisje normaal moest doen.

Het was ook echt idioot, want het buitenlandse meisje en dat meisje naast me zaten tegenover elkaar (alleen zaten wij op het hogere stuk in de bus). Het is blijkbaar nogal raar als je gewoon recht voor je kijkt ipv helemaal achterstevoren ofzo.
Heb je er wat van gezegd? Dat soort types mogen ze echt meteen de bus uit flikkeren. Hoe is de rest van de busreis verlopen?
Oud 15-09-2009, 20:14
boet
boet is offline
Citaat:
Ik had van de week ook zo iets, maar dan iets anders.
Ik was op de fiets onderweg naar huis, en toen riep een jochie van 9/10 naar mij:
Meneer! I kill you!

Oud 15-09-2009, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Heb je er wat van gezegd? Dat soort types mogen ze echt meteen de bus uit flikkeren. Hoe is de rest van de busreis verlopen?
Ik had er niks van gezegd, want ik dacht dat ik dan toch niet een intelligent antwoord terug kon verwachten met dat soort mensen. Dat meisje naast mij kwam wel voor zichzelf op (ofja, meisje, rond de 20 ofzo?). Ze stapte niet veel later uit, ik ook. Ik wilde haar toen nog vertellen dat ik het niet normaal vond dat het buitenlandse meisje zo op haar reageerde, maar ze liep al snel weg.
Oud 15-09-2009, 21:47
Verwijderd
Drie brallerige studentes, vers van de ontgroening, zo bij het propedeusejaar Rechten weggelopen, in de Super de Boer.

"ZE HEBBE HIER NIEJEENS DE WITTE KINDERBUENO! JÉÉÉÉZUS!"

"HE WE MOETE WIJN! HOEZO, WAT VOOR WIJN? GEWOON, WIJN!"

"HE MEIDEEE, WAT DACHTE JULLIE VAN KROSSANTJES (croissantjes)? ... OH ER ZIJN GEEN KROSSANTE MEER! JÉËZUS! NIET NORMÁÁL!"

"WACHT EFFE, IK MOET NOG WAT TAMPONNETJES MEE!"
Oud 15-09-2009, 21:56
Verwijderd
Oud 15-09-2009, 23:27
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:

Ze was buitenlands maar sprak Nederlands
Oud 16-09-2009, 00:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gister had ik op de fiets 2 meisjes (jaar of 14 denk ik) en een jongen (10 ofzo) voor me. Ik fiets altijd vrij snel, zij fietsten met z'n 3en naast elkaar en ik wou er graag langs. Dus ik doe zo van *tring tring*. Geen reactie. Een boze mevrouw achter mij haalt gevaarlijke toeren uit om er wel langs te gaan. Op een gegeven moment ben ik het zat en probeer ik er ook langs te gaan. Zegt dat ventje: "Zoooo man, je mag helemaal niet links inhalen!"
Dus ik zeg: "Je kan ook gewoon even aan de kant gaan als er iemand belt."
Antwoord zo'n meisje: "Nee. Dat kan niet, want ik ben doof!"

Erg knap, ze kan dus liplezen met d'r achterhoofd.
Oud 16-09-2009, 01:55
VeGs
VeGs is offline
Als je tegenwoordig ook al niet meer links in mag halen, gaan de frustraties op de Nederlandse wegen flink oplopen.
Oud 16-09-2009, 13:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als je tegenwoordig ook al niet meer links in mag halen, gaan de frustraties op de Nederlandse wegen flink oplopen.
Dat was ook mijn eerste gedacht
Oud 16-09-2009, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Ze was buitenlands maar sprak Nederlands
Ze zag er iig buitenlands uit. Het kan zo zijn dat ze in Nederland pas de taal heeft geleerd of ms is ze idd Nederlands. Ik zei maar "het buitenlandse meisje" om het verhaal wat duidelijker te maken en omdat ik gewoon dacht dat ze buitenlands is.
Oud 16-09-2009, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Gister had ik op de fiets 2 meisjes (jaar of 14 denk ik) en een jongen (10 ofzo) voor me. Ik fiets altijd vrij snel, zij fietsten met z'n 3en naast elkaar en ik wou er graag langs. Dus ik doe zo van *tring tring*. Geen reactie. Een boze mevrouw achter mij haalt gevaarlijke toeren uit om er wel langs te gaan. Op een gegeven moment ben ik het zat en probeer ik er ook langs te gaan. Zegt dat ventje: "Zoooo man, je mag helemaal niet links inhalen!"
Dus ik zeg: "Je kan ook gewoon even aan de kant gaan als er iemand belt."
Antwoord zo'n meisje: "Nee. Dat kan niet, want ik ben doof!"

Erg knap, ze kan dus liplezen met d'r achterhoofd.
oh, die types maak ik dagelijks mee.
Oud 16-09-2009, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Dat viel me niet eens op, mijn hoofd maakte er 'rechts' van
Oud 19-09-2009, 12:18
RupertTM
RupertTM is offline
Het volgende is mij overkomen tijdens mijn vrijwilligerswerk in een verzorgstehuis. Ik moest naar een afdeling een aantal bewoners op te halen voor een uitje naar de kinderboerderij. In de gang geen begeleiding te vinden maar wel een vrouwtje die staat te zingen achter een rolstoel.

Dus ik dacht, als ik nu voorzichtig loop ziet ze me misschien niet. Maar helaas..''Jongeman, waar ga jij naartoe?'' Ik leg uit dat ik de begeleiding zoek om mensen op te halen...''Owh, maar je mag je vriendin niet slaan want het is zo'n aardige meid!'' Ehm...Oke...''Zal ik u anders naar de woonkamer brengen?'' Waarop die vrouw weer ''Ja, dat is goed. Je moet dan de oranje appels op de muur volgen!'' De muur was blauw met groene strepen..

Agh, je moet er wel om lachen, ze kunnen er niets aan doen maar het is wel leuk.

In datzelfde tehuis zit ook een revalidatie afdeling. Een man die een auto ongeluk heeft gehad zit in een rolstoel en heeft voorzich nog een rolstoel waar zijn krukken in liggen. De krukken liggen overdwars en hij komt dus niet goed door de deur. En vrouwtje helpt hem..Zo, hij door de deur. ''Lukt het zo meneer? Gaat u ook met de lift? '' waarop die man zegt...''Nee, ik ga wel met de trap..''

Ik hield het niet meer!
Oud 27-09-2009, 00:23
Verwijderd
Ergens op een balkon in de buurt van de mijne zit een stel meisjes luidruchtig te giechelen. Net hadden ze dit gesprek:

> "Vzzzzz."
< "Vzzzzz."
> "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"
Oud 27-09-2009, 12:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zat gister in de trein naar Groningen en ik moest best wel lachen om de omroep van de conducteur:

"We nadere Groningen, eindpunt van deze trein. Denkt u bij het verlaten van de trein aan uw bagage. Groningen: EIND. PUNT."
Oud 27-09-2009, 20:53
Verwijderd
'Dames en heren, dit is het altijd mooie Enschede, eindpunt van deze tweederangs trein. Het serviceteam van deze trein wenst u nog een fijne avond, denkt u bij het verlaten van de trein aan de eigendommen, en wilt u alleen uw eigen eigendommen meenemen? Ik herhaal, station Enschede, een fijne avond nog!'

Oud 27-09-2009, 20:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
haha, 'wilt u alleen uw eigen eigendommen meenemen'
Oud 27-09-2009, 23:04
DmCraanen
DmCraanen is offline
briljant topic.

ik had een tijdje terug in de trein van amstelveen naar A'dam centraal:

''ja het is nou al weer voor de 7e keer aan met <naam>''
''ooh echt? hoe gaat het nu dan?''
''ja hij zegt dat ie de seks met me lekker vind maar verder weet ie het niet''