Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2009, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Is dat niet je tepel?

sorry
Advertentie
Oud 30-06-2009, 19:15
Philosophy
Philosophy is offline
Ik ben uitgenodigd om te hospiteren, donderdag om half 2. Maar dan ben ik aan het werk en ik weet echt niet hoe ik het op moet lossen. Dus dat is ambetant.
Oud 30-06-2009, 19:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Proberen te ruilen met iemand op je werk? En anders mailen/bellen met mensen van kamer, situatie uitleggen en vragen of je een andere keer kan komen. En vooral duidelijk maken dat je niet uit desinteresse niet komt.
Oud 30-06-2009, 19:26
Philosophy
Philosophy is offline
Ik heb al terug gemaild met het hele verhaal inderdaad, en alternatieven gegeven voor wanneer ik eventueel wel zou kunnen en of dat aansluit bij hen. Maar op het werk doen ze altijd ZO moeilijk ruilen is echt uit den boze, dus ik ben echt in staat om me ziek te melden als ik niet een andere keer kan komen.
Oud 30-06-2009, 19:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
*verder kletst in wsz*
Oud 30-06-2009, 20:45
AmazingPhil
AmazingPhil is offline
Wat een anale topic is dit weer.

Oud 30-06-2009, 20:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Que?
Oud 01-07-2009, 13:31
Neko*
Neko* is offline
Geen beschikking tot mijn eigen laptop.
Oud 01-07-2009, 16:27
Martiño
Martiño is offline
Ziek zijn.
Oud 01-07-2009, 20:16
Verwijderd
Mijn broer was niet goed af.
Oud 01-07-2009, 20:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb vanmiddag zo hard geshopt dat ik blaren tussen m'n tenen heb. Aan beide voeten. Dus nu loop ik raar en ik moet morgen van 12 tot 8 staan/lopen.
Oud 01-07-2009, 20:44
Miekje*
Miekje* is offline
Het feestje van de achterbuurkinderen. Ze draaien muziek van De Zware Jongens en K3 en Boten Anna en hits uit 2000. En hard ook. En ik wordt er gek van. En ze gillen en springen trampoline en zijn irritant.
Oud 01-07-2009, 20:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Neeee Boten Anna

Nu heb ik het in m'n hoofd
Oud 01-07-2009, 21:56
Verwijderd
De NS heeft wéér de prijzen van de treinkaartjes verhoogd, terwijl er zowel gisteren als vandaag onnodige vertraging was. Vieze smerige uitzuigers, lever eens kwaliteit voor die kutprijsverhogingen van jullie!!
Oud 01-07-2009, 22:05
Alyssia
Alyssia is offline
^Eens.
Over een half jaar kan ik nog beter met de bus, als ik geen OV had gehad dan.
Oud 02-07-2009, 07:45
arPos
arPos is offline
die kudt bezemwagen die hier al een half uur rondjes rijdt.
Oud 02-07-2009, 10:52
Verwijderd
dat ik zo jezusveel was heb.
Oud 02-07-2009, 11:16
Verwijderd
Niks. Op dit moment kan ik alles waarderen.
Oud 02-07-2009, 11:44
Verwijderd
Citaat:
De NS heeft wéér de prijzen van de treinkaartjes verhoogd, terwijl er zowel gisteren als vandaag onnodige vertraging was. Vieze smerige uitzuigers, lever eens kwaliteit voor die kutprijsverhogingen van jullie!!
watwat
Oud 02-07-2009, 11:45
Verwijderd
oh ik heb geen last van, in de bus niet, en in de trein ook niet. gelukkig.
Oud 02-07-2009, 15:42
Allure
Allure is offline
Het OV zou in handen van de overheid moeten komen.
Oud 02-07-2009, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Het OV zou in handen van de overheid moeten komen.
Die gaat er dan ook weer extra belasting over heffen
Oud 02-07-2009, 22:44
Tink*
Tink* is offline
De maten van tegenwoordig. Kom nou zeg, passen mijn borsten in een shirtje, is het ding ontzettend te wijd en valt het boven ook helemaal open en is het ook nog eens kort ook nog. Pas ik ergens anders een jurkje is dat veel te wijd bij mijn buik en alles en komt nog niet eens over de helft van mijn borsten. Denken ze dat iedereen tegenwoordig cup A of B heeft ofzo, hoe groot je ook bent. Of dat iedereen heel erg breed is en niet toevallig wat langer. Bob op de winkel!
Oud 02-07-2009, 22:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik dacht dat ik m'n tentamen Philology had gehaald, omdat ik gemiddeld een 6 stond, maar nu krijg ik ineens een mail dat ik het eerste gedeelte toch moet herkansen. Op dezelfde dag dat ik een ander hertentamen heb dat erg zwaar meetelt. En net na lowlands. Godver!
Oud 02-07-2009, 23:01
Batave
Batave is offline
dat ik zaterdagavond een feestje heb en ik te lui ben om vervanging voor mijn werk te zoeken
Oud 02-07-2009, 23:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat ik eindelijk weer even op msn kan en met een vriend van me in Engeland wilde praten maar dat hij steeds werd weggeroepen door zijn moeder, ik toen wegmoest en bij terugkomst hij weer weg was.
Oud 02-07-2009, 23:50
Verwijderd
Citaat:
De maten van tegenwoordig. Kom nou zeg, passen mijn borsten in een shirtje, is het ding ontzettend te wijd en valt het boven ook helemaal open en is het ook nog eens kort ook nog. Pas ik ergens anders een jurkje is dat veel te wijd bij mijn buik en alles en komt nog niet eens over de helft van mijn borsten. Denken ze dat iedereen tegenwoordig cup A of B heeft ofzo, hoe groot je ook bent. Of dat iedereen heel erg breed is en niet toevallig wat langer. Bob op de winkel!
En ik vind het weer schijtirritant dat bijna alles van A of B gewoon weer gevuld wordt met allerlei vulselshizzle, want 'hey je hebt A dat kan vast nooit genoeg zijn D:;:;;;D'
Oud 02-07-2009, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat ik m'n tentamen Philology had gehaald, omdat ik gemiddeld een 6 stond, maar nu krijg ik ineens een mail dat ik het eerste gedeelte toch moet herkansen. Op dezelfde dag dat ik een ander hertentamen heb dat erg zwaar meetelt. En net na lowlands. Godver!
Philology? Doctor Phil kunde?
Oud 03-07-2009, 00:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Philology? Doctor Phil kunde?
Haha, was het maar zo, dan had ik 'm mss nog gehaald. Philology is 'de liefde voor het woord' zoals de uni het omschrijft. Maar het is dus eigenlijk Oud Engels en daar heb ik het grammatica gedeelte niet van gehaald, omdat onze docente pas in de laatste les besloot er iets over uit te leggen. En Olde English lijkt dus op een combinatie van Engels, Nederlands, Duits en Noors, met de grammatica ***zooi van Latijn. Allerlei stomme uitgangen en duizend-en-een uitzonderingen die je dus never nooit niet kan weten.
We moesten ook een vertaling maken van een tekst en er werd gezegd dat je een lijst met allerlei uitgangen en voorzetsels enzo mocht gebruiken. Prima allemaal, alleen bleek ineens dat we ook allemaal Zelfst.naamw. moesten weten die we nooit eerder hadden gezien. Superlame.
Oud 03-07-2009, 12:25
Dinalfos
Dinalfos is offline
[hetisgodverdommeooknooitgoedhe?] OMG, het is hier gewoon 37 graden in de schaduw [/hetisgodverdommeooknooitgoedhe?]
Oud 03-07-2009, 12:33
Alyssia
Alyssia is offline
Waar wóón jij
Oud 03-07-2009, 12:42
Verwijderd
Op zolder was het net 42 graden
Oud 03-07-2009, 13:36
Verwijderd
Dat iedereen zeikt over warmte terwijl het hier wel meevalt.
Oud 03-07-2009, 14:13
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Waar wóón jij
Ik ben op vakantie, ergens in Languedoc
Oud 03-07-2009, 14:53
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Ik ben op vakantie, ergens in Languedoc
Ik wou net zeggen Daar is het veel prettiger heet, niet zo benauwd enzo.
Oud 03-07-2009, 15:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
[/verkapte borstgrootte-opschep post]

Waarom zijn er geen patiënten Ik verveel me.
Oud 03-07-2009, 16:11
Verwijderd
Citaat:
En ik vind het weer schijtirritant dat bijna alles van A of B gewoon weer gevuld wordt met allerlei vulselshizzle, want 'hey je hebt A dat kan vast nooit genoeg zijn D:;:;;;D'
Ik moet net zo goed hard zoeken om er een zonder vulling te vinden.

Dat het zwembad als kind zo veel leuker was. Dat mijn hoofd raar doet. Dat ik geen cadeautje heb kunnen kopen voor I.
Oud 03-07-2009, 20:05
Cherry Springs
Twee uur lang niets doen in de hema. Kauwgom van mijn schoen krabben. Ik was blij dat er dingetjes op te vouwen waren als relatieve uitdaging. Maar die muziek, daar word ik chagrijnig van. Do is een stom rotkind en ze mag van mij heel veel poliepen krijgen.
Oud 03-07-2009, 20:12
VeGs
VeGs is offline
Dat ik altijd alles op het laatste moment doe, en nu nog 20 minuten heb om de chaos die mijn kamer heet op te ruimen, afwas te doen en klaar te maken voor vriendin er is.

*gaat Prodigy opzetten en hopen op hypermode*
Oud 03-07-2009, 20:15
Martiño
Martiño is offline
Ik vond de jongen bij het TNT servicepunt in de supermarkt een beetje irritant toen hij vroeg of ik vanavond pizza ging eten toen ik de pizza die ik net had afgerekend even op de toonbank legde om mijn beurs te pakken. No shit Sherlock.

Ik wilde een gevatte opmerking maken, maar het was wel een leuke jongen, dus ik heb maar vriendelijk gelachen en "ja" gezegd.
Oud 03-07-2009, 20:17
Missy
Missy is offline
Citaat:
Twee uur lang niets doen in de hema. Kauwgom van mijn schoen krabben. Ik was blij dat er dingetjes op te vouwen waren als relatieve uitdaging. Maar die muziek, daar word ik chagrijnig van. Do is een stom rotkind en ze mag van mij heel veel poliepen krijgen.
De muziek van de Hema is vrij deprimerend, ja.
Oud 04-07-2009, 22:24
Verwijderd
Holy fuck ik zit nog lang niet op de helft van mijn thesis, maar wel al op de helft van het maximaal aantal toegestane woorden.
Oud 05-07-2009, 17:00
Cherry Springs
Ik ben moe en verkouden en moe en verkouden en moe en het is warm.
Ik ging vanmiddag naar een toneelvoorstelling van een van mijn leraren en dat was wel tof maar dat had hij dus neergezet in een huis dat gesloopt gaat worden in Zuilen, Utrecht, en daar woont een stelletje aso's vlak achter. Die gingen met eieren gooien en ze riepen tussendoor steeds dingen als "Houd je bek met die gitaar joh kankermongool!" en gingen ze keihard takkemuziek opzetten en met elkaar ruziemaken op een behoorlijk geluidsniveau. Kansloos volk, echt heel vervelend.
Oud 05-07-2009, 18:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoofdpijn door warmte en gehamer.
Oud 05-07-2009, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Hoofdpijn door warmte en gecomputer.
En dat het zo níet opschiet. Kan ik nou nooit eens een hoofdstuk afschrijven?
Oud 06-07-2009, 00:27
Batave
Batave is offline
oshit, 'tis alweer half 2
Oud 06-07-2009, 05:53
Verwijderd
Was ik maar eerder begonnen aan m'n pauperpaper, dan lag ik nu chill te slapen. Maar neeee, in plaats daarvan schrijf ik dingen over Judith Butler en de onbegrijpelijke wirwar van logische fouten die zij bij elkaar geijld heeft in haar academische kwijlepilepsie. Gatverdamme.
Oud 06-07-2009, 09:59
Verwijderd
Judith Butler weer? Dan heb ik meelij met je.

Verkouden.
Oud 06-07-2009, 10:03
Verwijderd
Parkeren in de wijk waar ik woon Het is allemaal betaald parkeren (ok, logisch) (tot 10 uur, ook al zijn alle winkels om 6 uur dicht). Je moet een bezoekersparkeerpas aanvragen als je bezoek wil ontvangen. Als het bezoek arriveert moet je het kenteken doorbellen aan de gemeente en als ze weer weggaan ook. WTF en wij hebben nu voor 10 dagen een geleende auto, en er is geen enkele mogelijkheid om die voor de deur te zetten zonder parkeergeld te betalen. Dus ik moest hem bwvs aan de andere kant van Zwolle parkeren, waarna ik semiverdwaald was en met een GIGANTISCHE omweg naar huis liep.
Oud 06-07-2009, 10:28
Rivka
Rivka is offline
Ik vind het vervelend dat ALTIJD als ik tv aan het kijken ben, zo lekker chill op de bank, die kuttelefoon gaat en het dan altijd voor mijn ouders is en nooit voor mij! En dan moet ik weer zo vertellen van: 'Nee meneer/mevrouw ze zijn niet thuis' en zij dan weer: 'Oh, oh, weet je wanneer ze terug zijn? 'Nee niet precies mevrouw maar ik denk over een uurtje wel kunt u terugbellen?' 'Nou ja dat moet dan maar he? Daaag' 'Dag..' En ik vergeet dan altijd aan mijn moeder door te geven wie er gebeld heeft!! AAAAAAAARGH

Regels voor berichten