Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2010, 02:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Succes zal vandaag niet uitblijven.Vergeet niet om degenen die je geholpen hebben, in je succes te laten delen. Daarmee vergroot jij je geluk.
Yesss! Ik heb geen idee watvoor geluk ik zou moeten hebben terwijl ik met m'n luie reet op de bank zit, maar ik zal dankbaar zijn hoor.

Houd als single je ogen en oren vandaag goed open. Je zou vandaag heel goed een nieuwe liefde tegen kunnen komen.
Lijkt me heel sterk. Dat is in alle jaren dat horoscopen me dit hebben verteld nog nooit gebeurd.

Op het werk loopt het helaas wat minder gesmeerd. Door een paar ontwikkelingen word je erg onzeker. Je voelt je eigenlijk wat ontoereikend. Praat jezelf echter niet in de put.
Ik hoef morgen niet te werken, maar er is idd wel iemand waar ik het minder goed mee kan vinden, waardoor ik erg zenuwachtig word en vanalles fout doe. Bij alles wat ik doe kijkt ze me afkeurend aan en ze geeft me het gevoel dat ik een onbekwame debiel ben.
Oud 19-01-2010, 06:39
Batave
Batave is offline
Citaat:
Als spaarzaam type kun je wel eens doorslaan op financieel vlak. Zuinig zijn is oké, maar nu ga je te ver. De uitverkoop weet je te trotseren, je wilt liever sparen. Of je nu vrij bent van je werk of niet, dat gevoel heb je wel. Er zijn heel veel buitengewone verklaringen voor bepaalde zaken, maar soms moet je het gewoon zoeken in de meest logische hoek. Het is niet een dag om in te gaan op uitnodigingen. Reageer op een duidelijke manier, dan weten de mensen waar ze aan toe zijn.
Eh, hm.. nou ik heb net 200 euro gekregen maar ik zie de noodzaak niet om het uit te geven. Eh...? Oke.. denk ik.
Oud 19-01-2010, 10:48
Verwijderd
Als spaarzaam type kun je wel eens doorslaan op financieel vlak.
Ik spaar nu niet met opzet, m'n bankpasje is te ouderwets..
Zuinig zijn is oké, maar nu ga je te ver.
Nee.
De uitverkoop weet je te trotseren, je wilt liever sparen. Of je nu vrij bent van je werk of niet, dat gevoel heb je wel.
..
Er zijn heel veel buitengewone verklaringen voor bepaalde zaken, maar soms moet je het gewoon zoeken in de meest logische hoek. Het is niet een dag om in te gaan op uitnodigingen. Reageer op een duidelijke manier, dan weten de mensen waar ze aan toe zijn.
Dank u horoscoop!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 10:50
Verwijderd
Je belooft wat meer dan je eigenlijk waar kunt maken. Helaas kun je dat niet toegeven. Dat heeft tot consequentie dat je er een schepje bovenop moet doen. Als je iets belooft, moet je het ook doen. Je voelt je sterk verbonden met iemand in je naaste omgeving, met wie je normaal slechts een oppervlakkig contact hebt. Je hebt een vage intuïtie wat deze persoon bezighoudt, maar kunt er toch niet precies de vinger op leggen. Het is belangrijk dat je probeert daar achter te komen, want deze persoon heeft het antwoord in pacht op een vraag die jou al lang bezighoudt.

Wat spannend wie zou het zijn?!?!???!?!?!?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 11:23
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Heel wat mensen in je omgeving zullen zich niet neerleggen bij je provocerende uitstraling en tegen je ingaan. Zelfs het meubilair in je woning en eventuele huisdieren lijken weerstand te bieden.
Dat lijkt mij niet.

Citaat:
De kans is groot dat je jezelf vanavond uitgeput voelt.
Die kans zit er inderdaad dik in.

Citaat:
Je wordt graag omringd door mensen, maar vandaag even niet. Het liefst trek je je terug en denk je na over jezelf en over het leven. Geef daar gerust aan toe, je hoeft je daar helemaal niet voor te schamen.
Ik schaam me daar ook niet voor. Ik heb heel dapper een vriendinnetje afgezegd.
Oud 19-01-2010, 15:28
Alifar
Alifar is offline
Citaat:
Dat lijkt mij niet.

Die kans zit er inderdaad dik in.

Ik schaam me daar ook niet voor. Ik heb heel dapper een vriendinnetje afgezegd.
Netjes....
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Heel wat mensen in je omgeving zullen zich niet neerleggen bij je provocerende uitstraling en tegen je ingaan.
Mijn provocerende uitstraling?

Citaat:
Zelfs het meubilair in je woning en eventuele huisdieren lijken weerstand te bieden.
Mijn huisdieren zitten te slapen en mijn meubilair is geen levend wezen.

Citaat:
De kans is groot dat je jezelf vanavond uitgeput voelt. Je wordt graag omringd door mensen, maar vandaag even niet. Het liefst trek je je terug en denk je na over jezelf en over het leven. Geef daar gerust aan toe, je hoeft je daar helemaal niet voor te schamen.
Ik wordt nooit graag omringd door mensen maar vandaag inderdaad al helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 17:02
Verwijderd
Het zou een goed idee zijn om eens iets met die ene persoon af te spreken, dan merk je meteen of er een klik is. Waarschijnlijk kun je het veel beter met hem of haar vinden dan je in eerste instantie denkt.

Zowel in de liefde als in je carrière gebeuren er dingen die je totaal niet aan ziet komen. Daardoor word je nogal van je stuk gebracht, je kunt namelijk niet afgaan op je intuïtie. Gelukkig duurt deze periode niet zo lang en ben je snel weer je oude zelf.

Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 12:49
MiniTokje
MiniTokje is offline
Heb je die ene belangrijke brief al op de post gedaan? nee eigenlijk nog niet...Of de dringende administratie gedaan? Sommige dingen kunnen niet wachten tot later, anders zul je zelf op de blaren moeten zitten. En geef maar toe, je hebt al helemaal geen zin om dat te moeten oplossen. Dat financiële extraatje mag je best voor jezelf gebruiken.waarrrr??? Daar hoef je je niet schuldig over te voelen. Door de zon op je huid te voelen slaan je hormonen op hol. Je hebt meer behoefte aan intimiteit dan anders en dat laat je ook merken.

Hmm alleen deel 1 klopt
Oud 20-01-2010, 14:00
Batave
Batave is offline
Durf jezelf te geven. Je kunt vandaag bijzonder diplomatiek zijn. Dit is dus dé tijd om ruzies bij te leggen.
Diplomatiek zou ik mezelf niet echt beschrijven en ik heb niet echt ruzie met iemand
Wees dus niet zo koppig als je gewoonlijk bent, maar wees eens een beetje toeschietelijk.
Eh, okee
Stap eens een museum binnen of lees iets over een onderwerp waarvan je weinig afweet. Het zal je horizon weer eens verbreden en dat levert verrassende dingen op.
Ik was wel van plan om eens een rag te proberen
Als je met iemand in gesprek komt, probeer de ander dan niet uit te horen, maar echt naar hem of haar te luisteren.
Ik zal het onthouden
Oud 21-01-2010, 00:39
Lorelei
Lorelei is offline
Heb jij vandaag niet iets te vieren? Neem dan even de tijd om er echt bij stil te staan. Misschien is het leuk om wat te gaan eten, of je kunt een persoonlijk cadeau kopen. Voor jezelf, of voor iemand anders.

Nou ja, de dag is nog niet echt begonnen natuurlijk maar ik zou niet weten waarom ik iets te vieren zou moeten hebben

Jupiter heeft een zeer positieve invloed op je normaal gesproken nuchtere en ietwat serieuze persoonlijkheid. Het vooruitzicht van een vrije dag werkt natuurlijk ook mee.

Oh, dat zal Archont deugd doen te horen En het vooruitzicht van vrije dagen werkt inderdaad mee

Je hebt zin in een nieuwe uitdaging. Daar kun je beter na een korte break mee beginnen.

Ok!
Oud 21-01-2010, 08:34
Missy
Missy is offline
Vandaag heb je eindelijk de kans om een aantal zaken af te ronden. Daardoor kun je wat dingen van je af zetten, je liep er namelijk al een tijdje mee rond. Je voelt dat er een last van je schouders valt.
Ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn. Misschien wat school gerelateerde dingen.

Je seksleven ondergaat plotseling een nieuwe impuls. Of je wederhelft heeft gadgets aangeschat, of hij of zij is ineens veel gewilliger. Hoe dan ook, de passie is terug. Zorg ervoor dat je zo weinig mogelijk thuis blijft. Buiten de deur kun je een aantal bijzondere ervaringen opdoen.

De passie is er nog steeds. Dus dat zal niet nodig zijn.
Oud 21-01-2010, 09:20
Batave
Batave is offline
Je overpeinst op dit moment je leven wat meer dan anders. Interessante levensvraagstukken boeien jou nu eenmaal wat meer dan de samenstelling van een wasmiddel of een dipsausje. Het wordt tijd om die lopende zaken af te ronden.
Eh, nou ik heb het idee dat ik mijn levensvraagstukken voor het moment goed genoeg beantwoordt heb.
Je offert je soms te veel op voor anderen. In de liefde geeft dat nog niet zoveel problemen, maar op je werk wel. Voor je het weet wordt er gewoonweg misbruik van je gemaakt.
Mezelf opofferen op m'n werk :'D, het enige wat ik kan bedenken is dat ik morgen voor iemand inval, maar dat doe ik ook alleen voor de centen
Je intuïtie is ijzersterk. Hierdoor voel je feilloos aan wie wel of niet te vertrouwen is.
Ehm... gezien de resultaten van het vorige weerwolfspel valt dat behoorlijk mee.
Oud 21-01-2010, 15:18
Verwijderd
Topicje waar niemand leest wat een ander zegt
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 16:12
MiniTokje
MiniTokje is offline
Je kunt je vandaag soms wat alleen voelen. Het is handig om je dan bijvoorbeeld bij een club aan te sluiten. Je ontmoet daar snel en ongedwongen veel verschillende mensen.
Vanavond party bij mij, denk niet dat ik me alleen ga voelen Op je werk zijn er wijzigingen. Maar jij hebt niets te vrezen. Je begint op een steeds langzamer tempo te werken, terwijl het einde eigenlijk al bijna in zicht is.Klopt, contracteinde komt in aanzicht en ook het einde van de tentamens Als je even goed kijkt, zie je dat je alleen nog maar details hoeft af te werken en daar hoef je heus niet alles voor stil te leggen.
Oud 21-01-2010, 16:29
Batave
Batave is offline
Citaat:
Topicje waar niemand leest wat een ander zegt
'T blijft dk
Oud 23-01-2010, 14:05
Neko*
Neko* is offline
Houd je van hem of haar? Soms wel, soms niet. Als jullie samen zijn, is het altijd gezellig. Zijn jullie niet samen, dan koelt de liefde van beide kanten snel af. Vervolgens herhaalt dit hele proces zich weer. Dit gaat nog een tijdje zo door, maar binnenkort komen jullie dichter bij elkaar. Geniet ervan zolang het duurt! Je krijgt eindelijk de ruimte om te zien dat niet alles snel moet gebeuren. Het moet vooral goed gebeuren. En dat doe je nou eenmaal niet één, twee, drie. Trek hier een les uit voor in de toekomst.

Nou, dan weet je het. Of zo.
Oud 23-01-2010, 18:21
Lorelei
Lorelei is offline
Een leuke ontmoeting kan de basis vormen voor een leuke vriendschap of zelfs meer.

En ik was net van plan om de hele avond thuis te hangen.. jammerrr.

Je hebt het druk, maar probeer toch de tijd te nemen voor ontspanning. Daardoor functioneer je beter en efficiënter.

Dat ben ik inderdaad aan het doen

De kans dat je een nieuwe vriendschap sluit is erg groot. Grijp die kans met beide handen aan. Je bent verder nu niet graag alleen. En dat hoeft ook niet. Zoek gezellig mensen op.

Daar ben ik inderdaad ook mee bezig.

Verder is dit een goede dag om aandacht aan je financiën te besteden. Stel orde op zaken.

Ugh.
Oud 23-01-2010, 19:40
Verwijderd
Je zult anderen nodig hebben om jou steeds weer tot de orde te roepen en je te helpen de grote lijnen weer te zien.

Nee hoor.

Dit laatste is belangrijk, want de kans is groot dat je vandaag een beslissing moet nemen die verstrekkende gevolgen heeft voor de toekomst.

Dat lijkt me stug.

Ben je een roker, probeer dan jezelf vandaag in dit opzicht te matigen. Hetzelfde geldt voor alcoholgebruik.

Maar goed dat ik niet rook of drink.

Je krijgt vandaag overigens contact met een onbekende persoon die zich erg om jou lijkt te bekommeren.

Nee.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 19:50
Verwijderd
Het buitenland lonkt,

nee hoor

maar er zijn redenen waardoor je minder kunt toegeven aan jouw wensen dan je zou willen.

maar goed dan dat ik geen wensen heb op dat gebied.

De situatie van jouw vrienden houdt je soms thuis.

Met mijn vrienden gaat het prima.

Toch verkeer je in een periode van vernieuwing en groei. Misschien wel letterlijk, als je gezinsuitbreiding verwacht.

no way

Je raakt in een nogal nostalgische stemming. Jezelf verwennen kan ook betekenen dat je de ander of jezelf een schouderklopje geeft. Gaat dit je allemaal te ver, of heb je gewoon niet voldoende tijd, geef jezelf dan in ieder geval over aan “positive thinking”.

niet echt zin in nu.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 20:05
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Nee. :')
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 21:00
Verwijderd
Uhmm nee niet echt nee :')
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 22:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Uhmm nee niet echt nee :')
Ben jij het vriendje van...?
Oud 24-01-2010, 10:39
Verwijderd
Probeer jezelf vandaag eens wat meer dan gebruikelijk in anderen te verplaatsen. Je bent er de laatste tijd gewend aan geraakt voor jezelf te moeten opkomen, en bent daardoor erg op jezelf gefixeerd.

Nou dat valt wel mee, het komt me meer aanwaaien dan dat ik voor mezelf op moet komen ;x

De tijd zou kunnen zijn aangebroken om een relatie te beëindigen. Doe het, als het de enige juiste oplossing is.

Ik hoop het niet, ik heb sinds een week pas iets wat op een relatie lijkt dus ik wil het nog niet beëindigen joh

Wanneer jij iets van een ander nodig hebt, ben je totaal niet bang uitgevallen. Je vraagt het gewoon. Terwijl een ander bang is om ‘nee’ te horen, is dat iets wat jij al van tevoren incalculeert.

Nou dat klopt wel denk ik, mits het van vrienden is
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 10:42
Calyx
Calyx is offline
Je begint deze dag met weinig enthousiasme en optimisme. Inderdaad gaan er aan het begin van de dag wat kleine dingen mis, maar het zou jammer zijn om je daardoor te laten ontmoedigen en ervan uit te gaan dat alles vandaag mis zal gaan.
Verslapen , dat was niet de planning nee..

Normaal gesproken ben je redelijk nuchter en rationeel. Maar nu ben je juist romantischer dan ooit! Een bouquetreeksboek is er niets bij.
Oef, dat komt wel goed vandaag uit ja.

Je staat graag voor anderen klaar. Vriend(inn)en en familie kloppen massaal aan voor je hulp.
Prima.
Oud 24-01-2010, 11:55
Lorelei
Lorelei is offline
Wat heb je geregeld omtrent jouw nalatenschap? Niet dat er iets met je zal gebeuren, het is gewoon een goede tijd om zulke zaken te bekijken. Zeker als je meer inkomsten krijgt of meer bezittingen doordat je bent gaan samenwonen. Je kunt nu doen wat jij wilt, anders regelt de wet het voor je.

Lol whut?

Je idealisme is groter dan ooit. Er is dan ook niets of niemand die niet op jouw hulp hoeft te rekenen. Kijk wel uit dat je daarbij jezelf niet voorbij rent.

Nou, zo aardig voel ik me anders helemaal niet

In de privésfeer zet je jezelf minder op de voorgrond. Je geliefde vindt dit een prettige ontwikkeling.

Ik ga er nog even over nadenken hoe ik deze ga opvatten
Oud 24-01-2010, 14:51
Nona
Nona is offline
Het weekend is niet echt een goed moment om eens stevig op je strepen te gaan staan. Het wordt je niet in dank afgenomen en je komt toch niet waar je wilt zijn. De enige die ik dit weekend zie is mijn vriend, en "op je strepen staan" kan alleen als er een basis van autoriteit is. Lekkere situatie zou dat zijn. Nee dus.

Het resultaat is een slecht humeur bij beide partijen en dat kun je dus nu voorkomen. Mwoah, ik sta op het moment niet zo stevig in mijn schoenen, maar mijn vriend is zoals altijd de rots in de branding en het gaat prima zo, dankzij hem. Dus nee.

Tijdens het shoppen word je ontzettend snel verleid tot impulsaankopen. Is het koopzondag dan? Ow joh. Gisteren wel in een impuls iets gekocht. Heel blij mee.

Houd hier rekening mee als je de stad in gaat. Winkelcentrum, zeker?

Je banksaldo laat namelijk geen extravagante uitgaven toe, hoe graag je dat ook zou willen. Mijn (nee, ons) banksaldo laat me meer toe dan ooit, wat een whorecrap.
Oud 24-01-2010, 14:56
Verwijderd
Sociaal gezien ben je hot, iedereen hangt aan je lippen.
Dat was gister zekers wel ja. Vandaag ben ik half dood horoscoopje.
Dat is goed voor je zelfvertrouwen.
Goh.
Ook wanneer je een relatie hebt, is er weinig reden tot klagen.
mijn vriendschappelijke relaties zijn inderdaad onklaagbaar
Pas wel op dat je niet impulsief ja zegt tegen die geboden kans. Het is een superkans, maar overweeg hem goed.
We shall see, wat voor een kans ik nog kan krijgen vandaag.
Je vindt het erg belangrijk om te merken dat je gedrag invloed heeft op de buitenwereld.
Nee.
Je moet ervoor waken de dingen niet al te zeer naar je eigen hand te zetten. En ook al wil je zelf nog zo snel, besef dat in samenwerking de zwakste schakel het tempo bepaalt.
Ah, oke.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 18:02
Verwijderd
Je begint deze dag met weinig enthousiasme en optimisme.
Dat is meestal zo in de winter.

Inderdaad gaan er aan het begin van de dag wat kleine dingen mis, maar het zou jammer zijn om je daardoor te laten ontmoedigen en ervan uit te gaan dat alles vandaag mis zal gaan.
Er is niks mis gegaan.

Normaal gesproken ben je redelijk nuchter en rationeel.
*kuch*

Maar nu ben je juist romantischer dan ooit! Een bouquetreeksboek is er niets bij.
O ja?

Je staat graag voor anderen klaar. Vriend(inn)en en familie kloppen massaal aan voor je hulp.
Niet echt.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 22:13
Tink*
Tink* is offline
Wanneer je een relatie hebt kun je iets onverwacht leuks meemaken.

Hè jammer zeg.

Wat gebeurd is, is gebeurd en dat was dus voordat je partner en jij samen waren.

Ja. Welke partner?

Eigenlijk heeft het niets te maken met jullie relatie. Laat het dus geen obstakel worden.

Als ik geen partner heb, kan ik ook geen relationeel obstakel hebben hè.

Je valt nu graag op. Je uiterlijk krijgt dan ook de volle aandacht.

Ja want ik heb vandaag zoveel bewonderaars gezien joh.

Als single ben je toe aan een nieuw hapje. Je hebt geluk. De planeten zijn je wat dat betreft gunstig gezind.

Doe mij de oude maar, maar goed, nieuwe mag ook. Moet het wel komen hè!

Financieel gezien ben je te enthousiast bezig. De kans dat je je limiet overschrijdt is groot.

Oud 24-01-2010, 22:28
Martiño
Martiño is offline
Hoewel je voorzichtig van aard bent als het om veranderingen gaat, ben je bereid om plotselinge beslissingen te nemen.
Wat fijn!

Je kunt je handelingen moeilijk verklaren omdat je instinctief handelt.
Dan kan ik ze toch juist verklaren?

De angst dat bij een nieuwe hobby of vriendschap de oude verloren gaat, blijkt ongegrond.
Gelukkig maar!

De wetenschap dat men jou vandaag erg goed gezind is, zal je helpen jezelf te ontspannen en daardoor gemakkelijker door de ogen van de ander te kunnen kijken.
Ehh, oke!

Je zou kunnen ontdekken dat je verdenkingen jegens bepaalde personen totaal ongegrond zijn.
Zou ik dat kunnen ontdekken! Wat een prachtdag ligt mij in het verschiet!
Oud 25-01-2010, 10:51
Alifar
Alifar is offline
Geen snoeppot is veilig voor je. Je hebt moeite met grenzen stellen en je bewuste eetpatroon moet er dan ook helemaal aan geloven.

Ik hou niet van snoep
Met citaat reageren
Oud 25-01-2010, 11:16
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
In je relatie neig je momenteel naar een soort slachtofferrol. Daar kom je niet verder mee en het bevordert de sfeer niet. Zeg hem of haar liever wat je wensen of verlangens zijn. Dan kan er iets aan gedaan worden.
Working on it.

Citaat:
Je energiepeil is zeer laag. Eis dan ook niet teveel van jezelf.
Ja d'oh, ik ben ziek.

Citaat:
Je zult de lat voor jezelf iets lager moeten leggen dan je de laatste tijd gewend was. Ga vooral kleine concrete uitdagingen aan die een redelijke tot goede kans van slagen hebben. Dit zal je sterken in je zelfvertrouwen.
Okee.
Oud 25-01-2010, 11:20
Martiño
Martiño is offline
Je bent er met je hoofd niet bij en dat levert maar fouten op.
Huh, waarbij

Wanneer je ook nog verliefd bent, is het helemaal een ramp; elke seconde ben je met je hoofd bij de liefde.
Achjeetjemineetje toch

Op je werk maak je jezelf nuttig.
Ja, duh, dat doe ik altijd.

Ook jouw baas ontgaat dat niet.
Ja, want mijn bazen doen hun werk ook goed.

Daarom is dit dé tijd om opslag te vragen.
Haha, ja, net nadat het hele bedrijf te horen heeft gekregen dat niemand een periodiek krijgt vanwege de crisis. goede tip joh!

Als je vrij hebt, dan voelt dat nog niet goed.
Ohnee? Voelt prima!

Je zult misschien moeten toegeven dat ook jij egoïstisch kunt zijn.
Ehhh, oke! Maar dat wist ik wel hoor.

Waarom zou je jezelf daarvoor schamen?
Ik schaam me er niet voor.

Iedereen heeft een bepaalde mate van egoïsme nodig om te kunnen overleven.
Als jij het zegt...
Oud 25-01-2010, 11:50
Verwijderd
Je hebt het gehad met je image, je uiterlijk. Je vindt dat het tijd is voor een metamorfose. Bijvoorbeeld een ander kapsel, of een andere haarkleur.

Wat, alweer? Ik blijf aan de gang!

Je hebt zin om te gaan winkelen en je een nieuwe stijl aan te meten. Dat is prima, maar sla je er niet te ver in door?

Zin om te winkelen, HAHAHA.

Je krijgt vandaag een heel zinnige tip, en om het niet op te volgen omdat het je teveel moeite kost… is dat nou handig?

Weet niet, het zal mij benieuwen welke tip!

Je bent erg opgelucht. Je verwachtte nogal slecht nieuws, maar dat valt achteraf toch ontzettend mee.

Ik verwacht geen slecht nieuws. Wel nieuws. Maar geen slecht nieuws. Dus het valt sowieso wel mee.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2010, 11:58
Lorelei
Lorelei is offline
Mijn horoscoop en mijn antwoorden zijn precies hetzelfde als N00dles. Behalve dat ik geen nieuws verwacht.
Oud 25-01-2010, 12:31
Verwijderd
Je bent er nog niet helemaal uit wát, maar je weet dat je beter iets nieuws kunt ondernemen.
Ja duh, een leven hebben bijvoorbeeld.
Niet dat je dat zo graag wilt, het is eerder noodzaak of het gevolg van eerdere beslissingen.
Ja, als je je inschrijft en collegeld betaald moet je wel bijna gaan studeren hè.
Je hebt behoefte aan een goede relatie met je partner. Die gaat bij jou voor alles.
Ik heb behoefte aan een goede relatie ja, maar zonder partner is dat vrij moeilijk.
Je bent charmant en milder. Je bent nog steeds erg eerlijk, maar tactvoller.
Ehm, ik ben wel iets milder ja, maar charmant?
Doordat je bepaalde zekerheden in je werk hebt weten te creëren, voel je je onafhankelijker en vrijer. Ook door het idee dat jouw werk geld oplevert, besef je dat je mogelijkheden hebt, dat je kunt kiezen.
No work, no pay. Eerst maar eens solliciteren!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2010, 13:26
Missy
Missy is offline
Je bent er met je hoofd niet bij en dat levert maar fouten op. Wanneer je ook nog verliefd bent, is het helemaal een ramp; elke seconde ben je met je hoofd bij de liefde.
Dat valt wel mee.

Op je werk maak je jezelf nuttig. Ook jouw baas ontgaat dat niet. Daarom is dit dé tijd om opslag te vragen. Als je vrij hebt, dan voelt dat nog niet goed.
Vrij zijn voelt prima.

Je zult misschien moeten toegeven dat ook jij egoïstisch kunt zijn. Waarom zou je jezelf daarvoor schamen? Iedereen heeft een bepaalde mate van egoïsme nodig om te kunnen overleven.
Juist ja.
Oud 26-01-2010, 12:46
Alifar
Alifar is offline
Romantiek en geldzaken kun je beter niet mengen.

Whahahah
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 12:51
Verwijderd
Je beseft maar al te goed dat je ergens anders aan moet beginnen zodra je deze klus geklaard hebt en je bent bang dat je jezelf niet meer zult evenaren.
Gniffel, ik groei altijd op elk gebied meer en meer.
Deze angst is overbodig.
Omdat deze niet bestaat nee.
Laat jezelf over de eindstreep duwen en geniet daarna eerst maar eens van een welverdiende rust.
Ik rust al bijna een half jaar..
Het is een goede tijd voor zaken waarbij jouw bemiddeling is gewenst. Je weet zo charmant jouw vinger op de zere plek te leggen, dat niemand om je heen kan.
Deze is wel leuk
Nog twijfel? Je laat niets merken gaat vol vertrouwen op je doel af.
Vandaag niet.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 15:37
Martiño
Martiño is offline
Je maakt grote indruk op anderen, ook al omdat je vandaag gemakkelijk uit je woorden komt.
Ik heb vandaag nog niemand irl gesproken, ik ben een kluizenaar.

Zorg wel dat je de waarheid geen geweld aandoet met je vlotte babbel, want dit zou zich in financiële zin tegen je kunnen keren.

Laat je dierbaren delen in je voorspoed van deze dag.
Zal ik zeker doen! Wanneer komt de voorspoed?

Je zou met je partner ruzie kunnen krijgen over vorige relaties.
Welke vorige relatie?

Laat je daar echter niet teveel in meeslepen.
Zal ik zeker doen. :')

Je kunt de tijd niet terugdraaien en dus ook niets veranderen.

De kans op ongelukjes is groot.
Oei!

Probeer je daarom wat beter te concentreren en let goed op.
Dank voor de tip!
Oud 26-01-2010, 15:39
Verwijderd
Met je partner, collega of vriend(in) ben je als twee handen op één buik, of jullie botsen nogal, waardoor jij nu je eigen weg kiest. Dat hoeft niets dramatisch te betekenen als het over een dagelijkse kwestie gaat.

Haha, kan het nog algemener? :')

Een ouder of wijzer persoon geeft raad, maar eigenlijk was je er zelf al uit. Ga niet eigenwijs en lekker contrair aan de gang als je van iemand advies krijgt. Je volgt dat advies alleen maar niet op omdat je geen zin hebt om te luisteren. Het verhaal bevalt je niet en daar zul jij vast jouw redenen voor hebben.

*wacht op raad*
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 08:59
Dott
Dott is offline
Het kan blijken dat je een irritatie mist zodra deze verdwijnt. Een treffend voorbeeld is de hond waarop je moppert omdat deze steeds voor de deur ligt. Als de hond er dan ineens niet meer is, mis je de irritatie. Zorg ervoor dat de zaken helder worden en probeer het zo goed mogelijk uit te praten. Zo voorkom je scheve blikken en kun je de relatie herstellen met de personen die erbij betrokken zijn.

Jaaaaaaaaaa ja..
Ik geloof er weinig van
Oud 04-02-2010, 14:42
Batave
Batave is offline
Het leidt nergens toe, wanneer jij jezelf vandaag al te zeer onder druk zet. Dan gebeurt er niets en heb je geen succes. Zet alles weer eens op een rijtje, en las een kleine pauze in. Geen reden tot paniek.
Oh, ik juist goed werk gedaan
Van nature ben je best behoudend, zeker wanneer het op je eigen geld aankomt. Nu sta je onder invloed van Jupiter en dat maakt van jou een big spender.
Ik ben sowieso wel een big spender, ik dacht juist aan sparen
Eén dezer dagen leer je een groep enthousiaste mensen kennen. Vertrouw op je instinct. Ze zijn anders dan ze zich voordoen.
Eh.. vaag more pls.
Oud 04-02-2010, 14:47
Tink*
Tink* is offline
Natuurlijk is het altijd leuk om samen met een ander iets te doen. Maar houd daarbij ook rekening met je partner, anders holt hij of zij zo zielig achter je aan. Daar wordt hij of zij echter niet vrolijk van.

Welke partner?!?!?!??!?! En op zich is het wel waar, want als ik een partner zou hebben gehad dan holt ie altijd een beetje achter me aan omdat ik doorgaans best veel dingen doe, maar dat is meer persoonlijk dan leeuwig.

Er kunnen zich nieuwe zakelijke contacten aandienen. Zie er vandaag dan ook tiptop verzorgd uit. De eerste indruk is namelijk erg belangrijk. Het uiterlijk is daar ook een groot deel van.

Nou ik ben ziek dus ik zie er nogal belabberd uit dus dat komt slecht uit hè. En zometeen ga ik in foute kleuren met een roze pruik dus ik denk niet dat ik erg in trek zal zijn.

Met wat tact en ook een dosis geluk kun je dan grote vorderingen maken.

Kom maar op met dat geluk!
Oud 04-02-2010, 15:20
Martiño
Martiño is offline
Het kan blijken dat je een irritatie mist zodra deze verdwijnt.
Nou, niet snel denk ik maargoed.

Een treffend voorbeeld is de hond waarop je moppert omdat deze steeds voor de deur ligt.
Ik mopper wel eens op het konijn ja. Maar wat is hier horoscoperig aan? Wat voorspelt dit? Dat het konijn doodgaat?

Als de hond er dan ineens niet meer is, mis je de irritatie.
Ach.

Zorg ervoor dat de zaken helder worden en probeer het zo goed mogelijk uit te praten.
Ehm. Sure.

Zo voorkom je scheve blikken en kun je de relatie herstellen met de personen die erbij betrokken zijn.
oh ok
Oud 05-02-2010, 14:08
Verwijderd
Loop je al een tijdje rond met het gevoel dat je iets zinnigs voor de wereld wilt doen? Ga er dan voor. Ja, natuurlijk, het kan altijd mislukken. Maar eigenlijk is die kans vrij klein. Er kan zich een bepaalde situatie voordoen die de omgeving nogal in beroering kan brengen. Probeer je een beetje afzijdig te houden en bemoei je dus niet met zaken waar je eigenlijk niets mee te maken hebt. Zo krijg je later geen vreemde roddels.

Ik ben meer en meer teleurgesteld in deze horoscopen. Nooit voorspellingen die uitkomen, alleen maar algemene en waardeloze adviezen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 15:04
Batave
Batave is offline
Het is vandaag een goede dag om weer eens een familiebezoek af te leggen. De sfeer is harmonieus en daar moet jij gebruik van maken.
Ehm, ik ben vandaag alleen thuis en was niet van plan ergens heen te gaan
Breng dat ter sprake waar je al zolang mee rondloopt. Probeer je tijd een beetje handig in te richten, want er zijn natuurlijk ook nog je verplichtingen. Die mag je niet laten liggen, zodat je al die andere dingen kunt doen.
Ik heb geen problemen waarmee ik rondloop. No shit sherlock
Wees niet bang, die dingen kun je op een ander tijdstip ook nog allemaal doen.
tja..
Oud 05-02-2010, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Jij wilt graag duidelijk zijn en bedoelt het niet verkeerd, maar anderen kunnen gekwetst worden. Zij willen graag dat een boodschap mooi verpakt wordt. Wees direct, maar blijf tactvol.
Gaat dit over forumberichtjes ofzo? want IRL ben ik Miss Tact. En op internet kan het me niet zo veel schelen dat anderen graag willen dat een boodschap mooi verpakt wordt, ook niet als een horoscopenwebsite me daar aan herinnert.

Citaat:
Je kunt een nieuwe kans krijgen. Het beste is om daar meteen voor te gaan. Je krijgt nergens een garantiebewijs bij, maar ga er maar gewoon van uit dat het goed voor je afloopt.
Ik krijg wel in zekere zin een nieuwe kans, ja. Maar 'er maar gewoon vanuitgaan dat het goed afloopt' lijkt me niet zo slim. Over het algemeen moet je wel dingen dóen om voor een kans te gaan.

Citaat:
Ook op je werk kun je tot confrontaties komen.
Maar ik werk niet vandaag
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 15:21
Verwijderd
Het is vandaag een goede dag om weer eens een familiebezoek af te leggen. De sfeer is harmonieus en daar moet jij gebruik van maken.
Langs oma gaan zou niet zo'n gek idee zijn nee maar niks moet.

Breng dat ter sprake waar je al zolang mee rondloopt.
Dat ik zo graag wil worden aangenomen op de AKI.

Probeer je tijd een beetje handig in te richten, want er zijn natuurlijk ook nog je verplichtingen. Die mag je niet laten liggen, zodat je al die andere dingen kunt doen.
Mee bezig.

Wees niet bang, die dingen kun je op een ander tijdstip ook nog allemaal doen.
Goh
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten