Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
We moesten ook een vertaling maken van een tekst en er werd gezegd dat je een lijst met allerlei uitgangen en voorzetsels enzo mocht gebruiken. Prima allemaal, alleen bleek ineens dat we ook allemaal Zelfst.naamw. moesten weten die we nooit eerder hadden gezien. Superlame. ![]()
||
Citaat:
![]() Waarom zijn er geen patiënten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat het zwembad als kind zo veel leuker was. Dat mijn hoofd raar doet. Dat ik geen cadeautje heb kunnen kopen voor I. |
![]() |
|
Twee uur lang niets doen in de hema. Kauwgom van mijn schoen krabben. Ik was blij dat er dingetjes op te vouwen waren als relatieve uitdaging. Maar die muziek, daar word ik chagrijnig van. Do is een stom rotkind en ze mag van mij heel veel poliepen krijgen.
|
Ik vond de jongen bij het TNT servicepunt in de supermarkt een beetje irritant toen hij vroeg of ik vanavond pizza ging eten toen ik de pizza die ik net had afgerekend even op de toonbank legde om mijn beurs te pakken. No shit Sherlock.
![]() Ik wilde een gevatte opmerking maken, maar het was wel een leuke jongen, dus ik heb maar vriendelijk gelachen en "ja" gezegd. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben moe en verkouden en moe en verkouden en moe en het is warm.
Ik ging vanmiddag naar een toneelvoorstelling van een van mijn leraren en dat was wel tof maar dat had hij dus neergezet in een huis dat gesloopt gaat worden in Zuilen, Utrecht, en daar woont een stelletje aso's vlak achter. Die gingen met eieren gooien en ze riepen tussendoor steeds dingen als "Houd je bek met die gitaar joh kankermongool!" en gingen ze keihard takkemuziek opzetten en met elkaar ruziemaken op een behoorlijk geluidsniveau. Kansloos volk, echt heel vervelend.
|
Verwijderd
|
Was ik maar eerder begonnen aan m'n pauperpaper, dan lag ik nu chill te slapen. Maar neeee, in plaats daarvan schrijf ik dingen over Judith Butler en de onbegrijpelijke wirwar van logische fouten die zij bij elkaar geijld heeft in haar academische kwijlepilepsie. Gatverdamme.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Parkeren in de wijk waar ik woon
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind het vervelend dat ALTIJD als ik tv aan het kijken ben, zo lekker chill op de bank, die kuttelefoon gaat en het dan altijd voor mijn ouders is en nooit voor mij! En dan moet ik weer zo vertellen van: 'Nee meneer/mevrouw ze zijn niet thuis' en zij dan weer: 'Oh, oh, weet je wanneer ze terug zijn? 'Nee niet precies mevrouw maar ik denk over een uurtje wel kunt u terugbellen?' 'Nou ja dat moet dan maar he? Daaag' 'Dag..' En ik vergeet dan altijd aan mijn moeder door te geven wie er gebeld heeft!! AAAAAAAARGH
|
![]() |
|
|