Advertentie | |
|
![]() |
|
Eigenlijk vind ik de meeste vrouwen van boven de vijfendertig heel stom.
![]()
|
Als ik een proefwerk/toets/tentamen heb, begin ik altijd netjes vooraan. Als het na een paar opgaven niet zo lekker loopt, draai ik mijn blaadje om en begin ik bij de laatste opgaven. Zo werk ik dan om hoog. Soms kom ik dan prut uit op het antwoordenblaadje, maar ach.
|
Als ik schrijf, schrijf ik eigenlijk altijd over bestaande personen die ik ken. Soms koppel ik die pas later aan het karakter. Maar nu bij Nanowrimo heeft alleen mijn female main character pas een echte spiegelpersoonlijkheid. Ik beschrijf haar nu alsof ze iemand uit mijn klas is. Een ijslandse natuurlijk, omdat het allemaal ijslandse namen zijn. Maar voor de rest heb ik nog helemaal geen nieuwe personen.
Wisten jullie dat al! |
![]() |
|
![]() |
Ervan uitgaande (http://www.onzetaal.nl/advies/ervanuit.php).
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een moeder. En die laat haar haar altijd verven in de kleur die het had voordat ze grijs werd, en dat is middenblond. En ze heeft echt meer dan tien kappers moeten uitproberen voordat ze er een vond die níet stiekem rood door de blonde verf mengde 'want dat staat veel warmer' ook al had mijn moeder benadrukt dat ze echt echt geen oranje haar wil.
Zelf ben ik van plan om mijn haar lang te laten en nooit te verven, wel denk ik dat ik het moet gaan opsteken als ik een jaar of 45 ben, omdat lang grijs haar in een staart een beetje dakloos staat maar lang grijs haar in een Grace Kelly-rol juist heel stijlvol en klassiek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga mijn haar later denk ik wel verven, maar zeker nooit korter knippen dan, let's say kaaklengte. NOOIT. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga m'n haar ook niet knippen of verven als 't grijs wordt. Dan maar niet 'lekker vlot'!
Of nouja, misschien verf ik het eerst nog wel, maar als het eenmaal allemaal grijs is dan mag het lekker grijs blijven. Grijs haar ![]() |
![]() |
|
Ik kende ook een heel knappe vrouw van een jaar of 45 met flink lang, golvend haar en die stak het dan warrig op
![]() Als het bij mij grijzig zou worden zou ik het wel verven, maar mijn moeder is nu rond de 45 en heeft zelf pikzwart haar met misschien 1 grijze haar ertussen, dus ik hoop dat dat bij mij ook zo is ![]() Waar ik wel echt een hekel aan heb is vrouwen die hun haar paarsig of knalrood verven. Het staat zo nep.
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik heb een keer m'n haar geprobeerd te verven, in een roodtint, maar er gebeurde bijna niets. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik kan niet scheel kijken. Als ik dat zeg, zeggen mensen altijd, nee dat is heel makkelijk en dan doen ze hun vinger voor mijn gezicht en dan komt die vinger steeds dichterbij en probeer ik ernaar te kijken maar dan kijkt mijn ene oog weg ofzo. Heel gek.
|
Soms heb ik van die dagen dat ik alles op kan schrijven.. dan begin ik een soort boekje met "zo en zo voel ik me". Ik stop alleen te snel om er een bepaalde lijn in te kunnen zien.
Sinterklaasgedichten maken vind ik leuker dan een surprise maken. Het afgelopen half jaar is zoo snel gegaan dat ik het eigenlijk niet eens door heb! Als iemand mij zou vertellen dat het over een maand pas december zou zijn zou ik dat nog bijna geloven ook.. |
![]() |
|
wat stoer
![]() Op mijn oude mobiel had ik een opname van mijn oom, die heel hard mijn naam riep en dat ik de telefoon op moest nemen omdat hij het was "JA HALLOOO IK BEN HET JA NEEM EENS OP HEE HEE " en toen ging hij een liedje zingen ![]() Maar ik kan niet ringtones opnemen met deze mobiel en hij staat eigenlijk altijd op trilfunctie. Zonder geluid. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |