Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2009, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Hmm moeilijk om te gaan bedenken wie Lisa eventueel geliefden zou hebben gemaakt. Ik zou persoonlijk zelf nooit voor Soija kiezen omdat die er altijd toch wel uitvliegt.

De mogelijke hint van lisa die fantome noemt, kan ik me niet voorstellen dat het een hint is aangezien dan ggcy en azgb geliefden zouden zijn en ggcy is het in elk geval niet. En waarom ze dan alleen azgb noemt vind ik vreemd.

Misschien dat Lisa twee stille ervaren spelers geliefden heeft gemaakt en als ik dan naar de lijst kijk denk ik aan Hanneke en Mutsieprutsie

Ik w8 nog even af met wat ik ga doen.
Als iemand mij vraagt naar een stille ervaren speler, ben jij eigenlijk de eerste die in mij opkomt. Straks ben je dr een met mutsie ofzo.

Maar mss dat ik wel mutsie stem, want er zit wel wat in dat stil-ervarenverhaal. Maar alleen als Alyssia ook op dr stemt uiteraard.
Advertentie
Oud 21-07-2009, 12:49
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Maar alleen als Alyssia ook op dr stemt uiteraard.
Als er meerdere mensen op haar stemmen, dan denk ik dat ik dat ook maar doe. Ik heb niet echt reden om op jou te stemmen, behalve omdat je op mij stemt. De reden van 'stille geliefden' is plausibeler.
Ik blijf echter nog wel even bij mijn stem op jou, totdat er meer vaste stemmen zijn doorgegeven.
Oud 21-07-2009, 12:52
Verwijderd
Dan ga ik mee.
Oud 21-07-2009, 12:56
Verwijderd
Nou, mevrouw, de stemlijstjesmaker. Maak eens een lijstje.
IK blijf ook bij mijn stem, zolang jij bij de jouwe blijft,
Oud 21-07-2009, 13:00
Alyssia
Alyssia is offline
Ik wilde net vragen of ik het als volgt neer mocht zetten van je

Alyssia
Mr Soija

Mr Soija
Alyssia
Archont

Mutsieprutsie
Alyssia *
Mr Soija *
Barabas *

Stemmen met een * er achter zijn nog niet definitief.
Oud 21-07-2009, 13:07
Verwijderd
Aan indefinitieve stemmen hebben we niks. Hak de knoop door, meid.
Oud 21-07-2009, 13:10
Verwijderd
Mijn stem is doorgegeven.
Oud 21-07-2009, 13:14
Bright Blue
Bright Blue is offline
Mr Soija en Alyssia zouden ook wel een goed koppel zijn. Ze zijn dan wel tegen elkaar, maar daar blijft het dan ook bij. Ik bedoel, ze hebben niet echt goede redes ofzo. En ze proberen de rest er niet in mee te halen.
Oud 21-07-2009, 13:27
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Aan indefinitieve stemmen hebben we niks. Hak de knoop door, meid.
Oke oke

En Abzg, zelfs als we al geliefde zouden zijn, zou het geen slimme actie zijn. Zeker niet nu iedereen zo op zoek is naar die geliefden.
Ik ben geen geliefde. Soija misschien, maar er was al eerder geconcludeerd dat het vrij apart zou zijn als hij het was, gezien hij er schijnbaar altijd snel uit gaat (weet ik niet, ik heb niet alle spellen even goed gevolgd).
En mijn stem op Mutsie is nu definitief, dus dan die van jou ook, Soija

Alyssia
Mr Soija

Mr Soija
Alyssia
Archont

Mutsieprutsie
Alyssia
Mr Soija
Barabas
Oud 21-07-2009, 13:43
Bright Blue
Bright Blue is offline
Okay Nou ik ga ook op Mutsieprutsie stemmen, maar dat staat nog niet vast.
Oud 21-07-2009, 13:45
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Oke..er zijn 3 "stille, ervaren" spelers genoemd, maar toch zijn er al 3 stemmen voor mij en geen voor de andere 2..
Ik vind het eigenlijk ook nog best een vroege fase van het spel om nu al voor de geliefden te gaan trouwens.
Maar als we dat dan toch gaan doen dan ga ik stemmen op Mr Soija, want ik zie wel wat in de theorie van Abzg. Eerst dacht ik, waarom zou Lisa Mr Soija geliefde gaan maken, hij gaat er meestal al heel vroeg in het spel uit, maar ik denk dat haar opmerking in het begin dus echt reversed was en blijkbaar met succes . Ik ga trouwens voor Mr Soija en niet voor Alyssia, omdat hij al een stem van Archont heeft en ik dus zo misschien ook nog een klein beetje mezelf kan redden!
Oud 21-07-2009, 14:38
Hanneke
Hanneke is offline
Dat de cupido ook wint samen met de geliefden is nieuw, wist ik nog niet. Lisa heeft ervaring genoeg in het spel om dan te kunnen bedenken wat voor soort speler slim is, en dan vind ik het 'stil en ervaren'-verhaal wel logisch klinken. Mutsieprutsie is voor mij niet heel ervaren, maar dat kan ook komen doordat ik de laatste paar spelen niet vaak meer meespeelde en doordat ze - blijkbaar - altijd stil is. Ik denk dat ik maar mee ga dus voor haar.

Verder ben ik genoemd als stille speler, dat is alleen in het begin, omdat er dan weinig toe te voegen is aan wat gezegd is.
Oud 21-07-2009, 14:54
Alyssia
Alyssia is offline
Alyssia
Mr Soija

Mr Soija
Alyssia
Archont
Mutsieprutsie

Mutsieprutsie
Alyssia
Mr Soija
Barabas
Abzg *
Hanneke *
Lightfighter

Stemmen met een * erachter zijn nog niet definitief.
Als ik je post verkeerd geïnterpreteerd heb en je stem is (nog niet) definitief, meldt het dan even.

Laatst gewijzigd op 21-07-2009 om 15:45. Reden: Stem lightfighter toegevoegd.
Oud 21-07-2009, 15:05
Tink*
Tink* is offline
En waarom is Mutsie nou zo verdacht en Hanneke niet? Ik vind Hanneke ook wel een stil en ervaren speler eigenlijk.
Oud 21-07-2009, 15:06
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik vind het eigenlijk ook nog best een vroege fase van het spel om nu al voor de geliefden te gaan trouwens.
Maar als we dat dan toch gaan doen dan ga ik stemmen op Mr Soija, want ik zie wel wat in de theorie van Abzg.
Welke theorie? Mijn theorie gaat juist tégen dat Mr Soija geliefde is
Oud 21-07-2009, 15:07
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Welke theorie? Mijn theorie gaat juist tégen dat Mr Soija geliefde is
Ze bedoelt deze denk ik:

Citaat:
Mr Soija en Alyssia zouden ook wel een goed koppel zijn. Ze zijn dan wel tegen elkaar, maar daar blijft het dan ook bij. Ik bedoel, ze hebben niet echt goede redes ofzo. En ze proberen de rest er niet in mee te halen.
Oud 21-07-2009, 15:22
Verwijderd
Mijn stem is verstuurd.

Op Mutsieprutsie dus.

edit: ervaren slechteriken doen nooit aan reversed psychology. Iedereen die hier ooit een slechterik is geweest, moet dat weten. Tis altijd de dorpelingen uitlachen wanneer ze met 'reverse' aan komen zetten, wanneer een slechterik een slechterikenactie doet.
Oud 21-07-2009, 15:27
Verwijderd
idd, reverse gebeurt eigenlijk nooit.
Oud 21-07-2009, 15:32
Verwijderd
Uhuh, je hebt er niks aan. Gewoon alleen aan je eigen hachje denken en achteraf ontkennen en alles.
Oud 21-07-2009, 15:43
light fighter
light fighter is offline
klopt idd, enige wat je als slechterik vaak wel doet is theorieen posten waarin je reverse gebruikt

Maar goed zoals ik al eerder zei neigde ik naar Mutsie en deze stem heb ik dan ook verstuurd
Oud 21-07-2009, 16:08
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Citaat:
Mijn stem is verstuurd.

Op Mutsieprutsie dus.

edit: ervaren slechteriken doen nooit aan reversed psychology. Iedereen die hier ooit een slechterik is geweest, moet dat weten. Tis altijd de dorpelingen uitlachen wanneer ze met 'reverse' aan komen zetten, wanneer een slechterik een slechterikenactie doet.
O..nou zo zie je maar hoe "ervaren" ik ben
Oud 21-07-2009, 16:13
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ze bedoelt deze denk ik:
Hey dan ga ik tegen mezelf in, wat stom
Oud 21-07-2009, 16:14
Bright Blue
Bright Blue is offline
Heh ik snap jullie reverse en slechterikken theorieen niet Wat betekent reverse eigenlijk?
Oud 21-07-2009, 16:24
Verwijderd
ik ben een wolf, ik zeg "ik denk dat *nick* weerwolf is"
Ik word gehangen.
nu kan ik dus de waarheid hebben verteld, en is *nick* weerwolf, en denkt iedereen "oh, dat is geen weerwolf, want de wolf zegt dat die een weerwolf is, en de wolf gaat niet zijn mensen verraden.
Oud 21-07-2009, 16:34
Bright Blue
Bright Blue is offline
Maar kijk, als je een wolf bent, is het toch juist slim om andere wolven verdacht te maken? Als diegene niet meer te redden valt dan. Want dan kan je aan het einde zeggen "zie je wel, ik had gelijk" en dan gaan mensen je vertrouwen, of denken ze dat je ziener bent.
Oud 21-07-2009, 16:44
Verwijderd
Als die andere eerst dood gaat, ja. Maar het is wel ontzettend dom om je medewolven verdacht te maken.
Oud 21-07-2009, 16:46
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Maar kijk, als je een wolf bent, is het toch juist slim om andere wolven verdacht te maken? Als diegene niet meer te redden valt dan. Want dan kan je aan het einde zeggen "zie je wel, ik had gelijk" en dan gaan mensen je vertrouwen, of denken ze dat je ziener bent.
Er zitten hele theorieën en gesprekken achter die verdachtmakingen hoor, dat heb ik wel gemerkt vorig spel. Het is niet zo gemakkelijk als het lijkt.
Oud 21-07-2009, 16:55
Tink*
Tink* is offline
Nou ik ga op Hanneke stemmen.
Oud 21-07-2009, 17:12
Fantôme
Fantôme is offline
Archont 27
Alyssia 24
Mr Soija 22
ggcy8 20
fizzle-fluffy 20
Abzg 20
Barabas 18
Lisa 15
~~Fantôme~~ 14
Tink* 8
Spelleider 8
light fighter 6
Mutsieprutsie 6
Wammus 6
MartinV 5
Hanneke 4
Bas 3
Absinthe 1
Allure 1

Hierboven de lijst met spelers en aantal post. mensen die geen spelers zijn of al dood zijn, zijn doorgestreept.
Omdat ik, zoals ik gisteren al aangaf, er vanuitga dat Lisa een stille (redelijk) ervaren speler kiest om geliefde te zijn ga ik voor Hanneke. zij heeft nl de minst aantal posts.
Oud 21-07-2009, 17:18
Alyssia
Alyssia is offline
Oh ik ben wel actief zeg

Alyssia
Mr Soija

Mr Soija
Alyssia
Archont
Mutsieprutsie

Mutsieprutsie
Alyssia
Mr Soija
Barabas
Abzg *
Hanneke *
Lightfighter

Hanneke
Tink
Fantôme

Stemmen met een * erachter zijn nog niet definitief. (Ik doe Tinks nick even zonder * om verwarring te voorkomen.)
Als ik je post verkeerd geïnterpreteerd heb en je stem is (nog niet) definitief, meldt het dan even.
Oud 21-07-2009, 17:32
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Omdat ik, zoals ik gisteren al aangaf, er vanuitga dat Lisa een stille (redelijk) ervaren speler kiest om geliefde te zijn ga ik voor Hanneke. zij heeft nl de minst aantal posts.
Citaat:
En waarom is Mutsie nou zo verdacht en Hanneke niet? Ik vind Hanneke ook wel een stil en ervaren speler eigenlijk.
Citaat:
Verder ben ik genoemd als stille speler, dat is alleen in het begin, omdat er dan weinig toe te voegen is aan wat gezegd is.

En mijn stem is definitief hoor!
Oud 21-07-2009, 17:41
Fantôme
Fantôme is offline
agh, aan het lijstje te zien heb je toch niks te verliezen (@ Hanneke)
Oud 21-07-2009, 17:43
Verwijderd
Citaat:
klopt idd, enige wat je als slechterik vaak wel doet is theorieen posten waarin je reverse gebruikt

Maar goed zoals ik al eerder zei neigde ik naar Mutsie en deze stem heb ik dan ook verstuurd
MJa, meestal doen de dorplingen dat zelf wel. Je hoeft alleen een beetje mee te gaan met de flow.

Citaat:
O..nou zo zie je maar hoe "ervaren" ik ben
Het verband dat jij ziet, zie ik niet.
Ik denk dat je beter voor Hanneke kan gaan trouwens.

Citaat:
Archont 27
Alyssia 24
Mr Soija 22
ggcy8 20
fizzle-fluffy 20
Abzg 20
Barabas 18
Lisa 15
~~Fantôme~~ 14
Tink* 8
Spelleider 8
light fighter 6
Mutsieprutsie 6
Wammus 6
MartinV 5
Hanneke 4
Bas 3
Absinthe 1
Allure 1

Hierboven de lijst met spelers en aantal post. mensen die geen spelers zijn of al dood zijn, zijn doorgestreept.
Ik denk niet dat Lisa deze toppostlijst heeft gebruikt voor dr geliefdesuitzoek. Het beste kan je n.a.v. eigen ervaringen, herinneringen en associaties bepalen wie een geschikte kandidaat zou zijn.
Oud 21-07-2009, 17:44
MartinV
MartinV is offline
Ik vind Mutsie helemaal niet zo verdacht. Iedereen stemt opeens op een 'ervaren, stille speler', ik vind het maar raar. Je hebt net zoveel kans een slechterik te worden als je onervaren bent en minder stil, en wat lisa zou kiezen kun je alleen maar gokken.

Ik stem op Hanneke. Deze stem is definitief, want ik ga zo weer weg.
Oud 21-07-2009, 17:46
Verwijderd
Nou, het is meer dan gokken, uiteraad. En het gaat hier puur om geliefdes, niet om 'slechteriken'. Maar waarom stem jij Hanneke, een zogenaamd 'stille, ervaren speler'?
Oud 21-07-2009, 17:48
Alyssia
Alyssia is offline
Alyssia
Mr Soija

Mr Soija
Alyssia
Archont
Mutsieprutsie

Mutsieprutsie
Alyssia
Mr Soija
Barabas
Abzg *
Hanneke
Lightfighter

Hanneke
Tink
Fantôme
MartinV

Stemmen met een * erachter zijn nog niet definitief.

Dit is het laatste stemlijstje voorlopig, het onweert hier namelijk dus ik zet mijn pc uit.
Oud 21-07-2009, 18:10
light fighter
light fighter is offline
Hmmm dit stemlijstje is wel interessant mocht er een gelijkspel uitkomen, wat op zich heel goed mogelijk is.
Afwachten dus.
Oud 21-07-2009, 18:14
Bright Blue
Bright Blue is offline
Doet MartinV ook mee! Dat wist ik helemaal niet.. Ik kan me herinneren dat hij in een vorig spel toen ik ook mee deed, veel actiever was! Ik ga mijn stem nu doorgeven. Al denk ik niet dat Mutsie perse slecht is, alleen heb een vermoeden dat ze geliefden is
Oud 21-07-2009, 18:55
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

Ik denk niet dat Lisa deze toppostlijst heeft gebruikt voor dr geliefdesuitzoek. Het beste kan je n.a.v. eigen ervaringen, herinneringen en associaties bepalen wie een geschikte kandidaat zou zijn.
goh, wat een intelligente opmerking
ik dacht dat wel duidelijk was wie ik geschikte kandidaten vond.
Heb je goede redenen om aan te nemen dat Hanneke onschuldig is en mutsieprutsie niet?
Oud 21-07-2009, 19:08
Verwijderd
Verklaar je sarcasme, lieve schat? Want je baseert je uiteindelijke stem op die toppostlijst, dus.

Ik neem niet ana dat Han onschuldig is. Zij stond vorige ronde al op mn verdachtenlijstje zelfs. Ik stem gewoon niet Hanneke, omdat dat anders onnatuurlijk zou zijn.
Oud 21-07-2009, 19:23
Wammus
Wammus is offline
Ik heb nog altijd niet echt een reden gevonden om iemand verdacht te vinden als weerwolf. Wie er geliefde zou kunnen zijn weet ik al helemaal niet. Ik schaap deze ronde dus maar mee op mutsieprutsie.
Oud 21-07-2009, 19:49
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Verklaar je sarcasme, lieve schat? Want je baseert je uiteindelijke stem op die toppostlijst, dus.

Ik neem niet ana dat Han onschuldig is. Zij stond vorige ronde al op mn verdachtenlijstje zelfs. Ik stem gewoon niet Hanneke, omdat dat anders onnatuurlijk zou zijn.
lieve schat nog wel
en dat is niet helemaal waar. Ik baseer mijn stem op wat ik eerder zei, dat ik denk dat lisa iemand uitkiest die spelervaring heeft en niet zo op de voorgrond treed. Daarom kom jij dus niet in aanmerking Veel mensen vonden dat blijkbaar ook, waarna er veel stemmen naar mutsieprutsie gingen. Ik kon me niet voorstellen dat Mustieprutsie de enige stille speler is en ging eens kijken hoe het er momenteel voorstond met posts.
Omdat ik verder geen enkel idee heeft wíe van de stille spelers het dan moet zijn ging ik voor degene met de minste posts. Ik had net zo goed kunnen kiezen om mee te schapen op Mutsieprutsie of ik had random één van die mensen kunnen kiezen.
naja, duidelijk?
Oud 21-07-2009, 20:17
Verwijderd
Dus, wat ik zeg, klopt. Uiteindelijk, baseer je je stem op de postlijst. Dus dat.

Lieve schat is trouwens een koossarcasmetje hoor.
Oud 21-07-2009, 20:18
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Dus, wat ik zeg, klopt. Uiteindelijk, baseer je je stem op de postlijst. Dus dat.

Lieve schat is trouwens een koossarcasmetje hoor.
wat jij wilt.
maar ik heb er heus wel meer over nagedacht en er heus niet een soort ezeltje prikje van gemaakt.

en ik had niets anders verwacht

en uitslag?
Oud 21-07-2009, 20:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had Bas vanochtend gepmd dat ik uit eten ging en of hij asjeblieft de stemmen wilde tellen en eventueel een verhaal posten, maar hij is blijkbaar nog niet online geweest. Ik tel nu even de stemmen en dan schrijf ik morgenochtendvroeg een verhaaltje voor jullie, goed lieve schatjes van me?
Oud 21-07-2009, 20:57
Spelleider
Spelleider is offline
Uitslag, onder een spoiler, voor de fanatieke verhaallezers.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 21-07-2009 om 21:02.
Oud 21-07-2009, 20:59
Verwijderd
We zullen je niet missen, helaas.
Oud 21-07-2009, 21:00
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
We zullen je niet missen, helaas.
dat is niet aardig
Oud 21-07-2009, 21:00
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik had Bas vanochtend gepmd dat ik uit eten ging en of hij asjeblieft de stemmen wilde tellen en eventueel een verhaal posten, maar hij is blijkbaar nog niet online geweest. Ik tel nu even de stemmen en dan schrijf ik morgenochtendvroeg een verhaaltje voor jullie, goed lieve schatjes van me?
nou, vooruit dan maar weer
wel lekker gegeten?

@ bas: kijk eens een paar posts omhoog?
Oud 21-07-2009, 21:01
Spelleider
Spelleider is offline
Ja hallo, gaan we een beetje dingen dubbel doen.

Ik heb gelijk even gespoilerd, voor de liefhebbers.

Regels voor berichten