Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
ja zwaar hoor! Ja maar dat klinkt stom maar ik ben wel al twee keer op en neer geweest vandaag, ik moet het inkopen doen voor het concert. En daar komen 40 mensen. En die komen ook eten. Dus ik moet best wel heel veel halen.
Nou, ik moet er maar weer eens aan geloven denk ik. Tot straks! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Groetjes, Laisve.
||
Citaat:
Maar je moet inderdaad die retoursticker erop plakken en naar het postkantoor brengen. Je krijgt daar wel een bewijs mee dat je het retour hebt gedaan. Dan moet het goed komen ![]()
|
Ik denk dat ik me af ga melden at work. Ik ben een beetje in een naaiende bui tegenover die mongolen, want ze doen het al ruim een half jaar bij mij en bovendien moet ik veel voor school doen. Misschien dat ik tegen 5 uur nog eens bel.
![]()
||
Citaat:
Bovendien is het woord broodje veel logischer dan boterham en wordt (wellicht dientengevolge) ook door het hele land gebruikt.
|
Verwijderd
|
In het vorige seizoen van boer zoekt vrouw was een van de afgevallen boeren Frank, maar in de eerste aflevering ging hij nog wel op date in APPELTERM met vijf chicks met honden. En toen zat er eentje bij die leek op een kruising tussen een dinosaurus en Marjorie van Fat Fighters, en toen zei ik OMGGG ik hoop dat hij die uitkiest <3 en in de season finale bleek dat hij ook echt met haar samenwoont nu
![]() En tot slot wil ik nog zeggen dat mijn man zich ook kapotergert aan Yvon Jaspers ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|