Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2009, 18:11
Verwijderd
Ik vind zo'n slap handje best een afknapper.
Advertentie
Oud 19-08-2009, 18:24
Verwijderd
Ik kan soms een extreme lambal zijn.
Oud 19-08-2009, 18:51
Alyssia
Alyssia is offline
Ik kan heel erg slecht tegen alcohol Ligt natuurlijk aan de situatie, maar op een feestje heb ik aan drie slokken bier wel genoeg om de hele avond best wel los te zijn. Thuis voor de buis of gewoon gezellig met vrienden (dat ik dus rustig doe), is een tot twee glaasjes wijn echt wel genoeg.

Een keertje had ik twee glazen champagne gedronken en toen kon ik niet eens meer rechtdoor lopen
Oud 19-08-2009, 18:52
Rationeel
Rationeel is offline
ik kan mijn tanden gewoon niet poetsen in de voorgeschreven 2 minuten. ik heb toch echt 3 á 4 minuten nodig. het gezichtje op mijn 'guide' verandert dan ook van een naar ófwel een ófwel een .
Oud 19-08-2009, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ik kan heel erg slecht tegen alcohol Ligt natuurlijk aan de situatie, maar op een feestje heb ik aan drie slokken bier wel genoeg om de hele avond best wel los te zijn. Thuis voor de buis of gewoon gezellig met vrienden (dat ik dus rustig doe), is een tot twee glaasjes wijn echt wel genoeg.

Een keertje had ik twee glazen champagne gedronken en toen kon ik niet eens meer rechtdoor lopen
Dat heb ik ook. Nog steeds.
Oud 19-08-2009, 20:55
Verwijderd
Ik hou niet van nieuwe muziek uitproberen. Omdat ik van muziek hou die ik ken.
Oud 19-08-2009, 21:21
Allure
Allure is offline
Ik ben bijna werkloos.
Ik ga vrijdag op vakantie.
Ik vind ongesteld zijn heel erg kut. Wie dat uitgevonden heeft.
Mijn telefoon is bijna twee jaar oud.
Ik chat wel eens.
Ik kijk bijna geen tv.
Ik ga niet vaak uit, omdat ik er niet zo van hou.
Ik ben blij met mijn studiekeuze.
Wat Pip zegt over nieuwe muziek, heb ik ook.
Parijs is mijn lievelingsstad.
Ik kijk zo nu en dan voetbal.
Ik ben verslaafd aan trampoline springen.
Oud 19-08-2009, 21:27
Verwijderd
Ik hou wel van nieuwe muziek uitproberen. Gemiddeld luister ik per week zo'n 10-20 artiesten die ik nog niet eerder heb geluisterd.
Oud 19-08-2009, 23:54
Verwijderd
Citaat:
ik kan mijn tanden gewoon niet poetsen in de voorgeschreven 2 minuten. ik heb toch echt 3 á 4 minuten nodig.
Haha, ik ook.
Oud 20-08-2009, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk het liefst ook films die ik al ken.
Oud 20-08-2009, 02:18
Verwijderd
Citaat:
Hehe idd. Als ik nieuwe nummers luister, is het meestal van artiesten die ik al goed vind, en dan nog ben ik selectief over welke nummers ik leuk genoeg vind om op te nemen in het lijstje van 'standaard-muziek-die-ik-al-ken-en-daarom-steeds-opnieuw-draai'.
Oud 20-08-2009, 06:21
Verwijderd
^ dat heb ik ook.
- Ik kan niet uitslapen.
- Ik heb nog nooit een heel glas bier leeggedronken maar ik vermoed dat ik er heel slecht tegen zou kunnen.
- Ik kan niet naar een nummer luisteren zonder op de tekst te letten, tenzij het in een taal is die ik niet ken. Ik kan me daarom heel erg storen aan nummers met slechte teksten.
- Heel soms neem ik per ongeluk een slok uit een glas verfwater omdat ik het voor drinken aanzie.
- Soms kan ik erg genieten van in de auto zitten / onderweg zijn en ben ik teleurgesteld als ik uit moet stappen.
- Gisteren heb ik bij het leegruimen van de kast een dikke envelop met allemaal gave postzegels gevonden.
- Tot een half jaar geleden wist ik niet hoe ik moest sms'en.
Oud 20-08-2009, 09:21
Tink*
Tink* is offline
- Ik let ook altijd op teksten van nummers, een mooi nummer met een kuttekst is daarom geen mooi nummer. Als het in een taal is die ik niet ken zoek ik soms ook de vertaling op. Maar ik luister meestal gewoon Engels of Nederlands.
- Ik wil mijn huis anders inrichten maar ik weet niet hoe
- Ik kom altijd posterstickers tekort, maar de goeie zijn van de Praxis en die zit ver weg
- Ik word amper bruin
- Ik hou wel van puzzelen, maar ik krijg er wel snel een zere nek van
- Ik heb een hekel aan stofzuigen
- Ik hou van oosterse tierlantijntjes
- Ik heb meestal maar weinig muziek op mijn mp3 speler staan omdat ik anders zo ver rond moet
- Ik kan niet zo goed tegen mensen die geen initiatief nemen
- Ik hou niet van het kijken naar bandjes waar ik de muziek niet van ken
Oud 20-08-2009, 10:43
Allure
Allure is offline
Ik hou niet van films kijken. Sterker nog, ik heb er een hekel aan (enkele uitzonderingen daargelaten). Als iemand mij vraagt of ik mee ga naar de bioscoop of zin heb om bij diegene thuis een filmpje te kijken, word ik daar absoluut niet blij van.

Ik ken niemand anders die ook niet van film kijken houdt.
Oud 20-08-2009, 10:45
Rationeel
Rationeel is offline
freak
Oud 20-08-2009, 10:49
Allure
Allure is offline
Moi?
Oud 20-08-2009, 10:51
Rationeel
Rationeel is offline
mja, het is een heel raar wistje-datje
Oud 20-08-2009, 10:52
Allure
Allure is offline
Leg uit.
Oud 20-08-2009, 10:58
Rationeel
Rationeel is offline
nou, je zegt het zelf ook al:

er zijn maar heeeeel weinig mensen die niet van films kijken houden. ik moet ook nog steeds iemand tegenkomen die niet van muziek houdt...
Oud 20-08-2009, 11:03
Allure
Allure is offline
Tsja, ik heb gewoon geen zin om voor een film te gaan zitten.
Oud 20-08-2009, 11:10
Verwijderd
Citaat:
nou, je zegt het zelf ook al:

er zijn maar heeeeel weinig mensen die niet van films kijken houden. ik moet ook nog steeds iemand tegenkomen die niet van muziek houdt...
Op dit forum zit iemand die niet van muziek houdt.

Maar goed, "van muziek houden" is ook een breed begrip.
Oud 20-08-2009, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet van films kijken. Sterker nog, ik heb er een hekel aan (enkele uitzonderingen daargelaten). Als iemand mij vraagt of ik mee ga naar de bioscoop of zin heb om bij diegene thuis een filmpje te kijken, word ik daar absoluut niet blij van.

Ik ken niemand anders die ook niet van film kijken houdt.
ik!!
ik kijk bijna nooit films. heb er geen geduld voor. heb al die 'klassiekers die je gezien moet hebben' bijna allemaal niet gezien.
Oud 20-08-2009, 15:41
Allure
Allure is offline
Citaat:
ik!!
ik kijk bijna nooit films. heb er geen geduld voor. heb al die 'klassiekers die je gezien moet hebben' bijna allemaal niet gezien.
Herkenning! Ik heb er ook geen geduld voor. Dat is eigenlijk hetzelfde als met het luisteren naar nieuwe liedjes. En ik heb ook bijna geen gezienmoethebbenfilms gezien.
Oud 20-08-2009, 16:20
flyaway
flyaway is offline
Ik moet tijdens films altijd iets anders tegelijk doen om er doorheen te kunnen zitten, iets tekenen of een puzzel oplossen of een boek lezen.
Oud 20-08-2009, 18:19
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
- Ik kan niet naar een nummer luisteren zonder op de tekst te letten, tenzij het in een taal is die ik niet ken. Ik kan me daarom heel erg storen aan nummers met slechte teksten.
Dit.
Oud 20-08-2009, 19:13
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Tsja, ik heb gewoon geen zin om voor een film te gaan zitten.
*joint the club* Iig niet voor alleen een film, ik socialize liever gewoon en dan mag er wel een film aanstaan maar dan moeten mensen niet per se de film willen volgen en willen dat je stil bent. In mijn eentje kijk ik alleen maar films die ik ken en dan spoel ik door naar de leuke stukjes en als ik een film echt nog niet heb gezien ga ik meestal iets anders erbij doen zoals forumen.
Oud 20-08-2009, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Idem.
Oud 21-08-2009, 08:22
Verwijderd
Ik let meestal niet zo op de tekst. Als het een goede tekst is, is dat mooi meegenomen, maar 99,9% is toch bagger, dus dan kan ik meteen bijna alles weggooien, The Doors etc.
Oud 21-08-2009, 10:15
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik let meestal niet zo op de tekst. Als het een goede tekst is, is dat mooi meegenomen, maar 99,9% is toch bagger, dus dan kan ik meteen bijna alles weggooien, The Doors etc.
Oud 24-08-2009, 11:16
Verwijderd
- Ik heb zo nu en dan soms bizarre depressieve momenten.
- Ik weet precies hoe het zit en hoe ik het zou moeten vermijden alleen het is soms zo een storm in me hoofd.
- Ik denk soms wel eens dat ik manisch depressief ben, daar word ik ook nu voor onderzocht.
- Als ik onder relaxte mensen ben, merk je niets aan dat somber gedoe.
- Ik heb een relatie, ze is lief voor me, maar ik twijfel er wel eens over...
- Me depressieve momenten zijn vaak ontzettend kort geworden.
- Ik was eerst fel tegen medicatie, maar ben eigenlijk wel blij dat ik ze nu heb.
- Ik heb al tijden niet gerookt.
- Me kat gaat sinds gisteren naar buiten. En hoewel hij klein is bewaakt deze buurtgangster zijn territorium als een echte G
- Ik ben me telefoon kwijt
- Ik ben alweer over me depressieve stemming heen......
- Ik ga zo weer sporten.
- Ik probeer 5 keer per week te sporten, deed dit ook, maar ben 7 dagen niet geweest..
Oud 24-08-2009, 12:12
Rationeel
Rationeel is offline
de laatste keer dat ik heb gehuild was om the lion king, in de bios. oftewel in 1994
Oud 24-08-2009, 12:41
Verwijderd
- Ik ben een stuk verdriet.
- Het is niets en het word niet met mij.
Oud 25-08-2009, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Als ik vaak naar dezelfde muziek luister gaat het me vervelen.
ik nu druk om me heen aan het kijken ben of ik iets kan verzinnen om hier neer te zetten
Oud 25-08-2009, 12:45
Verwijderd
Citaat:
de laatste keer dat ik heb gehuild was om the lion king, in de bios. oftewel in 1994
De laatste keer dat ik gehuild heb was vorige week bij het einde van De Tweeling. Nouja, huilen, een paar ingehouden traantjes. Ik kan trouwens heel hard en lang huilen, alleen zelden bij films en niet in het bijzijn van anderen. Ik huil ook behoorlijk veel, maar de laatste keer dat ik echt heb gehuild kan ik me niet herinneren. Maar omg, 15 jaar niet huilen. [/vrouw]
Oud 25-08-2009, 23:50
Martiño
Martiño is offline
Ik ben gediplomeerd Stralingsdeskundige niveau 4 A/B.
Oud 26-08-2009, 17:13
Verwijderd
Ik heb al een paar weken een loszittend velletje bij de nagel van mijn rechterwijsvinger. Die heb ik geprobeerd af te knippen met een nagelschaartje, maar dat lukte niet. Het was dan ook een oude nagelschaar. Daarom kocht ik enige weken geleden een nieuwe nagelschaar, een licht gebogen standaardmodel van een euro of drie/vier. Eenmaal thuisgekomen bleek echter dat de schaar het loszittende velletje enkel verder los trok. Knippen deed hij wel, maar om dat te doen scheurde hij voor het gemak meer stukken huid los. Met z'n lompe dikke bladen. Zo heb ik wekenlang rondgelopen met een wijsvinger die wat weg had van de wijsvinger van een huidkankerpatient. Die huidkanker heeft aan z'n wijsvinger. Dat ik om de paar dagen probeerde de schade te herstellen met m'n twee brakke nagelscharen deed de situatie ook geen goed, natuurlijk.

Dus.

Wisten jullie dat ik zojuist een nagelschaartje van twintig euro heb gekocht, en dat ik hem het geld meer dan waard vind?
Oud 27-08-2009, 22:01
Martiño
Martiño is offline
Oh, en de film waar ik in meespeel gaat op 27 september in première op het Nederlands Filmfestival!
Oud 28-08-2009, 00:51
Verwijderd
Para, wat een onwijs stoer feitje..

@Martino, GEFELICITEERD WAT SPANNEND, waar kunnen wij het zien??

OT: Ik ben ontzettend snel bang, ik kan door de grond zakken nu ik alleen beneden zit in het donker en de deur kraakt door de wind en er is geen gordijn naar de achtertuin, maar het is super donker en er zou echt van alles op amper twee meter afstand van mij kunnen staan, zonder dat ik het merk.. brrr
Oud 28-08-2009, 08:28
Missy
Missy is offline
Sommige dingen bespreek ik via msn met mijn zusjes als we toch beide op msn zitten, terwijl we gewoon naast elkaar zitten. Dat ik binnenkort al weer negentien word. Dat ik mijn auto eens per maand voor drie zielige euro's helemaal schoon laat maken. Ik heb deze maand te veel geld uitgegeven aan kleding. Mijn slaapkamer is vrij strak, met maar weinig tierelatijntjes.
Oud 28-08-2009, 08:35
Verwijderd
Nou ik heb nog 2 weken om m'n verslag te maken en m'n code op te ruimen. Maar ik vind zo'n verslag maken altijd zo'n gedoe.
Oud 28-08-2009, 10:09
Verwijderd
Ik echt voor de allereerste keer met mijn mobiel forum in de trein?
Oud 29-08-2009, 20:03
Verwijderd
nou ik ben een saddist !!
Oud 30-08-2009, 00:23
Rationeel
Rationeel is offline
nou ik heb geen idee wat een saddist is !!
Oud 30-08-2009, 00:52
Verwijderd
Citaat:
nou ik heb geen idee wat een saddist is !!
Saddisten zijn mensen die in de nacht buiten rondkruipen, op zoek naar rottende karkassen van kleine dieren.
Oud 30-08-2009, 00:57
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Citaat:
Saddisten zijn mensen die in de nacht buiten rondkruipen, op zoek naar rottende karkassen van kleine dieren.
Ooh, dus dat zijn saddisten?
Oud 30-08-2009, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Ooh, dus dat zijn saddisten?
Dat zeg ik toch.
Oud 30-08-2009, 01:46
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oud 30-08-2009, 08:40
Lorelei
Lorelei is offline
Ik hou ook niet van nieuwe muziek zoeken. Gelukkig heb ik vrienden die me af en toe iets nieuws laten horen waarvan zij denken dat ik het wel leuk zal vinden.

Ik heb een hekel aan mensen die over allerlei dingen zomaar gaan zeggen "Ach, baat het niet dan schaadt het niet". Ik vind dat dom. De meeste dingen die effect kunnen hebben (in positieve zin) kunnen ook een negatief effect hebben.

Ik zie altijd op tegen schoonmaken maar als ik eenmaal bezig ben, vind ik het eigenlijk niet zo erg. Wel is het zo dat ik als ik eenmaal schoonmaak het ook helemaal perfect moet doen. Ik kan niet een beetje schoonmaken. Best vermoeiend.

Ik hou niet van winkelen.

Ik heb gisteravond liggen nadenken over wat ik zou doen als ik 28 miljoen zou winnen en ik heb een volledig plan. Dus nou vind ik eigenlijk dat ik die 28 miljoen ook maar even moet winnen.

Ik hou erg van goeie appelcider.

Ik heb honger dus ik ga nu ontbijten en ophouden met m'n ik-lijstje.
Oud 31-08-2009, 13:05
Verwijderd
ik vind 24-uurs klokken verschrikkelijk irritant.
Oud 31-08-2009, 13:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wisten jullie
-Dat ik absoluut tegen de bio-industrie ben?
-En dat ik de Nettorama de grootste pauperwinkel van Europa vind?
-En dat ik net voor de vleeswarenafdeling van Nettorama heb gesolliciteerd?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten