Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
11 euro voor verdomme 11 kleurenprintjes
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
sinds wanneer mag je een kutje posten op dit forum?
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik moet volgende week 5 a3 afbeeldingen inleveren en nog wat dingen op a4. Dat is één vak. Dan weet ik nog dat ik voor een ander vak wat modelschetsen en ruimte schetsen op de computer heb gedaan, stuk of mmmmm 10? Een ander vak is gelukkig digitaal en twee praktijkvakken zijn gelukkig opeens theorievakken. Dat wordt, mm, rond de 20 euro? Zo goedkoop ben ik nog nooit mijn beoordelingen in gegaan!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mijn mamma ging boodschappen doen en toen zei ze:
"Wil je nog wat?" Ik: "Ja, doe maar soepstengels met Duo Penotti!" Zij: ![]() Ik: "Tja, dat is weer eens wat anders dan die kleine bakjes met kleine minivingers een een bakje pasta van 3 gram." Zij: "Oké, ik neem het wel mee." Ik: "Nee joh, ben je gek! Twas maar een grapje!" Komt ze thuis met een pak soepstengels en een pot Duo Penotti ![]()
|
Ik ga maar eens naar het station. Want ze doen nu nogal zeikerig over je fiets fout parkeren, dus dan duurt het wel even voor ik een plek heb
![]() Ciao!
|
|