Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat een dramalama is dat wijf zeg, ik haar lekker in 'r sopje laten gaarkoken. Volgens mij heeft ze niet goed door hoe echte vriendschap werkt en kan ze ook helemaal niet fatsoenlijk bevriend zijn met meisjes, het lijkt haar meer te doen zijn om de aandacht van de (mannelijke/lesbische) vrienden van dat meisje die eruit te slepen valt. Nouja, prima, laat je vrienden fijn haar nummer in hun boekje zetten onder het kopje 'wanhopig, makkelijk te regelen', maar jij hoeft haar niet in je bed en echte vriendschap valt met zo iemand niet te lijmen. Omdat ze niet weet hoe dat werkt, ze weet alleen hoe ze aandacht kan vangen door haar tieten naar voren te duwen. Wat wij allemaal kunnen, dus dat is nogal /care. En dan blijven er weinig opties over.
Via SMS is misschien niet heel netjes, maar goed, ik zou op zich ook niet al te veel energie in zoiets willen steken. Het was geen langdurige of diepgaande vriendschap ofzo, dus als het nu eenmaal zo is gelopen dan zou ik het daar bij laten. Misschien als ze je nog aanspreekt dat je er in het echt ook iets over kunt zeggen, maar ik zou haar niet meer gaan opzoeken voor dat gesprek. |
![]() |
|
Ik wil haar opzich wel in person spreken, maar op het moment was ze zo snel weg en ik was zo kwaad dat ik het gewoon zat was en het haar moest melden, voordat ik het weer opkrop en het van kwaad tot erger gaat.
Zo kan ze mss ook nadenken over wat ze heeft gedaan en als de vriendschap echt wat voor haar betekent nog wat van zich laten horen. Ik heb ook niet letterlijk gezegd dat de vriendschap voorbij is, maar meer dat ik het niet pik als ze mij en mijn vrienden gebruikt en/of kwetst. Dat lijkt mij niet zo heel raar. Maar goed, zoals ik dus al zei, als ze het echt zo makkelijk over laat gaan en niks meer van me wilt weten, zegt dat denk ik wel iets over haar intenties. edit: Oh ja, ik MOET haar wel onder ogen komen, want ik zie haar natuurlijk straks weer bij den studie en als ik bij m'n beste vriendin langsga, zit zij daar meestal ook. Ik wil ook niet al te hatelijk zijn, maar gewoon duidelijk.
|
|