Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2009, 15:56
Verwijderd
Herkenbaar.
Advertentie
Oud 29-07-2009, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Psychologiestudenten kunnen echt niets
Jawel, de dingen die ze op het vwo geleerd hebben.
Oud 29-07-2009, 16:06
Verwijderd
Jippie mijn accounts worden zo samengevoegd
Oud 29-07-2009, 16:10
Verwijderd
woot ik ben nog nooit zo rijk geweest. jammer alleen dat al dat geld opgaat aan collegegeld en boeken
Oud 29-07-2009, 16:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jippie mijn accounts worden zo samengevoegd
Spannend!
Oud 29-07-2009, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Jawel, de dingen die ze op het vwo geleerd hebben.
Deze gast heeft moedwillig m'n experiment verneukt. Toch zonde van z'n tijd, hij krijgt gewoon geen vergoeding Is hij toch 15 uur voor niets gekomen
Oud 29-07-2009, 16:12
Verwijderd
nu ben je ineens naojan maar je zou toch pippeloen houden?
Oud 29-07-2009, 16:13
Verwijderd
waar zal ik naartoe op vakantie?
Oud 29-07-2009, 16:15
Geel
Geel is offline
Armenië
Oud 29-07-2009, 16:21
Verwijderd
Citaat:
nu ben je ineens naojan maar je zou toch pippeloen houden?
tis gefixt!
Oud 29-07-2009, 16:21
Missy
Missy is offline
Oud 29-07-2009, 16:23
Verwijderd
huhu 1381 priveberichten
Oud 29-07-2009, 16:28
Martiño
Martiño is offline
Gvd, een rekening van 75 euro van Zilveren Kruis. Ik vraag me af waarom ik 90 euro per maand betaal om uiteindelijk toch alles zelf te moeten betalen.
Oud 29-07-2009, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Gvd, een rekening van 75 euro van Zilveren Kruis. Ik vraag me af waarom ik 90 euro per maand betaal om uiteindelijk toch alles zelf te moeten betalen.
Stuur ze een boze brief, misschien ben ik dan wel degene die 'm openscheurt
Oud 29-07-2009, 16:33
Verwijderd
Dus Pip en Naojan kunnen bij elkaar..

Hmm dit biedt perspectieven voor mijn oude nick Solero.
Oud 29-07-2009, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Eigen risico of zelfs daar buiten nog? Maar iig, zorgverzekeringen kosten veel te veel inderdaad.
Oud 29-07-2009, 16:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Stuur ze een boze brief, misschien ben ik dan wel degene die 'm openscheurt
Ja Katja, jou moet ik nog hebben! Want toen ik die brief uit de brievenbus haalde verwachte eigenlijk een brief waarin "ooooh meneer Martin, je betaalt zoveel premie, dus we gaan je tandartsrekening vergoeden!", maar die heb je zeker nog niet opengescheurd!
Oud 29-07-2009, 16:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Eigen risico of zelfs daar buiten nog? Maar iig, zorgverzekeringen kosten veel te veel inderdaad.
Ja, verplicht eigen risico. En omdat ik een bloedonderzoek heb gehad (wordt dus niet gedeclareerd via de huisarts als die het aanvraagt blijkbaar) en antibiotica, krijg ik nu de rekening.
Oud 29-07-2009, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, verplicht eigen risico. En omdat ik een bloedonderzoek heb gehad (wordt dus niet gedeclareerd via de huisarts als die het aanvraagt blijkbaar) en antibiotica, krijg ik nu de rekening.
Ja kut is dat. Hoewel ik geen rekening gezien heb van m'n bloedonderzoek, maar m'n eigen risico was dan ook al op. Maar sowieso zit ik er een tijdje over na te denken om gewoon 500 euro eigen risico te nemen. Ik bedoel die 150 euro haal ik eigenlijk nooit, alleen dit jaar toevallig doordat m'n huisarts me onnodig naar het ziekenhuis stuurde.
Oud 29-07-2009, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Dus Pip en Naojan kunnen bij elkaar..

Hmm dit biedt perspectieven voor mijn oude nick Solero.
Jajajaja
Oud 29-07-2009, 16:42
Verwijderd
volgens mij moet je wel lief zijn geweest
Oud 29-07-2009, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ja Katja, jou moet ik nog hebben! Want toen ik die brief uit de brievenbus haalde verwachte eigenlijk een brief waarin "ooooh meneer Martin, je betaalt zoveel premie, dus we gaan je tandartsrekening vergoeden!", maar die heb je zeker nog niet opengescheurd!
Nou als ik je brief krijg zal ik hem met extra zorg op de stapel leggen!
Oud 29-07-2009, 16:43
Verwijderd
Citaat:
volgens mij moet je wel lief zijn geweest
Deze account heeft nog een schone banman
Verwijderd
Ohja! Ik heb sinds ik gewoon terug ben gekomen niks meer gedaan ofzo. Geen waarschuwing of iets dergelijks. Niet zo'n zin meer in die dingen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja kut is dat. Hoewel ik geen rekening gezien heb van m'n bloedonderzoek, maar m'n eigen risico was dan ook al op. Maar sowieso zit ik er een tijdje over na te denken om gewoon 500 euro eigen risico te nemen. Ik bedoel die 150 euro haal ik eigenlijk nooit, alleen dit jaar toevallig doordat m'n huisarts me onnodig naar het ziekenhuis stuurde.
Ja, inderdaad. Ik mag nog 80 euro ziekzijn voor mezelf ophoesten, ik hoop dat ik dat dit jaar niet meer haal. Volgend jaar moet ik toch een aanvullende tandartsverzekering nemen, en aanvullende verzekeringen vallen niet onder je eigen risico. Als je echt een heftige operatie ofzo moet, kom je heus boven je eigen risico uit.
Oud 29-07-2009, 16:44
Verwijderd
noh that reminds me. ALS ik nog wat geld overhoud gaat dat op aan een nachtbeugel, want ik heb mijn verzekering orthodontiegewijs al helemaal leeggemolken
Oud 29-07-2009, 16:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou als ik je brief krijg zal ik hem met extra zorg op de stapel leggen!
Ik heb het adres heel lelijk geschreven, dus je vindt hem wel snel denk ik. Maar volgensmij gaat hij naar een postbus in Rotterdam, dus dan krijg jij hem toch niet?
Oud 29-07-2009, 16:45
Verwijderd
Fijn om weer even met Solero te kunnen posten.
Oud 29-07-2009, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, inderdaad. Ik mag nog 80 euro ziekzijn voor mezelf ophoesten, ik hoop dat ik dat dit jaar niet meer haal. Volgend jaar moet ik toch een aanvullende tandartsverzekering nemen, en aanvullende verzekeringen vallen niet onder je eigen risico. Als je echt een heftige operatie ofzo moet, kom je heus boven je eigen risico uit.
ja dan wel, maar dat hoef je waarschijnlijk niet. Maar als eenmaal je verstandskiezen eruit zijn, heb je als jongere niet echt veel kans dat je naar het ziekenhuis moet. Hoewel ik dit jaar dus direct 150 euro kwijt was omdat ik van de fiets was gevallen
Oud 29-07-2009, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het adres heel lelijk geschreven, dus je vindt hem wel snel denk ik. Maar volgensmij gaat hij naar een postbus in Rotterdam, dus dan krijg jij hem toch niet?
Jawel postbus 70001, postcode 3000 KB(?) Rotterdam.
Oud 29-07-2009, 16:47
Geel
Geel is offline
Verzekeringen klinken echt verwarrend, ik denk dat ik maar bij 17 jaar blijf.
Oud 29-07-2009, 16:48
Verwijderd
Citaat:
ja dan wel, maar dat hoef je waarschijnlijk niet. Maar als eenmaal je verstandskiezen eruit zijn, heb je als jongere niet echt veel kans dat je naar het ziekenhuis moet. Hoewel ik dit jaar dus direct 150 euro kwijt was omdat ik van de fiets was gevallen
Ik heb mijn verstandskiezen nog... misschien een idee om mij daar eens voor te verzekeren voor ze eruit moeten.
Oud 29-07-2009, 16:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jawel postbus 70001, postcode 3000 KB(?) Rotterdam.
Bijna! 3000 BH (hihi )

Ik dacht dat jij de andere kant uit woonde. Maargoed, ik ben heel slecht in topografie.
Oud 29-07-2009, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn verstandskiezen nog... misschien een idee om mij daar eens voor te verzekeren voor ze eruit moeten.
de kaakchirurg zit volgens mij in de basisverzekering
Oud 29-07-2009, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Oh, netjes.
Oud 29-07-2009, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Bijna! 3000 BH (hihi )

Ik dacht dat jij de andere kant uit woonde. Maargoed, ik ben heel slecht in topografie.
Ja dat is zo. Maar wij krijgen al die post voor declaratieservice, ik weet ook niet hoe of wat en waarom
Oud 29-07-2009, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Uhuh.
Oud 29-07-2009, 16:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Verzekeringen klinken echt verwarrend, ik denk dat ik maar bij 17 jaar blijf.
Niet verwarrend, gewoon focking duur.
Citaat:
Hm, ik ben pas 1 verstandskies armer, maar ik heb een irritante vulling, dus die verzekering moet ik wel blijven houden voor het geval dat dat mis gaat.

En kaakchirurg was iig geen no-claim korting (ziekenhuis he!), want die was ik kwijt toen ik mn verstandskies heb laten trekken, dus het zal nu ook wel eigen risico zijn.
Oud 29-07-2009, 16:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, netjes.
Ja, dat betekent dat je de eerste 155 euro salaris (plus rontgenfoto's) van die goede dokter zelf moet betalen. Niet netjes dus.
Oud 29-07-2009, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Niet verwarrend, gewoon focking duur.

Hm, ik ben pas 1 verstandskies armer, maar ik heb een irritante vulling, dus die verzekering moet ik wel blijven houden voor het geval dat dat mis gaat.

En kaakchirurg was iig geen no-claim korting (ziekenhuis he!), want die was ik kwijt toen ik mn verstandskies heb laten trekken, dus het zal nu ook wel eigen risico zijn.
ja ik was m'n no claim ook kwijt, maar ik had ze wel alle 4 in een maand ofzo.
Oud 29-07-2009, 16:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godallemachtig! Die schilders hebben serieus DRIE dagen gedaan over mijn raam, en die van de andere 3 verdiepingen. Kom op zeg, werken! En nu gaan ze morgen bezig met mijn andere raam, die open staat de hele dag. Dus dan horen ze alles wat ik doe . En dan gaan ze daar vast ook 3 dagen mee bezig. En me 3 dagen afluisteren .
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat betekent dat je de eerste 155 euro salaris (plus rontgenfoto's) van die goede dokter zelf moet betalen. Niet netjes dus.
Je kan het ook door je tandarts laten doen, tenminste sommigen doen het of zijn aangesloten bij een overkoepelend orgaan dat een centrale praktijk heeft die het doet.
Verwijderd
Citaat:
Oh dat boeit me niet zo, ik ga één keer per jaar naar de tandarts, is voordeliger dan om me niet daarvoor te verzekeren.
Oud 29-07-2009, 16:56
Verwijderd
Ik ben al 2,5 jaar niet bij de tandarts geweest
Oud 29-07-2009, 16:56
Verwijderd
of misschien 3,5 jaar
Oud 29-07-2009, 16:59
Verwijderd
Ja, als je nergens last van hebt is het ook niet zo belangrijk denk ik... al krijg je misschien wel veel tandsteen na 3,5 jaar.
Oud 29-07-2009, 17:00
Verwijderd
Zo nu is het wachten: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1765904
Oud 29-07-2009, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Godallemachtig! Die schilders hebben serieus DRIE dagen gedaan over mijn raam, en die van de andere 3 verdiepingen. Kom op zeg, werken! En nu gaan ze morgen bezig met mijn andere raam, die open staat de hele dag. Dus dan horen ze alles wat ik doe . En dan gaan ze daar vast ook 3 dagen mee bezig. En me 3 dagen afluisteren .
oeh
Oud 29-07-2009, 17:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je kan het ook door je tandarts laten doen, tenminste sommigen doen het of zijn aangesloten bij een overkoepelend orgaan dat een centrale praktijk heeft die het doet.
Ja, maar mijn tandarts vond het beter om me naar de kaakchirurg te sturen. Waar overigens NOG een keer röntgenfoto's werden gemaakt (hoewel je mij echt niet wijs kon maken dat die foto's die de tandarts had gemaakt niet goed genoeg waren).

Citaat:
Oh dat boeit me niet zo, ik ga één keer per jaar naar de tandarts, is voordeliger dan om me niet daarvoor te verzekeren.
Ja, ik zie dat mijn aanvullende tandartsverzekering minstens 11 euro per maand gaat kosten (collectiviteitskorting niet meegerekend). Mijn laatste consult + vullen kostte 40 euro. Dan zou ik dus 140 euro per jaar betalen om 60 euro te dekken ofzo.
Oud 29-07-2009, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar mijn tandarts vond het beter om me naar de kaakchirurg te sturen. Waar overigens NOG een keer röntgenfoto's werden gemaakt (hoewel je mij echt niet wijs kon maken dat die foto's die de tandarts had gemaakt niet goed genoeg waren).
Ja daar verbaasde ik me ook over
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten