Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Pas maar uit, hartstikke ongezond! ![]() Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Veganisten vermijden chemische producten liever ook, over het algemeen, dus waar je dat vandaan haalt weet ik niet. Maar dat neemt niet weg dat veganisten over het algemeen tamelijk vervelend zijn, ja. Maar dan meer doordat ze het nodig vinden om hun zogenaamd superieure moraal aan de grote klok te hangen. Citaat:
Maar ik heb eigenlijk geen zin meer om je kromme redeneringen en overdrijvingen uit elkaar te trekken, want het heeft geen nut. Je weet zelf ook heel goed dat ik gelijk heb. Dus ik ga maar eens een aflevering Scrubs kijken, ofzo. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Een tongpiercing is pas ordinair als je er een bontkraag bij aan hebt, en bleke roze lippenstift, en je haar strak achterover hebt met zo'n haarband, en te pas en te onpas je tong gaat uitsteken.
Ik heb een tongpiercing en de meeste mensen hebben dat pas na like een jaar door, als ik een keer moet gapen en dan vergeet m'n hand voor m'n mond te doen ofzo. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik vind vlees gewoon lekker, en ik vind 't zonde om te laten liggen als 't dier toch al dood is. Misschien ook een beetje een kromme redenatie, maar zo zie ik 't nou eenmaal. Nou, als je niks wat dieren maken mag eten houd 't snel. Zo heb je tofu, vegaburgers et cetera, dus mij lijkt het dat je dan sneller over gaat op chemische producten dan wanneer je daadwerkelijk vlees etc eet. Waarom krijg ik 't idee dat die mensen zonnebloemolie drinken? Anyway, dat ben ik met je eens. Ken d'r een, en als wij naar de McDonalds gaan gaat zij expliciet vertellen hoe die diertjes worden afgeslacht. Ik ga dan heel overdreven mijn hamburger kauwen. Beetje onbeleefd, maar dan moet ze d'r smoel maar houden als ik van mijn hamburger probeer te genieten.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|