Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2009, 19:09
Myuki
Myuki is offline
ik mis m'n lief
Oud 24-09-2009, 19:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Eén tip: laat je niet overhalen door Mephisto dat hij wel wil wing-mannen!
Hihi, dat laat ik niet toe hoor. Ik ga die leuke mannen zelf vinden.
Oud 24-09-2009, 21:16
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Hihi, dat laat ik niet toe hoor. Ik ga die leuke mannen zelf vinden.
dus ik hoef geen blik vrijgezelle mannen voor je open te trekken
Oud 25-09-2009, 10:47
Verwijderd
Citaat:
dus ik hoef geen blik vrijgezelle mannen voor je open te trekken
dat mag uiteraard altijd

ontopic: wie hou ik voor de gek?
Oud 25-09-2009, 11:08
tuttebel
tuttebel is offline
zzooo wansmakelijk verliefd. mn vriendje was een beetje dronken gister en laat aan de telefoon kreeg ik al te horen dat hij niet pissed was geworden voor mij en daarna nog een emailtje met hoeveeeeeel hij wel niet van me hield en hij me miste en etc.
wat een schatje.

en ik zie hem over precies 1 week!
Oud 25-09-2009, 15:45
Lilium
Lilium is offline
Ik mis mijn vriendje erg, terwijl mensen om mij heen leuk aan het samenwonen zijn en trouwplannen aan het maken en weet ik wat niet meer. En wij moeten nog een jaar of twee heen en weer reizen om elkaar te zien, plus dat hij drie maanden naar het buitenland vertrekt en we elkaar helemaal niet kunnen zien.
Oud 25-09-2009, 16:26
Verwijderd
Ik voel me echt terrible en mijn vriendje is echt onwijs lief geweest. Hij heeft het hele huis gepoetst, hij heeft boodschappen gedaan, voor mij een viva gehaald, rozen meegenomen én broodjes gesmeerd en thee gezet. Ik ben een gelukkeling
Oud 25-09-2009, 17:05
Verwijderd
ik zou vandaag een date hebben, maar ik ben niet komen opdagen echt superslecht maar gisterenavond wel leuk gehad met een jongen
Oud 25-09-2009, 17:25
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Nou ik ben ook wel iemand die tot op het laatste moment wel een paar lijntjes uit heeft staan geloof ik, hoewel ik dan wel het meest gefocust ben op een persoon. Maar op het moment dat we dan wat krijgen, vallen die anderen eigenlijk weg. Dan zijn er natuurlijk altijd nog wel mensen die op zich interessant zijn (dat hou je altijd, er zijn nou eenmaal meer leuke mensen in de wereld), maar ik ben maar op eentje verliefd.
Hm ja ik snap je helemaal. En het is wel zo dat ik hém gewoon het leukst vind, en de ander meer interessant en gezellig.
Heb hem 2 avonden achter elkaar gezien en het is echt leuk samen wel heel grappig, hem net op het station afgezet, loop ik daar heel blij en verliefderig, zie ik die andere jongen lopen toen sloeg mn hart ook wel wat slagen over maargoed
en vanavond uit met beste vriendinnetjes!!
Oud 25-09-2009, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Hm ja ik snap je helemaal. En het is wel zo dat ik hém gewoon het leukst vind, en de ander meer interessant en gezellig.
Heb hem 2 avonden achter elkaar gezien en het is echt leuk samen wel heel grappig, hem net op het station afgezet, loop ik daar heel blij en verliefderig, zie ik die andere jongen lopen toen sloeg mn hart ook wel wat slagen over maargoed
en vanavond uit met beste vriendinnetjes!!
Mja ik ken het probleem wel, maar bij mij is dat over op het moment dat het echt iets wordt en je het idee krijgt van jaaaa dit is leuk.

Hoewel, de jongen met wie ik nu iets heb, vond ik ook interessant in de periode dat mijn eerste ex en ik om elkaar heen draaiden Maar toen vond ik mijn eerste ex het interessantst, en raakte deze uit beeld toen hij en ik wat kregen. Maar dat is vijf jaar later dus toch nog goedgekomen

OT: Ja ik ben zooo verliefd Bruiloft gister was supermooi en leuk en het vriendje was ook nog eens supermooi (in pak !) en leuk, dus dat kwam goed uit! Beetje jammer alleen dat ik vandaag het commentaar kreeg van m'n vader dat we beter in het andere bed konden gaan liggen als we nog wilden vozen, want deze hoorde je dus piepen
Oud 25-09-2009, 20:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zijn telefoon doet kut (loopt vaak vast en dan kan ie alleen nog maar bellen vaak, niet meer smsen of smsjes lezen) en daardoor heb ik nu al twee dagen niets van hem gehoord. Vind het toch raar, dan doe je toch iets? Neem je toch je oude telefoon en stuur je deze op ter reparatie ofzo? Net probeerde ik hem te bellen maar het netwerk is overbelast ofzo
Oud 25-09-2009, 21:13
niña
niña is offline
Gelukkig op heel veel gebieden.
Oud 25-09-2009, 22:33
Verwijderd
Gefeliciteerd @ alle bruidsparen (dat was toch de afgelopen dagen?)!

OT:
Ehh ja. Met ons weet ik het nog steeds niet zo. Maar voorlopig is het lang leve de lol, en dat hebben we zeker weten. Morgenavond gaan we uit met heel veel matties, we zien wel hoe gezellig we dan doen.

En verder heb ik twee fantastische vriendinnetjes <3
Oud 25-09-2009, 23:03
Briseïs
Briseïs is offline
Hmm one night stands zijn toch niet echt wat voor mij... Dat wist ik natuurlijk wel maar seks blijft toch seks en dat sla ik dan weer niet af. Had m gewoon mn telefoonnummer moeten geven
Oud 26-09-2009, 12:19
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ja, het is al redelijk gesleten, hoef niet echt meer iets van haar. Dank je. Ik negeerde haar omdat ze mij meerdere keren op cruciale momenten heeft genegeerd, nadat juist zij had aangegeven heel close als vrienden te willen blijven. Ik gaf op die momenten aan dat ik haar even nodig had, maar ik kreeg nog niet eens een afwijzende reactie. Op zo'n moment sms/mail/bel je toch op z'n minst terug dat je je op dat moment niet de aangewezen persoon voelt o.i.d. Ik heb het gevoel dat ze in een vriendschap (en eigenlijk ook enigszins die relatie) verwacht dat zij niet klaar hoeft te staan voor de ander, maar wel omgekeerd. Best naar, vandaar dat ik haar toch maar niet meer heb opgezocht voor een verklaring/verzoening. 't Is wel klaar zo.
Tsja altijd jammer als mensen zich zo gedragen; maar mensen zeggen wel vaker het ene en doen het ander... Wat je zegt is natuurlijk waar, dus blijkbaar denkt zij anders over een eventuele vriendschap dan jij (- en heeft ze er dus inderdaad andere verwachtingen van, wat je zelf al zegt). Fijn dat je je beter voelt in ieder geval!

OT: Ehhjaaa nu weet ik het dus helemaal niet meer. We gaan volgende week samen eten, ik dacht eerst dat hij misschien bedoelde met een groepje maar nu een meisje uit dat groepje voorstelde die dag te gaan eten, zei hij dat dat niet ging... DUS blijkbaar gaan we wel samen eten. (dat wilde ik ook wel, maar bij hem weet ik gewoon nooit wat hij precies bedoelt)
Vervolgens dacht ik dat hij het allemaal vriendschappelijk bedoelde, krijg ik een enorm verwarrend smsje van hem wat me weer aan ALLES doet twijfelen. En ik moet nu leren maar dat lukt niet want ik denk steeds aan die opmerking in dat smsje... Ik heb super het gevoel, hoewel we maar heel weinig jaar schelen, dat hij zo-veel volwassener is. Wat ook niet raar is gezien wat hij heeft gedaan in zijn leven en wat ik heb gedaan in mijn leven, maar ik ga dan weer alles overanalyseren en dat moet ik gewoon NIET doen, want ik doe het altijd! Pfffff haha.
Oud 26-09-2009, 18:01
Verwijderd
Mooi is dat. Dacht ik dat alles eindelijk weer beter ging, beginnen die kloterige telefoontjes weer. Ik word er echt niet goed van. Vloeken en tieren helpt natuurlijk ook niet, maar soms lucht het wel even op.

Aw en hij heeft me net een voiceclip gestuurd en hij is zo lief. Zucht.

/rant
Oud 26-09-2009, 18:49
Verwijderd
Dat is niet mogelijk, denk ik. Het zijn anonieme telefoontjes, geen nummerweergave. Maar als het goed is zijn internationale oproepen nu afgeschermd, dus we zullen zien.

Hoe is het nu met jou en je vriend?
Oud 26-09-2009, 22:11
kuik
kuik is offline
het gaat goed, we waren gister met vrienden uit en we hebben samen allemaal retarded dansjes gedaan en als ik gedronken heb word ik heel aanhankelijk en we hebben heel ordinair staan zoenen . maarrr het was gezellig iig. huhu.
Oud 27-09-2009, 10:03
I C U
I C U is offline
Vrijdagavond was goed en gisteren op het strand was... bijzonder. Damn, ik ben echt zo excited en ik realiseer me dat pas echt nu ik dit zo hier tik! Vlinders all over <3
Oud 27-09-2009, 12:55
Verwijderd
bindingsangst komt gewoon neer op je niet WILLEN binden, het zegt iets over wat hij voor je voelt ben ik bang..

ik geloof niet zo in bindingsangst, zeker niet op jonge(re) leeftijd.. het is gewoon een kwestie van de juiste persoon tegenkomen.. als hij zich niet 100% wil geven voor een relatie met jou dan is vooral wat er aan de hand is.. geen psychiater die dat kan oplossen ben ik bang
Oud 27-09-2009, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Ok dan, ik hoop dat het helpt!

OT: weer stront aan de knikker. 2 weken geleden dikke ruzie gehad omdat hij fotoos van meiden ontving en erover loog dat hij er geen contact met ze had. Toen ging ik checken in zn msn en stonden ze inderdaad in zn bloklijst, maar toch bonje, omdat ik niet snap dat je fotoos van andere vrouwen krijgt. Wat is de aanleiding daartoe en waarom sla je die op?

Nu, 2 weken later staan die 2 gewoon in zn msn, zegtie 1 nooit eruit gehaald te hebben en de ander (de famous ex) later weer toegevoegd omdat zij zonodig weer wat te melden had. Van haar kreeg hij dan geen fotoos, maar toch. Als ik je bijna 5 keer smeek contact te verbreken en dan toch achter mn rug om contact hebt..dan breekt mn klomp.

Ja ik val op foute types en het is de man waar ik bij wil zijn (anders was ik nooit zo ver gegaan), maar ik snap niet dat hij me zoon pijn kan doen. De enige verklaring is dat hij niet van me houdt en ik weet zeker dat hij dat wel doet.

Ik snap t niet.
Voorlopig laat hij me met rust. Als het leven te goed bevalt zonder hem, heeft hij pech.

Ps: ik denk dat ik hem ga vragen met een psych te praten, omdat ik ondertussen het idee krijg dat t iets van bindingsangstvorm is owso. Zodra het goed gaat verziekt hij het, omdat hij bang wordt.
Is dat die jaloerse? Vraag anders even een stel behulpzame mannelijke forumers om wat erotisch getinte foto's, kijken wat 'ie daar van vindt
Oud 27-09-2009, 14:43
Verwijderd
@Xentric: God, wat een gezeur weer. Dat van die foto's, ja daar zou ik ook ook kwaad om worden. Maar dat-ie met andere vrouwen praat is dan nog niet eens het ergste. Dat-ie er om liegt, dat maakt het zo erg, want dan kun je je meteen afvragen wat zijn bedoeling is, als hij het nodig vindt om erover te liegen. Misschien is het inderdaad beter om hem even met rust te laten, maar ik vind dat hij je wel een fatsoenlijk antwoord verschuldigd is. Hoe moet jij hem ooit vertrouwen als hij blijft liegen, en dingen blijft doen waarvan hij zegt dat hij ze niet doet, en dan ook nog eens foto's van andere vrouwen op zijn computer opslaat (alsof-ie er daadwerkelijk waarde aan hecht..). Ik zou niet zo goed weten wat ik in die situatie zou doen, vooral als je nog wel echt van hem houdt en met hem verder wilt. Kutsituatie.

Ontopic: Het gaat goed. Vertrouwen is heel belangrijk en hij zegt dat-ie mij vertrouwt, dus moet ik daar ook vertrouwen in hebben. Ik maak me altijd veel te druk om dingen. En hij doet erg z'n best en dat heb ik goed in de gaten. Dat betekent veel voor me.
Oud 27-09-2009, 14:47
Luna
Luna is offline
Citaat:

OT: weer stront aan de knikker. 2 weken geleden dikke ruzie gehad omdat hij fotoos van meiden ontving en erover loog dat hij er geen contact met ze had. Toen ging ik checken in zn msn en stonden ze inderdaad in zn bloklijst, maar toch bonje, omdat ik niet snap dat je fotoos van andere vrouwen krijgt. Wat is de aanleiding daartoe en waarom sla je die op?

Nu, 2 weken later staan die 2 gewoon in zn msn, zegtie 1 nooit eruit gehaald te hebben en de ander (de famous ex) later weer toegevoegd omdat zij zonodig weer wat te melden had. Van haar kreeg hij dan geen fotoos, maar toch. Als ik je bijna 5 keer smeek contact te verbreken en dan toch achter mn rug om contact hebt..dan breekt mn klomp.

Ja ik val op foute types en het is de man waar ik bij wil zijn (anders was ik nooit zo ver gegaan), maar ik snap niet dat hij me zoon pijn kan doen. De enige verklaring is dat hij niet van me houdt en ik weet zeker dat hij dat wel doet.

Ik snap t niet.
Voorlopig laat hij me met rust. Als het leven te goed bevalt zonder hem, heeft hij pech.

Ps: ik denk dat ik hem ga vragen met een psych te praten, omdat ik ondertussen het idee krijg dat t iets van bindingsangstvorm is owso. Zodra het goed gaat verziekt hij het, omdat hij bang wordt.
en dan wordt hij boos omdat jij met forummers pmt?? Waar haalt ie het lef vandaan?
En op je 30e nog met meiden msnnen en fotos naar elkaar sturen getuigd ook niet echt van volwassenheid.
Wat zie jij echt in die kerel, ook na zijn gedrag toen ie op uitzending was?
Als je alles voor jezelf op een rij zet kom je er zelf toch ook wel achter dat hij echt niet goed voor je is?
Oud 27-09-2009, 15:13
Qimm
Qimm is offline
xentric, dat je uberhaupt nog je energie in die hufter steekt Echt er zijn heus wel leuke(re) mannen te vinden, dit zou niemand moeten tolereren...
Oud 27-09-2009, 15:20
I C U
I C U is offline
Citaat:

Ik snap t niet.

Ah men, dat meen je niet! Wat een gedoe weer. Het blijft lekker bezig... Raar verhaal weer! Maar nu laat hij je dus even met rust, dan gaat het weer goed en over een paar weken krijgen we weer een dergelijke post. Is 't het waard?
Oud 27-09-2009, 15:42
Verwijderd
Aw, ik denk dat 'we' ons wel moeten realiseren dat er natuurlijk veel meer in Xentric's relatie is dan alleen maar de slechte dingen waarover ze op dit forum schrijft. Er zal vast ook heel veel goed zijn en er komen ook nog gevoelens en liefde bij spelen. Het is nogal makkelijk om maar te zeggen dat ze bij hem weg moet gaan, maar zo makkelijk is het natuurlijk ook niet. Ik begrijp persoonlijk heel goed dat je ondanks alles toch bij elkaar wil blijven, of in ieder geval wil proberen om het allemaal weer beter te maken, omdat het dat uiteindelijk wel waard is. Overigens is hun situatie ook wel moeilijk. Ze hebben heel lang zonder elkaar geleefd en hij heeft waarschijnlijk ook nog wel te maken met de emotionele consequenties van zijn uitzending. Ze moeten aan elkaar wennen en de problemen oplossen die ze ook al hadden toen hij weg was. Nu probeer ik zijn gedrag natuurlijk niet goed te praten, maar om nou te roepen dat ze hem maar moet laten vallen vind ik wel heel erg makkelijk. Just my two cents.
Oud 27-09-2009, 15:45
Qimm
Qimm is offline
er is niet genoeg positiefs die dit belachelijke gedrag kan compenseren...

niet voor mij iig.
Oud 27-09-2009, 17:13
Verwijderd
Oh dear, zet mij een hele avond aan de sterke drank en dan krijg je dit. Briljantste stapavond in tijden, zo niet ooit. Ik was blijkbaar erg op dreef, want had sjans met alle mannen die me ook maar aankeken. Including him: de hele avond om elkaar heen staan draaien en toen alle bekenden weg waren ongegeneerd in die toko staan zoenen (waarbij ik de nu al legendarische woorden "kop dicht, en nu zoenen" gebruikt schijn te hebben to cut the crap) Met hem meegegaan en vandaag nog lang in bed blijven liggen. Hij was ook vanmorgen nog heel aanhankelijk, en we hebben nog samen eieren met spek gemaakt.

Alleen kwam het eerste duidelijke probleem van deze situatie toen hij me weggebracht had en we afscheid namen: ik wist echt niet wat ik nou moest doen. Hij leek hetzelfde te hebben, dus uiteindelijk alleen doei gezegd, tot grote hilariteit van een huisgenootje, wat daarna alles wilde weten.

Ik moet er niet te hard in geloven omdat ik echt niet weet hoe hij dit allemaal ziet, maar ik geloof dat ik ons wel een beetje goed samen begin te vinden. Maar ergens denk ik toch dat hij het wel best vindt en er verder weinig van denkt, geen idee waarom. Hm. Hmmm.
Oud 27-09-2009, 17:22
indigo
indigo is offline
@Xentric: Jeetje, wat een gedoe zeg. Je zegt wel dat je hem nog steeds leuk vindt, maar dit soort dingen gebeuren nu wel erg vaak, niet? Het gebeurt zo vaak dat hij compleet onterecht boos wordt op je en je pijn doet. Althans, dat lijkt wel zo uit je verhalen... Er zullen ook wel leuke momenten zijn, maar wegen die hier tegenop? Je hebt al een paar keer gezegd dat het uit zal zijn als het zo doorgaat (of iets dergelijks), maar dat gebeurt uiteindelijk nooit. Naja, kies voor jezelf! Sterkte .

OT: jaaaa . Mijn feestje was tof (23 is oud ) en mijn vriendje is de allerallerliefste van de wereld en het was heel gezellig met de mensen die er waren, ik heb toch fijne vrienden/vriendinnen .
Oud 27-09-2009, 17:39
metallica
metallica is offline
@Xentric: jeej, wat een onzin.... vet jaloers zijn als jij mailt of pm't met mensen, maar danz elf wel contact hebben met z'n ex en foto's toegestuurd krijgen Ik zou dan ook flauw gaan doen en wat mensen vragen pm's en mailtjes te sturen met suggestieve opmerkingen en -zoals Paranoide zei- erotisch getinte foto's, eens kijken hoe hij reageert als ie toch weer stiekem je computer doorzoekt
Oud 27-09-2009, 17:52
Verwijderd
@Xentric: Ik ga geen mening geven, want die krijg je genoeg en de situatie zal wel al verwarrend genoeg zijn. Wel heel veel sterkte meid, ik hoop dat je kunt doen waar jij je goed bij voelt!

ot: Het is geen goed idee om elkaar twee weken niet te zien.
Buiten dat heb ik een prima weekend gehad, bij mijn zus en haar vriend geweest. Was erg gezellig en goed voor onze band en ik had een goed weekend!
Oud 27-09-2009, 18:32
Luna
Luna is offline
Citaat:
xentric, dat je uberhaupt nog je energie in die hufter steekt Echt er zijn heus wel leuke(re) mannen te vinden, dit zou niemand moeten tolereren...
hoe was jouw bruiloft?
Oud 27-09-2009, 20:47
Halflight
Halflight is offline
God, wat een briljant heerlijk weekend was dit .

Vrijdagavond wezen stappen met drie geniale vriendinnen. Halverwege de avond op het geniale plan gekomen om een goede vriend van mijn ex te bellen om langs te komen. Ik weet dat het onnozel en fout is, maar ik vind de gedachte dat mijn ex die verhalen later hoort en aan mij herinnerd wordt zo heerlikj . Die vriend kwam dus langs en dat was ontzettend gezellig. Tot diep in de nacht gedanst, was erg gezellig.

Zaterdag de hele dag gebrakt met die friends en dat was chill. 's Middags nog een andere vriendin gezien en dat was leuk want ik zie haar veel te weinig ivm afstand. Zaterdagavond met andere chicks gesingstard/t?, gezopen en gigantisch gelachen. Toen de stad weer in gegaan waar ik een hele leuke jongen aan de haak heb geslagen .

En vandaag gechilld met die chicks en net wezen zwemmen en dat was errrg gezellig. Nu ben ik echt kapot maar dat mag de pret niet drukken.

En het is jammer dat ik ondanks dat ik veel beter zou moeten weten, teleurgesteld ben dat mijn ex niet smst. MAARJA
Oud 27-09-2009, 23:35
Breg
Breg is offline
Toch enigzins boos/teleurgesteld dat mijn ex (met wie ik nog vrienden ben/contact heb) dit weekend mijn verjaardag compleet vergeten is terwijl het echt niet zo moeilijk te herinneren is aangezien het in dezelfde week valt als zijn eigen verjaardag.
Plus vraag ik me nu ook af waarom ik nog de moeite heb genomen om hem vorige week wel een klein cadeautje voor zijn verjaardag te sturen, met de gedachte dat ik dat tenslotte bij al m'n vrienden doe (met het verschil dat die mijn verjaardag niet vergeten).
Oud 28-09-2009, 00:00
justhanna
justhanna is offline
Het gaat nog steeds goed, de afgelopen 2 weken bij hem in huis gebivakkeerd omdat zijn ouders op vakantie waren, hij moest wel gewoon werken helaas, maar we hebben gezellige en knusse avondjes gehad
Ik moet wel eerlijk zijn dat ik bang ben voor de komende paar maanden, ik ben al niet de meest stabiele persoon en ik ga enorm ontregelt worden, en ik ben bang dat dat zijn weerslag zal hebben op onze relatie, maar goed, m'n vriend zegt dat we er ons wel door heen zullen slaan, dat hoop ik hard mee en we zullen wel zien hoe het gaat.
Oud 28-09-2009, 06:12
Verwijderd
Gister 2 jaar en negen maanden samen
Gelukkig zie ik hem vanmiddag weeer. We zijn echt té ernstig verliefd en klef.
Oud 28-09-2009, 08:35
ST*R
ST*R is offline
Ik wil hem weer zien en meer aandacht! En dat zn beltegoed op is vind ik maar een stom excuus.
Oud 28-09-2009, 08:56
Verwijderd
Beltegoed?! In welke eeuw leeft hij

OT:
Heb geen idee wanneer ik 'm weer zie, waarschijnlijk kom ik 'm vandaag of morgen wel tegen. Alleen zie ik er nogal tegenop omdat ik totaal niet weet wat ik kan verwachten
Oud 28-09-2009, 09:38
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Beltegoed?! In welke eeuw leeft hij
haha, ik wist ook niet dat het nog bestond
Oud 28-09-2009, 09:59
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Zaterdag ging helaas niet door, maar vanavond borrel dus dan zie ik dr weer. Kan ik gelijk m'n nieuwe pak showen .
Oud 28-09-2009, 14:15
metallica
metallica is offline
Pff, dan heeft ie vanavond maar geen bier als hij zijn kuthumeur op mij afreageert, lekker puh!
Oud 28-09-2009, 15:12
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
pfieww ik vind dit toch wel spannend hoor had vanochtend een afspraakje met een jongen die ik sinds kort pas ken. We hebben 2 uur koffiegeleut, was erg gezellig. Niets gebeurd ofzo, was ook compleet de situatie niet naar, maar zou toch wel graag een vervolgdate hebben. Mja daar hebben we het niet over gehad ofzo en bij weggaan zei hij 'we spreken elkaar nog wel'. Nja spreek m net aan op msn, maar er kwam niet heel erg veel uit ofzo.
Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken? Paar daagjes overheen laten gaan en kijken of we elkaar dan spreken of dat hij me smst of we nog wat zullen afspreken, of gewoon zelf initiatief nemen? En wat is daar dan een goed tijdsbestek voor, jeetje lastig .
Oud 28-09-2009, 17:25
Luna
Luna is offline
Eergister hadden we een fikse ruzie maar dat is uitgepraat en het zit goed. We zijn erg verschillend en er zijn dingen van elkaar waar we aan moeten wennen en mee leren omgaan. Maar dat gaat lukken want verder zijn we fantastisch samen.<3 Hij mag over 2 weken zonder krukken gaan lopen en dan kunnen we weer makkelijk leuke dingen gaan doen.
Ohja, per 1 december ga ik officieel bij hem wonen. (maar niet definitief want ik blijf zelf ook opzoek naar n huisje!)
Oud 28-09-2009, 20:57
I C U
I C U is offline
Oef, dit is cool. Echt hé. Soms zit ik en dan denk ik: nice... Vriendinnetje was ook helemaal enthousiast Whoehoe!
Oud 28-09-2009, 21:10
Verwijderd
Nou dat viel echt onverwacht mee. Tijdens pauze van college kwam ik 'm tegen en even gepraat. Heb 'm nooit zien blozen, maar hij was toch duidelijk een beetje verlegen geloof ik. Hij bleef aan het eind van de middag nog wachten toen ik aan kwam lopen om richting huis te gaan om doei te kunnen zeggen. En daarna kreeg ik nog een smsje van m'n beste vriendinnetje dat ie vrij rood werd en verlegen begon te lachen toen ze een grap maakte dat ik daar sliep

Beter is ie er morgenavond ook, want anders weet ik niet hoe ik het nu moet aanpakken. En nog beter word ik niet al te optimistisch van bovenstaande, want ik heb nog geen idee wat hij vindt.
Oud 28-09-2009, 21:13
Changshan
Changshan is offline
^ Was ik nog maar zo schattig en verlegen... Nu word ik arrogant genoemd. Terwijl ik mensen alleen probeer te testen/uit hun schulp probeer te praten met een beetje zelfspot.
Oud 28-09-2009, 21:53
Verwijderd
Oh oh oh ik ben echt vies verliefd, daar krijg je van die illusies van dat het een goed plan is om voor altijd bij elkaar te blijven enzo. Maar het is wel fijn dat hij ook zo overduidelijk vies verliefd is Hij is zo zo lief <3
Oud 28-09-2009, 23:20
Tink*
Tink* is offline
Het gaat goed. Alleen moet ik morgen langs ex + stomme chickie en daar kan ik niet onderuit komen. Het is zeg maar de introcommissie waar ik inzit die nieuwe leden langs mensen fietst en daarna mogen ze kiezen waar ze in het eetgroepje/jaarclubachtigiets willen. Maar ik ga gewoon niets zeggen behalve hoi en we moeten weg en het is vast naar, maar daarna kan ik 'm gewoon weer negeren en zal er niet meer zoiets voorvallen, kprima. Maar ik zie er toch wel een beetje tegenop.
Oud 29-09-2009, 12:25
Kitten
Kitten is offline
Ja. Hier gaat gewoon alles goed. Ik vind het echt fijn dat ze in het dagelijks leven vaak langs komt. We kunnen gewoon heel makkelijk een uurtje of 2 vrij maken voor elkaar en dat is zo fijn in verhouding tot een weekend relatie.
Oud 29-09-2009, 12:25
stout!
stout! is offline
Fijn om te lezen dat het alweer wat beter gaat, Tink*. Jij was echt een beetje het voorbeeld van nasty liefdesverdriet (helaas iets teveel herkenning) en nu dus ook dat het weer goedkomt .

OT: hier, prima. Soms ben ik superblij met hem, en soms ben ik bang dat we een beetje teveel aan elkaar wennen, mis ik de passie. Maar we hebben zoveel, ik heb een heel leven met hem. En ik hou van hem.
Alleen nu even wat minder want ik heb net een spiraaltje laten zetten en was er even niet zo goed van. Vanochtend had hij heel lief gezegd dat hij meteen even zou bellen, maaar waarschijnlijk is hij dat vergeten zodra hij op z'n werk kwam. Tot zover het meeleven .
Zal ik vanavond toch even wat zieliger moeten doen dan ik eigenlijk ben om hem zich extra schuldig te laten voelen...

Regels voor berichten