Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mooie uitdrukking, een olifant in de kamer
|
![]() |
Zo. Vriendin heeft een jurk gekocht! Echt heel mooi <3. Ik wil absoluut niet trouwen in een jurk, maar wilde stiekem wel heeel graag eens zo'n ding aan.
Zelf ben ik nog steeds in de war. Was er weer klaar voor, maar sinds ik de ouwe weer heb gezien is het weer verkeerd. Ben gewoon verliefd op hem. Kutkutkut, niet de bedoeling ![]() |
![]() |
|
bleh, hij is een weekendje weg met vrienden (ook mijn vrienden) in een huisje voor iemand dr verjaardag. en nu hebben ze gisteren spin the bottle gespeeld, en hij heeft met een aantal jongens en ook met 2 meisjes gezoend.
![]() en ik weet dat als hij in nederland woonde, en het op een feestje hier had gedaan, ik het echt niet zo erg had gevonden. leuk is anders, maar echt boeiend zou ik t ook niet vinden. maar het feit dat hij daar zit, met mijn vrienden, in een huisje lol te maken, en ik nauwelijks echt contact (lange gesprekken zitten er niet echt in) met m kan hebben, maakt het allemala ingewikkelder. ![]() mehh ![]()
|
Verwijderd
|
Knuffel @ tuttebel, das niet leuk!
OT: ik zie het eindelijk. Alles vandaag zei me dat we allebei nieuwsgierig zijn of het tussen ons zou kunnen, maar dat we nu het risico nog niet durven te nemen. Ok. Gelukkig ben ik alweer goed in gewoon als vrienden omgaan en er zo over denken. Crisis weer overgewaaid. Heb verder beste vriendinnetje net gemaild, maar heb nog niks over A'dam erin gezet. Als ik echt toegelaten word, moet ik het wel vertellen. Maar nu wordt ze alleen maar teleurgesteld terwijl het misschien niet eens doorgaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En we hebben twee konijnen die vrolijk rondhuppelen en minder zindelijk zijn dan we hoopten en die nu op het balkon hun oren in de wind laten wapperen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Vandaag hebben we 22 maanden
![]() Gisteren m'n verjaardag gevierd en op het laatst belde er echt nog vijf mensen af, viel een beetje tegen. En de mensen die kwamen kwamen later dan normaal en gingen vrij vroeg weg dus ik vroeg me af of ze het wel gezellig vonden. Ik vond het wel leuk maar ook niet heel bijzonder ofzo. Ik vond het sowieso en rare verjaardag. Het ging allemaal zo snel voorbij. En van mensen van wie ik het verwacht had hoorde ik helemaal niets en van mensen van wie je het niet verwacht juist wel, bizar. M'n vader en beste vriendin hebben bijvoorbeeld helemaal niets laten horen maar met het zusje van m'n vriend gaat het juist veel beter (ze kwam verjaardag vieren en had ook nog eigen kadootjes en kwam me helpen met drinken inschenken enzo) en ook m'n oom en tante kwamen ineens langs. Wel tof een eigen huis, kan je veel makkelijker mensen uitnodigen enzo. Vandaag belachelijk lang in bed gelegen en net een beetje opgeruimd en schoongemaakt. M'n vriend is weer naar huis en ik kan er nooit zo goed tegen als ie halverwege de dag naar huis gaat, voel me dan zo allenig maar dat probeer ik een beetje te verdringen mar dat lukt niet echt. Was wel fijn samen vanmorgen ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@Tuttebel: Kan me voorstellen dat je dat neit tof vind, ik zou dat ook écht niet kunnen waarderen.... *Knuff!*
ot: Jaaaaaaaaaa, gisteravond, driewerf hoera! ![]() Ik moet er alleen écht niet aan denken dat we elkaar nu tot juni waarschijnlijk niet zien... Dus ik blijf maar heel lang vrolijk over gisteravond, eignelijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@ tuttebel: hm wel kut, en ookal is het een spelletje, het is natuurlijk niet echt oke dat hij met anderen zoent lijkt me, want jullie hebben nu toch officieel iets?
hm en het lijkt wel of ik de laatste tijd niet zo lekker in mn vel zit ofzo, en het ergste is dat ik denk dat het komt omdat ik nog nooit 'zolang' zonder vaste jongen was. en ik vind het best erg van mezelf dat dat blijkbaar wel belangrijk voor me is. het is nu ook een jaar geleden dat ik hém ontmoette dus denk ik steeds 'ow een jaar geleden waren we nu helemaal happy verliefd op elkaar'. het lijkt ook wel alsof ik de laatste tijd veel meer dronken word dan mn vriendinnen ook al hebben we ong evenveel op. en daar moet ik even iets op bedenken, want komende tijd allemaal leuke feestjes en als ik dan steeds zo dronken ben verpest ik het alleen maar (voor mezelf en vriendinnen). zo even genoeg gezeur, want mn leven is gewoon wel leuk! lekker weekend gehad en mn vriendinnen zijn de beste ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ow jeu, juni klinkt echt als 4 maanden verder.. Maar voel je je niet dubbel nu? Of heb je het hele ex-verhaal zo snel achter je gelaten. Lijkt me een beetje vreemde situatie. ot: Tja. Vandaag maar eens lief gedaan voor moeders. Gewoon gezellig thuisthuis gegeten met broeders. Daarna met mams naar het graf van mijn oma gegaan, want die zou vandaag 90 zijn geworden. Was best 'gezellig', maar raar om mijn moeder zo te zien. Een beetje het graf poetsen met een doekje en alle plantjes rechtzetten, zag er zo zielig uit. Verder heeft mijn vader alle symptonen van tunnelsyndroom en dat is kut, want hij heeft al zo vaak pijn en nu dit ook nog. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Voel me toch echt kutter dan ik dacht, terwijl ik echt al zo lang druk heb lopen maken over de dingen die we nu eindelijk es uitgesproken hebben. Voel me alsnog schuldig dat ik zo'n slechte vriendin ben voor haar, zelfs al vindt niemand anders dat, en zelfs al is zij dat net zo goed voor mij op het moment dat ze dingen verwacht die gewoon niet realistisch zijn volgens de rest van de wereld. Mjaaaa ik hoop dat het ons lukt om weer terug te gaan naar iets wat gewoon voelt. Beh sinds wanneer is vriendschap net zo ingewikkeld als liefde ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ex is weer thuis en probeert via mijn zusje, en mijn vrienden contact te krijgen met mij.
![]() |
![]() |
|
Hier gaat het wat beter. Ik ben inmiddels vooral pissig en dat werkt erg goed.
We hadden eerder voor die break besloten zodat we al deze dingen niet vlak voor onze examens hoefden te bespreken en bedenken. Nu heeft-ie het uitgemaakt 1,5 week voor m'n examens. Examens die gaan bepalen of ik wel of niet mag studeren, examens waar ik al jaren naar toe werk, examens die ik nu eindelijk kan maken ondanks gezondheidsproblemen.. hij weet hoeveel dit voor me betekent, hij weet wat ervan af hangt.. Het verschil tussen een break en breakup was nauwelijks aanwezig behalve dat ik nu overhoop lig vlak voor m'n examens. Het was nergens voor nodig om dat uitgerekend nu te doen. En pissig zijn werkt veel beter als je wil leren dan verdrietig zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En verder moet ik mijn vertrouwen in mannen maar weer eens terug zien te vinden, want volgens mij hou ik onbewust alle mogelijke vormen van een relatie op afstand ![]()
|
Het voelt een beetje gek aan op deze manier, al was het weekend wel heel fijn. We zijn uitgeweest en hebben daarna brak een ontbijt op bed voor zijn moeder gemaakt. Maar we hebben iig veel gepraat met elkaar en met anderen en nu zal de tijd het wel leren....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() VEEL succes met je examens, het gaat je sowieso lukken |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat wil je gaan studeren?
||
![]() |
Citaat:
![]() @ grl: ![]() ot: School is goed. Lekker bezig zijn, beetje( proberen te) flirten in de mediatheek en gelukkig is een van mijn beste vriendinnnen ook mijn klasgenoot . Ze is echt lief voor me. |
![]() |
|
Gisteravond was een succes, de ouders vonden het gezellig enzo. Ben blij dat ze het goed kunnen vinden met elkaar, maakt het allemaal heel veel makkelijker.
Zit nog steeds met dat gesprek van vrijdag. Getver, ik vind het zo klote voor haar. ![]() En met 't vriendje gaat het goed, zaterdagavond zo'n heel intens 'wij horen samen'-gevoel, dat was heel fijn. Zondagavond ook weer een glimp daarvan opgevangen. Hartstikke goed!
|
@ grl: Tis inderdaad echt egoistisch van hem. Gun het hem niet om nu je studie door hem te laten verpesten, die fout heb ik 1 keer gemaakt en dat vergeef ik mezelf (en hem) nooit meer. Dat is hij niet waard! Je hebt al genoeg voor hem gedaan, laat hem nu maar rennen en concentreer je op je studie. Je kunt het, heb zelfvertrouwen! Dadelijk doe je een nieuwe studie en ontmoet je zoveel nieuwe en leuke en lieve jongens, en ontdek je dat de wereld niet eindigt bij hem!
@ SA: ik dacht eerst 'wooww, juni pas', net als wup, maar toen besefte ik pas dat het nu al mei is! En juni dus 'al' over een paar weken (even optimistisch bekeken) is ![]() Ot: Net terug van samen een weekendje weg, voor zijn verjaardag. Het was echt ontzettend leuk en vooral fijn om weer eens samen te zijn, dat hadden we echt even nodig. Dit weekend ook goede gesprekken gehad over onze familie en hij heeft dingen gezegd waardoor ik wel besef dat hij, mocht ik in een gat vallen, hij meteen klaar staat om bij te springen. Dat betekent veel voor mij. Wat betreft de relationele sfeer op het gebied van familie, is het een andere zaak. Ik heb dingen gehoord die ik liever niet had willen horen en dat zit me dwars. De persoon in kwestie gaat vrolijk door met z'n leven, maar ik kan het niet zomaar achter me laten. Praten met die persoon heeft ook geen zin, dit is volgens hem de waarheid. Nouja, zijn waarheid dan, want de mijne is het absoluut niet...Het zou wel fijn zijn als mijn vriend iets meelevender zou zijn, hij doet er nogal lacherig over en vindt dat ik die persoon vooral niet te serieus moet nemen en me daardoor niet moet af laten leiden van de dingen die op dit moment echt belangrijk zijn. Dat is misschien ook wel zo, maar ik wil gewoon gesteund worden en zijn interesse voelen in wat er in mijn leven speelt. Ik ben nu eenmaal gevoeliger dan hem en het hoeft niet verder opgeblazen te worden, maar ik wil me wel serieus genomen voelen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zie mijn vriendje nu voor de verandering eerder dan het weekend, dus ik verkeer in feeststemming ![]() ![]() |
![]() |
|
@Myuuk: Taal- en Cultuurstudies in Utrecht
![]() @iedereen: Nee, ik haal het wel. Ik ben 2 of 3 dagen echt van slag geweest en toen besloten dat ik na m'n examens weer tijd heb om over hem na te denken. Gisteren sprak hij me aan op msn, toen heb ik 'm ook verteld dat ik geen contact met hem wil tot na m'n examens. Wat hij ook zou zeggen, het zou sowieso afleiden en dat kan ik er gewoon niet bij hebben. Hij heeft al voor genoeg gezorgd. En eerlijk gezegd lukt het nu best goed met het leren, als ik echt graag wil dan kan ik prima niet aan hem denken. Hij zoekt het maar even lekker uit.
|
Ahgos, vriendinnetje stond vanavond huilend aan de deur door allemaal stomme dingen, echt heel zielig. Gelukkig kon ik haar een beetje troosten, toch wel heel fijn dat ze me zo vertrouwt. En ik vind ook dat het met J. wel beter mag gaan, want het is zo naar als mensen zich zo kut voelen.
Enn mijn vriendje is een schat maar wel 'een beetje dom', hij dacht dat ik nog bij m'n ouders zat en dat hij dus niet naar mij toe kon komen. Nuja, morgenavond is hij er en dan heb ik taart gebakken en dan komt het allemaal weer goed ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt gelijk: degenen die werk en scripties bedacht hebben, zouden ze moeten castreren! ![]()
|
ik sms ook superveel met mijn vriend als we elkaar niet zien (vooral 's avonds). Vind het wel gezellig, nemen we btje de dag met elkaar door en vertellen we elkaar wat ons bezighoudt. Soms bellen we ook, maar eigenlijk de laatste tijd smsen we weer meer.
|
Verwijderd
|
super goed
![]() over 37 dagen komt hij al hierheen en hij blijft gewoon een week! echt super! en we zijn al bezig met het plannen van onze zomervakantie oeeooeee YAY ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|