Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel, de jongen met wie ik nu iets heb, vond ik ook interessant in de periode dat mijn eerste ex en ik om elkaar heen draaiden ![]() ![]() OT: Ja ik ben zooo verliefd ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Zijn telefoon doet kut (loopt vaak vast en dan kan ie alleen nog maar bellen vaak, niet meer smsen of smsjes lezen) en daardoor heb ik nu al twee dagen niets van hem gehoord. Vind het toch raar, dan doe je toch iets? Neem je toch je oude telefoon en stuur je deze op ter reparatie ofzo? Net probeerde ik hem te bellen maar het netwerk is overbelast ofzo
![]()
|
Verwijderd
|
Gefeliciteerd @ alle bruidsparen (dat was toch de afgelopen dagen?)!
OT: Ehh ja. Met ons weet ik het nog steeds niet zo. Maar voorlopig is het lang leve de lol, en dat hebben we zeker weten. Morgenavond gaan we uit met heel veel matties, we zien wel hoe gezellig we dan doen. En verder heb ik twee fantastische vriendinnetjes <3 |
![]() |
||
Citaat:
OT: Ehhjaaa nu weet ik het dus helemaal niet meer. We gaan volgende week samen eten, ik dacht eerst dat hij misschien bedoelde met een groepje maar nu een meisje uit dat groepje voorstelde die dag te gaan eten, zei hij dat dat niet ging... DUS blijkbaar gaan we wel samen eten. ![]() Vervolgens dacht ik dat hij het allemaal vriendschappelijk bedoelde, krijg ik een enorm verwarrend smsje van hem wat me weer aan ALLES doet twijfelen. En ik moet nu leren maar dat lukt niet want ik denk steeds aan die opmerking in dat smsje... Ik heb super het gevoel, hoewel we maar heel weinig jaar schelen, dat hij zo-veel volwassener is. Wat ook niet raar is gezien wat hij heeft gedaan in zijn leven en wat ik heb gedaan in mijn leven, maar ik ga dan weer alles overanalyseren en dat moet ik gewoon NIET doen, want ik doe het altijd! Pfffff haha. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mooi is dat. Dacht ik dat alles eindelijk weer beter ging, beginnen die kloterige telefoontjes weer. Ik word er echt niet goed van. Vloeken en tieren helpt natuurlijk ook niet, maar soms lucht het wel even op.
Aw en hij heeft me net een voiceclip gestuurd en hij is zo lief. ![]() /rant |
![]() |
|
het gaat goed, we waren gister met vrienden uit en we hebben samen allemaal retarded dansjes gedaan en als ik gedronken heb word ik heel aanhankelijk en we hebben heel ordinair staan zoenen
![]()
|
Verwijderd
|
bindingsangst komt gewoon neer op je niet WILLEN binden, het zegt iets over wat hij voor je voelt ben ik bang..
ik geloof niet zo in bindingsangst, zeker niet op jonge(re) leeftijd.. het is gewoon een kwestie van de juiste persoon tegenkomen.. als hij zich niet 100% wil geven voor een relatie met jou dan is vooral wat er aan de hand is.. geen psychiater die dat kan oplossen ben ik bang |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Xentric: God, wat een gezeur weer. Dat van die foto's, ja daar zou ik ook ook kwaad om worden. Maar dat-ie met andere vrouwen praat is dan nog niet eens het ergste. Dat-ie er om liegt, dat maakt het zo erg, want dan kun je je meteen afvragen wat zijn bedoeling is, als hij het nodig vindt om erover te liegen. Misschien is het inderdaad beter om hem even met rust te laten, maar ik vind dat hij je wel een fatsoenlijk antwoord verschuldigd is. Hoe moet jij hem ooit vertrouwen als hij blijft liegen, en dingen blijft doen waarvan hij zegt dat hij ze niet doet, en dan ook nog eens foto's van andere vrouwen op zijn computer opslaat (alsof-ie er daadwerkelijk waarde aan hecht..). Ik zou niet zo goed weten wat ik in die situatie zou doen, vooral als je nog wel echt van hem houdt en met hem verder wilt. Kutsituatie.
Ontopic: Het gaat goed. Vertrouwen is heel belangrijk en hij zegt dat-ie mij vertrouwt, dus moet ik daar ook vertrouwen in hebben. Ik maak me altijd veel te druk om dingen. En hij doet erg z'n best en dat heb ik goed in de gaten. Dat betekent veel voor me. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En op je 30e nog met meiden msnnen en fotos naar elkaar sturen getuigd ook niet echt van volwassenheid. Wat zie jij echt in die kerel, ook na zijn gedrag toen ie op uitzending was? Als je alles voor jezelf op een rij zet kom je er zelf toch ook wel achter dat hij echt niet goed voor je is?
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Aw, ik denk dat 'we' ons wel moeten realiseren dat er natuurlijk veel meer in Xentric's relatie is dan alleen maar de slechte dingen waarover ze op dit forum schrijft. Er zal vast ook heel veel goed zijn en er komen ook nog gevoelens en liefde bij spelen. Het is nogal makkelijk om maar te zeggen dat ze bij hem weg moet gaan, maar zo makkelijk is het natuurlijk ook niet. Ik begrijp persoonlijk heel goed dat je ondanks alles toch bij elkaar wil blijven, of in ieder geval wil proberen om het allemaal weer beter te maken, omdat het dat uiteindelijk wel waard is. Overigens is hun situatie ook wel moeilijk. Ze hebben heel lang zonder elkaar geleefd en hij heeft waarschijnlijk ook nog wel te maken met de emotionele consequenties van zijn uitzending. Ze moeten aan elkaar wennen en de problemen oplossen die ze ook al hadden toen hij weg was. Nu probeer ik zijn gedrag natuurlijk niet goed te praten, maar om nou te roepen dat ze hem maar moet laten vallen vind ik wel heel erg makkelijk. Just my two cents.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh dear, zet mij een hele avond aan de sterke drank en dan krijg je dit. Briljantste stapavond in tijden, zo niet ooit. Ik was blijkbaar erg op dreef, want had sjans met alle mannen die me ook maar aankeken. Including him: de hele avond om elkaar heen staan draaien en toen alle bekenden weg waren ongegeneerd in die toko staan zoenen (waarbij ik de nu al legendarische woorden "kop dicht, en nu zoenen" gebruikt schijn te hebben to cut the crap)
![]() Alleen kwam het eerste duidelijke probleem van deze situatie toen hij me weggebracht had en we afscheid namen: ik wist echt niet wat ik nou moest doen. Hij leek hetzelfde te hebben, dus uiteindelijk alleen doei gezegd, tot grote hilariteit van een huisgenootje, wat daarna alles wilde weten. Ik moet er niet te hard in geloven omdat ik echt niet weet hoe hij dit allemaal ziet, maar ik geloof dat ik ons wel een beetje goed samen begin te vinden. Maar ergens denk ik toch dat hij het wel best vindt en er verder weinig van denkt, geen idee waarom. Hm. Hmmm. |
![]() |
|
@Xentric: Jeetje, wat een gedoe zeg. Je zegt wel dat je hem nog steeds leuk vindt, maar dit soort dingen gebeuren nu wel erg vaak, niet? Het gebeurt zo vaak dat hij compleet onterecht boos wordt op je en je pijn doet. Althans, dat lijkt wel zo uit je verhalen... Er zullen ook wel leuke momenten zijn, maar wegen die hier tegenop? Je hebt al een paar keer gezegd dat het uit zal zijn als het zo doorgaat (of iets dergelijks), maar dat gebeurt uiteindelijk nooit. Naja, kies voor jezelf! Sterkte
![]() OT: jaaaa ![]() ![]() ![]() ![]()
|
@Xentric: jeej, wat een onzin.... vet jaloers zijn als jij mailt of pm't met mensen, maar danz elf wel contact hebben met z'n ex en foto's toegestuurd krijgen
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@Xentric: Ik ga geen mening geven, want die krijg je genoeg en de situatie zal wel al verwarrend genoeg zijn. Wel heel veel sterkte meid, ik hoop dat je kunt doen waar jij je goed bij voelt!
ot: Het is geen goed idee om elkaar twee weken niet te zien. ![]() Buiten dat heb ik een prima weekend gehad, bij mijn zus en haar vriend geweest. Was erg gezellig en goed voor onze band en ik had een goed weekend! ![]() |
![]() |
|
God, wat een briljant heerlijk weekend was dit
![]() Vrijdagavond wezen stappen met drie geniale vriendinnen. Halverwege de avond op het geniale plan gekomen om een goede vriend van mijn ex te bellen om langs te komen. Ik weet dat het onnozel en fout is, maar ik vind de gedachte dat mijn ex die verhalen later hoort en aan mij herinnerd wordt zo heerlikj ![]() ![]() Zaterdag de hele dag gebrakt met die friends en dat was chill. 's Middags nog een andere vriendin gezien en dat was leuk want ik zie haar veel te weinig ivm afstand. Zaterdagavond met andere chicks gesingstard/t?, gezopen en gigantisch gelachen. Toen de stad weer in gegaan waar ik een hele leuke jongen aan de haak heb geslagen ![]() En vandaag gechilld met die chicks en net wezen zwemmen en dat was errrg gezellig. Nu ben ik echt kapot maar dat mag de pret niet drukken. En het is jammer dat ik ondanks dat ik veel beter zou moeten weten, teleurgesteld ben dat mijn ex niet smst. MAARJA ![]() |
![]() |
|
Toch enigzins boos/teleurgesteld dat mijn ex (met wie ik nog vrienden ben/contact heb) dit weekend mijn verjaardag compleet vergeten is terwijl het echt niet zo moeilijk te herinneren is aangezien het in dezelfde week valt als zijn eigen verjaardag.
Plus vraag ik me nu ook af waarom ik nog de moeite heb genomen om hem vorige week wel een klein cadeautje voor zijn verjaardag te sturen, met de gedachte dat ik dat tenslotte bij al m'n vrienden doe (met het verschil dat die mijn verjaardag niet vergeten).
|
Het gaat nog steeds goed, de afgelopen 2 weken bij hem in huis gebivakkeerd omdat zijn ouders op vakantie waren, hij moest wel gewoon werken helaas, maar we hebben gezellige en knusse avondjes gehad
![]() Ik moet wel eerlijk zijn dat ik bang ben voor de komende paar maanden, ik ben al niet de meest stabiele persoon en ik ga enorm ontregelt worden, en ik ben bang dat dat zijn weerslag zal hebben op onze relatie, maar goed, m'n vriend zegt dat we er ons wel door heen zullen slaan, dat hoop ik hard mee en we zullen wel zien hoe het gaat.
|
pfieww ik vind dit toch wel spannend hoor
![]() Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken? Paar daagjes overheen laten gaan en kijken of we elkaar dan spreken of dat hij me smst of we nog wat zullen afspreken, of gewoon zelf initiatief nemen? En wat is daar dan een goed tijdsbestek voor, jeetje lastig ![]() |
![]() |
|
Eergister hadden we een fikse ruzie maar dat is uitgepraat en het zit goed. We zijn erg verschillend en er zijn dingen van elkaar waar we aan moeten wennen en mee leren omgaan. Maar dat gaat lukken want verder zijn we fantastisch samen.<3 Hij mag over 2 weken zonder krukken gaan lopen en dan kunnen we weer makkelijk leuke dingen gaan doen.
Ohja, per 1 december ga ik officieel bij hem wonen. ![]()
|
Verwijderd
|
Nou dat viel echt onverwacht mee. Tijdens pauze van college kwam ik 'm tegen en even gepraat. Heb 'm nooit zien blozen, maar hij was toch duidelijk een beetje verlegen geloof ik. Hij bleef aan het eind van de middag nog wachten toen ik aan kwam lopen om richting huis te gaan om doei te kunnen zeggen. En daarna kreeg ik nog een smsje van m'n beste vriendinnetje dat ie vrij rood werd en verlegen begon te lachen toen ze een grap maakte dat ik daar sliep
![]() Beter is ie er morgenavond ook, want anders weet ik niet hoe ik het nu moet aanpakken. En nog beter word ik niet al te optimistisch van bovenstaande, want ik heb nog geen idee wat hij vindt. |
![]() |
|
Het gaat goed.
![]()
|
Fijn om te lezen dat het alweer wat beter gaat, Tink*. Jij was echt een beetje het voorbeeld van nasty liefdesverdriet (helaas iets teveel herkenning) en nu dus ook dat het weer goedkomt
![]() OT: hier, prima. Soms ben ik superblij met hem, en soms ben ik bang dat we een beetje teveel aan elkaar wennen, mis ik de passie. Maar we hebben zoveel, ik heb een heel leven met hem. En ik hou van hem. Alleen nu even wat minder want ik heb net een spiraaltje laten zetten en was er even niet zo goed van. Vanochtend had hij heel lief gezegd dat hij meteen even zou bellen, maaar waarschijnlijk is hij dat vergeten zodra hij op z'n werk kwam. Tot zover het meeleven ![]() Zal ik vanavond toch even wat zieliger moeten doen dan ik eigenlijk ben om hem zich extra schuldig te laten voelen... ![]()
|
![]() |
|
|