Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2009, 23:29
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Blijkbaar ziet hij het dus niet als vriendschap maar zag hij je echt als scharrel en niks meer. Het komt over alsof 'ie klaar met je is en nu wel van je af wil zoals mannen dat vaker willen bij scharrels. Als vrouw moet je hier niet teveel overna denken en verder gaan met je leven. Maak er niet meer van dan het is.

Oh en leg geen contact meer, want zo gaat hij juist denken dat je iets voor hem voelt en dat zal 'm nog meer afschrikken. Om eerlijk te zijn komt het nu op mij ook zo over dat je meer voor hem voelt als vriendschap, want je tilt er wel erg zwaar aan dat hij er niet was.
Ugh, het lijkt er wel op he? Maar ik vind het zoooo raar, omdat we veel vaker zeg maar vrienden waren dan scharrels...
En wel of geen contact opnemen... Ik ben er nog niet uit. Als het echt zo is maakt het op zich niet zo heel veel uit, en ik wil hem eigenlijk wel laten weten hoe ik erover denk.
En tja, ik ben geneigd een beetje obsessief te reageren op dit soort dingen. Maarja, zou jij het niet kut vinden als je dacht dat je vrienden was met iemand en diegene dat blijkbaar niet vindt?

Haha, het is lang geleden dat ik mn (liefdes)leven zo uitgebreid besproken heb in dit topic. Bedankt voor alle reacties!
__________________
Hela världen är så underbar
Advertentie
Oud 17-08-2009, 23:59
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Hij is veilig uit Afghanistan, vrijdag zie ik hem!!
Dat is goed om te horen. Ben blij voor je dat zijn diensttijd zo ongeveer voorbij is
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 18-08-2009, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Ugh, het lijkt er wel op he? Maar ik vind het zoooo raar, omdat we veel vaker zeg maar vrienden waren dan scharrels...
En wel of geen contact opnemen... Ik ben er nog niet uit. Als het echt zo is maakt het op zich niet zo heel veel uit, en ik wil hem eigenlijk wel laten weten hoe ik erover denk.
En tja, ik ben geneigd een beetje obsessief te reageren op dit soort dingen. Maarja, zou jij het niet kut vinden als je dacht dat je vrienden was met iemand en diegene dat blijkbaar niet vindt?

Haha, het is lang geleden dat ik mn (liefdes)leven zo uitgebreid besproken heb in dit topic. Bedankt voor alle reacties!
Nou ik kan je best begrijpen hoor. Los van het feit dat jullie vrienden waren en hij nu opeens zo raar doet, zou ik alleen al pissig worden om het feit dat hij jou vertelt dat je langs kan komen en dan dus gewoon niet eens thuis is wanneer je voor de deur staat. Dat is gewoon onbeschoft. Vrienden of geen vrienden; afspraken hoor je na te komen. Zo simpel is het toch?
Verder weet ik ook niet wat ik zou doen in die situatie. Als jullie eigenlijk gewoon friends with benefits waren en er nooit iets mis is geweest in jullie vriendschap, is het wel erg vreemd dat-ie opeens zo lullig doet. Als ik jou was had ik hem echt wel laten weten hoe ik erover dacht. Of hij er echt mee kan zitten is een tweede, maar dan voel je je wel opgelucht, toch?

Ontopic:

Kut, zwaar kut. Nu hebben we een heel ernstige ruzie gehad omdat ik zou zijn vreemdgegaan. Wat blijkt nou? Één of andere gast had hem gebeld en gezegd dat hij mij kende en dat hij wist dat ik de afgelopen 5 maanden een vriend had hier in Deventer. Dit slaat dus helemaal nergens op, want ik ben zo faliekant tegen vreemdgaan dat ik het nooit zou doen. Mijn ex is ook vreemdgegaan en ik weet hoeveel pijn dat doet. Maar hoe kan je in godsnaam zo'n lege claim ontkrachten? Het is mijn woord tegen het zijne. Vertrouwen is ook zo fragile en snel gebroken. Hoe zou ik moeten 'bewijzen' dat ik niet ben vreemdgegaan, dat is toch onmogelijk? En ik heb ook aan niemand zijn telefoonnummer gegeven, dus ik vraag me werkelijk af wie die beller dan was. Het kan alleen maar iemand zijn die hem kent, en dan snap ik niet wie er in godsnaam zoiets zou verzinnen. Er heeft blijkbaar iemand een hekel aan me. Maar ik zit nu wel opgescheept met al die valse beschuldigingen. En het doet ook wel heel veel pijn dat hij blijkbaar eerder geneigd is een complete stranger te geloven dan mij.

Oh well..
Oud 18-08-2009, 00:14
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Soirin: jeej, hoeveel beschuldigingen laat je nog over je heen komen? Want dit slaat helemaal nergens op als in Nederland niemand zijn nummer heeft. Ik snap dat je dol bent op hem, maar je zou bijna zeggen dat hij je probeert weg te jagen ofzo... Ik weet dat het heel veel gemakkelijker is gezegd dan gedaan, maar ik zeg het toch gebaseerd op wat ik hier allemaal heb gelezen: laat hem gaan, ik durf te wedden dat er zat leuke jongens zijn die wel lief voor je zijn
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 18-08-2009, 00:41
Verwijderd
Citaat:
@Soirin: jeej, hoeveel beschuldigingen laat je nog over je heen komen? Want dit slaat helemaal nergens op als in Nederland niemand zijn nummer heeft. Ik snap dat je dol bent op hem, maar je zou bijna zeggen dat hij je probeert weg te jagen ofzo... Ik weet dat het heel veel gemakkelijker is gezegd dan gedaan, maar ik zeg het toch gebaseerd op wat ik hier allemaal heb gelezen: laat hem gaan, ik durf te wedden dat er zat leuke jongens zijn die wel lief voor je zijn
Oh, nee, dit was een beschuldiging achteraf. Wat het natuurlijk nog erger maakt. Een beetje alsof je vanwege moeilijkheden een relatie beëindigd hebt, terwijl er misschien technisch gezien niets mis was tussen jullie. En dan weken later word je opeens beschuldigd van iets wat je zogenaamd maanden geleden hebt gedaan.

Ik ben hier gewoon boos om. Want hoe moeilijk het ook was tussen ons en wat er ook allemaal is gebeurd, ik had toch op z'n minst gehoopt dat-ie mij wel beter zou kennen. Maar ik ben nog het meest benieuwd naar wie er in godsnaam dat soort onzin aan hem verteld. Wat heeft wie dan ook er voor baat bij om dat te doen? Mijn god, ik ben echt pissig nu. Maar.. morgen ben ik vast wel weer iets rustiger.
Oud 18-08-2009, 06:37
Verwijderd
@Sidhe: Jaaa, ik ga écht mijn best doen, ben vrij slordig wat dat betreft
@Siorin: Ik zou n iet weten wat je er mee aan moet, maar *Knuffel*, wat een kut situatie.... Sterkte ermee

ot: T weekend was best wel wat ik ervan verwacht had. Vermoeiend, ergernissen en uiteindelijk ruzie. Het was ergens heel dubbel, want ik wil bij mijn schoonfamilie wel graag in de smaak vallen, maar ik laat me niet onbeschoft noemen. Al helemaal niet als ik me al de hele dag aanpas aan de wensen en behoeften van Zusje en alles wat ze zegt zomaar slik. Ik kreeg haar niet aan het verstand gebracht dat ik het moeilijk vond dat ze me onbeschoft noemde, want 'ik heb toch niet letterlijk gezegd dat je onbeschof bent?' Nee, dat klopt, maar het kwam op hetzelfde neer. Vond het knap van mezelf dat ik zo rustig kon blijven. Vriendje was heel lief, want hij zat er midden in, maar kwam wel voor me op. En later hebben we het er nog best een tijd over gehad, het is fijn om te merken dat de dingen die ik in zijn familie zie, ook écht zo zijn en hij daar ook moeite mee heeft.
Het is sowieso fijn om te merken dat we in zo'n zwaar weekend nog meer naar elkaar toe trekken en nog steeds samen sterk zijn en kunnen lachen en en en en niet alles op elkaar afreageren.
Oud 18-08-2009, 07:36
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Bij mijn ouders geweest en niks anders gehoord dan zorgen om mijn zusje. Ik zou liever hebben dat ze dat niet met mij zouden delen. Nu kan ik ook niet slapen.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 18-08-2009, 10:03
Verwijderd
terug van vakantie, en nu gaat het beter dan ooooit
Oud 18-08-2009, 10:09
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
goooed ik had zo gehoopt dat ie na al mijn berichtjes van de afgelopen dagen iig de moeite zou nemen om eventjes iets te sturen, maar ik word toch aan het lijntje gehouden ofzo .Nja hoe dan ook, ik ben eerlijk geweest in de brief die ie volgende week ergens gaat ontvangen. Ik ga nu aan mezelf denken, er zelf een leuke tijd van maken, iig niet op m wachten en m al helemaal niet ophemelen, want dat schiet gewoon niet op op deze manier. Morgen lekker op vakantie naar Portugal, van het mooie weer daar genieten (geen idee hoe portugese mannen zijn ).
Oud 18-08-2009, 10:40
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Hij is veilig uit Afghanistan, vrijdag zie ik hem!!
Nice! Het is officieel nog uit, toch? Ik ben benieuwd naar de uitkomst van jullie gesprek, ik hoop dat hoe het ook afloopt, het in elk geval bevredigender is dan al dat gekloot van de afgelopen maanden.

En over moi: het gaat lekker. Gewoonweg eng. We zijn weer een aardige tijd samen geweest dit weekend en alles klopt gewoon en het voelt goed <3
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.

Laatst gewijzigd op 09-11-2011 om 18:54.
Oud 18-08-2009, 14:41
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
@Siorin: een paar keer ook nog? Ik snap wel dat mensen geneigd zijn om de complete stranger in de eerste plaats te geloven, omdat die slecht nieuws brengt en mensen gaan nu eenmaal uit van het ergste. Maar je zou toch verwachten dat ie als ie met jou praat wel door heeft dat het niet waar was. En als ie dat niet doet dan vertrouwt hij je niet genoeg. Ik hoop voor je dat die persoon kapt met wat ie doet, beetje iemand zwartmaken, wat laf.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 18-08-2009, 14:48
Verwijderd
Citaat:
@Siorin: een paar keer ook nog? Ik snap wel dat mensen geneigd zijn om de complete stranger in de eerste plaats te geloven, omdat die slecht nieuws brengt en mensen gaan nu eenmaal uit van het ergste. Maar je zou toch verwachten dat ie als ie met jou praat wel door heeft dat het niet waar was. En als ie dat niet doet dan vertrouwt hij je niet genoeg. Ik hoop voor je dat die persoon kapt met wat ie doet, beetje iemand zwartmaken, wat laf.
Ja en hij wil ook geen naam geven en ook niet vertellen waar hij mij dan van zou kennen. Dus het is allemaal een beetje.. laf, inderdaad. Ik heb hem verteld dat hij de volgende keer allemaal persoonlijke vragen moet stellen over mij. Als die persoon mij zo goed claimt te kennen, dan zal hij bijvoorbeeld vast mijn telefoonnummer wel weten, of wie mijn beste vriendin is, of waar ik altijd uitga. Dus we zullen wel zien.
Oud 18-08-2009, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Klinkt allemaal heel logisch, maar dat klopt niet helemaal. Ok, even een timeline. Eind december ben ik daar komen wonen, eind januari hadden we voor het eerst seks. Op dat moment kenden we elkaar natuurlijk nog niet zo goed dus waren ook niet echt bevriend. Op dat moment had ie een vriendin, maar dat is vrij snel daarna uitgegaan. Ik weet niet precies wanneer, maar ik gok begin maart. Het was toen af en toe een beetje raar, maar dat was denk ik meer mijn eigen gedachten dan iets van zijn kant. Begin april hadden we opnieuw seks. Daarna geen seks meer, wel nog een keer gezoend. In deze periode zijn we steeds closer geworden en ik dacht dus dat we vrienden waren. Vlak voordat ik weg ging (eind juni) hebben we nog een keer gezoend, we wilden allebei seks maar vanwege vage redenen is er toen verder niks gebeurd. Ook nog belangrijk: in deze periode heb ik met andere mannen gezoend en ook seks gehad, en daar weet hij van.

Seks kan onze vriendschap dus niet echt veranderd hebben, omdat we geen vrienden waren voordat we seks hadden. De vriendin is niet meer belangrijk omdat het al zo'n 5 maanden uit is, en hij wil haar ook zeker niet terug. En ik zou echt niet weten hoe hij zou kunnen denken dat ik een zwak voor hem heb, aangezien hij weet dat ik dingen met andere mannen heb gedaan en het zoenen/seks altijd op zijn initiatief was.
Nou, wat dacht je ervan dat hij het kut vindt dat je met andere kerels hebt zitten batsen?
Oud 18-08-2009, 16:11
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Mn oma is vannacht overleden dus voel me naar en mn vriendje moet volgende week plotseling geopereerd worden dus daar ben ik ook bezorgd om. En we gaan morgen naar Pukkelpop, eens zien of dat nog leuk wordt...
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 18-08-2009, 16:34
Verwijderd
@Soirin: Wil je ex je geen naam geven, wie heeft hij aan de lijn? Of weet hij dat ook niet? En heeft hij nummerherkenning, zo zou je hem evt. ook kunnen achterhalen (sorry als ik ergens overheen heb gelezen.

@Luna: Heftig... Is het ernstig met je vriendje? Sterkte ermee, misschien breng Pukkelpop wel wat verlichting en afleiding. Iig, ik hoop dat je het wel leuk hebt daar!
Oud 18-08-2009, 16:53
Verwijderd
Citaat:
@Soirin: Wil je ex je geen naam geven, wie heeft hij aan de lijn? Of weet hij dat ook niet? En heeft hij nummerherkenning, zo zou je hem evt. ook kunnen achterhalen (sorry als ik ergens overheen heb gelezen.
Well. Hij heeft een abonnement bij Verizon en hij wordt steeds gebeld door een 'restricted' nummer. Verizon mag wettelijk gezien niet vrijgeven wie er dan belde. Dat mag alleen met een subpoena. Maar die krijg je niet, tenzij je bijvoorbeeld bedreigd wordt. Dus het is een beetje moeilijk. En nee, die jongen die hem steeds belt wil helemaal niets vrijgeven. We hebben geen idee wie het is.

We zullen wel zien of hij die vragen kan beantwoorden, de volgende keer. Ik ben wel benieuwd.
Oud 18-08-2009, 17:52
wup
wup is offline
Pfff, vandaag terug gekomen van Sziget. Straks dit topic maar even doorspitten, want wat mis je toch veel in een week

Mijn 'date' op Sziget is niet heel spannend afgelopen. Vreselijk lieve jongen, maar ik trok het niet dat hij meteen zoveel aanwezig was. Uiteindelijk ben ik hem maar "kwijtgeraakt". Volgens mij niet heel subtiel, maar goed.
Ben wel blij dat het gebeurd is, want had een leuke avond gehad met hem. En mijn zelfvertrouwen heeft een schop gekregen van de flirtende Fransen haha.
Oud 18-08-2009, 18:29
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Nou, wat dacht je ervan dat hij het kut vindt dat je met andere kerels hebt zitten batsen?
Eh ja vast, dat is het dus niet he. Hij had nota bene zelf een vriendin toen ie met mij begon, hij heeft me nog advies gegeven over mannen, en een aantal keer geïnteresseerd gevraagd of ik nou al met een Zweed had gezoend.

Ik wil m denk toch nog wel een smsje sturen, zodat ie weet hoe ik me voel. Ook al schiet ik er niks mee op, ik wil gewoon dat hij weet dat ik teleurgesteld in m ben. Moet ik alleen nog even de moed opbrengen om t daadwerkelijk te sturen.
__________________
Hela världen är så underbar

Laatst gewijzigd op 09-11-2011 om 18:54.
Oud 19-08-2009, 11:34
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Knuffel voor Tink* Je verhaal klinkt erg herkenbaar en ik vind het fijn dat er iemand is op het forum die haar gevoelens zo openlijk opschrijft. Dat geeft anderen het gevoel dat ze niet alleen staan.

En verder kan ik me heel goed vinden in Haflight's posts
Het is ook mooi oprecht dat Tink haar gevoelens zo beschrijft .

Over Halflight gesproken, ben jij ook je ex tegen het lijf gelopen ?

Ot: overmorgenovermorgenovermorgen! Dan zitten we in het vliegtuig! Heb er zo'n zin in! Even weg van alles en zon, zee, strand en een mooie omgeving .
Oud 19-08-2009, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Pfff, vandaag terug gekomen van Sziget. Straks dit topic maar even doorspitten, want wat mis je toch veel in een week

Mijn 'date' op Sziget is niet heel spannend afgelopen. Vreselijk lieve jongen, maar ik trok het niet dat hij meteen zoveel aanwezig was. Uiteindelijk ben ik hem maar "kwijtgeraakt". Volgens mij niet heel subtiel, maar goed.
Ben wel blij dat het gebeurd is, want had een leuke avond gehad met hem. En mijn zelfvertrouwen heeft een schop gekregen van de flirtende Fransen haha.
Beetje jammer Kun je niet gewoon eerlijk zijn en zeggen van, je bent te veel aanwezig?
Oud 19-08-2009, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Eh ja vast, dat is het dus niet he. Hij had nota bene zelf een vriendin toen ie met mij begon, hij heeft me nog advies gegeven over mannen, en een aantal keer geïnteresseerd gevraagd of ik nou al met een Zweed had gezoend.
Nou misschien is hij later van gedachten/gevoelens veranderd.
Oud 19-08-2009, 12:53
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
@Groovy: Vrees van wel ja. Zie vorige post

Gisteren onwijs gelachen met een vriendin, en dat was even nodig want ik was een klein beetje vertrouwen kwijt in onze vriendschap. Vanavond feest van een vriendin en daar heb ik niet bijster veel zin in. 50/50 kans dat ik mijn ex tegen het immer verleidelijke lijf loop en daar zie ik nogal tegenop.

De rest van de week feestjes en etentjes en familie aangelegenheden. Genieten van de laatste weken vakantie
Oud 19-08-2009, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Nog 2 dagen, overmorgen komt hij aan!
We hebben de laatste paar weken zo goede gesprekken gehad, maar ook zoveel gelachen samen.
Hij snapt nu eindelijk dat het me meer pijn doet hoe hij tegen mij kan doen als dan wat er gebeurd is. Toen het kwartje eenmaal was gevallen was hij zoo geschrokken. Ook wel omdat ik compleet overstuur achter skype tegen hem zat te schreeuwen, maar goed.
En we hebben zo'n lol met onze plannen bespreken en het idee dat we straks samen kunnen winkelen voor zijn/ons huis.
Hij nu nog even 2 dagen genieten op Kreta en ik nog 2 dagen wachten.. Duurt langg!
Ik heb je berichten een poosje gevolgd, en ik moet zeggen dat ik blij ben voor jou, en voor hem dat jullie toch min of meer een positieve draai hebben kunnen vinden.
Oud 19-08-2009, 14:33
Verwijderd
@Xentric:

Ik ben echt blij voor je, meid. Misschien was hij zelf wel iets relaxter geworden aangezien zijn tijd er bijna op zat! Heel fijn dat jullie toch weer goed met elkaar kunnen praten en dat je dus wel tot hem door hebt kunnen dringen. Ik hoop dat alles goed gaat komen. Gewoon van genieten. Ik hoop alleen voor jullie beiden dat hij er niet teveel.. trauma's aan heeft overgehouden, want dat zal heel moeilijk worden. Maar zolang hij weet wat jou pijn doet en wat jij aankan, zal het vast allemaal goedkomen. Veel plezier!
Oud 19-08-2009, 18:49
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Jeej weer aan het daten. Weet nog niet echt of het wel past, hij en ik, krijg ook niet zo goed hoogte van wat hij vind maar het is wel leuk om er weer mee bezig te zijn
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 19-08-2009, 19:59
Verwijderd
Bleh, ik wou dat ik mijn vrienden mee kon nemen naar Italië.
Oud 19-08-2009, 20:31
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ik heb er een handje van om niet op te willen geven.. Ja, dom soms, maar kan er weinig aan veranderen.
Dat ken ik, ik heb hetzelfde probleem, maar meid, wat die jongen allemaal gedaan en gezegd heeft kan echt niet hoor. Dat moet hij wel echt eens een keer gaan inzien, maar ik heb het idee dat jullie elke keer weer op hetzelfde punt belanden en dat jij er dan meer moeite in stopt om de relatie te laten slagen dan hij, terwijl hij nogal onredelijk is.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 19-08-2009, 21:40
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Bleh, ik wou dat ik mijn vrienden mee kon nemen naar Italië.
Ik wou dat mijn vrienden me mee hadden genomen naar Italië. Eh, toen nog vrienden... anyway, had ik ook wat zooi hier gemeden.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 19-08-2009, 23:53
Verwijderd
Heuj hij is leuk en lief en sexy huhu en zijn familie is gezellig en geschift <3
Oud 19-08-2009, 23:57
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Sinds vandaag ook weer thuis na een weekje Sziget. Op zich een goede en leuke week gehad, gewoon fijn om zoveel samen te kunnen zijn. Toch maakt zo'n week ook wel dat we worden gewezen op de verschillen tussen ons, maar daar valt nog goed mee te leven, alleen kennen we elkaar op sommige punten nog niet goed genoeg en dan botst dan soms wel even. Maar door compromissen te sluiten hebben we een prima week gehad Na Sziget nog even een dagje naar Oostenrijk geweest, even lekker ontspannen, in een goed bed geslapen en nog even een bergwandelingetje gemaakt Nu weer alleen op m'n kamer, heb daar best moeite mee eerlijk gezegd Gelukkig zie ik hem zaterdag alweer <3

Verder wel weer veel in mijn hoofd bezig met iets wat op Sziget werd getriggert, maar ik geloof dat ik het nu wel beter los kan gaan laten, het is wel goed zo, ik ga er ook geen energie meer in steken. Al blijft het lastig omdat mij dingen kwalijk worden genomen die goed bedoeld waren. Maar ja. Als iemand alleen het slechte wil zien, kan ik er verder ook weinig meer aan doen.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 20-08-2009, 02:37
Verwijderd
Citaat:
Dat ken ik, ik heb hetzelfde probleem, maar meid, wat die jongen allemaal gedaan en gezegd heeft kan echt niet hoor. Dat moet hij wel echt eens een keer gaan inzien, maar ik heb het idee dat jullie elke keer weer op hetzelfde punt belanden en dat jij er dan meer moeite in stopt om de relatie te laten slagen dan hij, terwijl hij nogal onredelijk is.
Omdat ik van hem hou. En hij ook van mij. En we hebben een heel moeilijke tijd achter de rug, maar daar zijn we toch uit aan het komen. Die dingen nemen nu eenmaal tijd in beslag. Hij ziet ook in dat hij dingen heeft gedaan die niet goed waren en daar heeft ie ook sorry voor gezegd. Ik ben ook niet altijd even aardig tegen hem geweest en toen hij me een keer nodig had, was ik er ook niet voor hem..

Maar we zijn echt perfect samen en we komen er wel uit. de gesprekken zijn echt geweldig de laatste tijd en hij geeft me echt wel weer het gevoel dat alles goed is. Behalve dan die klote telefoontjes van die eikel. Maar Michael heeft gezegd dat-ie mij gelooft en dat-ie niet bang is dat onze relatie er onder gaat lijden, dus..
Oud 20-08-2009, 10:32
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Jullie klinken niet erg perfect. Sterker nog.. ik zou me gaan afvragen of het niet een van je eigen vrienden was die dat gerucht over de andere jongen de wereld in geholpen heeft om jou te beschermen (door je ex bij je weg te krijgen).

Edit: Ik weet dat je daar niets over kunt zeggen bij anderen, ik zat ook in een relatie waarbij iedereen zei dat het kut was en dat ik weg moest en dat heeft toch nog een jaar geduurd en deels ben ik het daar nog steeds mee eens, hoewel ik nu na afloop wel denk dat het veel erger was dan ik tijdens de relatie vond. Dus als jij vindt dat het perfect is, moet je dat vooral blijven denken. Daar kunnen wij niets over zeggen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-08-2009, 10:34
Verwijderd
Hoi, ik kom hier nooit. Maar alles begint ergens. OT: het gaat prima .
Oud 20-08-2009, 10:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik zou doodongelukkig zijn in jouw (Siorin) situatie, dat is toch geen leven zo? Ookal pas je goed bij elkaar? Dat is niet de enige vereiste.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-08-2009, 10:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zou doodongelukkig zijn in jouw (Siorin) situatie, dat is toch geen leven zo? Ookal pas je goed bij elkaar? Dat is niet de enige vereiste.
Inderdaad En hopen dat het ooit wel weer goed zal komen, is een slecht teken. Ookal lijkt het nu alsof het een tijdelijke moeilijke situatie is, zo simpel ligt het bijna nooit. Zeker niet als deze 'moeilijk situatie' zo lang duurt EN zoveel aanricht aan kwetsende opmerkingen en zo. Ik zou er uiteindelijk nooit echt overheen komen, ook als dit alles straks weer over is.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-08-2009, 12:07
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ah gelukkig begint verlangen naar vriendje na bijna 4 dagen weer te komen, ik was al bang dat het weg zou blijven . Misschien zie ik hem vanavond, maar eigenlijk heb ik niet zo'n zin om mee uit eten te gaan... voel me bij z'n vader toch minder op m'n gemak dan bij z'n moeder, ook al is het een prima man. Maarja, hij zou nog bellen dus ik hoor het wel.
Verder maak ik me wel een beetje zorgen om m'n zusje. Haar relatie staat na ruim twee jaar een beetje op springen en ik vind het lastig. Aan de ene kant zou het helemaal niet 'slecht' zijn als het uit gaat, denk ik. Mijn zusje hervindt haar evenwicht wel weer en haar vriendin van nu is soms wel erg claimend. Maar aan de andere kant wil ik gewoon dat ze gelukkig is en niet elke avond huilend aan de telefoon zit. Nouja, ze is nu naar mijn opa&oma, dat geeft vast wat rust .
En tenslotte was het erg gezellig om weer met vriendinnen bij te kletsen, goed om te landen vanuit vakantie naar het echte leven, ook al duurt het nog even voordat dat begint...
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 20-08-2009, 14:32
Verwijderd
M'n oma is begin deze week overleden, gelukkig op een vrij 'fijne' manier. Ze was oud en af, maar het is natuurlijk nooit leuk.

Verder vinden al m'n vrienden m'n vakantiescharrel ge-wel-dig. Hoor alleen maar dat het me echt goed heeft gedaan. Ben gister aan een poging begonnen z'n mailadres te achterhalen, maar denk niet dat het wat wordt. Nou ja, jammer dan.

En aan mij en mr. Complicated is weinig veranderd. Hij was maandag wel heel happy om te zien, dat viel mij zelfs op. Kreeg nog een dubbelzinnig smsje en hij belde dinsdag om niks. 's Avonds alsnog gaan BBQ-en met hem en wat matties dankzij de treinstoring. Heel gezellig, en hij bleef slapen nadat ie dat aanbod van alle anderen (mannen) afgeslagen had en het voor hem eigenlijk helemaal niet handig was. Huh? Gisteravond ging niet door, maar zie 'm zaterdag en zondag als het goed is. Het zal wel... het is iig heel gezellig.

Eigenlijk gaat het dus wel goed (op het puntje oma na), that's new
Oud 20-08-2009, 19:32
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Xentric: Spannend!

Ontopic: hij is lief maandag naar de thermen!
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 20-08-2009, 20:52
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Morgen is hij er weer !!! En het gaat zooo goed!


En je komt soms achter dingen uit je verleden die je niet had willen weten. Maar het is goed zo.
Ik had gelijk
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 20-08-2009, 20:54
Verwijderd
@Skyblue: Gecondoleerd!

@grl & Qimm:

Ik snap jullie reactie heel goed, Ik zou in jullie situatie waarschijnlijk hetzelfde zeggen als ik al mijn verhalen had gelezen. Dus bedankt voor de zorgen. Maar ik moet hier natuurlijk wel bij vertellen dat ik deze topic eigenlijk vooral heb gebruikt om in mijn emotionele toestanden een beetje van me af te schrijven. Ik val jullie niet zo veel lastig met positieve posts, maar dat betekent niet dat er niet veel positiefs is. Afgezien van die jongen die hem de hele tijd belt is er de laatste tijd vrij weinig misgeweest tussen ons. Ik heb na die (toch wel lange) tijd van problemen tussen ons eindelijk weer het gevoel dat alles goed is. We hebben veel gepraat over wat er allemaal gebeurd is en wat daar de gevolgen van zijn en er is zeker veel hoop voor de toekomst. We houden echt veel van elkaar. Natuurlijk is hij in het verleden over de grens overschreden van wat ik accepteer in een relatie (qua disrespect), maar hij heeft beloofd dat niet meer te doen en tot nu toe gaat alles goed. Ik ben niet van het opgeven, vooral als we er allebei voor willen vechten. Het komt wel goed. Maar toch, bedankt voor de zorgen. Het is stiekem toch wel fijn dat complete strangers zich toch wel druk kunnen maken om je.

Ontopic: Het tijdsverschil is soms lastig haha. Voor je het weet is het al weer ochtend en ben je nog aan het praten. Mijn slaappatroon is wel een beetje.. Ik heb niet echt meer een vast patroon. Maar het is het allemaal waard. Wat kan hij toch lief en schattig zijn soms. Op het moment is mijn gevoel over ons heel positief. ik mis zijn stem altijd zo erg, bah.
Oud 20-08-2009, 21:17
geheimpje
geheimpje is offline
Post hier eigenlijk nooit wat, maar lees wel vaak mee Vind het wel fijn denk ik om eens mee te gaan posten

OT:
Met up and downs de 3 weken doorkomen totdat ik naar Duitsland vertrek! Waaaarom ben ik zo onzeker op de momenten dat ik weer wacht op een sms/telefoontje van hem? en waaaaarom haal ik dan elke keer van alles in mijn hoofd wat totaal nergens op slaat nadat dat smsje/telefoontje is gekomen? Verliefd zijn is soms best een beetje stom.
Oud 20-08-2009, 21:19
Verwijderd
*zucht*

puta carajo caos en la cabeza
Oud 21-08-2009, 06:39
Verwijderd
Pffff.... Heb toch maar besloten geen contact meer op te nemen/te houden met dat ene vriendinnetje. Ze helpt zichzelf ontzettend de vernieling in en ik kan er niks aan doen. Vreet energie... Haar drugsverslaafde vriend heeft ze ingeruild voor een alcoholverslaafd exemplaar, ze is nog eens vijf kilo afgevallen (en had al 8 kg ondergewicht), drinkt zich helemaal te pletter, blowt zich suf en ze gaat als ex-drugsverslaafde (harddrugs) in een coffeeshop werken. Ben ik de enige die daar de ironie van in ziet. Ben van de week een uurtje daar geweest en ik was helemaal kapot toen ik wegging. Dus, niet meer doen...
Maar dan is t wel fijn als je merkt dat je het met hem daar gewoon over kunt hebben en dat hij snapt wat ik bedoel en geen oordeel uitspreekt ofzo Vanavond/vannacht zie ik hem weer!
Oud 21-08-2009, 07:38
Verwijderd
@Xentric; succes met wachten
Oud 21-08-2009, 08:23
Verwijderd
Ik zie 'm vanmiddag ook weer... erg hoor, hij was gister niet in town, zitten we alsnog de hele dag heen en weer te mailen en vervolgens toen ik in bed lag nog onnozel heen en weer te smsen. 't Is zo'n verslaving! Zelfs al kan ik bij hem helemaal niet inschatten of er echt een toekomst in zit (en eentje die ik wil). Maar 't lijkt iig veelbelovend <3
Oud 21-08-2009, 08:45
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Wat ben ik ook een muts! Is 'ie een week weg, kan ik haast niet wachten tot hij weer terug is. Kan ik soms niet onafhankelijk zijn?
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 21-08-2009, 11:19
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
ja gecondoleerd @ skyblue

hier gaat alles eigenlijk heel goed heeel veel zin in de master straks, maar jeeez wat is dat aanmelden een gedoe. op jongens gebied alles rustig seks jongen belde nog, en ik wil hem wel weer een keer zien maar het hoeft niet per se dus dat is een goede ontwikkeling.
vanavond hopelijk uit!
Oud 21-08-2009, 11:23
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
@Xentric; succes met wachten
Dat ja.

OT: Samenwonen is leuk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-08-2009, 12:12
geheimpje
geheimpje is offline
.... wat zou er in zijn hoofd omgaan? en waarom gedraag ik me zo claimerig?
Oud 21-08-2009, 12:13
Verwijderd
@Skyblue: Gecondoleerd

Citaat:
Dankjewel! T duurt vet lang!
Nog (maar) 5 uur ofzo? Arme jij!

OT: ik heb super leuke plannen om in oktober/november 6 tot 8 weken naar italie te gaan met een taalcursusachtigiets en hij kan er niet enthousiast voor worden, dat snap ik ook wel 6 tot 8 weken is echt heel lang zonder elkaar, maar ik denk dat ik het gewoon moet doen? Voor mezelf ofzo, toch of ben ik nou egoistisch?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.