Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2009, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Dan heeft ie vannacht wel een flinke hoos- en onweersbui over zich heen gehad.
ja ze gingen maar schuilen in de auto. o wait vannacht niet maar daarnet ;x
Advertentie
Oud 30-07-2009, 19:37
Verwijderd
Citaat:
nou prima ik wacht op jullie.
Nouja nu gaat niet meer lukken
Oud 30-07-2009, 19:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En daarmee een gouden kans op een ontmoeting met De Smeet.
Ik vind het ook hartverscheurend .
Oud 30-07-2009, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Nouja nu gaat niet meer lukken
pff daar heb ik wat aan.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ik vind het ook hartverscheurend .
*troostende schouder aanbiedt*
Verwijderd
en jammer katje!
Verwijderd
ik heb niks aan julllie!
Oud 30-07-2009, 19:40
Verwijderd
och heden!
Laisve
Laisve is offline
Hey pippeloen hoe was je werk vandaag?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
*troostende schouder aanbiedt*
Dank je *nasnift*
Verwijderd
grutjes ja!
Verwijderd
Citaat:
Hey pippeloen hoe was je werk vandaag?
prima. vraag je dat omdat ik elke dag weer loop te janken over iets? ik weet het hoor maar ik ben ook een grote zeikerd
Oud 30-07-2009, 19:41
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Dank je *nasnift*
Oei dat is wel heftig... zijn het zijn vurige mannentepels of toch die grijze lokken die 't hem doen?
Oud 30-07-2009, 19:41
Verwijderd
over werk zeiken is een natuurlijk en gezond iets waar je je niet voor hoeft te schamen!
Oud 30-07-2009, 19:42
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
prima. vraag je dat omdat ik elke dag weer loop te janken over iets? ik weet het hoor maar ik ben ook een grote zeikerd
Haha nee hoor ik wist verder niks te vragen
Oud 30-07-2009, 19:45
Verwijderd
Citaat:
over werk zeiken is een natuurlijk en gezond iets waar je je niet voor hoeft te schamen!
mja maar ik vind dat ik overdrijf. maar goed sommige dingen zijn nou eenmaal zo. maar ik kan me niet overal bij neerleggen natuurlijk.
Citaat:
Haha nee hoor ik wist verder niks te vragen
oh

het was prima, geen problemen, vroeg pauze, genoeg personeel voor het eerst deze week, kon op tijd weg en had nog rapportage geschreven ook.
Oud 30-07-2009, 19:47
Philosophy
Philosophy is offline
Oh jongens ik wil even mn begrafenis verhalen kwijt.

Het was ZO ontzettend mooi, lief, dankbaar en geweldig. Ik weet zeker dat dit precies was zoals m'n opa wilde. Verhalen over hem in de oorlog, over zijn baantjes, over zijn vrouw, zijn kinderen, zijn liefde voor het leven en zijn wens dat de dienst in het Nederlands was, ook al was hij Fries in hart en nieren. "Want god verstaat geen Fries!"
Mijn eigen opa (mijn overgrootvader is dus overleden) had een heel levensverhaal over hem geschreven en eindigde met: "Bedankt voor alles, heit." En toen hoorde je echt zo'n snik door de hele kerk gaan. Dat kwam zo diep uit z'n hart. Tering. Het allermoeilijkste was toen hij al in z'n graf lag en je duisent meter naar beneden moest kijken waar z'n kist lag. Dat laatste afscheid hield ik dan echt niet meer droog. Maar het is goed zo.

En ik heb ook een nieuwe telefoon gekocht.
Oud 30-07-2009, 19:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oei dat is wel heftig... zijn het zijn vurige mannentepels of toch die grijze lokken die 't hem doen?
Die sexy truien van 'em, ik kijk alweer uit naar het schaatsseizoen rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :engerd:
Oud 30-07-2009, 19:50
Verwijderd
Citaat:
pff daar heb ik wat aan.
Sorry pip.
Citaat:

Het was ZO ontzettend mooi, lief, dankbaar en geweldig. Ik weet zeker dat dit precies was zoals m'n opa wilde. Verhalen over hem in de oorlog, over zijn baantjes, over zijn vrouw, zijn kinderen, zijn liefde voor het leven en zijn wens dat de dienst in het Nederlands was, ook al was hij Fries in hart en nieren. "Want god verstaat geen Fries!"
Mijn eigen opa (mijn overgrootvader is dus overleden) had een heel levensverhaal over hem geschreven en eindigde met: "Bedankt voor alles, heit." En toen hoorde je echt zo'n snik door de hele kerk gaan. Dat kwam zo diep uit z'n hart. Tering. Het allermoeilijkste was toen hij al in z'n graf lag en je duisent meter naar beneden moest kijken waar z'n kist lag. Dat laatste afscheid hield ik dan echt niet meer droog. Maar het is goed zo.

Hihi gekkie Gelukkig was het mooi.
Laisve
Laisve is offline
Heerlijke anti-climax Soofje, en hoi trouwens! Begrafenissen zijn nooit leuk maar liever een mooie begrafenis dan zo'n a-emotionele.

Was het een christelijke begrafenis trouwens?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Oh Phil, mooi en moeilijk is zoiets altrijd he? Ik vond bij de crematie van mijn pake het moeilijkste moment dat we de aula uit moesten en hij daar nog lag in zijn open kist. En dat ik dus echt bewust van hem weg moest lopen. M'n vader moest me echt met zachte hand meevoeren.
Oud 30-07-2009, 19:51
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Die sexy truien van 'em, ik kijk alweer uit naar het schaatsseizoen rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :engerd:
Oe zullen we samen kijken... ik word al hitsig bij de gedachte van Ria Visser aan zijn zijde!
Oud 30-07-2009, 19:52
Verwijderd
Laisve waar is je puntmuts?
Oud 30-07-2009, 19:54
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Heerlijke anti-climax Soofje, en hoi trouwens! Begrafenissen zijn nooit leuk maar liever een mooie begrafenis dan zo'n a-emotionele.

Was het een christelijke begrafenis trouwens?
Ja sorry, maar dat wilde ik ook nog kwijt. Het leven gaat wel door.

Het was hartstikke christelijk, allemachtig. Op het laatst ging de dominee zo mongolisch met z'n armen staan zwaaien en ons zegenen ofzo, nou ik piste zowat in mn broek hee. Tegenover me zat een nicht van m'n vader en die is net zo anti god als ik, dus toen onze blikken elkaar vonden moesten we echt keihard ons best doen om niet te lachen.

Citaat:
Oh Phil, mooi en moeilijk is zoiets altrijd he? Ik vond bij de crematie van mijn pake het moeilijkste moment dat we de aula uit moesten en hij daar nog lag in zijn open kist. En dat ik dus echt bewust van hem weg moest lopen. M'n vader moest me echt met zachte hand meevoeren.
Ja dat is écht super moeilijk. Ik kan me voorstellen dat je niet alleen zomaar wegloopt. Dat is echt letterlijk weglopen inderdaad, bah.
Oud 30-07-2009, 19:54
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Laisve waar is je puntmuts?
Ik ben toch potjandosie geen kabouter ?!
Oud 30-07-2009, 19:55
Philosophy
Philosophy is offline
Laisvepaisve, hoe was je vakantie?
Oud 30-07-2009, 19:57
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ja sorry, maar dat wilde ik ook nog kwijt. Het leven gaat wel door.

Het was hartstikke christelijk, allemachtig. Op het laatst ging de dominee zo mongolisch met z'n armen staan zwaaien en ons zegenen ofzo, nou ik piste zowat in mn broek hee. Tegenover me zat een nicht van m'n vader en die is net zo anti god als ik, dus toen onze blikken elkaar vonden moesten we echt keihard ons best doen om niet te lachen.

Ja dat is écht super moeilijk. Ik kan me voorstellen dat je niet alleen zomaar wegloopt. Dat is echt letterlijk weglopen inderdaad, bah.
Ja ach. Ik heb ook een christelijke begrafenis met dominee en alles meegemaakt. Psalmen die alleen door de strenggelovige oudjes (4 in getal) gezongen werden en de rest er een beetje achteraan mompelend. Aan de andere kant was het ook fijn om te zien hoe geloof hun wel door zo'n moeilijke periode heen kan helpen.

En mijn vakantie was heel tof Soofje, er was nog plek in de koffer vrij maar ja !
Oud 30-07-2009, 19:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oe zullen we samen kijken... ik word al hitsig bij de gedachte van Ria Visser aan zijn zijde!
Oh bah, Ria Visser! Wat een ongelooflijke truttige trut is dat.

Citaat:
Klopt. Dat is even moeilijk. Net zoiets als dat je de kist in het graf ziet gaan, en dat je dan op een gegeven moment ook weg moet gaan.
Oud 30-07-2009, 19:58
Verwijderd
katje kijk eens op d.nl naar het m.topic
Oud 30-07-2009, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ben toch potjandosie geen kabouter ?!
Nee maar wel lid van de KKK
Oud 30-07-2009, 19:59
Verwijderd
Ik ga m'n haren zwart verven. Kusjes.
Oud 30-07-2009, 19:59
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Nee maar wel lid van de KKK
Is ook niet alles hoor, brandende kruizen gaan wel vervelen op een gegeven moment.
Oud 30-07-2009, 20:00
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ja ach. Ik heb ook een christelijke begrafenis met dominee en alles meegemaakt. Psalmen die alleen door de strenggelovige oudjes (4 in getal) gezongen werden en de rest er een beetje achteraan mompelend. Aan de andere kant was het ook fijn om te zien hoe geloof hun wel door zo'n moeilijke periode heen kan helpen.

En mijn vakantie was heel tof Soofje, er was nog plek in de koffer vrij maar ja !
Ik heb opzich ook niks tegen die christelijke begrafenissen, maar ik hoef niet gezegend te worden zonder dat ik erom vraag. Doe toch normaal. Voor iemand die zijn steun eruit put vind ik het prima, hoor.

Oh gaaf! Maar het is een ongeloofwaardig verhaal zonder foto's. HINTHINT!!!

Citaat:

Klopt. Dat is even moeilijk. Net zoiets als dat je de kist in het graf ziet gaan, en dat je dan op een gegeven moment ook weg moet gaan.
Ja brr, toen we koffie hadden gedronken moest we dus langs het kerkhof en toen waren ze de modder op de kist aan het scheppen. Zie je 2 mannetjes keihard rammen met een schep op de kist. Toen heb ik maar even de andere kant op gekeken.
Oud 30-07-2009, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Is ook niet alles hoor, brandende kruizen gaan wel vervelen op een gegeven moment.
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je over je soa vertelt, maar dat bespreek je liever niet zo openlijk, toch?
Oud 30-07-2009, 20:04
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je over je soa vertelt, maar dat bespreek je liever niet zo openlijk, toch?
Inderdaad, geen woorden maar daden. Eerlijk delen is mijn motto
Oud 30-07-2009, 20:05
Verwijderd
MIssed you
Oud 30-07-2009, 20:08
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
MIssed you
Oe la la mij twee
Oud 30-07-2009, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Jup, we hadden er samen over gehad en het leek ons beter om vrienden te zijn, de relatie dat wou niet. Nu zijn we beste vrienden.
Tof! (niet verkeerd opvatten hè)
Oud 30-07-2009, 20:09
Laisve
Laisve is offline
Citaat:

Maar ze heeft wel Mart Smeets gedaan Wat een held.
Oud 30-07-2009, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Oe la la mij twee
Ja je hebt jezelf gemist?
Oud 30-07-2009, 20:11
Laisve
Laisve is offline
jij twee
Oud 30-07-2009, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Tof! (niet verkeerd opvatten hè)
ow ben er zekers blij mee

We hebben veel lol samen en kunnen het goed vinden. Vandaag waren we nog naar de zonnebankstudio geweest in duitsland. Gaat prima zo.
Oud 30-07-2009, 20:13
Verwijderd
Oud 30-07-2009, 20:16
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Was jij nog eigenlijk ergens heen gegaan ?
Oud 30-07-2009, 20:17
Verwijderd
Hahaha ik heb teveel mama appelsap gekeken Ik luister 7 seconds en hoor spontaan : Kut koeman, koeman gooit alle dingen om.

;(
Oud 30-07-2009, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Was jij nog eigenlijk ergens heen gegaan ?
Noh

Ik zou eigenlikj dit weekend met vrienden gaan maar ik heb hertentamen maandag en uhm een ander zat ook krap in de tijd.
Oud 30-07-2009, 20:22
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Noh

Ik zou eigenlikj dit weekend met vrienden gaan maar ik heb hertentamen maandag en uhm een ander zat ook krap in de tijd.
Dat is kut! Succes dan. Stomme augustustentamens
Oud 30-07-2009, 20:24
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Hahaha ik heb teveel mama appelsap gekeken Ik luister 7 seconds en hoor spontaan : Kut koeman, koeman gooit alle dingen om.

;(
Bob Marley boven in een bakfiets
Oud 30-07-2009, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Dat is kut! Succes dan. Stomme augustustentamens
Ja serieus IK ivnd dat ze geen hers mogen doen als je ov niet eens geldig is.
Citaat:
Bob Marley boven in een bakfiets
Wut?
Oud 30-07-2009, 20:27
Verwijderd
Citaat:

;(
Ik keek dat ook laatst maar ik vond het maar suf en vergezocht het enige grappige vond ik Bob Marley die theezakje, theezakje doet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten