Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hier is een e mail adres voor mijn advertentie van een paar berichten terug
Bassist_jemm@hotmail.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst kwamen we een conservatoriumdrummer tegen op het station van Emmen, vergeten we te vragen of hij mee wil doen... ARGH. Maar als iemand interesse heeft, fiel frie toe send an emeel.... OF kijk op: http://www.simontheghost.cjb.net |
![]() |
|
![]() |
BASSIST& GITARIST GEZOCHT HEERENVEEN
Beginnende band uit heerenveen (gitaar, zang& drums) zoeken nog 2 leden voor deze rockband We hebben all een management gestrikt dus kom maar op dan! Let's rock.. bhmguitar@hotmail.com Silver-ieme ![]() |
![]() |
|
Band zoekt zanger!!
De band heet Toetag, ze komen uit de omgeving van alkmaar. De bandleden zijn tussen de 18 en de 21 en ze spelen eigen nummers en covers. Deze band is al 2 jaar in de zelfde formatie, maar ze zoeken nog een zanger. Stijl: Pantera, Machine head, slipknot, system of a down. Voor in formatie: toetagtoetag500@hotmail.com
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oproepje
17-jarige pianist met 8 jaar ervaring in zowel klassieke als popmuziek wil een poging doen om een band op te richten ![]() ![]() En ik zoek dus nog een zanger(es), een gitarist(e), een bassist(e) en iemand die kan drummen Als iemand interesse heeft, stuur me dan een berichtje --> fabianblomsma@hotmail.com |
![]() |
|
Q zoekt mensen voor een project band.
Band : -Nog geen naam- Omgeving : Hellevoetsluis Stijl : Primus Zoekt : gitarist en drummer Speelt zelf: Bas Tevens zoek ik nog mensen voor een bestaande band. Band : Corpulent Decay Omgeving : Hellevoetsluis Stijl : Death Metal (Cannibal Corpse) Zoekt : gitarist en bassist Speelt zelf: Drum Bestaand uit: 1 gitarist + 1 drummer (ik) |
![]() |
|
Resistor is op zoek naar een nieuwe zanger. Omgeving: Schiedam. Stijl: progressieve/symfonische metal. Meer info: resistor@thijs.homeunix.net
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Na net de Matrix (voor de allereerste keer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alhoewel, ik was het beste te horen van de hele band. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoe wassut gegaan?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar tenminste wel zelfgeschreven nummer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik zoek nog een band
![]() ik speel bijna 7 jaar keyboard en sinds 3 jaar ook klassiek piano, duss, iemand nog een TOETSENIST zonder bandervaring gezocht omg. Voorschoten/Leiden?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je grunter nodig hebt laat ut me ff wete kayvanbaarle@hotmail.com (ik kan ook drummen en bassen)
|
sja dat krijg je als de originele, zeer charismatische zanger opstapt he
![]() haha, ik had gewoon geen tijd. maar misschien binnenkort een fusie tussen left hand cheater en sandwedged ![]() ![]()
|
ja... sja... kweetnie hoor... ik vond dat tassen idee van jou achteraf toch minder hoor.
ik denk dat we beter sportschoenen kunnen gebruiken. daar kan je dan (in geval van nood) nog wat deuren mee intrappen. en flink wat mouwen natuurlijk... om de apen uit te laten komen!
|
ach er komen zoveel apen uit mijn mouw. maar als je je mouw dicht bind tijdens een optreden dan kunnen ze d'r niet uit. overigens zorgen dat je je broek dan ook af bindt (met dt) anders gaan ze daar in zitten. not pleasant.
maar wel echte apen dus! dacht je soms dat die aap op www.sandwedged.tk nep was? die is kei echt man. ik heb in elke monitor op de wereld een aap verstopt en als je onze website bekijkt schuift er een luikje in je monitor open en dan zie je de enige echte sandwedged aap z'n broer z'n zus en daar de huisbaas z'n hond van! echt waar! gooi je monitor maar kapot op de grond! dan zul je zien dat er een aap in zit!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Plaats/reageer hier op "Bandleden gezocht" topics! Deel 2 IEMOW-KOR | 248 | 21-05-2003 21:50 |