Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2009, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Nou dan kan je het dan toch zeggen? Als je haar nu toch 3 jaar niet spreekt, kan je je er dus de komende tijd ook niet aan storen.
Zoals ik al zei, die drie jaar was bij wijze van spreken.
Advertentie
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dat was toch geen reportbare post
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ja uiteraard maar soms is het ook heerlijk om even gewoon niet na te denken en te doen wat de ander wil. Jezelf ontdekken blabla is sowieso.. beetje weird.
Ontdek je plekje in Turkije Ehm oke.

Ik zou ook niet snel een lange tijd op vakantie gaan alleen trouwens... en zoals je zei als klein blond meisje al helemaal niet. Aan de andere kant, hoe groot is de kans dat er iets gebeurd.
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik al zei, die drie jaar was bij wijze van spreken.
Bij mij ook
Verwijderd
@ quis: ik zou het niet zeggen. Ik zou haar nu steunen en als het contact dan beter wordt misschien nog eens zeggen: eigenlijk deed je toen zo en zo..
Oud 14-09-2009, 19:37
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ja, is tijdelijk zo miserabel, maar ze is wel een goede vriendin hoor.

En ja, dat weet ik. Maar ach, met een beetje improviseren lijk ik Turks dus het zal wel meevallen.
Haha nietes opplaksnor bij de fopwinkel of wat?

Ik zoe het trouwens niet zeggen, je kunt er meer mee verpesten dan je ermee opschiet.
Verwijderd
Citaat:
Ontdek je plekje in Turkije Ehm oke.

Ik zou ook niet snel een lange tijd op vakantie gaan alleen trouwens... en zoals je zei als klein blond meisje al helemaal niet. Aan de andere kant, hoe groot is de kans dat er iets gebeurd.

Ja die kans is ook altijd klein maar 5% is meer dan 0,0005 procent hm.

En het gaat ook een beetje om je gevoel. Vliegen vind je toch enger dan autorijden
Verwijderd
Citaat:
@ quis: ik zou het niet zeggen. Ik zou haar nu steunen en als het contact dan beter wordt misschien nog eens zeggen: eigenlijk deed je toen zo en zo..
Of wellicht moet je je dan gewoon op het heden concentreren
Oud 14-09-2009, 19:38
Tink*
Tink* is offline
Yo Laissiepaissie, hoe zit het met jouw rijskillz?
Oud 14-09-2009, 19:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ja, als ze tegen die tijd weer gewoon doet is het toch opgelost?
Oud 14-09-2009, 19:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik las rijs-killz.
Oud 14-09-2009, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Denk ik ook ja.
Verwijderd
Citaat:
Ik las rijs-killz.
Dan heb je het verkeerd gelezen
Laisve
Laisve is offline
Citaat:

Ja die kans is ook altijd klein maar 5% is meer dan 0,0005 procent hm.

En het gaat ook een beetje om je gevoel. Vliegen vind je toch enger dan autorijden
Is ook waar.

Nou nouuuuuu vliegen is wel rielekst hoor. Maar misschien als ik alleen in de auto zit vanaf vrijdag dan...
Verwijderd
Citaat:
Denk ik ook ja.
Maar wat doet ze nu eigenlijk? Want dat doet er ook wel een beetje toe Of heb ik niet goed opgelet.
Oud 14-09-2009, 19:41
Verwijderd
LL, waar gaan we heen, vertel het onze pixelvrinden eens.
Laisve
Laisve is offline
Hee Lucky Luciano heb je grind in je anus of ben je altijd zo vervelend?
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik las rijs-killz.
Dan las je verkeerd he. Hoe gaat het met je thuisstudie? Begon dat nou nu in september of ben je daar nou al langer mee bezig, ik heb geen besef van tijd. ;x
Verwijderd
Citaat:
Jij stopt grind in je anus?
Oud 14-09-2009, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Hij is alleen op het forum zo vervelend, omdat hij dat leuk vindt. Ik heb al gezegd dat hij stom doet.
Verwijderd
Citaat:
Naar Nou Camp!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
BARCELONA!

o wacht ik ben ff, niet ll
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dan heb je het verkeerd gelezen
Citaat:
Dan las je verkeerd he.
Thanks for stating the obvious, lieverds.

Citaat:
Hoe gaat het met je thuisstudie? Begon dat nou nu in september of ben je daar nou al langer mee bezig, ik heb geen besef van tijd. ;x
Wel prima, hoor. Begon al eerder, ja.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
waar is hij vervelend dan?
Verwijderd
Citaat:
Haha nietes opplaksnor bij de fopwinkel of wat?
Ik bedoel alleen maar dat ik minder zal opvallen tussen de Turken dan kaaskoppen of roodharigen. En een leraar aardrijkskunde vroeg me eens waar ik vandaan kwam. Dus ik *geboorteplaats* Ja maar welk land dan?? Hij dacht dat ik allochtoon was.
Oud 14-09-2009, 19:43
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Hij ging echt goed de laatste keer, vlekkeloos van mijn kant. Er was wel een ouwe graftak die d'r richting aanhad op de rotonde en ik dus dacht dat ik door kon rijden maar ze besloot toch op de rotonde te blijven.

En ze lachte naar me alsof het mijn schuld was. Demente snol. Maar ik heb er vertrouwen in, vrijdag examen!
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hij is alleen op het forum zo vervelend, omdat hij dat leuk vindt. Ik heb al gezegd dat hij stom doet.
Gewoon een maandje geen seks geven.
Verwijderd
Wat doe je voor thuisstudie DP?
Verwijderd
Citaat:
Gewoon een maandje geen seks geven.
seks neem je
Oud 14-09-2009, 19:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat doe je voor thuisstudie DP?
Psychologie.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
seks neem je
Verwijderd
Citaat:
Psychologie.
Ok, maar dat heeft toch ook een behoorlijk groot praktijk gedeelte?
Oud 14-09-2009, 19:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik bedoel alleen maar dat ik minder zal opvallen tussen de Turken dan kaaskoppen of roodharigen. En een leraar aardrijkskunde vroeg me eens waar ik vandaan kwam. Dus ik *geboorteplaats* Ja maar welk land dan?? Hij dacht dat ik allochtoon was.
jamaar jij bent toch blond??

ze denken trouwens hier in Utrecht steeds dat ik Duits ben
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Thanks for stating the obvious, lieverds.

Wel prima, hoor. Begon al eerder, ja.
Wat geef je weer veel extra informatie. Bevalt het dan? En hoeveel heb je nou al gedaan, al studiepunten binnen? Heb je al een nieuw chickie gehosseld?
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ok, maar dat heeft toch ook een behoorlijk groot praktijk gedeelte?
Zoals? Het merendeel is theorie, stages etc. moet ik ook gewoon lopen.
Verwijderd
Citaat:
Maar wat doet ze nu eigenlijk? Want dat doet er ook wel een beetje toe Of heb ik niet goed opgelet.
Nou, er is uiteraard meer aan de hand, maar het belangrijkste is dat ze steeds dóet alsof ze me komt opzoeken (of dat ze tijd heeft zodat ik haar kan opzoeken) en uit zichzelf allerlei beloftes doet en bla. En dat ze er dan steeds weer op terugkomt, dat réuze jammer vindt, maar dat ze toch zo'n stress had of wat dan ook. En het stomme is, dat ze niet gewoon zegt "sorry heb geen tijd andere keer beter'', maar dat ze iedere keer heel doorzichtig smoezen gaat verzinnen of tot het laatste moment gaan veinzen dat we iets gaan doen.
Oud 14-09-2009, 19:46
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Hopen dat je snel bruin wordt dan zou het nog wel kunnen. En je bent zelf ook een kaaskop!
Oud 14-09-2009, 19:46
Verwijderd
Citaat:
jamaar jij bent toch blond??

ze denken trouwens hier in Utrecht steeds dat ik Duits ben
Ik ben nooit blond geweest. Ik heb alleen twee blonde plukjes van de zon, nu.
Oud 14-09-2009, 19:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat geef je weer veel extra informatie. Bevalt het dan? En hoeveel heb je nou al gedaan, al studiepunten binnen? Heb je al een nieuw chickie gehosseld?

Het bevalt prima, al is het best veel. Ik heb nog lang niet genoeg gedaan, maar dat heeft mede te maken gehad met de vakantie en wat thuisstuff. Dankzij mijn vrijwilligerswerk krijg ik sowieso gratis studiepunten en nee.

En hoe is het in jouw leven?
Verwijderd
Citaat:
Zoals? Het merendeel is theorie, stages etc. moet ik ook gewoon lopen.
Nou het leken me ook wel dingen die je met/op elkaar moet oefenen
Verwijderd
Citaat:
Nou, er is uiteraard meer aan de hand, maar het belangrijkste is dat ze steeds dóet alsof ze me komt opzoeken (of dat ze tijd heeft zodat ik haar kan opzoeken) en uit zichzelf allerlei beloftes doet en bla. En dat ze er dan steeds weer op terugkomt, dat réuze jammer vindt, maar dat ze toch zo'n stress had of wat dan ook. En het stomme is, dat ze niet gewoon zegt "sorry heb geen tijd andere keer beter'', maar dat ze iedere keer heel doorzichtig smoezen gaat verzinnen of tot het laatste moment gaan veinzen dat we iets gaan doen.
Oh dan zou ik het niet weten. Ik zou zo'n contact gewoon laten doodbloeden denk ik dus had niet met jouw probleem gezeten. Maar misschien kun je bij het volgende smoesje zeggen: je kunt het gewoon zeggen hoor, als het nu niet uitkomt. Ofzo.
Oud 14-09-2009, 19:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
jamaar misschien is ze wel heel bang dat je boos wordt als ze geen 'geldige' reden opgeeft om je niet te zien/de afspraak te verzetten?
Oud 14-09-2009, 19:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben nooit blond geweest. Ik heb alleen twee blonde plukjes van de zon, nu.
oh!
waarom denk ik altijd dat iedereen blond is ik dacht ookal dat stefenootje blond was, en dat blijkt ook fout. Hm

*kijkt in de spiegel of ikzelf wel blond ben*
Oud 14-09-2009, 19:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou het leken me ook wel dingen die je met/op elkaar moet oefenen
Wie weet later.
Oud 14-09-2009, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Oh dan zou ik het niet weten. Ik zou zo'n contact gewoon laten doodbloeden denk ik dus had niet met jouw probleem gezeten. Maar misschien kun je bij het volgende smoesje zeggen: je kunt het gewoon zeggen hoor, als het nu niet uitkomt. Ofzo.
Ja kijk, ze is al mijn vriendin sinds we twaalf waren, dus ik wil best wat incasseren om haar te houden. En idd, ik wilde het dus dit keer zeggen (want ze zou gisteren komen maar liet niks horen, totdat ik concludeerde dat ze niet kwam) en nu spreek ik haar dus op msn maar zit zij met dat sterfgeval.
Oud 14-09-2009, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Hopen dat je snel bruin wordt dan zou het nog wel kunnen. En je bent zelf ook een kaaskop!
Een kaaskop is toch iemand met een rond hoofd, blonde haren en blauwe ogen? Of?
Verwijderd
Citaat:
Wie weet later.
Ik heb heel veel dingen gelezen over verhoorpsychologie, ik hoop eigenlijk dat ik word gearresteerd voor iets
Verwijderd
Citaat:
Meer iemand met een hooivork
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

Het bevalt prima, al is het best veel. Ik heb nog lang niet genoeg gedaan, maar dat heeft mede te maken gehad met de vakantie en wat thuisstuff. Dankzij mijn vrijwilligerswerk krijg ik sowieso gratis studiepunten en nee.

En hoe is het in jouw leven?
Oh is er wat naars gebeurd thuis? Wat voor vrijwilligerswerk? Ik vind dat altijd zulke naaierij. Ik deed ook een keer een toneelcursus en daar was een chickie die kreeg daar ook studiepunten voor, ja hallo, lekker wetenschappelijk verantwoord. Zij deed dan wel hbo maar toch.

Mijn leven is weer een beetje back to its old self. Studeren, vrienden, sporten, uitgaan, vergaderen en dat soort meuk. Blij dat de vakantie voorbij is.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Dat is een Ariër, kaaskoppen zijn gewoon Nederlanders

Regels voor berichten