Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2009, 22:32
Batave
Batave is offline
Ik wil ook de nieuwe pagina pakken :<
Oud 03-11-2009, 23:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
I second that! En dan gaan ze het een 'lekker gek' kleurtje verven zoals rood of oranje en dat staat dan 'lekker pittig'. Nou, nee.
Dat is hetzelfde type vrouw die dan meteen een bril nemen met een 'lekker gek' felgekleurd montuurtje wat helemaal niet bij hun hoofd past.

Zoals dit:

Laatst gewijzigd op 03-11-2009 om 23:51.
Oud 04-11-2009, 11:22
Roosje
Roosje is offline
Eigenlijk vind ik de meeste vrouwen van boven de vijfendertig heel stom. Ik had een hele toffe stagebegeleidsterjuffie toen ik vorig jaar stage liep bij de kleuters, maar ik weet zeker dat het over zes jaar met haar ook is afgelopen.
Oud 04-11-2009, 18:29
Verwijderd
Ik vind ergens heenlopen heel saai (iit tot een wandeling maken). Daarom ren ik vaak. Dat geeft een maf gezicht.
Oud 05-11-2009, 08:12
Missy
Missy is offline
Als ik een proefwerk/toets/tentamen heb, begin ik altijd netjes vooraan. Als het na een paar opgaven niet zo lekker loopt, draai ik mijn blaadje om en begin ik bij de laatste opgaven. Zo werk ik dan om hoog. Soms kom ik dan prut uit op het antwoordenblaadje, maar ach.
Oud 05-11-2009, 08:43
Verwijderd
Ik heb allemaal krassen en wondjes sinds een paar dagen en ik snap maar niet waarom.
Oud 05-11-2009, 09:28
Neko*
Neko* is offline
Ik heb last van spontane blauwe plekken waardoor ik op de middelbare school vaker dan eens apart ben genomen tijdens de gym om te vragen "of het wel goed ging thuis".
Oud 05-11-2009, 12:44
Stef040
Stef040 is offline
altijd als ik alleen thuis ben en de kat is in de buurt heb ik het idee dat de kat mij in de gaten houd en filmt voor mijn ouders
Oud 05-11-2009, 20:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ik schrijf, schrijf ik eigenlijk altijd over bestaande personen die ik ken. Soms koppel ik die pas later aan het karakter. Maar nu bij Nanowrimo heeft alleen mijn female main character pas een echte spiegelpersoonlijkheid. Ik beschrijf haar nu alsof ze iemand uit mijn klas is. Een ijslandse natuurlijk, omdat het allemaal ijslandse namen zijn. Maar voor de rest heb ik nog helemaal geen nieuwe personen.
Wisten jullie dat al!
Oud 05-11-2009, 20:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind ergens heenlopen heel saai (iit tot een wandeling maken). Daarom ren ik vaak. Dat geeft een maf gezicht.
oh dat doe ik ook! Naar de brievenbus en naar mijn werk en naar de bushalte enzo!
En dan denk ik ook altijd hoe stom dat eruit ziet.
Oud 11-11-2009, 22:10
Hanneke
Hanneke is offline
Ik ben soms veel te enthousiast over dingen die ik heel boeiend vind maar die de gemiddelde persoon waarschijnlijk compleet oninteressant zal vinden
Oud 12-11-2009, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ben soms veel te enthousiast over dingen die ik heel boeiend vind maar die de gemiddelde persoon waarschijnlijk compleet oninteressant zal vinden
Dat heeft iedereen wel, denk ik.
Oud 12-11-2009, 09:27
Hanneke
Hanneke is offline
Mje, maar ik wil er dan altijd graag veel over vertellen, er vanuit gaand (waar moeten de spaties?) dat de ander het ook wel interessant zal vinden
Oud 12-11-2009, 09:47
Allure
Allure is offline
Ervan uitgaande (http://www.onzetaal.nl/advies/ervanuit.php).
Oud 12-11-2009, 12:56
Verwijderd
Ik heb een moeder. En die laat haar haar altijd verven in de kleur die het had voordat ze grijs werd, en dat is middenblond. En ze heeft echt meer dan tien kappers moeten uitproberen voordat ze er een vond die níet stiekem rood door de blonde verf mengde 'want dat staat veel warmer' ook al had mijn moeder benadrukt dat ze echt echt geen oranje haar wil.
Zelf ben ik van plan om mijn haar lang te laten en nooit te verven, wel denk ik dat ik het moet gaan opsteken als ik een jaar of 45 ben, omdat lang grijs haar in een staart een beetje dakloos staat maar lang grijs haar in een Grace Kelly-rol juist heel stijlvol en klassiek.
Oud 12-11-2009, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Zelf ben ik van plan om mijn haar lang te laten en nooit te verven, wel denk ik dat ik het moet gaan opsteken als ik een jaar of 45 ben, omdat lang grijs haar in een staart een beetje dakloos staat maar lang grijs haar in een Grace Kelly-rol juist heel stijlvol en klassiek.
So true

Ik ga mijn haar later denk ik wel verven, maar zeker nooit korter knippen dan, let's say kaaklengte. NOOIT.
Oud 12-11-2009, 13:30
Verwijderd
Ik ga m'n haar ook niet knippen of verven als 't grijs wordt. Dan maar niet 'lekker vlot'!

Of nouja, misschien verf ik het eerst nog wel, maar als het eenmaal allemaal grijs is dan mag het lekker grijs blijven. Grijs haar Of nouja, ik hoop heimelijk dat het spierwit wordt, dat zou nog mooier zijn, maar dat zal wel niet.
Oud 12-11-2009, 13:37
duivelaartje
duivelaartje is offline
Mijn tante verft haar haar wit totdat ze helemaal egaal wit is geworden. Want het zit in de familie dat je echt wit haar krijgt, te tof. Alleen gebeurt dat al vrij vroeg, dat is dan weer jammer. Maar gelukkig ben ik superblond, dus valt het veel minder snel op.
Oud 12-11-2009, 14:52
Verwijderd
Ja ik lijk hetzelfde haar als mijn opa te hebben en die is gewoon geleidelijk van goudblond naar zilvergrijs gegaan, zonder grijze strepen of andere gekke dingen. Dus dat mag mijn haar ook doen
Oud 12-11-2009, 18:14
Verwijderd
Ik ontdek nu al af en toe al grijze haren bij mezelf. Niet zo veel dat het iemand anders zou opvallen, maar ik vind het geen fijn vooruitzicht.
Oud 12-11-2009, 19:55
Rivka
Rivka is offline
Ik kende ook een heel knappe vrouw van een jaar of 45 met flink lang, golvend haar en die stak het dan warrig op Dat staat echt sexy en stijlvol vind ik.
Als het bij mij grijzig zou worden zou ik het wel verven, maar mijn moeder is nu rond de 45 en heeft zelf pikzwart haar met misschien 1 grijze haar ertussen, dus ik hoop dat dat bij mij ook zo is
Waar ik wel echt een hekel aan heb is vrouwen die hun haar paarsig of knalrood verven. Het staat zo nep.
Oud 24-11-2009, 05:17
Verwijderd
Ik eet de vegetarische filet americain van de AH geregeld zonder brood.
Oud 25-11-2009, 20:24
Verwijderd
Als ik langdurig in het donker autorijd, gaat mijn linkeroog tranen als een gek, de tranen biggelen naar mijn kin en druppen er dan af. Mijn rechteroog doet daar niet aan mee.
Oud 25-11-2009, 20:27
Rivka
Rivka is offline
Ik haat snoep.
Oud 25-11-2009, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ga m'n haar ook niet knippen of verven als 't grijs wordt. Dan maar niet 'lekker vlot'!
Mensen die hun haar expres niet willen verven als het grijs wordt. :')
Oud 25-11-2009, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Mensen die hun haar expres niet willen verven als het grijs wordt. :')
Ik vind grijs/wit haar mooi. Mensen die bang zijn om ouder te worden :') Zat jij trouwens niet al aan de antirimpelcreme?
Oud 25-11-2009, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vind grijs/wit haar mooi. Mensen die bang zijn om ouder te worden :') Zat jij trouwens niet al aan de antirimpelcreme?
Klopt.
Oud 25-11-2009, 21:17
Verwijderd
Mensen die per ongeluk hun haar niet verven als het grijs wordt :')

"Huh, waar heb ik die haarverf nu weer op gesmeerd? Wéér mis!"
Oud 26-11-2009, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Ik kende ook een heel knappe vrouw van een jaar of 45 met flink lang, golvend haar en die stak het dan warrig op Dat staat echt sexy en stijlvol vind ik.
Als het bij mij grijzig zou worden zou ik het wel verven, maar mijn moeder is nu rond de 45 en heeft zelf pikzwart haar met misschien 1 grijze haar ertussen, dus ik hoop dat dat bij mij ook zo is
Waar ik wel echt een hekel aan heb is vrouwen die hun haar paarsig of knalrood verven. Het staat zo nep.
Maar het is toch heel gewoon dat je op je 45e niet heel veel grijze haren hebt (of vergis ik me nu).

OT: Ik heb een keer m'n haar geprobeerd te verven, in een roodtint, maar er gebeurde bijna niets.
Oud 03-12-2009, 19:35
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Maar het is toch heel gewoon dat je op je 45e niet heel veel grijze haren hebt (of vergis ik me nu).
Dan zal ze 50 zijn, hoe dan ook, ze was al heel erg wit.
Oud 03-12-2009, 20:40
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een vriend van me had een paar grijze haren van de stress tijdens zijn eindexamen dit jaar.
Oud 03-12-2009, 20:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vriendje heeft ook grijze haren maar niet van de stress. Eigenlijk zijn ze meer wit dan grijs.
Oud 03-12-2009, 20:43
Cherry Springs
Weetje: Ik vind het heel leuk als mensen een plukje licht haar in hun donkere haar hebben als dat komt doordat ze ooit hun hoofd ergens aan hebben verwond.
Oud 03-12-2009, 21:42
Xantalien
Xantalien is offline
Ik kan mijn rechter pink niet helemaal recht doen.
Oud 03-12-2009, 22:34
Volk
Volk is offline
Volgens mij kijk ik scheel als ik mijn ogen dicht heb
Oud 03-12-2009, 22:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
whaha volk

OT:
Ik heb gilles de la tourette en ik weet eigenlijk niet concreet te zeggen wat dat inhoudt.
Oud 04-12-2009, 07:42
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Volgens mij kijk ik scheel als ik mijn ogen dicht heb
Omg, dat heb ik ook!

Dacht altijd dat ik me dat verbeeldde
Oud 04-12-2009, 10:36
Cherry Springs
Ik kan niet scheel kijken. Als ik dat zeg, zeggen mensen altijd, nee dat is heel makkelijk en dan doen ze hun vinger voor mijn gezicht en dan komt die vinger steeds dichterbij en probeer ik ernaar te kijken maar dan kijkt mijn ene oog weg ofzo. Heel gek.
Oud 04-12-2009, 13:39
Verwijderd
Vanaf vandaag een bril.
Bwurgh @ feestdagen
Oud 04-12-2009, 14:58
MisSunshine
MisSunshine is offline
Soms heb ik van die dagen dat ik alles op kan schrijven.. dan begin ik een soort boekje met "zo en zo voel ik me". Ik stop alleen te snel om er een bepaalde lijn in te kunnen zien.
Sinterklaasgedichten maken vind ik leuker dan een surprise maken.
Het afgelopen half jaar is zoo snel gegaan dat ik het eigenlijk niet eens door heb! Als iemand mij zou vertellen dat het over een maand pas december zou zijn zou ik dat nog bijna geloven ook..
Oud 04-12-2009, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet scheel kijken. Als ik dat zeg, zeggen mensen altijd, nee dat is heel makkelijk en dan doen ze hun vinger voor mijn gezicht en dan komt die vinger steeds dichterbij en probeer ik ernaar te kijken maar dan kijkt mijn ene oog weg ofzo. Heel gek.
*boks*
Oud 04-12-2009, 17:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan niet alleen scheel kijken, ik kan ook met één oog scheel kijken terwijl ik het andere oog vrij beweeg.
Oud 04-12-2009, 17:50
Verwijderd
Ik heb momenteel kabouter wesley als ringtone.XD "Er is een schip met weeskinderen gekapskei!" enz.
Normaal heb ik eigenlijk nooit een speciale ringtone, vorige was een heel zacht geluidje.
Oud 04-12-2009, 17:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wat stoer
Op mijn oude mobiel had ik een opname van mijn oom, die heel hard mijn naam riep en dat ik de telefoon op moest nemen omdat hij het was "JA HALLOOO IK BEN HET JA NEEM EENS OP HEE HEE " en toen ging hij een liedje zingen
Maar ik kan niet ringtones opnemen met deze mobiel en hij staat eigenlijk altijd op trilfunctie. Zonder geluid.
Oud 04-12-2009, 18:12
Verwijderd
De meeste mensen kijken trouwens scheel omhoog als ze hun ogen dicht hebben. Maar ik weet niet hoe ik dat weet.
Oud 05-12-2009, 18:34
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik doe alsof ik alergisch ben voor stof. Zodat ik niet hoef af te stoffen en stof te zuigen.
Oud 05-12-2009, 21:39
Rivka
Rivka is offline
Ik vind wachten rustgevend.
Oud 05-12-2009, 21:40
Verwijderd
engelse accentjes rawr to the max
Oud 05-12-2009, 21:40
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
engelse accentjes rawr to the max