Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2009, 21:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
?
Advertentie
Oud 30-11-2009, 21:14
Verwijderd
Had ik ook al aan gedacht, maar die heb ik hier niet
Oud 01-12-2009, 20:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
mijn zelfgemaakte handschoenen; zoveel werk en mijn hand past er op geen enkele manier in!
Oud 02-12-2009, 02:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb ijspegel voeten.
Oud 02-12-2009, 07:43
Missy
Missy is offline
Oei. Weer studieontwijkendgedrag. Gisteren al niet geweest. Vanochtend stond ik om half zeven naast mijn bed, maar ben weer terug gegaan. Vanmiddag ga ik weer netjes.

Ik kan mijn discipline niet zo waarderen.
Oud 02-12-2009, 09:26
Verwijderd
Ik vind het stom dat ik zo veel op school moet zijn, want als ik thuis kon blijven zou ik juist veel meer aan school kunnen doen. Bij de meeste lessen ben ik gewoon voor de grap aanwezig zodat de docenten een goeie indruk van me krijgen, maar het slaat nergens op want alles wat ik school maak is prut en kan ik thuis duisent keer sneller doen.

Oud 02-12-2009, 09:27
Verwijderd
Oh ja, en ik vind het stom dat ik vrijdag een foto-opdracht af moet hebben en vandaag de enige dag is dat ik er tijd voor heb, terwijl het nu kutweer is. [/klaag]
Oud 02-12-2009, 11:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met vanochtend. Ik had een hele nare nachtmerrie en daaruit schrok ik wakker. Maar ik lag niet lekker in mijn bed, ik was niet alleen in mijn kamer. Iemand lag op me en wurgde me met zijn handen. Toen deed ik mijn ogen open en kwam ik erachter dat ik zelf mijn spieren zo hard aanspande dat ik me niet meer kon bewegen. En mijn hoofd/nek lag echt in een onmogelijke knik en daarom kon ik niet ademen (waarschijnlijk was ik daarom ook wakkergeworden). En van die spanning was ik helemaal moe en slap en toen was het al half acht dus toen moest ik nog meteen opstaan ook.
Oud 02-12-2009, 11:34
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
+ dat ik nog sinterklaaszooi moet kopen en een gedicht moet schrijven, terwijl ik eigenlijk gewoon niet wil. Bah. Sinterklaas ook altijd.
Oud 02-12-2009, 12:00
Batave
Batave is offline
Citaat:
Oei. Weer studieontwijkendgedrag. Gisteren al niet geweest. Vanochtend stond ik om half zeven naast mijn bed, maar ben weer terug gegaan. Vanmiddag ga ik weer netjes.

Oud 02-12-2009, 13:34
Verwijderd
Deze dag is gewoon kut.
Oud 02-12-2009, 13:36
Verwijderd
ik heb een paar uur geslapen maar ik voel me nog steeds supermisselijk en dat kan ik niet waarderen.

oh en morgen werken op een afdeling waar ik niet echt bekend ben en ook nog eens met supermega dementen, de allerzwaarsten zitten op die afdeling, kan ik niet zoveel mee.
Oud 02-12-2009, 17:43
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn rug, alweer .
Oud 03-12-2009, 22:57
Verwijderd
Pff, zojuist 70 euro misgelopen
Oud 03-12-2009, 22:59
Volk
Volk is offline
Ik zit naast mijn bed maar hed er een paar uur geleden al in moeten liggen
Oud 03-12-2009, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ik zit naast mijn bed maar hed er een paar uur geleden al in moeten liggen
*duwt bed in*
Oud 04-12-2009, 00:27
Volk
Volk is offline
Dat ik niet in bed ben blijven liggen toen N00dles me erin duwde

Naja, dan doe ik het nu maar zelf
Oud 04-12-2009, 10:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
WTF. Mijn vriendje belde. Want wij doen met zijn familie lootjes trekken: kadootje en gedicht. Kwam zijn moeder er net vanochtend mee dat we toch echt hadden afgesproken dat we surprises zouden doen. Wel toevallig dat zij de enige twee van de zes die meedoen zijn die zich dat herinneren. Maar nu moet ik dus in recordtempo nog even een surprise maken en die wordt nooit zo gaaf als wat ik nu heb aan kado en gedicht!
Oud 04-12-2009, 10:12
Verwijderd
care, het gaat toch om de waarde van het cadeau bij sinterklaas ;(
Oud 04-12-2009, 10:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nouja ik vind het een beetje stom dat ze daar een dag van tevoren nog mee komt.
Oud 04-12-2009, 11:17
snoopy
snoopy is offline
Ik snap het heel goed hoor fizzle! Zeker als je supertrots/blij was met wat je had en je nu met iets niet-zo-leuks moet aankomen. Succes nog!

Bovendien is het gewoon frustrerend dat je zeker weet dat het niet gezegd is en iemand dan toch volhoudt. Grmbl.

OT: kriebelhoest!
Oud 04-12-2009, 18:25
Verwijderd
Godallemachtig, da's nou al de tweede keer deze week dat ik met poker keihard verlies waardoor ik net buiten het grote geld eindig Waarom overleven die short stacks zo vaak en als ik eens een goede hand heb, heeft de ander een iets betere
Oud 06-12-2009, 00:51
Verwijderd
Een half uur staan wachten op een koud en winderig kutstation genaamd Hilversum omdat de treinaansluiting zo brak is

En als die aso-hoer geen ruzie had lopen zoeken met een groepje kaartcontroleurs, hadden we geen vertraging opgelopen
Oud 06-12-2009, 11:45
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Huiswerk moeten doen en konijnenhok schoonmaken in de kou en me moeten aankleden en liever gewoon in bad zitten met die boeken die ik nog moet lezen *zucht*
Oud 06-12-2009, 13:15
Nona
Nona is offline
Citaat:
En als die aso-hoer geen ruzie had lopen zoeken met een groepje kaartcontroleurs, hadden we geen vertraging opgelopen
Wat is er gebeurd?
Oud 06-12-2009, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Wat is er gebeurd?
Oh, ik was op Almere Centrum en zat in het bovenste deel van de trein, een groepje mensen renden op het laatste moment de trein in. De controleurs die onderaan de trap stonden kwamen naar boven rennen, hoop verbaal gedoe in de instapruimte, waarbij het gekakel van een boze vrouw er bovenuit schoot. Ik kon niet volgen wat ze precies zeiden (waarschijnlijk over kaartcontrole), maar het ging nog 5 minuten zo door, en er kwamen zelfs controleurs van een andere trein zich ermee bemoeien. Uiteindelijk gingen de controleurs (stuk of 8 in totaal) allemaal weg en de trein vertrok 5 minuten te laat. En dat wijf bleef maar schreeuwen en schelden van Almere Centrum tot Almere Muziekwijk Toen stapten ze gelukkig uit.
Oud 06-12-2009, 13:49
Miekje*
Miekje* is offline
Keelontsteking .
Oud 06-12-2009, 13:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Klotebuschauffeur. Gister ging ik met mijn vriendje met bus 164 van Castricum Centraal Station naar Egmond aan Zee voor 3 strippen. Vanochtend was het dezelfde route en dezelfde buslijn, terug naar Castricum, 4 strippen. WTF
Dus ik zei tegen die buschauffeur: "Ik dacht dat het drie strippen was, gister was dat zo!"
Buschauffeur (met kabouter Wesley-humeur): "Nee vier strippen. "

woow nou sorry hoor
Oud 06-12-2009, 14:01
Verwijderd
Ik waardeer mijn huid en mijn stemmingswisselingen NIET. Pfff
Oud 06-12-2009, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Klotebuschauffeur. Gister ging ik met mijn vriendje met bus 164 van Castricum Centraal Station naar Egmond aan Zee voor 3 strippen. Vanochtend was het dezelfde route en dezelfde buslijn, terug naar Castricum, 4 strippen. WTF
Dus ik zei tegen die buschauffeur: "Ik dacht dat het drie strippen was, gister was dat zo!"

woow nou sorry hoor
wtf
Oud 06-12-2009, 14:03
Verwijderd
ajax
Oud 06-12-2009, 14:05
Missy
Missy is offline
Stapels zooi en opdrachten dat voor volgende week uitgewerkt moet worden.
Oud 06-12-2009, 14:06
Calyx
Calyx is offline
Morgen tentamen.
Oud 06-12-2009, 14:49
Verwijderd
Citaat:

woow nou sorry hoor
OV9292 zegt 4 strippen, dus dan ben je op de heenreis gematst
Oud 06-12-2009, 15:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja inderdaad, ik heb het opgezocht en dat klopt. Maar toch, wat een stuk chagrijn, die buschauffeur.
Oud 07-12-2009, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Ja inderdaad, ik heb het opgezocht en dat klopt. Maar toch, wat een stuk chagrijn, die buschauffeur.
Misschien had je hem even met je handschoen moeten petsen.
Oud 07-12-2009, 19:47
Vlindertje
Vlindertje is offline
Er wordt alleen nog maar gespamt op DK. In de meeste topics is de helft van de posts offtopic geslijm
Oud 07-12-2009, 19:50
Rivka
Rivka is offline
Oud 07-12-2009, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Er wordt alleen nog maar gespamt op DK. In de meeste topics is de helft van de posts offtopic geslijm
Beter dan flames, lieve vlinder!
Oud 08-12-2009, 11:03
Volk
Volk is offline
Er is een aanrijding met een persoon waardoor ik niet naar school kan vandaag. Kan wel maar dan kom ik een half uur nadat de college voorbij is pas aan. Dat die mensen eens een andere manier bedenken om zich van kant te maken
Oud 09-12-2009, 15:18
Verwijderd
De huid onder m'n onderlip is helemaal kapot en schraal, en nu z'n m'n mondhoeken ook al een beetje uitgescheurd en kapot. Vervelend!
Oud 09-12-2009, 15:30
lantaarnpaal
lantaarnpaal is offline
Werk en tentamens. Ik wil gewoon leuke boeken lezen in plaats van al dat geouwehoer over boeken die ik totaal niet interessant vind.
Oud 09-12-2009, 15:37
Verwijderd
Citaat:
De huid onder m'n onderlip is helemaal kapot en schraal, en nu z'n m'n mondhoeken ook al een beetje uitgescheurd en kapot. Vervelend!
niveamasker!
Oud 09-12-2009, 15:42
Verwijderd
ik ben verkouden en nu heb ik ook nog een rood bovernlipje
Oud 09-12-2009, 16:02
Verwijderd
Citaat:
niveamasker!
brandt als de hel ;x ik smeer jip en janneke lippenbalsem maar ik ga zo even een bepaalde (en dure) lipbalm van blistex halen, soort creme met menthol zodat het ook verzacht.
Oud 09-12-2009, 20:16
Verwijderd
Ik moet zó lang wachten dat ik me aan het vervelen ben op de kantine!
Oud 10-12-2009, 12:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik twijfel verdomme ALTIJD over ALLES!
Oud 10-12-2009, 14:30
Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Dat ik geen koekjes binnen handbereik heb
Oud 10-12-2009, 14:40
Lotte^^
Lotte^^ is offline
ik ben ineens uit het niets heel moe, en moet zometeen nog gaan werken
maarja, morgen kan ik lekker uitslapen
Oud 10-12-2009, 14:51
Martiño
Martiño is offline
Bluh, presentatie vandaag, beetje afgekraakt door docenten (niet geheel ongerechtvaardigd, want het was ook niet fantastisch, maar we hadden maar vier dagen om het in elkaar te zetten), en de ketting liep van mijn fiets toen ik vanochtend naar het station ging. Ohja, en ik was mn portemonnee met OV vergeten.

Citaat:
Ik moet zó lang wachten dat ik me aan het vervelen ben op de kantine!
Oei. Dat is wel ernstig ja.

Regels voor berichten