Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() tegen severus had ik verder "expliciet" gemeld dat ik cupido was en later 'tegen archont' ook. je wolvenkoppeltje uitweg was goed geprobeert en als severus niet de fout had gemaakt in een vlaai genaamd barabas te stappen hadden de geliefden gewonnen ook ![]()
||
Citaat:
![]() Het was ook helemaal niet de bedoeling dat je er tegen in zou gaan, want we wilde je er helemaal niet uitspelen. Maar direct na ronde 1 stelde Kazet al voor om Barabas en mij op te eten (en dan heb je ook nog zo'n Archont die op maximaal volume gaat schreeuwen dat wij geen wolven zijn... *grmbl*), dus ik kon niet zo opvallend als Severus voor Fizzle gaan. Dus jij werd er bij genoemd ter afleiding. Wel petje af voor Severus die Fizzle er zo mooi uitgewerkt kreeg zonder dat haar medewolven haar gingen verdenken. ^^ En mja, Archont... Omdat die al vanaf het begin dwars zat. Eerst die overtuiging dat Barabas en ik geen wolven konden zijn, waardoor we op een presenteerblaadje voor de wolven werden gezet. Toen die absurde theorie dat één van ons geliefde moest zijn, terwijl de ander meegestemd had op LF. (En nee, dat ik toevallig wel degelijk geliefde was, maakt de theorie niets aannemelijker; ik zou behoorlijk pissig geweest als mijn mede-geliefde zoiets bewust gedaan had, want ik stond daar veeeeel te veilig. ![]() Die actie richtte zich vreemd genoeg dan wel alleen op Barabas op dat moment, maar kans dat ik de volgende zou zijn was erg aanwezig... En dat Barabas ziener was, was inmiddels overduidelijk, dus dan had het helemaal niets uitgemaakt aangezien die duidelijk was over Severus. Maar de wolven waren van mening dat Archont bane was, dus eten zouden ze hem niet. Hangen bleef over en de situatie was al vrij uitzichtloos, dus ach... waarom niet proberen Archont er op die manier uit te krijgen. Alleen achteraf had ik dat eerder moeten doen, al zodra hij voor Barabas ging... Wel balen, nadat Fizzle dood was, werd precies de conclusie getrokken waar we op hoopten: dat Severus geen wolf kon zijn. ![]() Maar die actie van Archont in de eerste ronde was erg sterk; ik vind het wel een terechte overwinning voor de dorpelingen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja, hopelijk hebben we in de toekomst meer geluk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vond het vooral in het begin een moeilijke rol om te moeten stemmen als tovenaar omdat je nog echt geen idee had (nu toevallig wel ronde 1 ![]() Mijn eerste stemmen waren dan ook op Vegs en Barabas die bijna het gehele spel veilig hebben gezeten. Toen ze eruit waren (na dood geliefden) heb ik het hele spel arPos gestemd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier is (geloof ik) de meest recente lijst:
1. Biertank 52 2. VeGs 3. Cup of tea 4. light fighter 5. ~~Fantôme~~ 6. MartinV 7. arPos 8. Wammus 9. Barabas 10. kleinepierik 11. Matige Muis 12. Fizzle-fluffy 13. Allure 14. Alyssia 15. archont 16. Ghidorah 17. Absinthe Laatst gewijzigd op 05-07-2009 om 10:36. Reden: nu niet meer! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
1. Biertank 52 2. VeGs 3. Abzg 4. light fighter 5. ~~Fantôme~~ 6. MartinV 7. arPos 8. Wammus 9. Barabas 10. kleinepierik 11. Matige Muis 12. Fizzle-fluffy 13. Allure 14. Alyssia 15. archont 16. Ghidorah 17. Absinthe 18. testout.com 19. Lisa 20. jasperJD 21. Flyaway
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|