Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga in elk geval niet een huis kopen zodra het kan, ofzo. Lijkt me veel fijner om eerst een jaar of twee, drie te blijven wonen waar ik nu woon en sparen enzo (aangenomen dat ze het gebouw nog zo lang laten staan!)
![]() Waar ik nu woon mag je ook alleen in als je inkomen onder een bepaalde grens is (want zeer lage huur en de buurt is toch al goed genoeg), maar je mag er wel blijven wonen als je inkomen boven die grens stijgt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die presentatrice van Tussen kunst en kitsch
![]() Vrouw: *Houdt verhaal over een of ander vaasje* Presentatrice: "Maar vindt u het mooi?" Vrouw: "Oh, haha, ehhhh, nou, eeeh." Presentatrice: "U kunt er gewoon eerlijk over zijn." Vrouw: "Nouja, eh, nee, eigenlijk niet." Presentatrice: "Ah. Ik vind het ook lelijk, hoor." En eerder: Vrouw: *houdt verhaal over een of ander beeldje* Taxateur: *houdt verhaal over de kunstenaar die 't gemaakt heeft en over dat z'n grootste beeld een boegbeeld was dat honderden jaren terug is gezonken samen met 't schip waar het aan vast zat* "...Dus ja, dat beeld, ik wil wel dat ze die, ehh." *maakt een omhoog bewegend armgebaar* Presentatrice: "Hahahaha er zijn allemaal mensen doodgegaan en jij zit hier maar te doen over dat beeld." <3 |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Ik had gisteren bloed omdat ik op mijn hand was geschoten. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Nou viel op zich nog mee, ik was niet de hele tijd de aap die naar de vlag rende, maar wel de linie daarachter die de vlagboy dekking gaf. En als je pech hebt word je ook net kut geraakt. Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|