Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2009, 16:24
Elle
Elle is offline
Citaat:
Of jij moet stoppen met die neerbuigende toon, aangezien je zelf nu schrijft vanuit een misverstand dat volgt uit slecht leeswerk. Ook een optie.
Ik zie geen citaat uit het onderzoek, waardoor blijkt dat het een misverstand is en neem dus aan dat dit een niet onderbouwt verwijt is.

Citaat:
Dat religie cultuur vormt ga ik je ook niet eens uitleggen. Dat is algemeen bekend.
Jammer dat ik wederom moet constateren dat je geen onderbouwingen hebt. Niet geheel onlogisch, aangezien nergens duidelijk wordt dat er een causaal verband is tussen religie en de daar besproken straatcultuur met als gevolg dat op het moment dat je religie weghaalt er geen geweld tegen homo's zou zijn door de betreffende groepen.

Laatst gewijzigd op 16-10-2009 om 16:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2009, 21:14
arPos
arPos is offline
Dat is dan theoretisch nog het gevolg van eeuwenlange kerkelijke traditie.
Oud 17-10-2009, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Dat religie cultuur vormt ga ik je ook niet eens uitleggen. Dat is algemeen bekend.
.
In welke kringen is dat algemeen bekend?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2009, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Of jij moet stoppen met die neerbuigende toon, aangezien je zelf nu schrijft vanuit een misverstand dat volgt uit slecht leeswerk. Ook een optie.
Zou jij daar dan ook mee willen ophouden en alsjeblieft willen antwoorden op mijn eerdere vragen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten