Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik snap totaal niet wat je nou precies probeert te zeggen ![]() Ten eerste, als ik dit forum zo doorlees word er vooral luchtig gedaan over alcohol, zie bijvoorbeeld jou reactie in het carnavals topic ![]() Verder raar dat je spontaan gebruik en gepland gebruik samenvoegt, terwijl dit juist 2 uiterste zijn ![]() Qua, het moet speciaal blijven, is dat niet voor alles zo?? en als ik naar mij zelf kijk, mijn trips zijn een stuk specialer dan de jointjes die ik rook. Hoezo is het zo normaal dat een biertje gewoon een biertje is, een jointje een jointje, deze mogen altijd en overal, zonder reden what so ever. Als het mooi weer is, en we zijn vrij en gaan goed voorbereid trippen is dit niet zo speciaal meer omdat we het een maand geleden ook deden?? En de drie maanden redenatie is natuurlijk ook aids. Qua M kan ik er nog wel een beetje inkomen aangezien regelmatig gebruik afbreuk doet aan het effect, maar dan nog. Stel je hebt m gebruikt en een maand later is een feest wat super gaaf is, alles voelt goed, leuke mensen, maar je gebruikt niets, want de 3 maanden zijn nog niet geweest. Vervolgens zijn de 3 maanden geweest, en heb je er weer zin in, voorbereiding, leuk feestje, kom je aan, toch niet zo leuk als verwacht. Kans dat je dan al iets in je mond hebt gestopt is aanwezig, en uit ervaring veel groter dan wanneer je regelmatig bij je hebt en neemt wanneer het goed voelt. Ik heb sowieso vrij veel moeite met het planmatig gebruik. Soms komt het gewoon goed uit om dingen te plannen, maar over het algemeen denk ik juist dat het luchtige 'ik had het toevallig en was mooi weer' een houding is die meer respect naar de drug zelf en je eigen lichaam betuigd ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat het heel afhankelijk is van hoe je in het algemeen met dingen om gaat.
Ik ben bijvoorbeeld iemand die houd van dingen planmatig aanpakken, de juiste keuzes maken en daar volledig voor gaan. Zo kies ik de feestjes en concerten waar ik naar toe ga uit (ik ben zelden op een feest wat ik niet leuk vind en als ik het al niet leuk vind maak ik er wat leuks van) maar ook bijvoorbeeld de dagelijkse dingen die ik doe. Daar past gepland drugsgebruik dus prima in. Een ander voorbeeld is voor mij nu roken. Ik heb er voor gekozen dat ik er vanaf wil. Er gaan nu echter momenteel een aantal zaken wat minder goed dus heb ik er vandaag bewust voor gekozen om weer te gaan roken. Dit om te voorkomen dat het allemaal nog erger word door de stress die je extra ervaart door het stoppen met roken. Als je over het algemeen wat losser bent is het dus naar mijn idee ook logisch dat je met drugsgebruik wat losser om gaat. Met losser bedoel ik dat je wel ziet wat er gaat komen. Iemand belt je bijvoorbeeld op of je zin hebt in een feestje waar leuke mensen komen en je besluit dan om wel of niet te gaan. Als je daar dan toch bent kun je daarbij prima een pilletje in je hoofd stoppen om het nog net wat leuker te maken. Dat het drugsgebruik daardoor iets minder speciaal is is misschien wel waar maar de grote vraag is of het ook zo erg is? Als je er zelf vrede mee hebt en er gelukkig mee bent is het dat helemaal niet omdat je er zelf voor kiest het zo te doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kies de boeken die ik lees zorgvuldig uit zodat ze aansluiten bij mijn interesses. De interesse is er al en het lezen van het boek is dus een verdieping om meer van het onderwerp te weten te komen.
||
Citaat:
Bovendien vind ik school niet heel erg boeiend. Ik zit daar grotendeels omdat ik er voor een goede toekomst niet aan ontkom diploma's te halen. Dat dat wat langer duurt omdat ik het verdom m'n huiswerk te doen is wel het allerlaatste waar ik me druk om maak. Als ik dus kan kiezen tussen plezier maken of schoolwerk zal ik eerder voor plezier kiezen.
||
Citaat:
![]() *Brand overige papier af* Nu ga ik nog een joint roken en Gta san andreas spelen
|
Verwijderd
|
goed bezig
![]() haha, mijn profielwerkstuk heb ik ook nog steeds niet gepresenteerd. had eigenlijk al in januari gemoeten. de teamleidster belde net om te zeggen dat we het maandagmorgen móeten presenteren, omdat dinsdag alle cijfers ingeleverd moeten zijn. als ze van ons geen beoordeling hebben, mag ik met m'n partner niet deelnemen aan de ce's. jeuj. enne, beter ga je leren ![]() |
![]() |
|
Ik heb voor mijn MAVO eindexamen m'n Nederlands lees dossier op de laatste dag dat het nog mogelijk was ingeleverd en m'n mondeling gedaan. Ik had 2 van de 5 boeken gelezen en de samenvattingen uiteraard van s.com gehaald.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Omdat ik het te laatste tijd te veel gedaan heb. Ik ondervind daar te veel nadelen van zoals lusteloosheid, een luie pad zijn terwijl ik 1000 dingen wil doen en niet eens meer fatsoenlijk na kon denken. Ik heb gisteravond dus geen joint gerookt en ik voel me nu al beter.
![]()
|
![]() |
|
|