Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2009, 22:05
VeGs
VeGs is offline
Het blijft me verbazen hoe voorspoedig dit spel is verlopen voor de dorpelingen, en dat met zoveel mensen die er helemaal niets van lijken te begrijpen.

Citaat:
Ik had trouwens Severus, Archont en Arpos opgevraagd.
Wat ik me nog afvroeg; je had Arpos opgevraagd. Was het dan niet vrij duidelijk dat ik geliefde moest zijn? Aangezien je alleen op Severus bleef hameren, maar niet op mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2009, 22:09
Verwijderd
Nee, ik had pas na jou post tégen mij door dat je geliefde was met severus.

Supersnel weerwolf spel! klasse!

Kga nu hard stappen met mijn klasgenoten ( studie geschiedenis leraren) in tilburg! later
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 22:12
Sherlock
Sherlock is offline
netjes volgend spel ben ik op vakantie maar de volgende keer dat het kan doe ik mee
Oud 02-07-2009, 22:36
arPos
arPos is offline
Citaat:
Wat ik me nog afvroeg; je had Arpos opgevraagd. Was het dan niet vrij duidelijk dat ik geliefde moest zijn? Aangezien je alleen op Severus bleef hameren, maar niet op mij.
ik wist het en ik had het amper van je door eerst dacht ik dat jij de wolfgeliefde was.
tegen severus had ik verder "expliciet" gemeld dat ik cupido was en later 'tegen archont' ook.

je wolvenkoppeltje uitweg was goed geprobeert en als severus niet de fout had gemaakt in een vlaai genaamd barabas te stappen hadden de geliefden gewonnen ook mja waarom je dan archont kiest.
Oud 02-07-2009, 22:59
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Wauw voor het eerst een weerwolfspel overleefd
Oud 02-07-2009, 23:14
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
ik wist het en ik had het amper van je door eerst dacht ik dat jij de wolfgeliefde was.
tegen severus had ik verder "expliciet" gemeld dat ik cupido was en later 'tegen archont' ook.

je wolvenkoppeltje uitweg was goed geprobeert en als severus niet de fout had gemaakt in een vlaai genaamd barabas te stappen hadden de geliefden gewonnen ook mja waarom je dan archont kiest.
Het scheelde dat je sowieso ergens bovenaan de potiëntiele cupido's stond en dat ik van je wist dat je graag hint over je functie, maar was het me ook niet direct opgevallen.

Het was ook helemaal niet de bedoeling dat je er tegen in zou gaan, want we wilde je er helemaal niet uitspelen. Maar direct na ronde 1 stelde Kazet al voor om Barabas en mij op te eten (en dan heb je ook nog zo'n Archont die op maximaal volume gaat schreeuwen dat wij geen wolven zijn... *grmbl*), dus ik kon niet zo opvallend als Severus voor Fizzle gaan. Dus jij werd er bij genoemd ter afleiding.

Wel petje af voor Severus die Fizzle er zo mooi uitgewerkt kreeg zonder dat haar medewolven haar gingen verdenken. ^^

En mja, Archont... Omdat die al vanaf het begin dwars zat. Eerst die overtuiging dat Barabas en ik geen wolven konden zijn, waardoor we op een presenteerblaadje voor de wolven werden gezet. Toen die absurde theorie dat één van ons geliefde moest zijn, terwijl de ander meegestemd had op LF.
(En nee, dat ik toevallig wel degelijk geliefde was, maakt de theorie niets aannemelijker; ik zou behoorlijk pissig geweest als mijn mede-geliefde zoiets bewust gedaan had, want ik stond daar veeeeel te veilig. )
Die actie richtte zich vreemd genoeg dan wel alleen op Barabas op dat moment, maar kans dat ik de volgende zou zijn was erg aanwezig... En dat Barabas ziener was, was inmiddels overduidelijk, dus dan had het helemaal niets uitgemaakt aangezien die duidelijk was over Severus.
Maar de wolven waren van mening dat Archont bane was, dus eten zouden ze hem niet. Hangen bleef over en de situatie was al vrij uitzichtloos, dus ach... waarom niet proberen Archont er op die manier uit te krijgen. Alleen achteraf had ik dat eerder moeten doen, al zodra hij voor Barabas ging...

Wel balen, nadat Fizzle dood was, werd precies de conclusie getrokken waar we op hoopten: dat Severus geen wolf kon zijn. En heb je zo'n ziener dat dat al doorzien had...

Maar die actie van Archont in de eerste ronde was erg sterk; ik vind het wel een terechte overwinning voor de dorpelingen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 23:45
Severus
Severus is offline
Citaat:
Wel petje af voor Severus die Fizzle er zo mooi uitgewerkt kreeg zonder dat haar medewolven haar gingen verdenken. ^^
De enige reden dat mij dat gelukt is zonder al te veel de verdenking op mij te laden, was de *domme* fout van Fizzle-fluffy om in de eerste hangronde bij mij in het rijtje te gaan staan (ik legde mijn verdachtmakingen richting Fizzle-fluffy aan mijn medeweerwolven uit als damage control, omdat één van ons twee er sowieso uit zou gaan, dus dan was het maar beter haar omdat zij toch al enigszins verdacht werd). In tegenstelling tot wat veel mensen denken, was dit haar allereerste keer als weerwolf (dus, ze had er helemaal geen ervaring mee) en had ze eigenlijk helemaal niet goed opgelet. Als ze bij bijvoorbeeld Light Fighter was gaan staan (en helaas was Alyssia vanwege haar afwezigheid er niet om damage control te gaan doen en bij Light Fighter te gaan staan - reden voor mij te zeggen dat bij volgende spellen géén mensen mogen meedoen die voor meerdere dagen afwezig zijn, want dat kan dus desastreus blijken wanneer zo'n afwezige speler een belangrijke functie heeft), was - ondanks Archonts stiekeme stem op Light Fighter - de positie van mij en Fizzle-fluffy wellicht niet meteen in gevaar. Nu was die vanaf de fucking eerste hangronde al wankel, omdat iedereen (en dan met name Archont) zijn vergrootglas erbij pakte en op iedereen in het rijtje van m3tr01dm1nd3d ging letten. Dat maakte het niet alleen moeilijk voor mij als wolf, maar ook als geliefde - met mijn leven in gevaar was immers dat van VeGs ook in gevaar. Dus vanaf het begin hadden VeGs en ik alles al tegen zitten, wat erg jammer is, want we waren samen met arPos een heel goed en ervaren team, en hadden anders heel erg ver kunnen komen (ondanks Barabas als ziener; hij zou mij misschien niet zo snel opgevraagd hebben als er geen rare eerste hangronde was geweest). *zucht*

Maar ja, hopelijk hebben we in de toekomst meer geluk.
Oud 03-07-2009, 00:01
VeGs
VeGs is offline
Het hielp ook niet mee dat ik pas nadat LF gehangen was, hoorde dat jij en Fizzle wolf waren. Anders had ik nog Metroid kunnen stemmen ter compensatie.

Ach, ik heb me vermaakt Hopen op een herkansing.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 08:09
Verwijderd
Ik had jou opgevraagd omdat je zo actief was: ik wil graag weten aan welke kant de belangrijkste mensen van het spel staan.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 08:24
Alyssia
Alyssia is offline
We hadden dus al die tijd gewoon Archont moeten eten.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 11:10
arPos
arPos is offline
jur goed gespeeld
Oud 03-07-2009, 11:24
Bright Blue
Bright Blue is offline

Vond het een leuk spel!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 15:22
Verwijderd
Citaat:
We hadden dus al die tijd gewoon Archont moeten eten.
Yep

Vond het vooral in het begin een moeilijke rol om te moeten stemmen als tovenaar omdat je nog echt geen idee had (nu toevallig wel ronde 1 ) wie wat is.

Mijn eerste stemmen waren dan ook op Vegs en Barabas die bijna het gehele spel veilig hebben gezeten.

Toen ze eruit waren (na dood geliefden) heb ik het hele spel arPos gestemd.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 15:22
Verwijderd
Citaat:

Vond het een leuk spel!
Ik ook trouwens!!

Zal volgende keer misschien iets minder actief zijn
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 15:48
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik ook trouwens!!

Zal volgende keer misschien iets minder actief zijn
Na, zonde
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 15:55
Alyssia
Alyssia is offline
Misschien minder irritant, Archont
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 16:26
Sherlock
Sherlock is offline
ik vond het voor een eerste spel ook geweldig heb er veel van geleerd volgende spel dat ik mee kan doen doe ik het zeker
Oud 03-07-2009, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Misschien minder irritant, Archont
Irritant in de zin van de wolven eruit pikken ?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 16:50
Bright Blue
Bright Blue is offline
Haha.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 17:20
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Irritant in de zin van de wolven eruit pikken ?
jij niet alleen iedereen heeft geholpen
Oud 03-07-2009, 17:36
Verwijderd
Citaat:
jij niet alleen iedereen heeft geholpen
Vandaar de ''''
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 17:42
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Vandaar de ''''
en ik doe ook de '''' omdat niet iedereen dat heeft gedaan
Oud 03-07-2009, 19:45
Allure
Allure is offline
Citaat:
Het blijft me verbazen hoe voorspoedig dit spel is verlopen voor de dorpelingen, en dat met zoveel mensen die er helemaal niets van lijken te begrijpen.
De wolven waren in feite maar met drie, omdat Severus ook geliefde was. Dat scheelt al.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 10:18
Verwijderd
Kom er weer een pm-lijst?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 10:22
Verwijderd
Natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 10:23
Verwijderd
Hier kan een slotje op, denk ik?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 10:23
Verwijderd
Hier is (geloof ik) de meest recente lijst:

1. Biertank 52
2. VeGs
3. Cup of tea
4. light fighter
5. ~~Fantôme~~
6. MartinV
7. arPos
8. Wammus
9. Barabas
10. kleinepierik
11. Matige Muis
12. Fizzle-fluffy
13. Allure
14. Alyssia
15. archont
16. Ghidorah
17. Absinthe

Laatst gewijzigd op 05-07-2009 om 10:36. Reden: nu niet meer!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Waarom? Overbodige slotjes zijn overbodig.
Nu kunnen mensen evt nog aangeven dat ze op of van de lijst willen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 10:35
Severus
Severus is offline
Citaat:
Hier is (geloof ik) de meest recente lijst:

1. Biertank 52
2. VeGs
3. Cup of tea
4. light fighter
5. ~~Fantôme~~
6. MartinV
7. arPos
8. Wammus
9. Barabas
10. kleinepierik
11. Matige Muis
12. Fizzle-fluffy
13. Allure
14. Alyssia
15. archont
16. Ghidorah
17. Absinthe
18. Wammus
Wammus staat twee keer in de lijst.
Oud 05-07-2009, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 11:25
Bright Blue
Bright Blue is offline
1. Biertank 52
2. VeGs
3. Abzg
4. light fighter
5. ~~Fantôme~~
6. MartinV
7. arPos
8. Wammus
9. Barabas
10. kleinepierik
11. Matige Muis
12. Fizzle-fluffy
13. Allure
14. Alyssia
15. archont
16. Ghidorah
17. Absinthe

Ik heb Cup of Tea even veranderd in Abzg. Want dat ben ik allebei
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 11:27
Verwijderd
Aha!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 18:30
Verwijderd
Ik wil volgende keer ook wel weer meedoen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 23:24
Verwijderd
Ik wil ook in de pmlijst
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 23:26
Sherlock
Sherlock is offline
Ik ook (ik snap niet waarom ik er niet in sta heb toch redelijk duidelijk gemaakt dat ik veel vaker mee wil doen)
Oud 05-07-2009, 23:44
flyaway
flyaway is offline
ik ook
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 07:16
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik ook (ik snap niet waarom ik er niet in sta heb toch redelijk duidelijk gemaakt dat ik veel vaker mee wil doen)
zal wel een copy paste zijn, het beste kan je ff een vrienden uitnodiging naar de spelleider acount sturen, is ook makkelijk met het versturen van de PM's

1. Biertank 52
2. VeGs
3. Abzg
4. light fighter
5. ~~Fantôme~~
6. MartinV
7. arPos
8. Wammus
9. Barabas
10. kleinepierik
11. Matige Muis
12. Fizzle-fluffy
13. Allure
14. Alyssia
15. archont
16. Ghidorah
17. Absinthe
18. testout.com
19. Lisa
20. jasperJD
21. Flyaway
Oud 06-07-2009, 08:55
Verwijderd
zo, daar is in een keer een spel mee gevuld
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 10:11
Alyssia
Alyssia is offline
Dan wordt het wel meteen interessant, met maar weinig noobs enzo

Zijn er al kandidaten voor het Spelleiderschap? Want dat wil ik op zich ook wel een keertje proberen. Misschien niet meteen al aankomend spel hoor, maar dat zie ik dan wel weer.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 10:25
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
toch zijn er altijd wel een paar die soms een spel niet kunnen spelen door vakantie/omstandigheden
Oud 06-07-2009, 11:08
arPos
arPos is offline
Citaat:
Niet echt, het is de pmlijst.
Citaat:
Dan wordt het wel meteen interessant, met maar weinig noobs enzo
Zijn er al kandidaten voor het Spelleiderschap? Want dat wil ik op zich ook wel een keertje proberen. Misschien niet meteen al aankomend spel hoor, maar dat zie ik dan wel weer.
meestal wordt dat ook dan bepaald, maar van mij mag je
Oud 06-07-2009, 15:40
Verwijderd
Goedemorgen allemaal
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten