Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bij chromatische harmonica's is benden heel moeilijk mogelijk, ik weet niet hoe dat bij die lange dingen zit ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.wmoc2008.fpo.pt/index.php...&op1=126&id=71 |
![]() |
|
Volgende week heb ik collegevrij, en ik had bedacht om samen met een vriendin naar Kopenhagen te rijden. Daar woont een heel goede vriendin van mijn ouders, die ik ook heel goed ken. Ik ben als een eerste kleindochter voor haar. En ik heb haar al 2 jaar ofzo niet gezien. Dus ik had haar vorige week gebeld enzo, en ze was zo blij dat ik kwam, en we mochten bij haar logeren enzo. Dus ik had er heel veel zin in. Maar de afgelopen weken gaat het niet zo goed met me, mijn vermoeidheid is behoorlijk wat erger dan normaal door alle stress en drukte van m'n studie. M'n huisarts zei dat ik op moet passen en eigenlijk even goed uit moet rusten. Dus na heel lang nadenken en overleggen met m'n ouders (en janken natuurlijk) heb ik besloten om het reisje af te zeggen. Ik baal er echt enorm van. Gisteren heb ik m'n vriendin gebeld, die het allemaal zeer goed begreep. Maar toch niet echt een leuk telefoontje. Zonet heb ik naar Denemarken gebeld, naar de vriendin van m'n ouders. En natuurlijk begreep zij het ook allemaal wel, maar ze klonk zóó ontzettend teleurgesteld
![]() ![]() ![]()
|
Dat weet ik ook allemaal wel, en daarom heb ik het ook afgezegd, maar het is zo naar dat dat niet alleen effect op mij heeft. Mijn vriendin heeft zich er ook enorm op verheugd, en de vrienden in Kopenhagen ook! En ik vind het echt vreselijk moeilijk om dan voor mezelf te kiezen
![]()
|
|