Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2009, 20:15
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik het vond Ik heb mooie dingen gezien, maar mijn mind liep echt met me te fucken en ik heb meer dan een uur het idee gehad dat ik er nooit meer uit zou komen, dat was echt klote. Misschien komt er nog een tripreport.
Mooi dat het leuk was maar wel kut dat je dat dacht.
Oud 22-09-2009, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik het vond Ik heb mooie dingen gezien, maar mijn mind liep echt met me te fucken en ik heb meer dan een uur het idee gehad dat ik er nooit meer uit zou komen, dat was echt klote. Misschien komt er nog een tripreport.
ja dat herken ik wel ja. op het moment zelf natuurlijk heel erg klote, en dan is het maar net hoe je er achteraf aan denkt. is misschien ook wel een beetje welke van de twee je trip het meeste overheerste. Ik heb het zelf ook ongeveer zo gehad, maar nu probeer ik gewoon aan de mooie dingen te denken, en dat ik het duister "overwonnen" had, omdat ik ook heel licht/vrolijk eindigde. Misschien kun je hier iets mee.
Oud 22-09-2009, 21:15
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Was je zonder ervaren medegebruiker, heb ook wel eens vrienden eruit moeten lullen, en ben er zelf ook wel eens uitgeluld. Maja, kut, volgende keer misschien wat meer info opzoeken, en altijd gebruiken met iemand die de stof kent

Dat gelul over acid de hele tijd, heb er echt intens zin in, blij dat ik niets meer in huis heb

En moet ik nou een potje liquid halen of niet, keuzes
Oud 22-09-2009, 21:41
Verwijderd
Erg he! Al die pm-gesprekken over acid, ik wil oooooook Maar dat komt vast nog wel goed en jawel, doen! maar dan bewaar ik hem wel voor je, is veiliger
Oud 22-09-2009, 21:52
Verwijderd
Citaat:
En moet ik nou een potje liquid halen of niet, keuzes
ja dat kreeg ik nou laatst ook al aangeboden. k zou het kopen ik bewaar het wel voor je.
Oud 22-09-2009, 21:57
Wammus
Wammus is offline
Wat is het?
Oud 22-09-2009, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Wat is het?
? lsd maar dan in vloeibare vorm
Oud 22-09-2009, 23:01
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Was je zonder ervaren medegebruiker, heb ook wel eens vrienden eruit moeten lullen, en ben er zelf ook wel eens uitgeluld. Maja, kut, volgende keer misschien wat meer info opzoeken, en altijd gebruiken met iemand die de stof kent
Onze sitter is een ervaren gebruiker, en die heeft ook wel op me ingepraat maar hij had niet het idee dat ik me echt slecht voelde, ik kwam heel normaal en rustig over behalve dat ik telkens bleef herhalen 'het klopt niet'. En ik heb me meer dan genoeg ingelezen, dus dat was ook het probleem niet. Ik was ook niet angstig van te voren, ik voelde me gewoon goed en had er zin in maar ik had geen flauw idee wat ik kon verwachten aangezien ik verder alleen maar ervaring heb met wiet/hasj en mdma/xtc.
Oud 23-09-2009, 09:06
Verwijderd
soms zijn mindfucks ook gewoon heel lastig om uit te komen, heb er zelf eerlijk gezegd nooit op die manier last van gehad - ik vermaak me altijd wel met mijn hersenkronkels ;x maar goed, achteraf is het wel altijd leerzaam lijkt me - of heb je dat gevoel niet?
Oud 23-09-2009, 12:41
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ja he zeg, met jullie poten afblijven van mijn acid, tuig, ken die grapjes, zie ik nooit meer terug
Oud 23-09-2009, 13:07
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline

do want do want do want
Oud 23-09-2009, 14:34
capibara
capibara is offline
Biertime bitchezzz!
Oud 23-09-2009, 14:38
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
doe maar stoer

Keuzes, ga ik koken, of de kroeg in

sowieso nog uurtje wachten
Oud 23-09-2009, 15:42
Wammus
Wammus is offline
<3

Ik heb vandaag maar weer eens een poging ondernomen tot het fixoren van mijn fiets. Nu maar hopen dat het deze keer wel goed gegaan is. Vanavond jointjes roken bij een vriend, das alweer bijna 2 weken geleden dus het word wel weer eens tijd.
Oud 23-09-2009, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Ja he zeg, met jullie poten afblijven van mijn acid, tuig, ken die grapjes, zie ik nooit meer terug
zeg, wees eens een lieve hippie, delen zul je! en als wij erop mogen passen delen we het met jou.
Oud 23-09-2009, 17:19
Verwijderd
mooie plaatjes trouwens <3 do want
Oud 25-09-2009, 13:31
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Jezus, woensdag effe bowlen, daarna niet meer thuis of online geweest, nu heel brak, zo nog effe power nappje doen

sidhe, als ik dus online ben enzo ga ik je weer pmen enzo
Oud 25-09-2009, 17:29
JiMJiM
JiMJiM is offline
Citaat:
Jezus, woensdag effe bowlen, daarna niet meer thuis of online geweest, nu heel brak, zo nog effe power nappje doen

Strike gegooit?
Oud 27-09-2009, 02:44
zoef de haas
zoef de haas is offline
jointjes, rode wijn en de nieuwe matisyahu <3
Oud 27-09-2009, 03:20
Verwijderd
Citaat:

je bent toch ook een feestbeest he we moeten binnenkort weer maar eens wat afspreken vanaf woensdag/donderdag zit ik in mijn nieuwe kamer ^^

afgelopen donderdag weer eens lekker getript...17.5 gr truffels samen met een vriend van me. ging echt keihard pff :/ heftige trip, net als bij lsd vorige keer ging ik ook nu weer twijfelen of dat wat ik zag nou nog enige realiteit was, of dat ik totaal mijn eigen denkwereld zag. niet echt prettig... later en een reeks van ontelbare gedachtes was mijn "ik" een soortje dood, en zweefde ik door een ruimte van alleen maar patronen door allerlei gedachtes. allemaal gedachtes die me de afgelopen tijd bezig hielden deden er allemaal niet zo meer toe; school ed was niet meer belangrijk; want de "oplossing" was de trip, en dan eigenlijk lsd. ik moet wel zeggen dat deze trip erg veel op lsd leek...ontieglijk veel patroontjes, veel hoekjes, en toch ook flink vage gedachtenstromen.
ik kon doen wat ik wilde want uiteindelijk was alles toch maar een grote denkwereld. ik voelde mezelf niet echt meer zijn, ik zat niet meer in mijn lichaam, ik zweefde alsof ik niets was door het ruim van gedachtes.

maja, heftige shit allemaal moeilijk uit te leggen, en weet ook niet zo goed wat ik er mee moet eigenlijk. wat later ging het allemaal te hard, ik vond het niet meer chill en ging overal tegenin door mijn tripmaatje me te laten overtuigen dat ik nog gewoon op deze wereld was. een paar suikerklontjes gegeten, en ik weet nou eigenlijk helemaal niet of dat het effect tegen gaat maar even later begon het gelukkig uit te werken en kon ik mezelf eindelijk eens goed realiseren waar ik nou eigenlijk zat.

ik vind trippen veel te vet eigenlijk, en het liefst hoe gekker hoe beter maar ik vind het feit dat ik de afgelopen twee keer hard ging twijfelen tussen dingen niet zo chill
Oud 27-09-2009, 09:01
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Strike gegooit?
2, 1 voor mezelf, 1 voor een dude toen ie effe niet kon gooien

En damn, zit nu nog wat uit trippen thuis(wat heet wat(ook leuk trouwens), mijn hele beeld beweegt nog)

Acid, blijft een win, zelfs op een doorgesnoven darkpsy leuk, al raden we dit soort expirimenten aan de lezer thuis toch echt af

en tja, zo maar effe sidhe PMen ofzo, zou ik doen als ik weer thuis en online was, en een man een man, een woord een woord

En jezus, wel weten wat je wilt overbrengen, maar het dan hier krijgen is zo makkelijk nog niet op het moment

en niet gaan slapen omdat het zo zonde van de trip is
Oud 27-09-2009, 09:03
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
ik ga het niet nog eens proberen, maar wat hier boven staat is niet precies zoals ik het bedoelde:')
Oud 27-09-2009, 09:08
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
je bent toch ook een feestbeest he we moeten binnenkort weer maar eens wat afspreken vanaf woensdag/donderdag zit ik in mijn nieuwe kamer ^^

afgelopen donderdag weer eens lekker getript...17.5 gr truffels samen met een vriend van me. ging echt keihard pff :/ heftige trip, net als bij lsd vorige keer ging ik ook nu weer twijfelen of dat wat ik zag nou nog enige realiteit was, of dat ik totaal mijn eigen denkwereld zag. niet echt prettig... later en een reeks van ontelbare gedachtes was mijn "ik" een soortje dood, en zweefde ik door een ruimte van alleen maar patronen door allerlei gedachtes. allemaal gedachtes die me de afgelopen tijd bezig hielden deden er allemaal niet zo meer toe; school ed was niet meer belangrijk; want de "oplossing" was de trip, en dan eigenlijk lsd. ik moet wel zeggen dat deze trip erg veel op lsd leek...ontieglijk veel patroontjes, veel hoekjes, en toch ook flink vage gedachtenstromen.
ik kon doen wat ik wilde want uiteindelijk was alles toch maar een grote denkwereld. ik voelde mezelf niet echt meer zijn, ik zat niet meer in mijn lichaam, ik zweefde alsof ik niets was door het ruim van gedachtes.

maja, heftige shit allemaal moeilijk uit te leggen, en weet ook niet zo goed wat ik er mee moet eigenlijk. wat later ging het allemaal te hard, ik vond het niet meer chill en ging overal tegenin door mijn tripmaatje me te laten overtuigen dat ik nog gewoon op deze wereld was. een paar suikerklontjes gegeten, en ik weet nou eigenlijk helemaal niet of dat het effect tegen gaat maar even later begon het gelukkig uit te werken en kon ik mezelf eindelijk eens goed realiseren waar ik nou eigenlijk zat.

ik vind trippen veel te vet eigenlijk, en het liefst hoe gekker hoe beter maar ik vind het feit dat ik de afgelopen twee keer hard ging twijfelen tussen dingen niet zo chill
damn, zou effe tijdje pauze nemen en die shit verwerken

En dit bedoel ik als een oprechte tip, onderbouw het alleen een andere keer wel
Oud 27-09-2009, 09:13
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
o ja, chillen met HTID was relaxed, had mijn pont trouwens nog op een paar sec. gehaald
Oud 27-09-2009, 09:15
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Sidhe terug PM is inmidels gefaald
Oud 27-09-2009, 09:37
JiMJiM
JiMJiM is offline
na een hele avond stoned the boondocks gekeken te hebben mis ik internet best wel.
Oud 27-09-2009, 12:04
Verwijderd
haha, lekker bezig zowie, chillze
Oud 27-09-2009, 15:05
Verwijderd
Jezus Zowie lamzak <333 Ik wacht rustig af, kan ik weer terugpmmen Ik wil ook weer lsd Maar zaterdag, als mn vriendje weggaat tenminste, truffels
Oud 28-09-2009, 14:12
Wammus
Wammus is offline
Zo, mijn weekend weg zit er weer op.

Ik ben naar Emmen geweest in een Landal greenparks huisje. We kwamen vrijdagmiddag aan en toen we ons meldden bij de receptie bleek eerst dat ze gefaald hadden in de administratie waardoor de boeking op een verkeerde naam stond. Later kwamen we bij het huisje aan alwaar bleek dat de sleutel niet paste. Wij terug naar de receptie, die muts bellen bleek het te kloppen dat de sleutel niet paste. Na er even heel hard om gelachen te hebben werd het alsnog geregeld en konden we naar binnen. We hadden een heel mooi huisje aan een meer met een steiger. Vrijdagavond hebben we tot heel laat Singstar gedaan (waar ik nu ook een stuk beter in ben geworden dan de vorige keer ) en uiteraard flink gezopen.

Zaterdag zijn we Emmen in geweest. Beetje door de stad geslenterd, winkeltje in, winkeltje uit enzovoorts. Aan het eind van de middag nog even het bos in geweest omdat er mensen waren die nog nooit van een hunebed gehoord hadden. 'S avonds uit eten en weer tot veel te laat Singstar gedaan.

Zondag ben ik met een maatje naar de dierentuin geweest. Voor mij niet heel bijzonder omdat ik daar echt al 10.000 keer met m'n oma ben geweest. Ik blijf erbij dat het de mooiste dierentuin is die ik ken totdat ik erachter kwam dat de pinguïns weg waren. Op de weg terug naar de parkeerplaats kwamen we erachter dat het park uit twee delen bestaat en dat de pinguïns los bleken te lopen. Zegmaar hetzelfde idee als in de apenheul. <3<3<3 Ik was op een steen gaan zitten en er kwamen er twee naar me toe om aan m'n vest, broek, schoenen en tas te knagen.

Vanochtend zijn we vrij vroeg opgestaan en ik ben nu weer thuis. Vanavond ga ik naar m'n ma en daarna steek ik een joint op en doe ik vrij weinig meer.
Oud 28-09-2009, 16:55
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Beete copy pasten
Oud 28-09-2009, 21:34
Verwijderd

Oud 29-09-2009, 11:22
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Beete copy pasten
Helemaal niet. Deze is D&A approved, die op onzin niet.
Oud 29-09-2009, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Op de weg terug naar de parkeerplaats kwamen we erachter dat het park uit twee delen bestaat en dat de pinguïns los bleken te lopen. Zegmaar hetzelfde idee als in de apenheul. <3<3<3 Ik was op een steen gaan zitten en er kwamen er twee naar me toe om aan m'n vest, broek, schoenen en tas te knagen.
vet. dierentuin is zeker af en toe grappig ja

Laatst gewijzigd op 29-09-2009 om 13:01.
Oud 30-09-2009, 12:21
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
http://www.readmetro.com/editions.php?lang=en

30-09-09 pag.5

lolwhut

thanks jimjim
Oud 30-09-2009, 12:30
Verwijderd
Oud 30-09-2009, 12:54
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
en ik me altijd maar kapot blowen en water drinken
Oud 30-09-2009, 13:15
Verwijderd
same here
Oud 30-09-2009, 13:44
Verwijderd
ha ik dronk er altijd wel wat bier bij! (soms iets teveel ) en nooit bij blowen yeah
Oud 30-09-2009, 13:45
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Joris is weer eens het braafste jongetje van de klas hoor
Oud 30-09-2009, 14:25
Verwijderd
kutstoner

ja een paar biertjes is dus goed... maar wat is een paar? want denk wel dat ik toch wel iets boven die grens zat hehe
Oud 30-09-2009, 17:22
Wammus
Wammus is offline
Ik heb er ook altijd veel joints bij gerookt en water gedronken. Ik moet zeggen dat ik het een hele prima combinatie vond.
Oud 30-09-2009, 21:22
JiMJiM
JiMJiM is offline
heb het eigenlijk ook altijd in die combi gedaan. Ook ooit echt problemen mee gehad. Vriend van me trekt het niet zonder maar denk niet dat ik daar last van zal hebben. daar
Oud 01-10-2009, 21:18
Verwijderd
gewoon lekker erbij zuipen
Oud 02-10-2009, 18:16
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Nou, mijn nieuwe huisgenoot heeft gebracht wat ik min of meer had verwacht. Een stuk sfeervoller huis, leven in de brouwerij en wakker worden in een after

Nu koken en dan maar effe lekker avondje in bed chillen en lezen, echt effe geen zin in party party dit weekend
O ja, en fucking hard blut (kwam er vandaag nog eens een schoolboek van 50euro bovenop), dus moet het doen met een zakje wietgruis
Oud 02-10-2009, 18:16
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
En sidhe, hoe waren je truffeltjes??
Oud 03-10-2009, 00:16
Verwijderd
die truffeltjes komen zometeen
Oud 03-10-2009, 07:45
Verwijderd
Vandaag leerde ik dat ik van truffels ga hyperventileren. WAT een klotetrip, nondeju zeg. Heb nu wel oxazepam van de buurvrouw gekregen
Oud 03-10-2009, 11:53
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Niet verslaafd raken aan de oxazepam:'D
Oud 03-10-2009, 12:58
Verwijderd
Het is weer eens wat anders
Oud 04-10-2009, 07:26
Verwijderd
goedemorgen!! nog meer mensen al/nog wakker?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten