Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik blijf echter nog wel even bij mijn stem op jou, totdat er meer vaste stemmen zijn doorgegeven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En Abzg, zelfs als we al geliefde zouden zijn, zou het geen slimme actie zijn. Zeker niet nu iedereen zo op zoek is naar die geliefden. Ik ben geen geliefde. Soija misschien, maar er was al eerder geconcludeerd dat het vrij apart zou zijn als hij het was, gezien hij er schijnbaar altijd snel uit gaat (weet ik niet, ik heb niet alle spellen even goed gevolgd). En mijn stem op Mutsie is nu definitief, dus dan die van jou ook, Soija ![]() Alyssia Mr Soija Archont Mutsieprutsie Alyssia Mr Soija Barabas |
![]() |
|
Oke..er zijn 3 "stille, ervaren" spelers genoemd, maar toch zijn er al 3 stemmen voor mij en geen voor de andere 2..
Ik vind het eigenlijk ook nog best een vroege fase van het spel om nu al voor de geliefden te gaan trouwens. Maar als we dat dan toch gaan doen dan ga ik stemmen op Mr Soija, want ik zie wel wat in de theorie van Abzg. Eerst dacht ik, waarom zou Lisa Mr Soija geliefde gaan maken, hij gaat er meestal al heel vroeg in het spel uit, maar ik denk dat haar opmerking in het begin dus echt reversed was en blijkbaar met succes ![]()
|
Dat de cupido ook wint samen met de geliefden is nieuw, wist ik nog niet. Lisa heeft ervaring genoeg in het spel om dan te kunnen bedenken wat voor soort speler slim is, en dan vind ik het 'stil en ervaren'-verhaal wel logisch klinken. Mutsieprutsie is voor mij niet heel ervaren, maar dat kan ook komen doordat ik de laatste paar spelen niet vaak meer meespeelde en doordat ze - blijkbaar - altijd stil is. Ik denk dat ik maar mee ga dus voor haar.
Verder ben ik genoemd als stille speler, dat is alleen in het begin, omdat er dan weinig toe te voegen is aan wat gezegd is. ![]()
|
![]() |
Alyssia
Mr Soija Archont Mutsieprutsie Mutsieprutsie Alyssia Mr Soija Barabas Abzg * Hanneke * Lightfighter Stemmen met een * erachter zijn nog niet definitief. Als ik je post verkeerd geïnterpreteerd heb en je stem is (nog niet) definitief, meldt het dan even. ![]() Laatst gewijzigd op 21-07-2009 om 15:45. Reden: Stem lightfighter toegevoegd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn stem is verstuurd.
Op Mutsieprutsie dus. edit: ervaren slechteriken doen nooit aan reversed psychology. Iedereen die hier ooit een slechterik is geweest, moet dat weten. Tis altijd de dorpelingen uitlachen wanneer ze met 'reverse' aan komen zetten, wanneer een slechterik een slechterikenactie doet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Archont 27
Alyssia 24 Mr Soija 22 ggcy8 20 Abzg 20 Barabas 18 ~~Fantôme~~ 14 Tink* 8 light fighter 6 Mutsieprutsie 6 Wammus 6 MartinV 5 Hanneke 4 Hierboven de lijst met spelers en aantal post. mensen die geen spelers zijn of al dood zijn, zijn doorgestreept. Omdat ik, zoals ik gisteren al aangaf, er vanuitga dat Lisa een stille (redelijk) ervaren speler kiest om geliefde te zijn ga ik voor Hanneke. zij heeft nl de minst aantal posts.
|
![]() |
Oh ik ben wel actief zeg
![]() Alyssia Mr Soija Archont Mutsieprutsie Mutsieprutsie Alyssia Mr Soija Barabas Abzg * Hanneke * Lightfighter Hanneke Tink Fantôme Stemmen met een * erachter zijn nog niet definitief. (Ik doe Tinks nick even zonder * om verwarring te voorkomen.) Als ik je post verkeerd geïnterpreteerd heb en je stem is (nog niet) definitief, meldt het dan even. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En mijn stem is definitief hoor!
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat je beter voor Hanneke kan gaan trouwens. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind Mutsie helemaal niet zo verdacht. Iedereen stemt opeens op een 'ervaren, stille speler', ik vind het maar raar. Je hebt net zoveel kans een slechterik te worden als je onervaren bent en minder stil, en wat lisa zou kiezen kun je alleen maar gokken.
Ik stem op Hanneke. Deze stem is definitief, want ik ga zo weer weg.
|
![]() |
Alyssia
Mr Soija Archont Mutsieprutsie Mutsieprutsie Alyssia Mr Soija Barabas Abzg * Hanneke Lightfighter Hanneke Tink Fantôme MartinV Stemmen met een * erachter zijn nog niet definitief. Als ik je post verkeerd geïnterpreteerd heb en je stem is (nog niet) definitief, meldt het dan even. Dit is het laatste stemlijstje voorlopig, het onweert hier namelijk dus ik zet mijn pc uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik dacht dat wel duidelijk was wie ik geschikte kandidaten vond. Heb je goede redenen om aan te nemen dat Hanneke onschuldig is en mutsieprutsie niet?
||
Citaat:
![]() en dat is niet helemaal waar. Ik baseer mijn stem op wat ik eerder zei, dat ik denk dat lisa iemand uitkiest die spelervaring heeft en niet zo op de voorgrond treed. Daarom kom jij dus niet in aanmerking ![]() Omdat ik verder geen enkel idee heeft wíe van de stille spelers het dan moet zijn ging ik voor degene met de minste posts. Ik had net zo goed kunnen kiezen om mee te schapen op Mutsieprutsie of ik had random één van die mensen kunnen kiezen. naja, duidelijk?
||
Citaat:
maar ik heb er heus wel meer over nagedacht en er heus niet een soort ezeltje prikje van gemaakt. en ik had niets anders verwacht ![]() en uitslag? ![]()
|
Ik had Bas vanochtend gepmd dat ik uit eten ging en of hij asjeblieft de stemmen wilde tellen en eventueel een verhaal posten, maar hij is blijkbaar nog niet online geweest. Ik tel nu even de stemmen en dan schrijf ik morgenochtendvroeg een verhaaltje voor jullie, goed lieve schatjes van me?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wel lekker gegeten? @ bas: kijk eens een paar posts omhoog? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
weerwolfspel #61 deel 2 fizzle-fluffy | 158 | 12-08-2009 22:56 |