Advertentie | |
|
![]() |
|
De Amerikaanse Mia Landingham, die zich met haar volle 136 kilogram op haar echtgenoot liet neeervallen, is veroordeeld tot drie jaar cel.
De echtgenoot, een lichtgewicht van 54 kilo, overleefde de vleselijke tsunami niet. Het koppel had samen drie kinderen. Het echtpaar had ruzie en Mia Landingham dreigde er mee op manlief te gaan zitten. De landing liep echter verkeerd af. Ze had niet gedacht dat Mikal Middleton-Bey er het leven zou bij inschieten. De vrouw heeft haar spijt betuigd tegenover de rechtbank. De rechter uit Cleveland, Ohio, veroordeelde Landingham tot een voorwaardelijke celstraf van drie jaar en een taakstraf van honderd uur. De familie van het slachtoffer vindt dit een veel te 'lichte' straf. Het is nog niet duidelijk of zijn beroep zullen aantekenen.
|
Obama noemt Kanye West een jackass. Best oud volgens mij, maar ik kende het nog niet. Op zich ook niet heel bijzonder, maar wel leuk.
http://www.tmz.com/2009/09/15/obama-...nye-a-jackass/
|
Peter R is een vervelend mannetje maar dat-ie die reacties met e-mail adressen even onder elkaar zet is dan wel weer grappig
![]() Volgens mij zou het voor Wilders trouwens wel interessant zijn om te zien wat voor volk hij achter zich heeft staan en wat zij van hem verwachten, want dat is volgens mij nog net iets extremer dan Wilders zelf wil (onbegrijpelijk ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou bij mezelf te rade gaan als ik zo'n achterban zou krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik lees het dorpskrantje:
Het dorp heeft een redelijk voorzieningsniveau met drie basisscholen, een sporthal, een winkelcentrum en verschillende horecavoorzieningen. Je bedoelt de supermarkt, de drogist en de slager en nog wat kapsalons. ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
In een dom datingprogramma heeft een man net een eerste gesprekje gehad met een vrouw:
"Melissa was fun, but she kinda looks like Elijah Wood. That would be a problem in bed, 'cause everytime I see her I have to think of Elijah Wood. That's gonna be a problem in our relationship." ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De academie had open dag en mijn werk hing in de gang. Ik was er op een afstandje bij gaan staan en deed alsof ik er niet bij hoorde, want ik wilde luisteren wat mensen erover te zeggen hadden.
Kwamen er vier meisjes (type uggs-dragend en plamuurgezicht) mijn tekeningen bekijken. 'OH MY GOD! Is dat balpen!?' 'Woooow dat zou ik echt niet kunnen! Zie jij er iets aan dat niet klopt?' door elkaar: 'Oh my god! Oh my god!' (Meisje staat ongeveer met neus tegen tekening gedrukt): 'Wooow! Dit is gewoon een lichaaaam.. en een bloempooot! Dat is echt briljant!' Toen ze doorhadden dat het mijn werk was gingen ze vragen of ze foto's mochten maken met hun mobieltjes. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ongeveer vijf minuten geleden logde mijn vriendin(msn) in vanaf een feestje. Het volgende gesprek ontstond:
Vriendin: Batave Vriendin: Batave ik: Yukari-sensei ik: P: ik: <3 Lieve Thijs. nodigt je uit om de webcam inschakelen te starten. Wil je de uitnodiging Accepteren (Alt+C) of Weigeren (Alt+D)? Vriendin: ze willen je sixpack zien Vriendin: ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |