Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
:Egoboost: Kreeg een berichtje op Hyves van een jongen die op tweede kerstdag met uitgaan wel heel duidelijk liet merken dattie mij wel leuk vind, ook toen al duidelijk was dat ik een vriend heb. Echt zó grappig. 'Heb nog vaak aan je moeten denken, aan je mooie gezichtje', te klef voor woorden, maar zó goed voor mijn ego! Haha, hoe leuk
![]() Ennnn morgen ga ik weer naar hem toe! Ik hou van de weekendjes daar. En ik zie mijn jongens weer, ik ben benieuwd hoe R. er an is. Misschien moeten we maar gaan kleffen, daar voelt hij zich altijd beter van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik studeer in Maastricht nu ja, jij doet zeker kunstacademie? ![]() edit: of anders kijk ik éérst in je profiel voordat ik the obvious ga staten ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind Maastricht gewoon de leukste stad voor mij om te studeren ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
soms in een verlaten onzeker en eenzaam moment besef ik me weer eens dat ik veels te gehecht ben aan mijn beste vriend. Aan hoe ik hem door afstand veels te weinig zie en aan dat hij onbereikbaar voor mij is.
Dan denk ik aan mijn vriendje en voel me nog eenzamer omdat we nieteens zo heel ver van elkaar wonen het toch echt ruim een uur fietsen is en ik niet op de brommer durf te gaan wegens gladheid en dat ik het ding nog niet goed kan besturen. Hij is de hele reden dat ik zo mijn best gedaan heb om mijn brommerbewijs te halen (ja op mijn 21ste ![]() gelukkig zie ik em vandaag weer.... meh.... stomme angsthaas dat ik ben.... |
![]() |
|
^ haha ik snap er ook niet zoveel van.
hem gister even gesproken en volgens mij zit het wel goed tussen ons ![]() vanavond uit, en klaar met paper dus ga vast dronken worden, dus miss post ik vannacht ook nog wel wat ![]()
||
Citaat:
![]() Hij kwam vannacht ook dronken thuis, na een borrel van zijn werk waarvoor hij te weinig gegeten had. Ging heel erg zitten klieren bij me in bed, maar wel grappig. En zeggen dat ik zo lief en klein ben ![]() Na terugkomen van wintersport nog even low key gebleven, had even niet zoveel behoefte aan sociale drukte. Maar dan stromen juist opeens de uitnodigingen voor gezelligheid binnen, en nu heb ik er toch wel weer zin in.
|
![]() |
![]() ![]() Excuus. Ik was dus gezellig uit met een vriendin en we werden wat dronken ( ow?), maar zij werd op een gegeven moment opgehaald door haar vriend. Toen ben ik nog gebleven in die kroeg en toen kreeg ik een enorme dronken eenzame paniek aanval haha. En wat ik over het pyjama verhaal moet zeggen weet ik ook niet. Vind het wel grappig om van iedereen te horen wat ze dragen snachts en wat hun partner ervan vindt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Morgen dan wel naar Dobermann <3. Gisteren al lopen smsen tegen de sterren op. Ik kijk er echt naar uit ^^ (en voor diegenen die mijn vorige post gemist hebben, er is niets tussen ons, maar hij is al zo'n 12 jaar een internetvriend en we hebben elkaar gewoon nog nooit ontmoet
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
[13jarigemodus] Gister gewerkt en het was eigenlijk heel gezellig met iemand waar ik normaal niet eens naar durf te lachen omdat ie zo mooi is. En toen hij wegging gaf hij me 3 zoenen en en en.. Hij staat in de facebook lijst van een 'vriend' van mij en nu weet ik niet of ik hem zal toevoegen of niet... durf niet, want hij is volgens mij nogal out of my leage. Help! [/13jarige modus)
Oeh en het was eigenlijk heel gezellig met dat groepje en een andere heterd vroeg nog of ik hyves had. Laat ik dat nou net 2 dagen geleden verwijderd hebben ![]() Nu moet ik keihard bezig met school de komende weken, dus mis mijn sociale leven nu al ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan nog
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Argh, ik vind hem echt heel erg leuk. Donderdag even gezien en ik kreeg helemaal vlinders in mijn buik
![]() Wup: gewoon doen! Vanuit mezelf zou ik er ook niet raar van opkijken dat ik werd toegevoegd na een leuke avond/gezellig gesprek. |
![]() |
|
Verwijderd
|
het was zo fijnnnn en leuk en lief! ik denk dat ik met hem wil trouwen haha. hij is alleen an het afstuderen en fietst zo'n 30 uur per week, dat we elkaar de komende maanden bijna niet kunnen zien en ik in sept een half jaar naar het buitenland ga. maar op hem wil ik wachten (L)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Klinkt positief, stukken beter je ex? ![]() ontopic: meh, ik droom al vier dagen elke nacht over hem, hij mag best mijn hoofd uit ![]()
alles is nu pas begonnen Laatst gewijzigd op 16-01-2010 om 20:07. |
![]() |
|
Verwijderd
|
^Nee die heb ik al <3
Gister gezellig met haar en vriendje gegeten, en daarna met BV op de bank gehangen, wijn gedronken, de slappe lach gehad, voor de 10.000e keer Pride&Prejudice gekeken en plannen gemaakt voor de zomer. Vorig jaar Santiago, waarvan iedereen het 'niets voor ons' vond en nog maar moest zien of we t zouden doen - and we did. Dit jaar hebben we bedacht dat we willen paardrijden door Noord-Ierland. Of dat ook gaat lukken hangt af van geld + of zij ergens enige paardrij-ervaring vandaan kan halen, maar het lijkt wel ontzettend gaaf. Het is volgens mij zo mooi om daar paard te rijden <3 |
![]() |
|
Aw, hij is zo leuk en dit weekend was zo fijn <33! Ik ben echt nog steeds zo verliefd en het is ontzettend fijn om hem lang te zien en het voelt elke keer weer stom om hem te laten gaan, hoe kort het dan ook maar mag zijn. Gisteren zei ik tegen hem dat ik het wel naar zou vinden als we nog veel langer zo op en neer moesten reizen, en hij begreep het en vond niet dat ik zeurde dus dat was goed
![]()
|
Verwijderd
|
Gister met ene beste vriendinnetje afgesproken met 2 vrienden van de middelbare school, was zoals altijd weer supergezellig. Leuk hoe je elkaar meer dan een jaar niet kunt zien, en dan toch zo vertrouwd en leuk met elkaar kunt kletsen. En het gaat altijd over relaties
![]() ![]() En vandaag met haar bij Qimm (+man) op 'zieken'bezoek geweest, gezellig spelletjes gedaan en goeie gesprekken ![]() En het vriendje is zo superlief, hij geeft telkens aan dat hij hier echt voor gaat en ziet echt een toekomst met mij. En hoewel een deel van mij toch altijd denkt "Ja tuurlijk, maar dat dacht De Ex ook, tot hij niet meer verliefd was," is het toch heel erg fijn om te horen <3 En we hebben zo gigantisch veel lol samen, dat vind ik echt een van de beste dingen, want dat blíjft ookal gaan alle kriebels weg. |
![]() |
|
Wow, echt een tof weekend gehad. We zijn van vrijdag tot vanmiddag gaan wintersporten met zijn werk (hoezo crises
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@ Mutant: een nieuwe? Vertel
![]() En knuffel @ wup! OT: We hebben het gewoon gezellig, maar ik word gek van alle mensen die zich ermee bemoeien. Ik snap er weer niet veel van, dus hoe moet ik het dan aan anderen verklaren? Pff. Volgens mij ben ik weer een beetje terug bij een paar maanden geleden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #106 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 14:30 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 |