Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2009, 23:25
Verwijderd
haha sukkel

Advertentie
Oud 16-07-2009, 23:29
Verwijderd
Ik voel me niet zo oud eigenlijk, ik had een veel groter probleem met achttien worden.
Oud 16-07-2009, 23:29
Verwijderd
Absinthe, jij was het toch die die anorexia thema avond had gezien? Ik kijk het nu op uitzendinggemist, pffft, heftig.
Oud 16-07-2009, 23:30
Philosophy
Philosophy is offline
Ik ga slapen, doeg!
Oud 16-07-2009, 23:31
Verwijderd
Slaap zacht!
Oud 16-07-2009, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Absinthe, jij was het toch die die anorexia thema avond had gezien? Ik kijk het nu op uitzendinggemist, pffft, heftig.
Doe 'es een linkje?
Oud 16-07-2009, 23:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Beetje gek dat hier te gebruiken.
Zelfkennis.
Oud 17-07-2009, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Doe 'es een linkje?
http://www.uitzendinggemist.nl/ het staat onder ''moet je zien'' . En ach, eigenlijk is het een dertien-in-een-dozijn documentaire zoals ik er al meerdere zag, maar het blijft eng op de een of andere manier.
Oud 17-07-2009, 00:12
Verwijderd
Zulk soort documentaires brengen zelden iets nieuws inderdaad, maar ze zijn alsnog altijd wel leuk/interessant, ja.
Oud 17-07-2009, 00:18
Verwijderd
Ik heb die docu bewaard voor morgen (of eigenlijk vandaag).
Oud 17-07-2009, 00:22
Verwijderd
zeg paranoide, ik heb een probleem. Ik kan op alle gemist site's alles terugzien, behalve op rtlgemist. Waar kan het aan liggen? Volgens zo'n linkje in de faq heb ik alles wat ik moet hebben om verbinding te maken, maar dat doet ie zomaar ineens niet meer sinds 2 dagen.
ik had eerder silverlight geinstalleerd, toen deed ie het gewoon nog (terwijl bij de vorige keer silverlight installeren rtl gemist het niet meer deed) maar nu dus niet meer. Ik heb silverlight er al afgehaald en de computer opnieuw opgestart maar hij doet het nog steeds niet
Oud 17-07-2009, 00:24
Verwijderd
verder heb ik ook geen andere programma's dan silverlight gedownload.
Oud 17-07-2009, 00:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
verder heb ik ook geen andere programma's dan silverlight gedownload.
Wat krijg je voor foutmelding or whatever?
Oud 17-07-2009, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Wat krijg je voor foutmelding or whatever?

ik zie de Playknop en alles, maar daar kan niet op klikken, er staat 'advertentie' maar ik kan daar verder niet op klikken.
Oud 17-07-2009, 00:29
Verwijderd
heel vaag dus
Oud 17-07-2009, 00:30
Verwijderd
ben nu m'n updates aan het installeren, wellicht helpt dat.
Oud 17-07-2009, 00:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik zie de Playknop en alles, maar daar kan niet op klikken, er staat 'advertentie' maar ik kan daar verder niet op klikken.
Zou aan iets als flash oid kunnen liggen. Maar geen idee, eerlijk gezegd.
Oud 17-07-2009, 00:31
Verwijderd
hmm was alleen 1 update voor IE maar dat hoef ik niet.
Oud 17-07-2009, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Zou aan iets als flash oid kunnen liggen. Maar geen idee, eerlijk gezegd.
Ik heb de nieuwste flash geinstalleerd gister maar dat mocht ook niet baten.
Oud 17-07-2009, 00:33
Verwijderd
oh joepie ik heb nog split ijsjes
Oud 17-07-2009, 00:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb de nieuwste flash geinstalleerd gister maar dat mocht ook niet baten.
En als je een andere browser gebruikt dan normaal? Dus Internet Explorer in plaats van Fire Fox of andersom?

Citaat:
oh joepie ik heb nog split ijsjes
Oew, ik ook.
Oud 17-07-2009, 00:35
Verwijderd
Citaat:
En als je een andere browser gebruikt dan normaal? Dus Internet Explorer in plaats van Fire Fox of andersom?

Oew, ik ook.
Die heb ik net weggeklikt omdat ik die niet wilde installeren
maar ik zal dat dan even doen en kijken of ie het daar wel doet.

Ik eet er nu 1
Oud 17-07-2009, 00:36
Verwijderd
Ik wil alleen nog maar citroenwaterijs
Oud 17-07-2009, 00:37
Verwijderd
Citaat:
zeg paranoide, ik heb een probleem. Ik kan op alle gemist site's alles terugzien, behalve op rtlgemist. Waar kan het aan liggen? Volgens zo'n linkje in de faq heb ik alles wat ik moet hebben om verbinding te maken, maar dat doet ie zomaar ineens niet meer sinds 2 dagen.
ik had eerder silverlight geinstalleerd, toen deed ie het gewoon nog (terwijl bij de vorige keer silverlight installeren rtl gemist het niet meer deed) maar nu dus niet meer. Ik heb silverlight er al afgehaald en de computer opnieuw opgestart maar hij doet het nog steeds niet
Hoe heb je silverlight precies weggehaald? Gewoon de map verwijderen is niet genoeg, er zijn dan wel wat bestanden weg maar het programma is wel nog steeds geïnstalleerd. Je moet naar control panel > add or remove software (dat heet in het Nederlands gewoon Software volgens mij). En dan kijken of silverlight in dat overzicht staat. Zo ja, dan kun je er ergens naast op 'verwijderen' klikken, dan deïnstalleert Windows 'm voor je.
Oud 17-07-2009, 00:39
Verwijderd
Ik had laatst ice age ijs, want dat was citroen, weet je wat ze daarin hadden gedaan jelly coladingetjes en ik dacht wtffff en dat was dus zeg maar moest voorstellen zo'n nootje in het ijs wat die eekhoorn oid niet eruit krijgt en dat was goor hoor
Oud 17-07-2009, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Hoe heb je silverlight precies weggehaald? Gewoon de map verwijderen is niet genoeg, er zijn dan wel wat bestanden weg maar het programma is wel nog steeds geïnstalleerd. Je moet naar control panel > add or remove software (dat heet in het Nederlands gewoon Software volgens mij). En dan kijken of silverlight in dat overzicht staat. Zo ja, dan kun je er ergens naast op 'verwijderen' klikken, dan deïnstalleert Windows 'm voor je.
ja zo heb ik het ook gedaan!
Oud 17-07-2009, 00:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Die heb ik net weggeklikt omdat ik die niet wilde installeren
maar ik zal dat dan even doen en kijken of ie het daar wel doet.

Ik eet er nu 1

Ik heb maar een cornetto genomen.
Oud 17-07-2009, 00:41
Verwijderd
omg een cornetto. do. want.
Oud 17-07-2009, 00:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
*uitdeel* Heb er nog tig.
Oud 17-07-2009, 00:42
Verwijderd
Jongens ik zou mijn pink geven voor een citroenwaterijsmachine.
Oud 17-07-2009, 00:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat kan geregeld worden.
Verwijderd
nee is slecht voor de lijn
Verwijderd
bah citroen
Oud 17-07-2009, 00:45
Verwijderd
Citaat:
bah citroen

Het is zo uberfijn
Oud 17-07-2009, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Dat kan geregeld worden.
Regel het maar en ik wil neit weten wat jij met mijn pink moet.
Oud 17-07-2009, 00:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oud 17-07-2009, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Hmm, dat is wel raar. Probeer eens rtlgemist aan te doen (dat hij openstaat in een tab, zeg maar), doe dan ctrl+alt+del en kijk eens of je onder 'processes' iets in de richting van silverlight kunt zien? (Je kunt ook een screenshotje maken van dat scherm en die uploaden, dan kijk ik wel voor je. Let er dan alleen op dat alle processen erop staan, misschien moet je dat schermpje groter maken.)

Citaat:
Ik had laatst ice age ijs, want dat was citroen, weet je wat ze daarin hadden gedaan jelly coladingetjes en ik dacht wtffff en dat was dus zeg maar moest voorstellen zo'n nootje in het ijs wat die eekhoorn oid niet eruit krijgt en dat was goor hoor
Dat doet me denken aan die smerige spongebobijsjes. Gewoon gele vierkante waterijsjes met citroensmaak, met aan de onderkant een soort broek van waterijs met colasmaak. Althans, dat was het idee. Het eindresultaat zag eruit als vieze geelbruine drab met twee stokjes eruit.
Oud 17-07-2009, 00:52
Verwijderd
Citaat:

Het is zo uberfijn
het is zuur en zuur is FIES.
Oud 17-07-2009, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Hmm, dat is wel raar. Probeer eens rtlgemist aan te doen (dat hij openstaat in een tab, zeg maar), doe dan ctrl+alt+del en kijk eens of je onder 'processes' iets in de richting van silverlight kunt zien? (Je kunt ook een screenshotje maken van dat scherm en die uploaden, dan kijk ik wel voor je. Let er dan alleen op dat alle processen erop staan, misschien moet je dat schermpje groter maken.)
done, er staat geen silverlight bij.
Oud 17-07-2009, 00:57
Verwijderd
Ik ga morgen weer halen.
Oud 17-07-2009, 00:59
Verwijderd
Citaat:
het is zuur en zuur is FIES.
Onze hond vrat zo een halve citroen op.
Met schil.

uhwuhuh
Oud 17-07-2009, 00:59
Verwijderd
er was een poging tot inbraak op het werk geweest. Hadden ze een ruitje ingetikt waar precies een grote radiator voor staat zodat je helemaal niet via dat ruitje naar binnen kan :')
Oud 17-07-2009, 01:04
Verwijderd
Citaat:
done, er staat geen silverlight bij.
Hm! Dan denk ik dat Silverlight misschien iets met je instellingen heeft gedaan. Wel raar dat het dan alleen bij rtlgemist niet werkt. Moment, even uitzoeken waar je ookalweer kunt veranderen welke bestanden er door welke programma's gelezen moeten worden.
Oud 17-07-2009, 01:04
Verwijderd
Citaat:
er was een poging tot inbraak op het werk geweest. Hadden ze een ruitje ingetikt waar precies een grote radiator voor staat zodat je helemaal niet via dat ruitje naar binnen kan :')
Sukkels.
Oud 17-07-2009, 01:13
Verwijderd
Okay, eehh. Open Windows Media Player. Ga naar het menu (bij mij vind je die ergens rechtsbovenin onder zo'n pijltje, maar mijn versie is misschien nieuwer) en kies tools > options. Ga dan naar het tabje 'network' en kijk wat er achter MMS staat.
Oud 17-07-2009, 01:18
Verwijderd
dat kan ik niet vinden. heb geen optie tools?
Oud 17-07-2009, 01:19
Verwijderd
Oh, je hebt natuurlijk de Nederlandstalige versie. In het Nederlands is het extra > opties, denk ik. En dan naar 'netwerk'.
Oud 17-07-2009, 01:21
Verwijderd
ah ik heb het, achter mms staat 'geen'.
Oud 17-07-2009, 01:22
Verwijderd
Ik vind My name is earl een verrassend vervelende serie.
Oud 17-07-2009, 01:27
Verwijderd
Hm, dat lijkt me in orde. Oke, nieuw iets.

Klik eens hierop. Doet die aflevering van Take Me Out het?

Zo niet, doe dan rechtermuisknop, koppeling opslaan als, en sla het dan ergens op waar je makkelijk bij kan. Je bureaublad, ofzo. Doe dan rechtermuisknop op het bestand en ga naar 'eigenschappen'. Ergens bovenin dat schermpje moet iets staan in de richting van 'open met'. Staat daar Silverlight achter, of Windows Media Player?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten