Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2009, 16:59
Verwijderd
nu weer we;
Advertentie
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Daarbij word ik gewoon moe van hoe fascinerend onzinners het vinden dat DKers het uberhaupt leuk vinden op DK te posten. Je ziet Dkers niet massaal saaie topics op onzin openen (terwijl dit zelfs toegestaan zou zijn), maar nu heb je wel alweer die achterlijke golf aan onzintopics op DK omdat betercore oproept tot een golf van die topics hier zetten.
je kunt het natuurlijk altijd ergens anders over gaan hebben als je geen tegenargumenten hebt

Het gespam van vandaag heeft volgens mij niet al te veel te maken met waarom jij niet graag op onzin post
Verwijderd
WTF
Oud 06-03-2009, 17:02
Verwijderd
Even je cache leeggooien.
Oud 06-03-2009, 17:02
Verwijderd
of refreshen met ctrl + F5
Oud 06-03-2009, 17:03
Blaf
Blaf is offline
kijk naar comendatore een baken van normaalheid en serieusheid dat zich ook prima kan vinden op onzin
Oud 06-03-2009, 17:05
Verwijderd
Citaat:
je kunt het natuurlijk altijd ergens anders over gaan hebben als je geen tegenargumenten hebt

Het gespam van vandaag heeft volgens mij niet al te veel te maken met waarom jij niet graag op onzin post
We worden het niet eens Ik vind DK toegankelijker, jij (of die ander) vindt onzin toegankellijker. Ik zeg alleen dat wanneer we het alleen daarover hebben we niet verder komen dus ik breng nog ter tafel dat onzin vervelender tegen en over DK doet dan andersom.

Oh ik post wel af en toe op onzin maar ik doe dat alleen als ik me verveel. Ik val dan niemand lastig. Zoals hier opeens meer dan 20 topics worden geopend als een onzinner zich verveelt.

Nogmaals, we worden het toch niet eens en ik moet zo weg dus ach

Leuk wel dat er uberhaupt een keer op normale toon over gepraat kan worden.
Oud 06-03-2009, 17:05
Verwijderd
ik heb niks opgeroepen, ik heb alleen gezegd dat ik alle kantinetopics van onzin op de kantine ging posten, en dat waren er 2
Oud 06-03-2009, 17:08
Blaf
Blaf is offline
Citaat:

Nogmaals, we worden het toch niet eens en ik moet zo weg dus ach

Leuk wel dat er uberhaupt een keer op normale toon over gepraat kan worden.

Idd en Idd
Oud 06-03-2009, 17:12
Verwijderd
Citaat:
hmm waarom staat er soms een gekke streep in een post. zoals nu in de post van lisa. of zien jullie die niet
Die heb ik ook af en toe.
Oud 06-03-2009, 17:14
Verwijderd
alleen op geel!
Oud 06-03-2009, 17:15
Verwijderd
pff zoals elke vrijdag ben ik weer gedumpt voor MAGIC THE GATHERING. dan krijg je er nu van als je je met nerds inlaat.
Verwijderd
Citaat:
alleen op geel!
Kijk dat verklaart het alweer

En nou nog een fijne avond toegewenst.
Verwijderd
tabee
Oud 06-03-2009, 17:16
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
ik heb niks opgeroepen, ik heb alleen gezegd dat ik alle kantinetopics van onzin op de kantine ging posten, en dat waren er 2
en nu weer terugkrabbelen he
Oud 06-03-2009, 17:18
Verwijderd
Citaat:
alleen op geel!
Hm. Ik zou niet weten hoe het op wit is want [verwaand Frans accent] DAT VERACHT IK. *spuugt op grond* [/verwaand Frans accent]

Maar het is niet heel storend, je kunt even doorscrollen en dan weer terug en dan is de streep meestal weg.
Oud 06-03-2009, 17:19
Verwijderd
I 'ATE MY PAINTINGS
Oud 06-03-2009, 17:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
popuairdere

Daar moet je even doorheen en dan is het ook niet zo moeilijk om je in de topics te mengen en gewoon leuk mee te doen met de rest. zogenaamd populaire onzinners worden ook gebashed als ze iets stoms doen hoor
Ja, typo.

Weet ik en ik heb dan ook geen enkele problemen met Onzin, ik ben daar begonnen en kom rustig op beide. Onzin is prima voor gewoon de lol en DK is wat meer voor het wat persoonlijkere contact, ik vind de combinatie wel prima.

Je zou ook eens hier rond kunnen kijken, wie weet bevalt dat je ook wel.
Oud 06-03-2009, 17:27
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Ja, typo.

Weet ik en ik heb dan ook geen enkele problemen met Onzin, ik ben daar begonnen en kom rustig op beide. Onzin is prima voor gewoon de lol en DK is wat meer voor het wat persoonlijkere contact, ik vind de combinatie wel prima.

Je zou ook eens hier rond kunnen kijken, wie weet bevalt dat je ook wel.
als ik terug kom van mijn jaarban zal ik dat eens doen
Oud 06-03-2009, 17:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
als ik terug kom van mijn jaarban zal ik dat eens doen
Sterkte, trouwens.
Oud 06-03-2009, 17:28
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Sterkte, trouwens.
ik zal het denk ik wel overleven hoor
Oud 06-03-2009, 17:46
Swlabr
Swlabr is offline
Heb je een ban aangevraagd?
Oud 06-03-2009, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Daar heb je het alweer, nieuwe mensen moeten zich aanpassen op onzin om uberhaupt te 'mogen' posten. En genoeg dingen accepteren.
Dat valt best wel mee. Er zitten ook een genoeg nieuwelingen die niemand kende en die na twee dagen reeds in een van de spamtopics opgenomen waren.
Oud 06-03-2009, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Dat valt best wel mee. Er zitten ook een genoeg nieuwelingen die niemand kende en die na twee dagen reeds in een van de spamtopics opgenomen waren.
Oh? Meestal is men nogal vijandig. Niet dat ik dat erg vind, dan valt mijn gekanker ook minder op.
Oud 06-03-2009, 17:59
Verwijderd

Oud 06-03-2009, 18:00
Verwijderd
De oplossing voor alle problemen
Oud 06-03-2009, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Oh? Meestal is men nogal vijandig. Niet dat ik dat erg vind, dan valt mijn gekanker ook minder op.
Die vijandigheid is meestal gericht tegen het beleren en beter weten wat de 'echte n00bs' doen.
Oud 06-03-2009, 18:04
Verwijderd
Sletjes, hoi.
Oud 06-03-2009, 18:04
Verwijderd
ik ga maar eens een lekkere pietsa in de oven doen
Oud 06-03-2009, 18:06
Verwijderd
Ik heb zometeen gepofte aardappel met gegratineerde broccoli en lekkere schimmelbrokken
Oud 06-03-2009, 18:06
Verwijderd
Oh, Katje, nu je dr bent, ik had niet verteld hoe het afliep met mijn De GVR lezen. Ik heb het niet uitgelezen, omdat ik de taal niet kon verdragen. ;( Uice paranoide wie er toen waren naamzoek
Oud 06-03-2009, 18:08
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Hm. Ik zou niet weten hoe het op wit is want [verwaand Frans accent] DAT VERACHT IK. *spuugt op grond* [/verwaand Frans accent]

Maar het is niet heel storend, je kunt even doorscrollen en dan weer terug en dan is de streep meestal weg.
Nederlands met een Frans accent... *krijgt een Michelachtig stemmetje in z'n hoofd
Oud 06-03-2009, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Oh, Katje, nu je dr bent, ik had niet verteld hoe het afliep met mijn De GVR lezen. Ik heb het niet uitgelezen, omdat ik de taal niet kon verdragen. ;( Uice paranoide wie er toen waren naamzoek
Soija toch

Las je 'm in het Engels?
Oud 06-03-2009, 18:10
Verwijderd
Katje, wat vind je van de nieuwe Simpsons intro?
Oud 06-03-2009, 18:10
Verwijderd
schimmelbrokken die eet ik morgen
Oud 06-03-2009, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Katje, wat vind je van de nieuwe Simpsons intro?
ja, wel goedgekeurd
Oud 06-03-2009, 18:11
Verwijderd
Dat vond ik ook.
Oud 06-03-2009, 18:13
Laisve
Laisve is offline
Die simpsons intro is toch elke keer anders of ?
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Heb je een ban aangevraagd?
neuh maar ik zal em vast nog krijgen
Laisve
Laisve is offline
Oja èn ik had de bus niet gemist, mijn dag is weer goed.
Oud 06-03-2009, 18:17
Verwijderd
Ik ga kerriesoep maken. Da bomb.
Oud 06-03-2009, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Soija toch

Las je 'm in het Engels?
Nee, Nls. Die constante taalfouten die die reus maakt, niet te doen.
Oud 06-03-2009, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Die simpsons intro is toch elke keer anders of ?
Ja, maar er is nu een nieuwe waarin het begin van de intro is veranderd, zeg maar het gedeelte waarbij Homer vertrekt van zijn werk, Marge in de supermarkt, Lisa sax spelend, et cetera.
Oud 06-03-2009, 18:23
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ja, maar er is nu een nieuwe waarin het begin van de intro is veranderd, zeg maar het gedeelte waarbij Homer vertrekt van zijn werk, Marge in de supermarkt, Lisa sax spelend, et cetera.
O zo. Ik zie de simpsons eigenlijk alleen als ik ze op veronica ofzo langs zie komen.
Oud 06-03-2009, 18:36
Laisve
Laisve is offline
Topicmoordenaar
Oud 06-03-2009, 18:36
Blaf
Blaf is offline
nou het is maar waar je trots op bent
Oud 06-03-2009, 18:37
Laisve
Laisve is offline
Ik geloof niet dat ik met een strontemmer rammelde.
Oud 06-03-2009, 18:39
Blaf
Blaf is offline
ik heb je toch niet kwaad gemaakt he? man van zo veel hoogtepunten
Oud 06-03-2009, 18:44
Verwijderd
Jerry! Jerry!
Oud 06-03-2009, 18:45
Verwijderd
Kan iemand me even uitleggen waar die gore, ranzige, stomme achterlijke schimmelpiemel het lef vanaf haalt om zich te bemoeien met mijn relatie terwijl hij het zelf nodig vind om zijn vriendin zo'n drie keer per maand in elkaar te meppen en uit te schelden voor teringhoer?

Sorry voor het taalgebruik
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten