Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gister had ik zo'n stonersactie.
We waren rond 8.15 op het station, ik koop een kaartje. Bedacht me ineens dat ik een kaartje met korting had gekocht en kocht een nieuwe kaartje, een enkeltje. Stap ik de trein in en vraagt elmer, heb je nou wel een kaartje gekocht zonder korting. had ik dus weer met korting gekocht ![]() conductrice opgezocht, gelukkig moest ze lachen en zei dat ik iig genoeg had betaald. |
![]() |
|
maar ik weet niet of het aan mij ligt, want we hebben een dictaat, en daar staan helemaal geen voorbeelden of iets in, en de plaatjes die er moeten staan, moet je zelf tekenen
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op Wikipedia staat denk ik wel een degelijke uitleg, een spacetime diagram is gewoon een diagram waarin de plaats als functie van de tijd gegeven wordt, maar waarin de tijd zodanig geschaald wordt dat het ook de dimensie plaats heeft (door gebruik te maken van ct i.p.v. t). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik gebruik niet hoor, ofzo, we hebben het gewoon eens voor de grap gedaan.
|
|