Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oh en haha, die Mario:
![]() ..indigo leds gaan aan wanneer de wc bril omhoog komt.. gezellige minuten op de wc met 17 verschillende kleuren en special effects zoals stroboscoop, dimmer etc.. Hoewel ik op zich best zo'n plafond zou willen: ![]() Alleen dan niet met zo'n hondsdolle blauwe wolk erin. |
![]() |
|
Verwijderd
|
zo'n plafond is nog best simpel te maken. ik paste vroeger op bij een gezin die elke kamer een thema had gegeven (don't ask), maar hun toilet had dus een zee-thema en dr lag zand in de vloer gestort met schelpen en t plafond was verlaagd met kerstverlichting als sterren en dat was echt fucking mooi.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
een vriend van mij heeft een huis gekocht met hele mooi onafgewerkte muren en die heeft daar glasplaten voor laten zetten. zo gaaf <3 |
![]() |
|
Mensen die een kamer of woning tot 30 m2 achterlaten van één van de Utrechtse woningcorporaties, krijgen voorrang bij toewijzing.
woooow, ik heb echt net een kamer die ik achter kan laten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Er is iets wat tikt in onze woonkamer. Het lijkt op het getik van een klok, maar dan net niet. Het kan ook geen klok zijn want de enige analoge klok die we hebben heeft geen secondewijzer en tikt dus niet. Onwijs irritant is het en ik heb ook geen idee waar het vandaan komt.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |