Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Btw, Ik denk dat ik vannacht echt fokking heerlijk ga slapen. Dat mag wel weer eens na een week van gemiddel 5 uur slaap per nacht.
![]() Ik geef mega hulde aan m'n huisgenoot voor het verzorgen van mijn slaapmiddel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh ja, Kraak en Smaak, The Sheer en The Death Letters. En de Grote Boze Neger staat op het regiopodium. Ich bin dabei. ![]()
|
Wow. Iedere broek? Handig hoor. Zulke schoenen verkopen ze helaas niet in mijn maar, maar ik vind dat comfort boven alles moet gaan, dus dan maar lompe klompschoenen.
Trouwens mensen, ik heb echt HEUL VEUL trek in chocola, maar m'n reep is op. ![]() Er staat nog wel 1 ding in de koelkast met chocola erin, en dat is heel erg lekker, maar als ik dat eet gaat het straks niet goed en daar heb ik dus effe geen zin.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
toen ik bij de bakker werkte had ik dat ook. Alles moest aan het eind van de dag worden weggemieterd en meestal ging ik met 4 grote gevulde tassen de deur uit
![]() maar 's morgens begon het al met een stapeltje chocola in mijn schortzak te doen en daar verdwenen ook alle gebroken koekjes in ![]() |
![]() |
|
|