Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Was je zonder ervaren medegebruiker, heb ook wel eens vrienden eruit moeten lullen, en ben er zelf ook wel eens uitgeluld. Maja, kut, volgende keer misschien wat meer info opzoeken, en altijd gebruiken met iemand die de stof kent
![]() Dat gelul over acid de hele tijd, heb er echt intens zin in, blij dat ik niets meer in huis heb ![]() En moet ik nou een potje liquid halen of niet, keuzes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb vandaag maar weer eens een poging ondernomen tot het fixoren van mijn fiets. Nu maar hopen dat het deze keer wel goed gegaan is. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() afgelopen donderdag weer eens lekker getript...17.5 gr truffels samen met een vriend van me. ging echt keihard pff :/ heftige trip, net als bij lsd vorige keer ging ik ook nu weer twijfelen of dat wat ik zag nou nog enige realiteit was, of dat ik totaal mijn eigen denkwereld zag. niet echt prettig... later en een reeks van ontelbare gedachtes was mijn "ik" een soortje dood, en zweefde ik door een ruimte van alleen maar patronen door allerlei gedachtes. allemaal gedachtes die me de afgelopen tijd bezig hielden deden er allemaal niet zo meer toe; school ed was niet meer belangrijk; want de "oplossing" was de trip, en dan eigenlijk lsd. ik moet wel zeggen dat deze trip erg veel op lsd leek...ontieglijk veel patroontjes, veel hoekjes, en toch ook flink vage gedachtenstromen. ik kon doen wat ik wilde want uiteindelijk was alles toch maar een grote denkwereld. ik voelde mezelf niet echt meer zijn, ik zat niet meer in mijn lichaam, ik zweefde alsof ik niets was door het ruim van gedachtes. maja, heftige shit allemaal ![]() ik vind trippen veel te vet eigenlijk, en het liefst hoe gekker hoe beter maar ik vind het feit dat ik de afgelopen twee keer hard ging twijfelen tussen dingen niet zo chill ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En damn, zit nu nog wat uit trippen thuis(wat heet wat(ook leuk trouwens), mijn hele beeld beweegt nog ![]() Acid, blijft een win, zelfs op een doorgesnoven darkpsy leuk, al raden we dit soort expirimenten aan de lezer thuis toch echt af ![]() en tja, zo maar effe sidhe PMen ofzo, zou ik doen als ik weer thuis en online was, en een man een man, een woord een woord En jezus, wel weten wat je wilt overbrengen, maar het dan hier krijgen is zo makkelijk nog niet op het moment en niet gaan slapen omdat het zo zonde van de trip is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dit bedoel ik als een oprechte tip, onderbouw het alleen een andere keer wel |
![]() |
|
Zo, mijn weekend weg zit er weer op.
![]() Ik ben naar Emmen geweest in een Landal greenparks huisje. We kwamen vrijdagmiddag aan en toen we ons meldden bij de receptie bleek eerst dat ze gefaald hadden in de administratie waardoor de boeking op een verkeerde naam stond. Later kwamen we bij het huisje aan alwaar bleek dat de sleutel niet paste. Wij terug naar de receptie, die muts bellen bleek het te kloppen dat de sleutel niet paste. ![]() ![]() Zaterdag zijn we Emmen in geweest. Beetje door de stad geslenterd, winkeltje in, winkeltje uit enzovoorts. Aan het eind van de middag nog even het bos in geweest omdat er mensen waren die nog nooit van een hunebed gehoord hadden. ![]() Zondag ben ik met een maatje naar de dierentuin geweest. Voor mij niet heel bijzonder omdat ik daar echt al 10.000 keer met m'n oma ben geweest. Ik blijf erbij dat het de mooiste dierentuin is die ik ken totdat ik erachter kwam dat de pinguïns weg waren. Op de weg terug naar de parkeerplaats kwamen we erachter dat het park uit twee delen bestaat en dat de pinguïns los bleken te lopen. ![]() ![]() Vanochtend zijn we vrij vroeg opgestaan en ik ben nu weer thuis. Vanavond ga ik naar m'n ma en daarna steek ik een joint op en doe ik vrij weinig meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 29-09-2009 om 13:01. |
![]() |
|
Nou, mijn nieuwe huisgenoot heeft gebracht wat ik min of meer had verwacht. Een stuk sfeervoller huis, leven in de brouwerij en wakker worden in een after
![]() Nu koken en dan maar effe lekker avondje in bed chillen en lezen, echt effe geen zin in party party dit weekend ![]() O ja, en fucking hard blut (kwam er vandaag nog eens een schoolboek van 50euro bovenop), dus moet het doen met een zakje wietgruis ![]() |
![]() |
|
|