Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Wat als de tovenaar Neko* heeft beschermt? Zij was wel de enige persoon waar veel om te doen was. Lijkt me overigens niet handig van de wolven om een verdacht persoon op te gaan eten.
Ik ga vandaag in iedergeval niet stemmen op neko*. Ze is veel te verdacht gemaakt voor iets waar ze eigenlijk helemaal niks aan kan doen. Een aantal mensen hebben random op haar gestemd. Ik ga eerder voor Archont of alure. Even kijken waar ik me bij aan kan sluiten.
|
VeGs en Archont, jullie beginnen echt vervelend te worden met die reacties op elkaar steeds. Voor mij maakt het dat de geloofwaardigheid van jullie posts nogal achteruit gaat.
Verder de dingen die mij tot nu toe opvielen. Tink*. Ze lijkt wel heel erg goed te weten wat de slechteriken wel of niet zouden doen. 'het lijkt me niet aannemelijk dat die en die verrader zouden zijn want als verrader zou je eerder....' en 'als archont in team goed zit is het handig als de wolven hem opeten nu hij nog niet zo gevaarlijk is'. Ik weet niet zo goed of ik dit ook echt verdacht vind, maar het viel me in ieder geval op. kontmuntkip. Zoals iedereen al aangaf, het feit dat hij random stemt stoort me een beetje. Maar vooral dat hij random stemt op iemand (mij) die al verdacht is, waardoor hij ook meteen veilig in een rijtje staat. Verder postte hij dat al voor de eetronde, wat het voor mij een dubbel gevoel geeft. Batave. Hij heeft 16 posts in dit topic, maar om te zeggen dat ze nou allemaal heel nuttig zijn is een ander verhaal. Alleen wat statements als "er zijn 3 wolven toch. en waarschijnlijk 1 van *lijst" en "dat is bijna wel zeker" en zo'n 4 posts als reactie op het verhaal. Allemaal leuk en aardig, en niet echt verdacht. Maar wel erg makkelijk... Ook ggcy is me een beetje stil. Het is nog vroeg in het spel om dat te concluderen, maar het is voor mij wel iets om in de gaten te houden. Nogal makkelijk om als wolf gewoon niet teveel te posten en je buiten alle discussies te houden over verdachte personen om de aandacht niet op jezelf te leggen. Verder weet ik het eigenlijk allemaal echt nog niet wie ik nou echt verdacht vind. Ik word veel te paranoide van dit spel altijd. Ik kijk het nog even aan, maar voor nu denk ik dat ik mijn onderbuikgevoelens voor Tink* maar volg..
|
Zoo ik had even geen tijd gehad om het spel goed te volgen en ik ben meteen 2 uur bezig met alles bij te lezen.. Gelukkig is het rustig op m'n werk vandaag.
![]() ![]() Verder zijn Archont en Neko als ik het goed begrijp de hoofdverdachten zo door de boot genomen. Voor zover ik begrijp Neko alleen omdat er gelijkspel was tussen haar en Abzg? Persoonlijk vind ik dat een aardige kakreden. De wolven mogen kiezen tussen twee personen, ze kiezen er één die dorpeling blijkt te zijn en dus is die andere wolf? Vind ik een vrij snel getrokken conclusie. Of zijn er andere goede redenen om Neko te verdenken waar ik overheen heb gelezen (heb net echt alles achter elkaar zitten lezen, dus kan zijn dat ik niet alles even goed in me heb opgenomen..). De verdenkingen van Archont begrijp ik beter. Hij gooit een hoop rookbommen in de groep, strooit her en der met verdachtmakingen. Altijd een goede tactiek, want zo kun je je altijd achter een andere theorie verschuilen. Maar als ik het goed begrijp, speelt ie altijd een beetje op deze manier. Bovendien ben ik het wel eens met de kritieken op het feit dat mensen die veel theorieën posten altijd meteen verdacht zijn. Lekker makkelijk. Anyway, ik vind dat ie eerder verradergedrag vertoont dan wolvengedrag, vooral omdat ie echt heel veel kanten opwijst, in de hoop verwarring te schoppen wellicht. Daarom stem ik nog niet op Archont, omdat de verrader van mij er nog wel een paar rondjes in mag blijven, dan hebben we straks meer materiaal om informatie uit te halen. Probleem is wel dat ik nu niet weet op wie ik moet stemmen haha. Misschien een wat onopvallendere speler, die alleen af en toe weinigzeggende comments maakt. Het is namelijk makkelijk om je op die manier op de achtergrond te houden, maar niet helemaal stil te blijven (want dan krijg je dat commentaar weer). Dusseh..Toddish of Aapje denk ik. Ik wacht nog heel even, want ik heb vanmiddag nog eventjes tijd om te kijken of mensen nog gepost hebben. Waarsch zal mijn stem niet heel veel uitmaken, omdat het vooral tussen Neko en Archont zal gaan, maar ja dat vind ik geen reden om op iemand te stemmen die ik niet verdenk.. Aaaanyway - heel verhaal (zit op mn werk dus heb er vet lang over gedaan omdat ik tussendoor steeds andere dingen moet doen haha). Ik heb verder niet zoveel tijd om alles de hele tijd meteen te lezen en overal op te reageren zoals sommige andere spelers, maar goed, doe m'n best! Oh en hulde aan de verhalen haha.
|
Hmm misschien ga ik wel op ggcy8 stemmen. Hij gaat er altijd snel uit, maar hoopt dat ie er langer in blijft? Waarvoor? Want voor zover ik nu heb gezien heeft ie nog niet echt dingen ingebracht en is ie idd stil. Dan moet je ook je kans grijpen. En ja oke het is vroeg in het spel en het kan zijn dat je het echt niet weet, maar dat vind ik dan toch een beetje een stomme reden. En @Neko, ik probeerde puur uit de wolven te denken om zo een beetje achter de functie van Archont te komen, dat is op zich niet raar lijkt me, want hij is een sterke speler en als ie aan de goede kant staat dan wil ik hem er graag inhouden en als ie aan de slechte kant staat niet.
![]()
|
Uhm we spelen dit keer met een kleine groep. Om de eerste ronden enigzins interesant te maken (gelijk spel te voorkomen) is het wel makkelijk om onze stemmen te bundelen. Als iedereen op jan en alle man gaat stemmen kunnen de wolven zich daar met gemak achter verschuilen.
Dus dorpelingen verenig u! Ik denk dat ik ga stemmen op: Kontmuntkip. Tweede keus zou zijn Archont of Allure
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn stem zou naar Neko gaan máár als jullie voor kontmuntkip gaan ( aantoonbare redenen: niet stemmen, eetronde willen stemmen én ''random stemmen'' op een verdachte) Ga ik hierin mee. Belangrijk om niet teveel verdeeldheid te krijgen om de wolven het niet te gemakkelijk te laten krijgen. edit: voor reactie @ toddish stemlijstjes, dat ik niet teveel post krijg he tink ![]() Laatst gewijzigd op 07-01-2010 om 14:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en nu worden de mensen die gewoon random stemmen ineens verdacht ![]() En nee dan doel ik niet op mijzelf maar op de verdachtmaking van VeGs dat Allure en Toddish ineens verdacht worden doordat ze random stemmen. Ze zouden dan verrader zijn maar de verrader kan ook gewoon onder de 2 lange rijtjes staan. Ik vind dat die verdachtmakingen aan alle kanten rammelt. Mijn verhaal was misschien ook verwarrend maar die té lange posts van VeGs kloppen ook gewoon niet en zijn nergens op berust. Gissingen. |
![]() |
|
Ik ga mee op kopmuntkip. Zoals ik zei (paar posts hierboven) voel ik het meest voor een wat onopvallendere speler, die alleen af en toe weinigzeggende comments maakt. Het is namelijk makkelijk om je op die manier op de achtergrond te houden, maar niet helemaal stil te blijven (want dan krijg je dat commentaar weer). Maar ik ben het eens met opmerkingen dat het geen zin heeft om allemaal op iemand anders te stemmen, dus daarom stem ik ook op kopmuntkip.
|
Nou ik moet nu stemmen, want ik ga zo werken. Ik stem op kopmuntkip om nog enigszins de stemmen te verenigen en er meer mensen zijn die hier ook wel wat voor voelen. Reden waarvoor is al genoemd door mijzelf en anderen.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
--- Het valt me nu overigens op dat Neko* opeens in het wilde weg verdachten aan het rondstrooien is. Batave, kopmuntkip en ggcy8 zijn inderdaad een beetje stil, en kopmuntkip was ook een beetje vreemd met zijn rare post, maar echt superverdacht vind ik eigenlijk geen van die drie. Verder vind ik Tink* ook helemaal niet verdacht. De reden dat Neko* Tink* verdacht maakt vind ik vreemd, want ik ben al de hele tijd bezig met redeneren vanuit de wolven ("als de wolven slim waren, dan hadden ze Abzg niet opgehangen"). Waarom is dat bij Tink* dan wel verdacht en bij mij bijvoorbeeld niet? Citaat:
En het is wel weer duidelijk hoe makkelijk Archont mensen met zich meekrijgt, want opeens gaan een heleboel mensen op kopmuntkip stemmen, terwijl er toch echt VEEL meer aanwijzingen zijn naar Neko* en/of Archont zelf. Ik vind het ook wel jammer dat mensen zich zo makkelijk laten meeslepen, terwijl er afgezien van een rare post helemaal geen enkele aanwijzing is naar kopmuntkip. Edit: Ik zal even teruglezen en een lijstje maken. ![]() Edit2: Zoveel typo's. ![]() Laatst gewijzigd op 07-01-2010 om 17:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In tegenstelling tot de gissingen van VeGs bekijk ik dus de zaken volgens mij wel nog een beetje rationeel en kijk ik naar de feiten. Om nu te gaan gissen van wat iemand ''kan'' zjin lijkt mij nog heel moeilijk ![]() Maargoed ik bekijk vnvd nog wat ik stem, moet nog wel naar mijn oma toe, mijn stem is gisteren al doorgegeven op Neko. Maar dit kan ik nog veranderen. Dus mij heof je nog niet toe te voegen op het stemlijstje. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Neko*
kopmuntkip Archont Aapje* VeGs Siorin Tink* Neko* kopmuntkip Allure Femic Tink* (Ik heb voorlopige stemmen eruit gefiltered, maar het kan zijn dat ik toch nog foutjes heb gemaakt, want het was nogal verwarrend. Dus laat maar weten als er iets veranderd moet worden.) Dit slaat dus echt alles, vind ik. ![]() Ik hoop echt dat Toddish (en anderen natuurlijk) meegaan voor Archont. Zijn stem op kopmuntkip zal waarschijnlijk toch niet tellen (want: wolf), dus er staan nu 3 stemmen voor kopmuntkip en 3 voor Archont. Als het dan gelijkspel wordt en kopmuntkip wordt niet gehangen, dan moeten we echt de volgende ronde voor Archont gaan. Oh en @kopmuntkip: Mocht je dit nog lezen, stem dan uit lijfsbehoud op Archont, misschien dat het nog helpt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben het overigens wel met je eens dat de verdachtmakingen rond Neko* overduidelijk ergens op gebaseerd zijn, maar daarom vind ik het ook zo frustrerend dat anderen (Femic, Tink*, etc) dat niet kunnen zien op één of andere manier. Op pagina 3 en 4 heb ik keer op keer uitgelegd waarom het verdacht was dat Abzg opgehangen werd na het gelijkspel en niet Neko*. En daarna heb ik op mijn computer iedere mogelijke combinatie van stemmen uitgeprobeerd en kwam ik tot de conclusie dat als Neko* wolf is, dat dit stemlijstje dan gewoon klopt: Hangronde 1. Aapje* Archont Abzg Femic Tink* Fizzle Fluffy Siorin Neko* Neko* Aapje ggcy8 Batave Abzg VeGs Batave Toddish Allure Op het eerste oog lijkt het dat het gelijkspel dan klopt, maar aangezien ik er vrijwel van overtuigd ben dan Neko* wolf is (omdat ze dus niet opgehangen werd na het gelijkspel waarin Abzg veel verdachter was), dus haar stem telt dan niet mee. Dan is het dus logisch dat de verrader is geswitched naar het Abzg rijtje, enerzijds om gelijkspel te maken, anderzijds natuurlijk om zijn wolvenvriendje te redden. En dit is dan ook gelijk de reden dat ik jou, Allure en Toddish enigszins verdacht vind, omdat jullie allemaal konden zijn geswitched zonder dat iemand het ooit zou merken. Jullie stonden namelijk in veilige rijtjes. Nu vind ik jou (Archont) eigenlijk meer wolverig overkomen dan verraderig, dus als bijvoorbeeld Allure verrader is, heeft ze heel makkelijk op Abzg kunnen stemmen terwijl ze onder Batave stond, want dat was een veilig rijtje. Wat me nu zo frustreert is dat er dus veel meer arrows pointen at jou, Allure en Neko* (en eventueel dan Toddish, maar die komt mij iets.. betrouwbaarder over) maar dat iedereen toch op kopmuntkip gaat stemmen, die in mijn ogen uiteraard vreemd overkomt, maar geenszins verdacht. Edit: Ik heb trouwens nooit een theorie over kopmuntkip gehad. Ik heb enkel aangegeven dat zijn post een beetje vreemd was, en dat was het ook. Maar ik heb nooit ook maar geïnsinueerd op hem te stemmen, want zoals ik al zei: Ik vind hem niet verdacht. Laatst gewijzigd op 07-01-2010 om 17:04. |
![]() |
|
Geweldig verdacht, Neko*. Waarom is het wel erg dat ik stil ben en niet als andere mensen dat zijn?
Moest vandaag tot 5 uur naar school, ben net thuis en moet zo weer naar training. Ik heb wel alles globaal doorgelezen. @Archont: Je zeurt weer dat stille spelers eruit moeten. Denk eraan dat stille spelers juist een functie kunnen hebben om de dorpelingen te beschermen en daarom stil blijven, om niet te veel op te vallen. Omdat ik kopmuntkip op dit moment verdachter vind dan Archont stem ik op hem. Ik hoop dat dat de juiste keuze is, met Archont weet je het namelijk nooit. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik bedoel, de vorige spellen ben ik ook met the crowd meegegaan en dan bleek het dat er een onschuldige opgehangen werd. Ik ben bang dat dit nu ook gaat gebeuren, enkel omdat jij een VeGs theoriën tegen Archont hebben. Nu moet ik echt weg!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Siorin geef nou is ajb concrete aanwijzingen dat ik een wolf/verrader/slechterik ben. Ik kan mijzelf zo ook niet verdedigen. Jullie theorieen (vegs en jij) zijn gericht op gissingen.
Terwijl ik met Kopmuntkip en neko met bewijzen kom. Ik snap echt niet waarom ik er dan meteen weer uit moet? Oh en mensen de geliefdes kunnen natuurlijk ook weer aan het werk zijn, ze weten dat ik een grote hekel heb aan de macht van die 2 in het spel zodoende kunnen zij mij ook snel eruit willen stemmen. Ik geef namelijk élk spel kenbaar dat de geliefdes er snel uit moeten omdat ze teveel macht hebben. Hmm wie zitten tegen mij gissingen te spuien? Siorin en VeGs? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verrek! ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik vind de verschillende posts die jij maakt eigenlijk verdachter. Je begint, naar mijn mening, plotseling Archont te beschuldigen nadat hij een theorie versterkt. Daarnaast zeg je dat Neko* een wolf moet zijn omdat ze niet opgegeten is. Daar zit natuurlijk wel wat in, maar toch om daar nou alles op te baseren. Overigens was ik een beetje stil door inleverkoorts van leraren op school. En sowieso heb ik al eerder aangegeven dat in dit stadium van het weerwolfspel er nog niet echt directe bewijzen zijn waarop we theorieën kunnen baseren.
|
Verwijderd
|
Oh met die post wilde ik net komen batave. Maar goed dat anderen ook is inzien dat Siorin én VeGs het spel naar hun hand willen zetten.
Siorin zegt ook in een paar posts dat ze mij is nagegaan in de vorige wwspellen. En iedereen weet dat ik snel de geliefdes altidj eruit wil hebben omdat ze teveel macht en onvoorspelbaarheden hebben. Daarnaast maakt VeGs Toddish, Allure en mij verdacht dat ze op 1 persoon staan. Dit doet ze ná het kiezen van de geliefdes. Maar ze vergeet 1 eenling: Kopmuntkip Siorin Toeval? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens heb ik nooit gezegd dat Neko* alleen maar verdacht is omdat ze niet opgehangen is tijdens het gelijkspel, want tijdens ieder gelijkspel blijft er één iemand over. Maar het feit dat Abzg door iedereen al zo verdacht was vanwege haar domme opmerking, zou voor de wolven een reden moeten zijn geweest om haar te laten leven, omdat zij er dan toch de volgende hangronde uit zou zijn gegaan. I mean, think about it. Als Neko* was opgehangen na het gelijkspel, dan had iedereen nog steeds die opmerking van Abzg als reden genomen om Abzg op te hangen in de tweede hangronde. Dan hadden de wolven op die manier dus een extra ronde gewonnen. Als je dát feit meeneemt, dan is Neko* dus veel verdachter dan kopmuntkip, die gewoon net als Abzg een domme opmerking maakte. Citaat:
Citaat:
Spoiler
Dit was woensdag om 3 uur 's nachts. Terwijl de uitslag en geliefden pas om 9 uur 's avonds op woensdag werden doorgegegen volgens deze post van de Spelleider:
Spoiler
Dus als je mensen gaat beschuldigen van dingen, doe het dan wel goed. Verder: Citaat:
Citaat:
Ik snap dondersgoed dat mensen mij op één of andere manier verdacht vinden, maar ik blijf bij mijn verdachten. Ik weet dat ik heel actief ben en dat het kan lijken alsof ik het spel naar mijn hand wil zetten, maar ik ben gewoon echt overtuigd dat Neko* wolf is. Ik heb iedere mogelijke stemcombinatie nagekeken en met het rijtje van de eerste hangronde + het feit dat Abzg tegen alle verwachtingen werd opgehangen.. Neko* is een slechterik. Maar vandaag heeft stemmen op haar geen nut en zoals ik al aangaf vind ik Archont dan toch verdachter dan kopmuntkip, ook al wilde ik in eerste instantie niet op Archont stemmen maar op Neko*. Ik moet wel toegeven, Archont, je speelt het goed. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lijstje:
Neko* kopmuntkip Archont Aapje* VeGs Siorin Tink* Neko* kopmuntkip Allure Femic Tink* ggcy8 Batave Archont Toddish fizzle-fluffy Archont, was jouw stem op kopmuntkip al definitief? Dan zet ik hem er even bij. Edit: Die random stem van Fizzle is eigenlijk nog verdachter dan die van kopmuntkip.. Na alles wat er in dit topic gezegd is, zou je toch denken dat er wel redenen gevonden kunnen worden om te stemmen. Edit2: Ik vraag me af wanneer CreativeMusic een keer komt kijken, want het heeft natuurlijk geen nut dat ze Mean heeft vervangen als ze toch niets zegt. Laatst gewijzigd op 07-01-2010 om 19:11. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Lijkt me nogal logisch dat ik op kontmuntkip stem om mijn leven te redden he! Ik was vandaag niet van plan op mezelf te stemmen.
Citaat:
Maar ik zal het knippen en plakken. Ik wíl neko stemmen maar volgens mij zal ieder weldenkend mens zichzelf willen behouden dus MOET Ik wel kontmuntkip stemmen! Lijkt me nogal logisch? Daarnaast heeft kontmuntkip ook meer bewijzen tegen zich dan mij. Mijn verdachtmaking is erop gebaseerd dat jij en VeGs (geliefdes? lees mijn post hierboven) gissen op mijn theorie en nu komt het mooie: OMDAT ik JOU gelijk gaf. Nou dames en heren ik zal in het vervolg niet meer met siorin instemmen als ik u was, want dan gooit ze je eruit? ![]() Daarnaast spoiler je neit goed want ik ZEI dit: Citaat:
Maar over jou rapt ze geen woord. Daarnaast zijn VeGs en jouw verdachtmakingen jegens mij gebaseerd op gissingen hetgeen je hierboven ook zegt: Citaat:
Je spreekt je in de post hierboven ook weer tegen aangezien je kontmuntkip nergens verdacht van vindt maar dan daarna zeg ja : ''hij maatk wel rare opmerking'' . Wat zijn mijn rare opmerkingen geweest behalve dat ik mijzelf verdedig? En nogmaals ik zou graag met een hoop man neko stemmen maar nieamdn wilt dat. Dus zeg jij, ''Archont jij stemt nu geen neko dus je bent verdacht'' Vind je het verdomme gek als ik zoveel man onder mij heb staan dat ik kontmuntkip stem uit lijfsbehoud. Nogal logisch of niet? Tuurlijk speel ik goed, omdat ik gelijk heb. Het zou pas moeilijk zijn om goed te spelen als ik geen bewijzen heb maar die post ik hierboven de hele tijd al. Je spreekt jezelf in deze post (samen met VeGs) lekker samen tegen. Ik hoop dat de rest van de goeden dit wél doorhebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zou het niet makkelijker zijn en nu ga ik weer mijzelf op de galg zetten om een klein beetje te lezen hierboven en dan te stemmen op mij of kontmuntkip. Aangezien we anders de wolven het wel heel makkelijk maken ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik stel mensen voor een keuze: Je kan mij kiezen of kontmuntkip. Het enige wat ik van die mensen vraag is hierboven de posts van deze pagina te lezen en dan een keuze te maken uit die 2. Want verdeelde dorpelingen zijn goed voor de weerwolven endat moet niet gebeuren. Júllie proberen mensen voor je te winnen om jullie 2 te volgen. Ik stel ze voor een keuze. Nogal een saillant verschil. |
![]() |
|
Om te beginnen vind ik dat de eetronde zwaar word onder gewardeerd. Wat nou als de wolven gewoon beginners zijn; en eerst abzg er uit wouden hebben en daar na Neko*? De tovenaar zag neko* als gevaar en ging er van uit dat deze ook gewoon dorpeling is. Waarom zouden de wolven al in de eerste ronde een mede wolf zo verdacht maken?
In dat geval is dat hele gezeik over dat we nu stemmen op Kopmuntkip van de baan. In dat geval is Neko* helemaal niet verdacht. Ik begin ook de verdachtmaking van Archont een beetje overdreven. Er zijn geen nieuwe feiten bij gekomen toch zijn er door mensen herhaaldelijk enorme lappen tekst geweid aan hoe Archont wel of niet verdacht is. Na zo'n eerste hang/eet ronde kan daar weinig over gezegt worden. Namelijk er zijn mensen die snel een stem hebben moeten door geven die dit willekeurig hebben gedaan en geen tijd hebben gehad om alles te volgen. Hoe kan dan dat zonder gegevens de hele meut "willekeurig" op dezelfde heeft gestemd? Is het niet veel verdachter dan dat je perongeluk in een veilig rijtje terecht bent gekomen? Mijn stem blijft nu bij koppmuntkip met twee redenen a) een boze menigte met rieken te krijgen. b) Random stemmen op een verdacht persoon is niet random, of je moet je beter inlezen. Daarna wacht ik af wat er in de eet ronde gebeurt, maar ik vind Siorin uiters verdacht en te lang posten. Maar eerst kijken wat er gebeurt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij hebt jezelf heel goed ingedekt, op meerdere fronten. Ik verwacht daarom ook dat je mij gaat opeten de volgende eetronde, dus voordat ik dood ga zal ik alles nog één keer op een rijtje zetten en dan hoop ik dat iedereen zal zijn dat ik gelijk heb. Vooral wanneer ik dan doodga en ze zien dat ik wel oprecht ben geweest met mijn verdachtmakingen naar jou toe. Je hebt gelijk dat je uit lijfsbehoud op kopmuntkip moet stemmen, daar ga ik ook helemaal niet tegenin. Maar dat neemt niet weg dat je gewoon op Neko* had kunnen stemmen, want die had al één stem van kopmuntkip en je WIST dat ik op haar wilde stemmen. En aangezien jij nogal een gewicht in de schaal legt (en omdat Toddish had gezegd dat er eensgezind gestemd moest worden) had je kunnen weten dat er wel meer mensen mee zouden zijn gegaan. Maar omdat ik nog steeds denk dat Neko* wolf is, lijkt het me logisch dat je toch niet voor haar bent gegaan, aangezien je dan een medewolf eruit laat stemmen. Ik vind het niet raar dat mensen random stemmen in de eerste ronde. Dat had ik immers zelf ook gedaan voordat ik mijn stem had veranderd. Er is namelijk geen enkele reden om dat niet te doen in de eerste ronde. Maar aangezien die rijtjes van Abzg en Neko* niet konden kloppen zonder dat de verrader erbij zou zijn gaan staan, ging ik ervan uit dat één van de mensen BUITEN die twee rijtjes de verrader is. Dat zou dus jij, Toddish or Allure kunnen zijn. Dat is alleen maar een logisch gevolg van dat gelijkspel. Kopmuntkip heeft geen BEWIJZEN tegen zich. Hij maakte een domme opmerking (net als Abzg deed en dat was een dorpeling. Ik ben de laatste die zal ontkennen dat hij een rare post maakte, maar vergeleken met Neko* is hij voor mij niet verdacht genoeg om op te stemmen. Overigens is mijn verdachtmaking naar jou toe niet gebaseerd op een 'gevoel'. Ik ben er zeker van, en morgen zal ik iedereen laten weten waarom. Je speelt het heel goed en het frustreert mij dat er blijkbaar maar één iemand is die het met mij eens is, en dat jij mij daarom al meteen als geliefde aanwijst (en dat terwijl zij het al met mij eens was voordat de geliefden überhaupt gekozen waren). Het is wel heel toevallig dat je de enige persoon die echt super verdacht is (Neko*) toch elke keer subtiel de hand boven het hoofd houdt en meteen onschuldige mensen gaat verdenken. En dat je daar iedereen in mee krijgt is eigenlijk wel een complimentje waard. Zoals je zelf al aangaf: Mensen die veel posten worden meteen verdacht. Ik wist dit van tevoren en ik ben toch door blijven posten omdat ik het vertik om stil te zijn. Dan is er namelijk geen lol aan. Maargoed, je blijft mijn theorieën aanduiden als 'gissingen' en 'gevoel', terwijl dit ECHT niet het geval is. Er zijn duidelijke redenen voor. Een aantal daarvan heb ik al meerdere malen in dit topic gepost en de rest zal ik morgen doen. Nu wacht ik de uitslag af en dan zullen we eens even zien wat kopmuntkip nu eigenlijk is. En als hij inderdaad onschuldig is, dan ben jij nog meer gestegen op mijn verdachtenlijstje (als dat überhaupt mogelijk is), want je hebt de kans om de aandacht van Neko* af te leiden met BEIDE HANDEN aangegrepen, op het moment dat Toddish aangaf dat hij kopmuntkip wilde stemmen. Er was namelijk nog geen enkele stem voor kopmuntkip op het moment dat Toddish dat aangaf, dus het is onzin dat jij puur en alleen om lijfsbehoud op kopmuntkip hebt gestemd. Zoals ik hierboven al zei had je heel veilig op Neko* kunnen stemmen (dat is wat je de hele tijd claimt dat je wilt doen, maar dus nooit daadwerkelijk doet) aangezien Neko* toen al een stem had en je wist dat ik ook op haar wilde stemmen. Nouja, goed, we zien wel wat er gebeurt. Laatst gewijzigd op 07-01-2010 om 19:05. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lijstje:
Neko* kopmuntkip Archont Aapje* VeGs Siorin Tink* Neko* kopmuntkip Allure Femic Tink* ggcy8 Batave Toddish Archont fizzle-fluffy edit: ik reageer op je reactie siorin pas ná de hangronde. Om het voor de rest nog wat overzichtelijk te maken. Laatst gewijzigd op 07-01-2010 om 19:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wijzig mijn stem wel naar kopmuntkip - niet dat dat veel zal uitmaken aan de stemlijstjes te zien ![]() |
![]() |
|
Vertrouw Elkaar
![]() Archont ademde hevig en er verschenen zweetdruppeltjes op zijn voorhoofd… Het gezicht van Absinthe kwam steeds dichterbij. Met de ene hand knoopte ze het pyjamajasje van Archont open, en haar andere hand ging langzaam richting zijn kruis. Archont voelde zijn hartslag toenemen, en Absinthe fluisterde langzaam in zijn oor… TRRRRRRIIIIIIIIINNNGGGGGGG!!!! Archont schoot omhoog. Zijn bed was drijfnat, naast hem stond zijn wekker die zojuist was afgegaan. Direct voelde hij aan zijn hoofd dat hij vannacht een beetje te veel had gedronken. Plots hoorde hij harde kloppen op de deur. “He schurftzak!” riep kopmuntkip door de deur heen, “Opstaan en over een kwartier in de eetzaal! Als je er niet op tijd bent ram ik je arm door je strot.” Archont wist dat kopmuntkip door Martiño was aangewezen om dit soort mededelingen te doen en zo kon leren om wat fatsoenlijker met mensen om te gaan, maar het scheen nog niet echt te helpen. In de kamer tegenover hem zat Femic op haar bed te luisteren naar Tokio Hotel. Ze had al haar haar weer geverfd en eyeliner opgedaan, en keek angstig naar Siorin, die tegenover haar zat. Die zat schuchter in een hoekje van haar bed naar Femic te kijken. Ze had de hele dag haar mond nog niet open durven doen, ze liet alleen een klein gilletje horen toen kopmuntkip op de deur klopt. “Ok, je hoeft, like, niks te zeggen ofzo? En ik wil gewoon meselluf zijn? Maar jeweet, we moeten wel iets eten, dus kom je mee naar beneden ofzo? Of ga gewoon weg, want ik wil me gewoon even snijden.” Siorin piepte, stond op, en rende de kamer uit. In de ontbijtzaal was het stil, de meeste mensen waren eigenlijk nog moe van de voorgaande avond. Martiño keek als een trotse vader uit over zijn kindjes. Absinthe zat verveeld naast hem en nipte aan haar koffie en croissantje. “Zeg kontmuntkip, kun je me het zout even aangeven?” vroeg Archont aan kopmuntkip. Kopmuntkip sprong over de tafel en greep Archont bij zijn kraag. “Wat zei jij daar, stuk vreten?” brieste hij. “Ehm, ik vroeg of je me het zout aan wilde geven” antwoordde een trillende Archont. “Jij noemde mij kontmuntkip! Ik timmer je muil dicht, eikel!” schreeuwde hij. “Oh, sorry, ik versprak me, sorry” piepte Archont. Kopmuntkip tilde zijn vuist op. Net op tijd greep Martiño in. “Kopmuntkip! Beheers je!” riep hij. Kopmuntkip liet zijn vuist zakken. “Je hebt geluk deze keer,” siste hij in het oor van Archont. “Zodra we alleen zijn draai ik je nek om…” Na het ontbijt verzamelde Martiño de groep in de schuur. “Okay kids, we gaan een oefening doen! Het heet ‘Vertrouw Elkaar’, en het is heel simpel. We zijn namelijk elkaars partners. We gaan elkaar er samen doorheen trekken, en daarvoor hebben we elkaars vertrouwen nodig! En we gaan het op een heel simpele manier kweken, dat vertrouwen, want we gaan elkaar opvangen.” Hij wees naar de bovenverdieping in de schuur. “Daar gaan jullie een voor een vanaf vallen, en hier beneden staat jullie maatje, die vangt je dan op. Oke, kopmuntkip, jij gaat eerst! En even kijken, Archont, VeGs en Siorin, jullie vangen hem op.” VeGs keek met een glimlachje naar Archont. Voor haar een perfecte gelegenheid om wat leuks te laten gebeuren. “Weet je,” fluisterde ze in Archonts oor, “Dit is een prima gelegenheid om kopmuntkip uit te schakelen. Hij dreigde je wat aan te doen bij het ontbijt, en hij is een man van zijn woord. Nu is je kans om je leven veilig te stellen.” Ze keek Archont veelbetekenend aan. Hij wist direct wat ze bedoelde, maar zoiets durfde hij toch niet? Kopmuntkip was ondertussen de trap opgeklommen en stond op de eerste verdieping. Hij keek Archont gemeen aan. Martiño instrueerde iedereen de handen uit te steken om hem op te vangen, en Archont volgde zijn voorbeeld. Kopmuntkip sprong. VeGs keek naar Archont, die terugkeek, en zijn handen terugtrok. Ook Siorin trok haar handen terug, en kopmuntkip viel hard op de grond, en brak zijn nek. “Zo, eindelijk wat spanning in de tent…” dacht VeGs. 1. Tink* 2. Archont 3. Batave 4. Siorin 5. Femic 6. Mean 7. Abzg (dorpeling) 8. Toddish 9. Neko* 10. VeGs 11. ggcy8 12. kopmuntkip (heks) 13. Allure 14. Aapje* 15. Fizzle-fluffy Blauw = opgehangen De dorpelingen hebben kopmuntkip opgehangen. Kopmuntkip was de heks. Hoe zullen de wolven zich morgen wreken? Ze hebben tot 20.30 om dit aan de spelleider door te geven!
|
Verwijderd
|
Hmm, dan had ik toch gelijk toen ik zei dat-ie eventueel de heks zou kunnen zijn. Dit schiet natuurlijk helemaal niet op, want nu is de leerling heks. We hadden beter voor Neko* of Archont kunnen gaan, dan hadden we tenminste een wolf gehad.
Maar lol @ het verhaal. Stiekem zijn we dus wel dikke vrienden met Archont. En, haha, kontmuntkip, het blijft grappig. ![]() Edit: CreativeMusic is de enige die niet heeft gestemd. Of het in ieder geval niet door heeft gegeven. Ik ben vrij teleurgesteld dat Mean blijkbaar is vervangen door iemand die toch niet meedoet.. Laatst gewijzigd op 07-01-2010 om 21:39. |
![]() |
|
Had je toch gelijk? Je schreeuwde moord en brand dat we hem er uit zouden gaan knikkeren.
Maar wel mooi dat we in iedergeval al één evilpersonage te pakken hebben. Beetje jammer wel dat dat ten koste gaat van de leerling. Opzich geeft deze uitslag niet heel veel informatie prijs voor nu. Kopmuntkip had al (gelogen) of echt niet gestemd. Dus siorin je lijstjes kloppen nu niet meer. Best mogelijk dat kopmuntkip de gene was die de gelijkspel heeft uitgelokt. Hip verhaal weer. Spelleiders
||||
Citaat:
En mensen kunnen ook stil zijn om niet op te vallen omdat ze een vieze weerwolf zijn, dus dat vind ik een beetje een stom argument. Net alsof je nu wilt zeggen dat jij een goede functie hebt, wat natuurlijk best kan, maar goh omdat je een beetje stil bent kan je ook een wolf zijn, hoef je niet per se goed te zijn. Citaat:
Citaat:
![]() ![]() En Siorin, je bent er wel erg van overtuigd dat Neko een wolf is zeg en er zit wel wat in je theorie, maar zo sterk vind ik 'm niet. Dus idd om daar nou alles op te baseren, maar je bent zo zeker van je zaak. Dan ga ik me afvragen of je misschien een bepaalde functie hebt, maar je zei het ook al toen er nog geen persoon opgevraagd zou kunnen zijn. Maar ik vind je wel erg leuk actief meespelen iig! En waar heb je gezegd dat kopmuntkip heks zou kunnen zijn? Dat heb ik niet gezien, want je was zo overduidelijk tegen. En oke een wolf is eruit is natuurlijk beter dan de heks eruit, maar je schreeuwde idd moord en brand. En Archont, wat hamer je nou steeds door over VeGs, je hebt je zinnen er ook wel op gezet of niet. En haha @kontmuntkip
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was er niet van overtuigd, maar ik heb wel degelijk gezegd dat kopmuntkip de Heks zou kunnen zijn. Ik doelde dus hierop: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-01-2010 om 01:22. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 67 Geel | 500 | 19-03-2010 23:30 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #65 deel 2 Spelleider | 110 | 19-01-2010 08:41 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |