Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh ik post wel af en toe op onzin maar ik doe dat alleen als ik me verveel. Ik val dan niemand lastig. Zoals hier opeens meer dan 20 topics worden geopend als een onzinner zich verveelt. Nogmaals, we worden het toch niet eens en ik moet zo weg dus ach ![]() Leuk wel dat er uberhaupt een keer op normale toon over gepraat kan worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Weet ik en ik heb dan ook geen enkele problemen met Onzin, ik ben daar begonnen en kom rustig op beide. Onzin is prima voor gewoon de lol en DK is wat meer voor het wat persoonlijkere contact, ik vind de combinatie wel prima. Je zou ook eens hier rond kunnen kijken, wie weet bevalt dat je ook wel. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Kan iemand me even uitleggen waar die gore, ranzige, stomme achterlijke schimmelpiemel het lef vanaf haalt om zich te bemoeien met mijn relatie terwijl hij het zelf nodig vind om zijn vriendin zo'n drie keer per maand in elkaar te meppen en uit te schelden voor teringhoer?
![]() ![]() ![]() Sorry voor het taalgebruik |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |