Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben bijna werkloos.
Ik ga vrijdag op vakantie. Ik vind ongesteld zijn heel erg kut. Wie dat uitgevonden heeft. ![]() Mijn telefoon is bijna twee jaar oud. Ik chat wel eens. Ik kijk bijna geen tv. Ik ga niet vaak uit, omdat ik er niet zo van hou. Ik ben blij met mijn studiekeuze. Wat Pip zegt over nieuwe muziek, heb ik ook. Parijs is mijn lievelingsstad. Ik kijk zo nu en dan voetbal. Ik ben verslaafd aan trampoline springen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
^ dat heb ik ook.
![]() - Ik kan niet uitslapen. - Ik heb nog nooit een heel glas bier leeggedronken maar ik vermoed dat ik er heel slecht tegen zou kunnen. - Ik kan niet naar een nummer luisteren zonder op de tekst te letten, tenzij het in een taal is die ik niet ken. Ik kan me daarom heel erg storen aan nummers met slechte teksten. - Heel soms neem ik per ongeluk een slok uit een glas verfwater omdat ik het voor drinken aanzie. - Soms kan ik erg genieten van in de auto zitten / onderweg zijn en ben ik teleurgesteld als ik uit moet stappen. - Gisteren heb ik bij het leegruimen van de kast een dikke envelop met allemaal gave postzegels gevonden. - Tot een half jaar geleden wist ik niet hoe ik moest sms'en. |
![]() |
|
- Ik let ook altijd op teksten van nummers, een mooi nummer met een kuttekst is daarom geen mooi nummer. Als het in een taal is die ik niet ken zoek ik soms ook de vertaling op. Maar ik luister meestal gewoon Engels of Nederlands.
- Ik wil mijn huis anders inrichten maar ik weet niet hoe - Ik kom altijd posterstickers tekort, maar de goeie zijn van de Praxis en die zit ver weg - Ik word amper bruin - Ik hou wel van puzzelen, maar ik krijg er wel snel een zere nek van - Ik heb een hekel aan stofzuigen - Ik hou van oosterse tierlantijntjes - Ik heb meestal maar weinig muziek op mijn mp3 speler staan omdat ik anders zo ver rond moet - Ik kan niet zo goed tegen mensen die geen initiatief nemen - Ik hou niet van het kijken naar bandjes waar ik de muziek niet van ken
|
![]() |
Ik hou niet van films kijken. Sterker nog, ik heb er een hekel aan (enkele uitzonderingen daargelaten). Als iemand mij vraagt of ik mee ga naar de bioscoop of zin heb om bij diegene thuis een filmpje te kijken, word ik daar absoluut niet blij van.
Ik ken niemand anders die ook niet van film kijken houdt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, "van muziek houden" is ook een breed begrip. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kijk bijna nooit films. heb er geen geduld voor. heb al die 'klassiekers die je gezien moet hebben' bijna allemaal niet gezien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
- Ik heb zo nu en dan soms bizarre depressieve momenten.
- Ik weet precies hoe het zit en hoe ik het zou moeten vermijden alleen het is soms zo een storm in me hoofd. - Ik denk soms wel eens dat ik manisch depressief ben, daar word ik ook nu voor onderzocht. - Als ik onder relaxte mensen ben, merk je niets aan dat somber gedoe. - Ik heb een relatie, ze is lief voor me, maar ik twijfel er wel eens over... - Me depressieve momenten zijn vaak ontzettend kort geworden. - Ik was eerst fel tegen medicatie, maar ben eigenlijk wel blij dat ik ze nu heb. - Ik heb al tijden niet gerookt. - Me kat gaat sinds gisteren naar buiten. En hoewel hij klein is bewaakt deze buurtgangster zijn territorium als een echte G - Ik ben me telefoon kwijt - Ik ben alweer over me depressieve stemming heen...... - Ik ga zo weer sporten. - Ik probeer 5 keer per week te sporten, deed dit ook, maar ben 7 dagen niet geweest.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb al een paar weken een loszittend velletje bij de nagel van mijn rechterwijsvinger. Die heb ik geprobeerd af te knippen met een nagelschaartje, maar dat lukte niet. Het was dan ook een oude nagelschaar. Daarom kocht ik enige weken geleden een nieuwe nagelschaar, een licht gebogen standaardmodel van een euro of drie/vier. Eenmaal thuisgekomen bleek echter dat de schaar het loszittende velletje enkel verder los trok. Knippen deed hij wel, maar om dat te doen scheurde hij voor het gemak meer stukken huid los. Met z'n lompe dikke bladen. Zo heb ik wekenlang rondgelopen met een wijsvinger die wat weg had van de wijsvinger van een huidkankerpatient. Die huidkanker heeft aan z'n wijsvinger. Dat ik om de paar dagen probeerde de schade te herstellen met m'n twee brakke nagelscharen deed de situatie ook geen goed, natuurlijk.
Dus. Wisten jullie dat ik zojuist een nagelschaartje van twintig euro heb gekocht, en dat ik hem het geld meer dan waard vind? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Para, wat een onwijs stoer feitje..
@Martino, GEFELICITEERD WAT SPANNEND, waar kunnen wij het zien?? OT: Ik ben ontzettend snel bang, ik kan door de grond zakken nu ik alleen beneden zit in het donker en de deur kraakt door de wind en er is geen gordijn naar de achtertuin, maar het is super donker en er zou echt van alles op amper twee meter afstand van mij kunnen staan, zonder dat ik het merk.. brrr |
![]() |
|
Sommige dingen bespreek ik via msn met mijn zusjes als we toch beide op msn zitten, terwijl we gewoon naast elkaar zitten. Dat ik binnenkort al weer negentien word. Dat ik mijn auto eens per maand voor drie zielige euro's helemaal schoon laat maken. Ik heb deze maand te veel geld uitgegeven aan kleding. Mijn slaapkamer is vrij strak, met maar weinig tierelatijntjes.
|
Ik hou ook niet van nieuwe muziek zoeken. Gelukkig heb ik vrienden die me af en toe iets nieuws laten horen waarvan zij denken dat ik het wel leuk zal vinden.
Ik heb een hekel aan mensen die over allerlei dingen zomaar gaan zeggen "Ach, baat het niet dan schaadt het niet". Ik vind dat dom. De meeste dingen die effect kunnen hebben (in positieve zin) kunnen ook een negatief effect hebben. Ik zie altijd op tegen schoonmaken maar als ik eenmaal bezig ben, vind ik het eigenlijk niet zo erg. Wel is het zo dat ik als ik eenmaal schoonmaak het ook helemaal perfect moet doen. Ik kan niet een beetje schoonmaken. Best vermoeiend. Ik hou niet van winkelen. Ik heb gisteravond liggen nadenken over wat ik zou doen als ik 28 miljoen zou winnen en ik heb een volledig plan. Dus nou vind ik eigenlijk dat ik die 28 miljoen ook maar even moet winnen. Ik hou erg van goeie appelcider. Ik heb honger dus ik ga nu ontbijten en ophouden met m'n ik-lijstje.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #3 Missy | 297 | 11-05-2010 00:06 | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #2 Miekje* | 500 | 26-01-2010 10:15 | |
De Kantine |
Vertel iets over de forumer boven je #16 Verwijderd | 500 | 03-09-2009 14:38 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |