Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2010, 22:47
Verwijderd
Ah joh, niet zo gemeen jullie! Laat die kinderen! Hebben jullie een winnend lied geschreven op je 10e? Nou?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2010, 22:47
Verwijderd
Deze post:

Citaat:
Ha, dat topic wilde ik net maken.

Nouja, ik ga maar even een verjaardagsmailtje typen. En ik wilde net gaan slapen. Soms is het maar zwaar om medewerker te zijn!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2010, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Ah joh, niet zo gemeen jullie! Laat die kinderen! Hebben jullie een winnend lied geschreven op je 10e? Nou?
Toen was ik slim genoeg om te weten waar mijn talenten lagen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 17:01
Verwijderd
"Een drankrijder heeft zaterdagnacht een fietser geschept in de Noord-Brabantse plaats Budel. Daarna heeft zijn bijrijder de fietser geslagen, meldt de politie.

Rond 04.15 uur schepte de 18-jarige automobilist uit Maarheeze een 23-jarige fietser uit Budel. Dat gebeurde op de Deken van Baarsstraat. Vervolgens zou de 19-jarige bijrijder van de automobilist de fietser hebben geslagen."

Sommige mensen zijn echt ziek in hun hoofd. Alhoewel ik ze dan nog teveel credit geef.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 17:36
Verwijderd
Citaat:
"Een drankrijder heeft zaterdagnacht een fietser geschept in de Noord-Brabantse plaats Budel. Daarna heeft zijn bijrijder de fietser geslagen, meldt de politie.

Rond 04.15 uur schepte de 18-jarige automobilist uit Maarheeze een 23-jarige fietser uit Budel. Dat gebeurde op de Deken van Baarsstraat. Vervolgens zou de 19-jarige bijrijder van de automobilist de fietser hebben geslagen."

Sommige mensen zijn echt ziek in hun hoofd. Alhoewel ik ze dan nog teveel credit geef.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:

Het is zo walgelijk wat alcohol mensen kan doen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Het is zo walgelijk wat alcohol mensen kan doen.
Nou, dat ligt niet aan de alcohol lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat ligt niet aan de alcohol lijkt mij.
Ligt niet alléén aan de alcohol. Maar ik bedoelde niet alleen dat, ook dit soort dingen. Mensen zijn hun zoon kwijt, hun vriend, hun klasgenoot, er is een MENS dood door alcohol en de gevolgen ervan.
Dat vind ik erg.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ligt niet alléén aan de alcohol. Maar ik bedoelde niet alleen dat, ook dit soort dingen. Mensen zijn hun zoon kwijt, hun vriend, hun klasgenoot, er is een MENS dood door alcohol en de gevolgen ervan.
Dat vind ik erg.
Ja.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 20:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ligt niet alléén aan de alcohol.
Ligt überhaupt niet aan de alcohol. Hoe dronken ik ook ben, als ik iemand aanrijd zou ik die persoon niet slaan. Ik zou sowieso niet dronken gaan rijden, overigens. Dat heeft gewoon met mongool-zijn te maken, niet met alcohol.
Oud 21-11-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ligt überhaupt niet aan de alcohol. Hoe dronken ik ook ben, als ik iemand aanrijd zou ik die persoon niet slaan. Ik zou sowieso niet dronken gaan rijden, overigens. Dat heeft gewoon met mongool-zijn te maken, niet met alcohol.
Ja, precies.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 21:01
Picidae
Picidae is offline
Ziek hoofd zieke opvoeding en zieke omgeving, soepje dat de kans op dit soort gedrag vergroot. Sterkte aan alle families die iemand zijn verloren aan een dergelijke idioot!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 15:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eén of andere Katholieke doos bij Pauw en Witteman die uitlegt wat de paus bedoelde toen hij het had over het gebruik van condooms. Ze heeft het over de wens dat iedereen het houdt bij één partner. "En als je dan naar Sky Radio luistert, en naar het museum gaat, en een dichtbundel leest, dan merk je dat ik daar niet de enige in ben!" Want alle muziek, kunst en poëzie gaat over monogamie en het hebben van één partner?Ik zou bijna zeggen: integendeel.
Oud 23-11-2010, 17:02
ties-mrhz
ties-mrhz is offline
Citaat:

je weet neit eens wat er gebeurt is,
in dat artikel staat dat die fietser geschept is..
nou een ding kan ik je verzekeren hij is misschien heel lichtjes met de spiegel geraakt.
fiets heeft niks en hijzelf ook niet
ga niet van die domme dingen roepen als je niet weet wat er gebeurt is!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
nou een ding kan ik je verzekeren hij is misschien heel lichtjes met de spiegel geraakt.
Mooie reactie in het juiste topic ook.
Offtopic: Je hoeft niets van de situatie te weten om te stellen dat dronken autorijden en onschuldigen klappen geven in z'n algemeenheid dom is. Is 't een vriend van je ofzo?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 17:39
ties-mrhz
ties-mrhz is offline
Citaat:
Mooie reactie in het juiste topic ook.
Offtopic: Je hoeft niets van de situatie te weten om te stellen dat dronken autorijden en onschuldigen klappen geven in z'n algemeenheid dom is. Is 't een vriend van je ofzo?
en misschien wou de bestuurder alleen zijn auto verzetten omdat er iets aan de hand was?
en misschien viel het 'slachtoffer' de bijrijder wel aan?
er kan van alles zijn gebeurd..
tuurlijk is het dom om dronken achter het stuur te zitten.. maar je weet niet hoe of wat dus hou dan gewoon je mond dicht totdat je zeker weet hoe alles is gegaan
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 18:23
Picidae
Picidae is offline
Dat komen we waarschijnlijk toch niet meer te weten dus we gaan lekker speculeren na zo'n bericht . En jij lijkt ook nogal agressief uit de hoek te komen (connecties met de bijrijder?). En rijden met alcohol achter de kiezen is meer dan dom: het is gewetenloos en gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 19:10
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik gok dat we hier de bijrijder hebben. Daarom
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 19:25
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 23:02
Verwijderd
djeez wat een opgewonden standje.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 15:30
Verwijderd
Ik facepalm een bepaalde forumer in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 19:17
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oud 28-11-2010, 14:39
Batave
Batave is offline
Citaat:
ik kan ut alleen vin me rug ut nie zo leuk dus doek ut nie.
Het taalgebruik van sommige mensen.
Oud 28-11-2010, 14:42
Verwijderd

Dit was een verkiezingsposter van een xenofobe Zwitserse partij, die met 29 procent van de Zwitserse stemmen de grootste politieke partij van Zwitserland is. Deze poster is alweer een tijdje geleden, maar toch. Nu is de poster, na een hoop ophef, iets aangepast, maar de boodschap blijft hetzelfde: zwarte schapen moeten het land uit.

Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 17:28
TopDrop
TopDrop is offline
en valt een laagje sneeuw in de spits, meteen overal eindeloze files
Oud 30-11-2010, 17:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
heb je een hoge stem en wil je een lage stem,

hier is de tip, ( gebruikte ik vroeger toen ik 12 was (nu ben ik 15 en heb zware stem maar dat is niet altijd tof))

tip: maak dat je een beetje verkouden bent dan gaat je stem zwaarder kinken.

Oud 30-11-2010, 20:17
Batave
Batave is offline
Oud 01-12-2010, 19:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Presentatrice Ann tijdens laatste ep So You Think You Can Dance. Lorenzo en Floris hebben net een superheldendans gedaan, waarbij ze t-shirts met de beginletter van hun naam dragen. Ann heeft andere woorden bedacht waar deze letters voor staan: "Loveable en... fuckable!"

Oud 01-12-2010, 19:50
Batave
Batave is offline
Citaat:
Presentatrice Ann tijdens laatste ep So You Think You Can Dance. Lorenzo en Floris hebben net een superheldendans gedaan, waarbij ze t-shirts met de beginletter van hun naam dragen. Ann heeft andere woorden bedacht waar deze letters voor staan: "Loveable en... fuckable!"

Oud 03-12-2010, 12:29
ties-mrhz
ties-mrhz is offline
Citaat:
Ik gok dat we hier de bijrijder hebben. Daarom

nee de bestuurder zelf
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 15:48
Batave
Batave is offline
Citaat:
nee de bestuurder zelf
Oud 03-12-2010, 16:45
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
nee de bestuurder zelf
Nou, gefeliciteerd. Je blijft iig in het goede topic
Oud 03-12-2010, 18:08
Verwijderd
Citaat:
nee de bestuurder zelf
Jij speurt trots het internet af om te kijken waar dit bericht staat vermeld, onder het mom van 'jee, ik sta in de krant'?

Dikke voor jou wegens het dronken achter het stuur kruipen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 18:13
Verwijderd
Ik doe ook even een dikke naar alle mensen die dronken achter het stuur kruipen!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 18:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik doe ook even een dikke naar alle mensen die dronken achter het stuur kruipen!
+1
Oud 03-12-2010, 18:33
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Rokers die niet snappen waarom roken buiten rookruimtes verboden moet worden.
Oud 03-12-2010, 19:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wtf: het logo-bordspel, raad de meeste logo's en win! Het gaan dus serieus over je kennis van reclame.
Oud 07-12-2010, 12:25
Verwijderd
De sneeuwval van afgelopen zaterdag heeft allerminst tot chaos op het spoor geleid. Door over te schakelen op de winterdienstregeling bleef de overlast beperkt, zegt NS-topman Bert Meerstadt dinsdag in het AD. Hij vindt de kritiek van de Tweede Kamer, vakbonden, minister van Verkeer en Waterstaat Melanie Schultz (VVD) en reizigersorganisatie Rover niet terecht.

Zaterdag liep het treinverkeer rond Utrecht Centraal urenlang vast. De overlast was volgens Meerstadt 'heel vervelend'. "Zeker omdat veel mensen Sinterklaas wilden vieren, maar onze winterplannen hebben gewerkt."

De overlast bleef volgens hem beperkt tot de regio rond Utrecht. Meerstadt wijst erop dat de chaos zich vorig jaar in soortgelijke situaties nog over het hele land verspreidde en tot drie dagen aanhield. "Nu was het twee tot drie uur rondom Utrecht. Een hele verbetering."

!!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 15:36
Verwijderd
Topic:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1821777
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 15:45
Verwijderd
. Wow.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 15:56
Verwijderd
Nu al een klassieker die wat mij betreft rechtstreeks in de top 10 van S.com Beste Topics Aller Tijden komt te staan
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 17:10
Rivka
Rivka is offline
Daphne Deckers over pro-ana zijn:

"Het is zoiets als pro-kanker zijn, want anorexia is een ernstige ziekte waar je aan kunt sterven.''

Daphne Deckers

Laatst gewijzigd op 07-12-2010 om 17:21.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 17:16
Verwijderd
Daar heeft ze toch wel min of meer gelijk in?

Daphne is verder uiteraard wel , ja
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 17:18
Verwijderd
Wat bedoelt ze met pro-kanker? Wie is er dan pro-kanker?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 17:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat bedoelt ze met pro-kanker? Wie is er dan pro-kanker?
Gaat ove pro ana, neem ik aan.
Oud 07-12-2010, 17:21
Rivka
Rivka is offline
Ze heeft op zich wel gelijk, het slaat alleen nergens op vind ik. Als ze over iemand die een mes bij zich draagt zegt: 'Het is eigenlijk net zoiets als een pistool op zak hebben, want met een mes kan je ook iemand doden', is dat toch ook raar? Het is iets totaal anders. Ik vind het niet kloppen, maar ik kan niet goed uitleggen waarom.
Oud 07-12-2010, 17:21
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Sorry, ik bedoelde pro-ana. *edit*
Oud 07-12-2010, 17:23
Verwijderd
Nouja, een verschil is wel dat anorexia een psychiatrische ziekte is en kanker een somatische, dus het is meer te vergelijken met pro-depressie of pro-schizofrenie zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Ah zo ja.

Nja, kromme vergelijking sowieso.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 19:09
Batave
Batave is offline
Tering