Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat vind ik erg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Eén of andere Katholieke doos bij Pauw en Witteman die uitlegt wat de paus bedoelde toen hij het had over het gebruik van condooms. Ze heeft het over de wens dat iedereen het houdt bij één partner. "En als je dan naar Sky Radio luistert, en naar het museum gaat, en een dichtbundel leest, dan merk je dat ik daar niet de enige in ben!" Want alle muziek, kunst en poëzie gaat over monogamie en het hebben van één partner?Ik zou bijna zeggen: integendeel.
![]()
||
![]() |
Citaat:
je weet neit eens wat er gebeurt is, in dat artikel staat dat die fietser geschept is.. nou een ding kan ik je verzekeren hij is misschien heel lichtjes met de spiegel geraakt. fiets heeft niks en hijzelf ook niet ga niet van die domme dingen roepen als je niet weet wat er gebeurt is! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Offtopic: Je hoeft niets van de situatie te weten om te stellen dat dronken autorijden en onschuldigen klappen geven in z'n algemeenheid dom is. Is 't een vriend van je ofzo? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en misschien viel het 'slachtoffer' de bijrijder wel aan? er kan van alles zijn gebeurd.. tuurlijk is het dom om dronken achter het stuur te zitten.. maar je weet niet hoe of wat dus hou dan gewoon je mond dicht totdat je zeker weet hoe alles is gegaan |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik facepalm een bepaalde forumer in dit topic.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
![]() Dit was een verkiezingsposter van een xenofobe Zwitserse partij, die met 29 procent van de Zwitserse stemmen de grootste politieke partij van Zwitserland is. Deze poster is alweer een tijdje geleden, maar toch. Nu is de poster, na een hoop ophef, iets aangepast, maar de boodschap blijft hetzelfde: zwarte schapen moeten het land uit. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Presentatrice Ann tijdens laatste ep So You Think You Can Dance. Lorenzo en Floris hebben net een superheldendans gedaan, waarbij ze t-shirts met de beginletter van hun naam dragen. Ann heeft andere woorden bedacht waar deze letters voor staan: "Loveable en... fuckable!"
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
De sneeuwval van afgelopen zaterdag heeft allerminst tot chaos op het spoor geleid. Door over te schakelen op de winterdienstregeling bleef de overlast beperkt, zegt NS-topman Bert Meerstadt dinsdag in het AD. Hij vindt de kritiek van de Tweede Kamer, vakbonden, minister van Verkeer en Waterstaat Melanie Schultz (VVD) en reizigersorganisatie Rover niet terecht.
Zaterdag liep het treinverkeer rond Utrecht Centraal urenlang vast. De overlast was volgens Meerstadt 'heel vervelend'. "Zeker omdat veel mensen Sinterklaas wilden vieren, maar onze winterplannen hebben gewerkt." De overlast bleef volgens hem beperkt tot de regio rond Utrecht. Meerstadt wijst erop dat de chaos zich vorig jaar in soortgelijke situaties nog over het hele land verspreidde en tot drie dagen aanhield. "Nu was het twee tot drie uur rondom Utrecht. Een hele verbetering." ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Daphne Deckers over pro-ana zijn:
"Het is zoiets als pro-kanker zijn, want anorexia is een ernstige ziekte waar je aan kunt sterven.'' Daphne Deckers ![]()
Laatst gewijzigd op 07-12-2010 om 17:21. |
![]() |
|
Ze heeft op zich wel gelijk, het slaat alleen nergens op vind ik. Als ze over iemand die een mes bij zich draagt zegt: 'Het is eigenlijk net zoiets als een pistool op zak hebben, want met een mes kan je ook iemand doden', is dat toch ook raar? Het is iets totaal anders. Ik vind het niet kloppen, maar ik kan niet goed uitleggen waarom.
|
|