Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Para: ieder meisje is een prinses!!1 Voor de mensen die van tesjes houden (en wie houdt er niet van testjes?): http://www.flair.be/cps/rde/xchg/fla...nses_start.htm
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Jij weet precies wat je wil, niet? Net als de prinses op de erwt. Hoewel je het daarom niet altijd luidop zegt, of precies kan omschrijven, heb je wel een eigen willetje. Jij vertrouwt rotsvast op je intuïtie en dat is prima. Zorg er alleen voor dat de mensen om je heen ook weten waar je vastberadenheid vandaan komt. Zo begrijpen ze je veel beter!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben Goudlokje en zo zie ik eruit:
![]() Jij zou ook geen schrik hebben als je een verlaten hutje in het bos zag, niet? Net als goudlokje ga je ergens 100% voor, je laat je niet afschrikken. Je maakt makkelijk vrienden en bent heel sociaal. Alleen weten maar heel weinig mensen dat er achter dat stoere uiterlijk een heel zachtaardige ziel verstopt zit. Durf eens wat vaker je echte ik te laten zien. Ze zullen je alleen maar leuker vinden. Willen jullie m'n zachtaardige ziel zien, jongens? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.jacobvanholland.com/ > gastenboek.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "Jij zou ook geen schrik hebben als je een verlaten hutje in het bos zag, niet? Net als goudlokje ga je ergens 100% voor, je laat je niet afschrikken. Je maakt makkelijk vrienden en bent heel sociaal. Alleen weten maar heel weinig mensen dat er achter dat stoere uiterlijk een heel zachtaardige ziel verstopt zit. Durf eens wat vaker je echte ik te laten zien. Ze zullen je alleen maar leuker vinden. "
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |